Det sidste fedt på maven


Cheat-freak
 Share

Recommended Posts

Well, jeg har en BF% på omkring 11, eller det havde jeg i starten af februar. Siden er jeg begyndt at spise meget... Rigtig meget... Det er okay, for jeg forbrænder alt hvad jeg spiser, er nemlig meget aktiv. Går til fodbold, træning 3 timer om ugen og en gang kamp (Giver sig selv 2*45 min) Herudover spiller jeg badminton 1 time om ugen (nogen gange 2, når der er træner på) Så jeg tager altså ikke på i andet end muskler i øjeblikket... Nu vil jeg bare gerne rippes, og have min BF% ned på... Omkring de 7-8 stykker... Hvordan får jeg det sidste fedt væk? Det er ikke meget, men det er nok! Det skal lige siges at jeg ikke tænker over hvad jeg spiser udover at jeg gerne spiser meget protein, og drikker en hulens masse kakao (!?) Har en motionscykel stående, men er det virkelig vejen til den fedtfri mave?

Link to comment
Share on other sites

Cheat-freak--> Dit spørgsmål har været oppe og vende ca en mio gange her på MO!

Prøv at kigge hele dette forum igennem, og evt nogle af de andre... jeg tror lige der har været noget om det i max.muskelvækst!

Link to comment
Share on other sites

Tjae... Har kigget alt det jeg kunne finde igennem, og der lyder det bare som om at diæt er vejen frem. Og så motion... Well tilbage til motionscyklen som jeg helst ikke vil have noget med at gøre, eller...? Er ikke så gammel, 14, så jeg tror ikke rigtigt jeg vil lave en kostplan, og så sige til min kære moder når hun stiller de fede frikadeller på bordet: "Desværre jeg holder mig lige til lidt mager kalkun og nogle grønsager..." :)

Anyway, jeg tror godt man kan sige at jeg bulker, og så taber man sig jo heller ikke, såå... (Æder alt hvad jeg kan, et problem at jeg ikke må spise i skoletimerne, for jeg er efterhånden altid sulten...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share