Tatoveringer og muskelvækst ?


Dresse
 Share

Recommended Posts

Ja.. det er meget muligt at det er et forkert board, men så må I sgu lige flytte den :)

.. skal bare høre.. hvis man har en tatovering på f.eks. overarmen, og man stadig træner og regner med at blive ved i mange år endnu... bliver tatoveringen så efterhånden ikke udvidet, og bliver større og svagere i farverne? (altså i takt med at musklerne vokser)

Altså udvider huden sig også med muskelvækst? Eller ? <_<

... på forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Diskusionen har været oppe før.

Jeg mener at konklutionen var at ja din tato udvider sig, men at problemmet ikke er så slemt som, man tit tror det er - du skal vokse en del får den deformeres i væserntlig grad. Men det er da muligt den skal farves op igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har snakket med en om det, som havde en tato og var vokset en del siden den var blevet lavet.

Han sagde at han ikke kunne se den store forskel på tatoen, den sad også på overarmen.

Jeg ved ikke hvordan den ser ud nu, det er flere år siden jeg har set ham, og ved heller ikke om han træner mere.

Link to comment
Share on other sites

En dygtig tattovør tegner jo motivet direkte på kroppen og følger på den måde musklernes former. Derved kan du vokse alt det du vil/kan uden at tuschen bliver deform. Jeg er ikke ligefrem megastor :chicken: men er dog vokset lidt gennem årene og mine tuscher har stadig samme from som da de blev lavet/tegnet direkte på kroppen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share