Flere overvejelser omkring Bodyfit 2004


Conscience
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har også hørt at Habib Hanif stiller op i BF i år.

Hans stats p.t. siger 173cm (husker jeg det som) og 93kg. Hvor stor progression han har haft siden Mr Fitness og hvor stærk han er i dips og chins, skal jeg ikke kunne sige.

Men vedhæftet er et billede af ham fra Mr Fitness 2004 ;) Det er Jan Moos som vandt på hans højre side og Peter Lagerman som blev nr 3. Habib blev "kun" nr 6, men floppede også noget på hinderbahn :blink:

post-5-1092846600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ok :o , hvis det er vægten han vejer ind på, har jeg ihvertfald fået svar på mit oprindelige spørgsmål.

I Bodyfit skal slaget slås.

Jeg har hørt at man kan blive dømt ned på massen, har det noget på sig?

93kg er vist Habibs nuværende vægt, så han vil jo nok komme længere ned, I guess!

Det er min forståelse at han også er ved at være ret tung i "fitness sammenhæng", men han er jo også ca 10cm lavere end dig!

Om man direkte bliver dømt ned på massen og hvad grænsen i så fald er, tør jeg ikke sige. Men der kommer jo en grænse hvor BB er mere passende!

Link to comment
Share on other sites

Ok :o , hvis det er vægten han vejer ind på, har jeg ihvertfald fået svar på mit oprindelige spørgsmål.

I Bodyfit skal slaget slås.

Jeg har hørt at man kan blive dømt ned på massen, har det noget på sig?

Jeg tror kun det er på papiret at man kan blive trukket ned pga "For meget" masse. Reglerne siger også at man ikke må være alt for hakket, men af en eller anden grund var begge klassevindere sidste år temmelig hakkede :unsure: :o

Ang. Hanif, så tvivler jeg på at 93kg er den vægt han stiller op med. I såfald har han gainet ca 13kg masse siden sidste år ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mødte habib for en måneds tid siden, og der lignede han nu ikke en på 93 kg. Så ham ude i omklædning ;)

Men han er bestemt massiv, jeg spurgte også lidt til hvad han ville stille op i, og han regnede med at satse på noget BB :) Så jeg troede faktisk ikke han stilte op til BF i år

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Ang. Hanif, så tvivler jeg på at 93kg er den vægt han stiller op med. I såfald har han gainet ca 13kg masse siden sidste år ;) :lol:

I gamle dage i Ve og Vel så jeg ham gaine noget der godt kunne minde om 13kg i løbet af en måneds tid eller to, så det er bestemt muligt for ham! Damn gode gener! B) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Stegger fortalte at du har været oppe hos os.... Huskede det godt, da han fortalte det.... Grineren nok, at vi så mødes på denne måde.... Må den bedste mand vinde.....

Havde du nogle nyere billeder? (saint pauli)

Kan godt huske dig. Kunne faktisk ikke rigtig forstå, hvorfor du ikke havde været med tidligere på dagen, når du også selv træner. :)

Havde du nogle nyere billeder? (saint pauli)

Her er et godt et af mig og et par af gutterne. Det er mig til højre. <_<

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

post-5-1092874624.jpg

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Er du ikke blevet for gammel til at sidde og lave grimasser og håndtegn SP? :lol: :tongue:

Hehe, men bare skyd skylde over på CD istedet for dig selv :p .. Dog gad jeg satme godt se ham i hovedet hvis Fittsmoker lige pludselige troppede op på scenen til BB i samme vægtklasse ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, men bare skyd skylde over på CD istedet for dig selv :p .. Dog gad jeg satme godt se ham i hovedet hvis Fittsmoker lige pludselige troppede op på scenen til BB i samme vægtklasse  ;)

Jo flere desto bedre, men så skal Fitt have gang i gaineren, da han han lå under de 80kg såvidt jeg husker ;)

Husk også på at de billeder vi har set i denne tråd ikke ligefrem er BB form. BF% ligger nok omkring de 5-6 stykker og der er en lille smule synligt fedt på hele kroppen, som giver et lidt blødere look. Det skal lige høvles af først, og så hedder det nok ca 80kg ;)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Aaarh jeg mener fitt lå på omkring 92kg.. Men det var jo også off season med den vandvittigt højte fedtprocent på en 11 stykker 

Det er altså lige i overkanten - min maxvægt i bulken var 90 kg - vægten i hugget tilstand ligger på 84+.

ATT: Conscience

Det er sublim form du har der - synes virkelig der er god symmetri over hele linien, du blæser folk af scenen hvis du stiller op i BF. Jeg er misundelig på dine delts, definationen holder max. :a-okhand: :devil:

Derudover fedt nok at se at jeg efterhånden kun er een blandt mange der har vist røv på MOL :lol:

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe fitt.. Har du egentlig fået ordnet det brok der, eller hvordan ser det ud med det?

Conscience << Haha, fedt nok med lidt selvironi - Men nu til det spørgsmål vi alle sammen har spekuleret på: HAR du stadig svensker hår? :tongue: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hehe fitt.. Har du egentlig fået ordnet det brok der, eller hvordan ser det ud med det?

Conscience << Haha, fedt nok med lidt selvironi - Men nu til det spørgsmål vi alle sammen har spekuleret på: HAR du stadig svensker hår? :tongue: :lol:

Ha Ha, ja det har sku' og jeg ved ikke om jeg magter at gøre noget ved garnet lige nu,. Jeg tror mit forfængelighedsgen blev begrænset fra halsen og ned :lol:

Men hey hey, jeg kan vel altid tæmme det med en bøtte brülcreme før jeg træder ud i body offentligheden i så'n lidt mere "Italian Stallion" Style, mon ikke det vil være passende B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share