Sunde kiks..??


wasabi
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg spiser normalt aldrig kiks, men da jeg var i Spanien fandt jeg nogle "fiberkiks" med rimlig lavt kcal indhold. De smagte faktisk okay, selvom det selvfølgelig ikke var som at guffe en pakke Prince chokoladekiks i gamle dage :lol:

Jeg tør næsten vædde med du kan finde nogle lignende, hvis du kigger i et større supermarked.

Link to comment
Share on other sites

Der findes nogen i Føtex og Bilka der hedder Minimum, fiberkiks eller noget, ellers er der dem jeg nogengange spiser fra Matas med højt fiberindhold, det er et svensk eller norsk mærke, husker ikke navnet. De er ret gode for fordøjelsen! Og de er bedre end dem i Føtex for de har ret lavt kcal indhold. Men dem i føtex smager så tilgengæld lidt bedre.

Link to comment
Share on other sites

De kiks som Zenia tænker på er klidkiks... Der er virkelig mange fibre i, samtidig med de har en meget lav indhold af kcal! Men puha hvor de smager :dead: De er meget tørre, og man kan tygge på dem i en evighed, også selvom man har pålæg på. Men de mætter da, helt bestemt!

Link to comment
Share on other sites

De er ret så dyre :angry: Synes ikke de er pengene værd, medmindre man virkelig vil tabe sig og få mange gode fibre. Men der skal et godt lag pålæg på før det ka sluges :lol: Du kender nok til at man tygger og tygger og det kan bare ikke komme ned? Ellers så ville jeg hellere tage et stk. rugbrød/knækbrød eller andet...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share