mol t-shirts ? :O


kimse85
 Share

Recommended Posts

Måske i kunne finde udaf noget med, at man 1-2 gange om året kunne købe en/flere, altså noget med man bestilte dem

Ja, evt lave en konkurrence én gang om året, om hvem der kunne lave den pæneste, og det skulle vi så lave en afstemning om.

Ved ikke om man vil tjene nok på det. Man skal vel bestille en del hjem før man kan tjene på det?

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu MZ er interesseret i at få fat i nogen og der er nok tilslutning, så kan jeg nok godt få dem lavet MEGET billigt, da jeg har et familiemedlem der er tekstiltrykker...

Der skal bare være nok der er interesseret og MERE vigtigt skal MZ have lysten og overskuddet til at ville det

*Flemming*

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder lige og overvejer om jeg skal opsige PBS-aftalen eller beholde den et år endnu. Selv om varehåndtering er kedeligt og ikke pengene værd, så er jeg ikke helt afvisende overfor at gøre det igen. Nu ved jeg også hvordan en evt. t-shirt skal være.

1. Den skal være meget billig i indkøb og relativ billig i udsalg.

2. Den må godt være i relativ dårlig kvalitet.

3. Stramtsiddende

4. Stort prangende "MOTION-ONLINE" foran eller på ryggen.

5. Sjov eller udfordrende tekststump foran eller bagpå

6. Max 3 forskellige størrelser (XS, M, XL)

7. Begrænset lager

8. Afgrænset salgsepriode

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig en lidt løsere trøje gerne med tydligere markering af MOL, og gerne til en pris, hvor man kunne købe et par om året og bruge dem til træning generelt.

Normalt køber jeg 4 sorte eller koksgrå trøjer hvert 3. - 4. år, når der er 3 eller 4 for en hund.

Link to comment
Share on other sites

Hvad med at alliere sig med en tøjforretning på nettet om salg af MOL-tshirts? Jeg kunne forestille mig at en af de mindre tøjforretninger ville være interesseret i lidt ekstra omsætning og den reklamefaktor der ligger i at få besøgende fra MOL. Så slipper Morten Z for alt det praktiske.

Link to comment
Share on other sites

Helst IKKE sådan en stramtsiddende Bjørn Lomborg trøje.. Ellers tak :thumb_down:

Bare en normal T-shirt til at træne i. Gerne/selvfølgelig logo, men ikke alt for kække slogans ala dem der engang blev talt om på getdick.dk's t-shirts - GYS! (du introducerede selv begrebet, MZ ;) )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share