Nyt avatar-billede. Ønsker eksperhjælp som sidst!


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Der er gået et halvt år, og det er på tide med en ny avatar.

Som i denne tråd, ønsker jeg, at nogen med forstand på det, kan fortælle mig, hvad der er bedst for mig selv. ;) :)

Jeg har ikke forstand på noget som helst, og jeg ved ikke engang, hvilket af de 2 billeder, jeg skal vælge.

hvis avateter billedet skal være så stort bliver det svært at se dine meddelelser :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der er gået et halvt år, og det er på tide med en ny avatar.

Som i denne tråd, ønsker jeg, at nogen med forstand på det, kan fortælle mig, hvad der er bedst for mig selv. ;)  :)

Jeg har ikke forstand på noget som helst, og jeg ved ikke engang, hvilket af de 2 billeder, jeg skal vælge.

hvis avateter billedet skal være så stort bliver det svært at se dine meddelelser :lol:

Haha... Ja, det er jo lige det! :lol:

Det var også derfor, jeg håbede på nogen, der kunne klippe det til eller noget... :)

Link to comment
Share on other sites

Der er gået et halvt år, og det er på tide med en ny avatar.

Som i denne tråd, ønsker jeg, at nogen med forstand på det, kan fortælle mig, hvad der er bedst for mig selv. ;)  :)

Jeg har ikke forstand på noget som helst, og jeg ved ikke engang, hvilket af de 2 billeder, jeg skal vælge.

hvis avateter billedet skal være så stort bliver det svært at se dine meddelelser :lol:

Haha... Ja, det er jo lige det! :lol:

Det var også derfor, jeg håbede på nogen, der kunne klippe det til eller noget... :)

har du ikk et billedbehandlingsprogram?? så må du da kunne gære det.. Ellers har jeg, kan også ligge skygger på og sådan så du måske kan se lidt mere rå ud B)

Link to comment
Share on other sites

har du ikk et billedbehandlingsprogram?? så må du da kunne gære det..
Har jeg desværre ikke. Og kunne nok ikke gøre det særlig godt, selv hvis jeg havde.
Ellers har jeg, kan også ligge skygger på og sådan så du måske kan se lidt mere rå ud

Skygger og se mere rå ud er jo sød musik i mine øre! :bigsmile:

QUOTE (-Anders- @ 28. Aug 2004, 16:56)

du kan starte med at klippe mig ud af billedet 

ville nok pynte gevaldigt

:lol: :lol: :lol:
Synes de begge er meget uskarpe  tager du dem selv???

Nej, det gør -Anders- AKA mister parkinson! ;)

Ej, selvfølgelig tak til dig Anders for at tage billederne. :)

klausjensen<< Det er lige præcis sådan noget, jeg er ude efter. :bigsmile:

Jeg kan også fornemme, at der er stemning for "1eren"

.

Link to comment
Share on other sites

ville nok pynte gevaldigt
hov hov :4boxing:
Nej, det gør -Anders- AKA mister parkinson!

Haha. Hvad kan jeg gøre. Jeg havde lige kørt 5 sæt tunge squat, samt 3 sæt front squats, så skal man sgu ryste lidt. Magnesiumet som man kan skimte på min trøje fungerer som bevismateriale!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share