ad-36 årsag til fedme?


de3
 Share

Recommended Posts

nej, det er rigtigt, de snakkede med en forsker der havde fremlagt teorien, men de havde lavet nogle tests på overvægtige folk, hvor over halvdelen af dem havde dannet antistoffer mod viraen...... og ved den tynde kontrolgruppe havde ingen i England dannet antistoffer og 5-10% i usa af de tynde........

Link to comment
Share on other sites

Kender godt den historie. På mig virkede beviserne som værende af samme karakter som når pyramiderne ses som afspejling af en eller anden kosmisk sandhed fordi der er nogle vinkler og linjer som næsten ligner et eller andet stjernebillede osv... OK der var en hvis sammen hæng imellem denne virus tilstedeværelse og mængden af overvægtige mennesker i forskellige lande - men det kan næppe kaldes bevis... Der er jo unægteligt en række andre mere åbenlywse årsager til det masive amerikanske overvægtsproblem - men det kan da være den virus er en af flere problemer.

Link to comment
Share on other sites

Tjah, det lyder ret underligt.. Hvorfor ikke prøve at undersøge hvad disse mennesker fylder sig med af mad, eller hvad de har fyldt sig med af mad.. hvis det så viser sig de kun har levet af salat og tun hele livet, kunne virusen straks være mere interessant - Men jeg tror det næppe :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tjah, det lyder ret underligt.. Hvorfor ikke prøve at undersøge hvad disse mennesker fylder sig med af mad, eller hvad de har fyldt sig med af mad.. hvis det så viser sig de kun har levet af salat og tun hele livet, kunne virusen straks være mere interessant - Men jeg tror det næppe :lol:

Well - så avanceret mistænker jeg at forskningen trods alt har været Playboy, kom igen når du har noget rlevandt at tilføje til diskussionen B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share