Kan i læse?


Stryger2
 Share

Recommended Posts

Halløj muskelhoveder. Nu keder jeg mig lidt, så lad os lige åbne et nyt emne.

Nu er alle os styrketrænere jo generelt dumme som pap. Når vi ikke drikker proteinshakes eller bænker 500 kg, så laver vi vel ikke meget andet end at sove.

Men nogen gange kigger vi vel også på de fine billeder i nogen af alle de blade man finder rundt omkring, og ønsker os at vi var kloge nok til at kunne læse :lol:

Spøg til side. Kunne egentlig godt tænke mig at tegne abonnement på et eller andet træningsblad, bare for at få lidt inspiration, og MOL er jo lige stedet for at høre hvad der er noget værd, og hvad der ikke er.

Hvad læser i selv, og hvad gider i slet ikke bruge penge på? Har aldrig selv købt et fitness blad udover dengang jeg fik 3 numre af Mens Health forærende, og det blad stinker så absolut.

Link to comment
Share on other sites

Ind imellem har Workout & Fitness nogle udmærkede artikler, men ligefrem abonnere på det...desuden ligger det til fri afbenyttelse i del centre.

Jeg abonnerer ellers på National Geographic, Illustreret Videnskab (pga. introduktionstilbud - meld dig ind, få din introgave - fleecejakke/Mag-Lite/whatever - meld dig ud igen et par måneder senere, og meld dig ind igen næste gang de har en OK introgave) og Far Eastern Economic Review (no shit!). Ingen træningsblade.

Link to comment
Share on other sites

Halløj muskelhoveder. Nu keder jeg mig lidt, så lad os lige åbne et nyt emne.

Nu er alle os styrketrænere jo generelt dumme som pap. Når vi ikke drikker proteinshakes eller bænker 500 kg, så laver vi vel ikke meget andet end at sove.

Men nogen gange kigger vi vel også på de fine billeder i nogen af alle de blade man finder rundt omkring, og ønsker os at vi var kloge nok til at kunne læse  :lol:

Hvordan kan man kede sig, når man har internet, og er interesseret i træning

og meget mere ?

Der ligger meget på nettet, som jeg ikke har haft tid til at læse endnu.

Jeg abonnerer på PC-world, Alt om Data og Datatid og et bådmagasin.

Træningslitteraturen finder jeg på nettet, eller når der ligger et blad i centeret.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har abonneret på Workout & Fitness, men stoppede en gang her i sommer, da jeg syntes der efterhånden er gået lidt dameblad i den. Så er jeg lige begyndt at abonnere på Ironman, det er noget bedre, et blad på 300 sider med hardcore trænings og ærnerings tips! ;) Derudover abonnere jeg på VMax.

Edited by Zonked
Link to comment
Share on other sites

Jeg har abonneret på Workout & Fitness, men stoppede en gang her i sommer, da jeg syntes der efterhånden er gået lidt dameblad i den. Så er jeg lige begyndt at abonnere på Ironman, det er noget bedre, et blad på 300 sider med hardcore trænings og ærnerings tips! ;) Derudover abonnere jeg på VMax.

har også prøvet.. og ud af de ca 30 sider syntes jeg at de 40 måske var noget vær

Link to comment
Share on other sites

Jeg har abonneret på Workout & Fitness, men stoppede en gang her i sommer, da jeg syntes der efterhånden er gået lidt dameblad i den. Så er jeg lige begyndt at abonnere på Ironman, det er noget bedre, et blad på 300 sider med hardcore trænings og ærnerings tips! ;) Derudover abonnere jeg på VMax.

har også prøvet.. og ud af de ca 30 sider syntes jeg at de 40 måske var noget vær

:blink::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har abonneret på Workout & Fitness, men stoppede en gang her i sommer, da jeg syntes der efterhånden er gået lidt dameblad i den. Så er jeg lige begyndt at abonnere på Ironman, det er noget bedre, et blad på 300 sider med hardcore trænings og ærnerings tips! ;) Derudover abonnere jeg på VMax.

har også prøvet.. og ud af de ca 30 sider syntes jeg at de 40 måske var noget vær

:blink::blink::blink:

Jeg sad også lige "qué?" :blink:

Broren abonnere på Vmax, så det slipper jeg for ;) Ellers har jeg haft på Illustreret videnskab, men stoppede med det efter et par måneder..

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg lige begyndt at abonnere på Ironman, det er noget bedre, et blad på 300 sider med hardcore trænings og ærnerings tips! ;) Derudover abonnere jeg på VMax.

Jeg var på www.ironmanmagazine.com og kigge lidt.

Så vidt jeg kan se koster det kun 50$ for et årsabonnement, det lyder da enormt billigt.

Hvordan har du bestilt dit abonnement, og hvad gav du for det? Er lidt påpasselig med at købe noget over nettet.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg lige begyndt at abonnere på Ironman, det er noget bedre, et blad på 300 sider med hardcore trænings og ærnerings tips! ;) Derudover abonnere jeg på VMax.

Jeg var på www.ironmanmagazine.com og kigge lidt.

Så vidt jeg kan se koster det kun 50$ for et årsabonnement, det lyder da enormt billigt.

Hvordan har du bestilt dit abonnement, og hvad gav du for det? Er lidt påpasselig med at købe noget over nettet.

Kan ikke huske hvad jeg præcist betalte, men mener ikke det var så dyrt igen, betallingen blev gjort med Visa inde på deres side.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har abonneret på Workout & Fitness, men stoppede en gang her i sommer, da jeg syntes der efterhånden er gået lidt dameblad i den. Så er jeg lige begyndt at abonnere på Ironman, det er noget bedre, et blad på 300 sider med hardcore trænings og ærnerings tips! ;) Derudover abonnere jeg på VMax.

har også prøvet.. og ud af de ca 30 sider syntes jeg at de 40 måske var noget vær

:blink::blink::blink:

Jeg sad også lige "qué?" :blink:

Broren abonnere på Vmax, så det slipper jeg for ;) Ellers har jeg haft på Illustreret videnskab, men stoppede med det efter et par måneder..

tror sgu egentlig der skulle have stået 300 sider, men selvfølgelig når i ikk kan læse som overskriften hentyder til, kunne man så forlange at i havde regnet den ud :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share