Mit program...


FireBart
 Share

Recommended Posts

Jep det er så lang tid siden jeg har været her inde, sorry... Men altså har fået lavet lidt om på min træning så vil bare li gerne hører lidt respons på:

Mandag:

Squat.

Lever Leg extension.

Seated Leg curl.

45 Calf press.

Hyper-Extension.

Bent over Rows.

Pull Downs.

Curls til biceps.

Div. Mave.

5min løb på Fuld power...

Tirsdag:

Bænk press.

Skrå Bænk.

Shoulder press.

Lateral Raise.

French press.

Triceps Push Down.

Div mave.

5min løb på Fuld power...

Onsdag: Samme som mandag.

Torsdag: Sammen som tirsdag.

Fredag: Sammen som Mandag og onsdag.

Lørdag: Pause :D

Søndag: Sammen som Tirsdag og Torsdag.

Næste uge er bare forfra igen...

Ska li siges at jeg primært træner for Vægt, blive bred og et mere trænet look...

Lidt info om mig:

Er 15.

165cm.

72kg.

Edit: Ska li siges at alle øvelser laves i 3 sæt med 8 gentagelser...

Edited by FireBart
Link to comment
Share on other sites

Hey FireBart

Det er godt nok en lang række øvelser, du har fundet dig der, og så 6 dage om ugen. Er du ikke bange for, at luften går af ballonen? Det lyder mildest talt heftigt.

Uden at kende din kropsbygning, så er dit bmi lidt højt. Er det måske en ide at lægge vægt på konditionstræning i de første par måneder?

Link to comment
Share on other sites

Bare for at være sikker - Du har altså tænkt dig at træne 6 dage om ugen?? :blink:

Jep har tænkt mig at træne 6dage om ugen, går på skole li ved siden af centreret så der slutter jeg af med at træne 45min hver dag...

Gider ik det med kondiotons træning, ville hellere bare træne fedtet væk så... Spise fornuftigt og sådan...

Luften går af ballonen, hvad mener du?

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være meget hårdt.

6 gange om ugen med fuld skald. Nu ved vi ikke noget om din work capacity, men tvivler på at den kan klare det program uge efter uge. Men igen, så handler det om din krop kan klare det. Og husk lige på at du er 15år.

Jens A

Link to comment
Share on other sites

Gider ik det med kondiotons træning, ville hellere bare træne fedtet væk så...  Spise fornuftigt og sådan...
Konditionstræning er nu også at træne fedtet væk. Altså at cykle / løbe / svømme / ro osv.
Luften går af ballonen, hvad mener du?
Det er en talemåde - at du løber tør for energi og må give op.

Hvis du er vant til at træne 6 gange om ugen, er det jo fint nok, men i forbindelse med muskel tilvækst taler man ofte om knap så høj træningsfrekvens.

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være meget hårdt.

6 gange om ugen med fuld skald. Nu ved vi ikke noget om din work capacity, men tvivler på at den kan klare det program uge efter uge. Men igen, så handler det om din krop kan klare det. Og husk lige på at du er 15år.

Jens A

Okay... Takker for svarene indtil videre. Har faktisk trænet siden januar nu... Så mine sener og nerver vil jeg da sige er helt med, da jeg heller ik er oppe i de helt store vægte. I starten havde jeg faktisk et program hvor jeg havde 20øvelser hver anden dag. Og det kørte jeg med til jeg belev lidt klogere... :blink:

JA men vil træne det på andre måder væk...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share