Salget af Matilde er eksploderet


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så stopper i To!

Jeg drak da ikke en helt liter af det tynde sprøjt. Jeg tog et enkelt glas men fortrød det bittert derefter.

Jeg holder mig fremover til den gammeldags halve liter mathilde, sukker eller ej.

Og jeg steppede 1,5 time igår, så jeg tror at sukkeret skulle være ude af kroppen. I dag skal jeg cykle i et par timer så jeg er ved at have samvittigheden i orden igen..

Hilsen Camilla

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hey

Fandt lige ud af, at det er et must at være medlem her. min bror Tenace har vist været det længe, men jeg er ikke et af de hurtigste dyr i skoven. :raisebrow:

Jeg synes det er lidt svært at finde ud af, hvad men har behov for.. der er uendeligt mange krydsende oplysninger m.h.t, hvad de forskellige forskere synes vi skal proppe i vores organisme for at få hypertrofia.

Jeg fandt et kostprogram jeg synes, der så intressant ud, men efter at have læst den arla-artikel, er jeg igen blevet kastet ud af den. :sneaky2:

http://www.madogsundhed.dk/15_artikler/a0000205.htm

her er det famøse kostprogram, som jeg havde tænkt mig at støtte mig lidt til, men er det helt i skoven?

Link to comment
Share on other sites

Hey

Fandt lige ud af, at det er et must at være medlem her. min bror Tenace har vist været det længe, men jeg er ikke et af de hurtigste dyr i skoven. :raisebrow:

Jeg fandt et kostprogram jeg synes, der så intressant ud, men efter at have læst den arla-artikel, er jeg igen blevet kastet ud af den. :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen til :smile:

Prøv at poste i forumet "Kost og kosttilskud" - så får du "din egen" tråd hvor folk kan svare :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance: jeg iler jeg iler.. og er på vej.. tak for tippet.. det tror jeg, jeg prøver...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
ARLA sku' ta' at lave en DØDSLØFTER kakaomælk... m. 60 gram prot og 60 gram druesukker til at køre i sækken efter træning! Det ville fandme gi' pump på pat-tøjet! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Får du da pump i pat-tøjet efter dødløft? :blink: Jeg tror hellere du må tjekke din teknik efter i sømmene :laugh:

Link to comment
Share on other sites

 Share