Musik


TheGreatDane
 Share

Recommended Posts

Slipknot self! :devil:

ellers mudvayne eller Spineshank etc.

Psy-trance...

også til tung balls to the wall jern træning :blink: ?

det vil jeg foretrække til kardio. men egentlig synes jeg ikke det egner sig til idræt. hvad hører du meget ?

Atmos

Infected Mushroom

Atmos

Haldolium

Paranormal Attack

Skazi

Four Carry Nuts

Bitmonx

Magnetrixx

Og der skal nok være mere jeg ik lige kan komme i tanke om lige nu

Link to comment
Share on other sites

Der ligger mange andre tråde på mol om emnet, hvor man kan finde en masse titler, hvis man vil eksperimentere lidt :)

Til max forsøg spiller black album(specielt Dont tread on me) og mutter(specielt spieluhr) for hårdt....

Men har også oplevet en go effekt når der kører noget hade musik på radioen :devil: så bliver man virkelig pissed B)

Link to comment
Share on other sites

Til træning i Hvidovere styrkeløft klub bliver der mest hørt Slipknot og Slayer, ihvertfald når Prehn'erne er der.

P.S. Jeg er ligeglad med hvilken label Slipknot har, jeg synes sgu det er fedt især albummet Iowa.

Træner du der?

Har overvejet lidt om jeg skulle prøve at kigge på Hvidovre når jeg slipper ud af min kontrakt med skodcenteret, og Hvidovre ligger jo ikke så langt fra mig (bor på Vigerslevvej)

Hvordan er faciliteterne dernede?

Link to comment
Share on other sites

Helst Rammstein eller noget gammelt Metallica/Möterhead. Jeg har faktisk brændt en "Musik til dødløft" som dog ikke altid er et ubetinget hit hvor jeg træner. En af bestyrelsesmedlemmerne i mit "center" har præsteret at tage den af for derefter at sætte Radio Diablo på med statisk støj. Han elsker den kanal! :lol:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er faciliteterne dernede?

De er Spartanske. Masser af frie vægte og næsten ingen maskiner. Der er alt det en styrkeløfter har brug for. Stemningen er god i klubben og folk ved hvad de snakker, hvilket for mig er vigtigt. Du kan jo bare komme ned og kigge på forholdene.

Link to comment
Share on other sites

baloo <----- jeps han træner der.

vi har squatracks, bænkpress bænke, dødløft platform, powerrack, dip stativ, chin bar, og nogle håndvægte. Vi har også kæder, elastikker og klods.

Hvis styrkeløft er noget for dig er det et godt sted at komme.

Link to comment
Share on other sites

P.S. Jeg er ligeglad med hvilken label Slipknot har, jeg synes sgu det er fedt især albummet Iowa.

enig! men har du hørt deres nyeste skive? det er den jeg synes er den fedeste. især pulse of the maggots, the blister exist, three nil og Duality er alt for fede :devil:

EDIT: fejl i tags :4slap:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

 

enig! men har du hørt deres nyeste skive? det er den jeg synes er den fedeste. især pulse of the maggots, the blister exist, three nil og Duality er alt for fede devil.gif

Selvfølgelig har jeg råspillet, deres nyeste skive :devil: Jeg synes den er rigtig fed, kan især godt lide the Blister exists trommerne på det nummer er bare klasse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share