Aminosyre -


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Uden at nævne mærker, profilen :

" fri form og peptidbundne aminosyrer fra lactalbumin, soya protein isolate, whey protein koncentrat, L-ornithin og L-carnitin"

der er ca 2 gram pr tab...

Jeg kan godt li' ideen om at have let tilgang, på arbejdet osv.. sådan en tab hver 20-30 minutter når man alligevel bare sidder der og er mellem måltider, det kan måske løbe op på en 5-6 tabs om dagen.

Nogen grund til IKKE at købe sine aminosyrer på 'tabs' ?

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke et firma der eventuelt kunne trykke pulver til piller.

Hvis man køber 20kg... så kan det sku da ikke være særlig dyrt...

Man kan jo købe 200 vitaminer for ingen penge.... Så det kan ikke koste noget at lave pillerne.

Jeg kan også godt lide tanken... Ikke noget skal blandes, de skal bare sluges...

Måskel var der mange, der gerne ville have et par kg...

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke et firma der eventuelt kunne trykke pulver til piller.

Hvis man køber 20kg... så kan det sku da ikke være særlig dyrt...

Man kan jo købe 200 vitaminer for ingen penge.... Så det kan ikke koste noget at lave pillerne.

Jeg kan også godt lide tanken... Ikke noget skal blandes, de skal bare sluges...

Måskel var der mange, der gerne ville have et par kg...

Yes, så kan man lige hurtigt sluge de der 30 piller efter træning og så er den klaret.

Tror nok folk ville glo bare en lille smule.

ang. aminosyretabs'ne ville det så ikke være et bedre og billigere alternativ med proteinbarer, eller MaxP's proteinkage ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

jo da ... min vinkel er udelukkende et sp. om tilgængelighed på arbejdet .. på venstre side af tastaturet en flaske vand, højre side en skål med amino-piller ;) ... Når vi snakker protein barer så er jeg 1. usikker på indholdet på trods af dekleration og 2. for mange skod kalorier :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share