Tarweligste ædelse?


jsc
 Share

Recommended Posts

Hvad mener I er det absolut mest tarvelige man kan komme i sin sæk? Spørgsmålet blev adstedekommet af, at jeg lige har nippet til en romkugle, min lille kæreste åbenbart havde købt (i smug) i går. Den rangerer ret højt på min liste. Men personligt må jeg nok sige, at friturestegt mad må toppe min liste.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En mega leeee flæske-steg, hvor fedtet flyder, og dertil hørende brunsovs der er lavet af noget af fedtet fra stegen :gal:

Kan da også lige nævne lidt andre ubehagelige ting og sager, i vilkårlig rækkefølge:

Lyst brød med smør og for eksempel spegepølse

Spegepølse medmindre det er fra den grønne slagter

Fedte-madder :blink:Det er faeme for ulækkert

Wienerbrøøøø :innocent:

Friturestegte produkter

Smør og margerine

Sødmælk

Det var lige noget af det første jeg kom i tanke om, men der er ganske sikkert en hel del mere :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: TJae, men jeg er slet ikke vant til sådan noget halløj, så i mine øjne lyder det mildest talt som den tarweligste omgang ædelse..

Ingen prots, da det næsten er rent fedt i sådan en steg  :dead_banana:

<{POST_SNAPBACK}>

Det rene fedt kan jeg også godt undvære, og det er også et spørgsmål at finde nogle flæskestege af tilstrækkelig god kvalitet. Når man så gør det såååå.... :jodler:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Der er INGEN tvivl - KIKSEKAGE

Den der med masser af chokolade mellem flere lag kiks.

Chokoladefyldet er basseret på palmin - og et stykke indeholder nok ca. sammen antal Kcal som en pakke smør  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Fy for fanden... Det er nok det mest vamle man overhovedet kan æde.. Bortset fra ost selvf. :gal:

Link to comment
Share on other sites

Der er INGEN tvivl - KIKSEKAGE

Den der med masser af chokolade mellem flere lag kiks.

Chokoladefyldet er basseret på palmin - og et stykke indeholder nok ca. sammen antal Kcal som en pakke smør  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det smager lige så godt, som det er usundt :4mewantfood:

Er heldigvis meget sjældent, jeg får det.

Bare jeg får nok protein, så er trangen til kage der ikke.

Det er vel ikke for ingenting, at vi har www.kagearm.com

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Popcorn

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er der galt med dem ? jeg syntes egentlig det er en god snack, uden særligt mange kcal, da man ikke spiser særligt mange gram :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener jo den slags til microovnen :smile: Jeg synes de svømmer i opvarmet fedt, prøv bare at mærke indvendig i posen efter man har hældt dem ud i en skål :blink: Nu har jeg ikke spist sådan noget i laaaange tider, men jeg syntes næsten jeg kunne mærke hvordan det løb direkte ud i blodet :wink:

Der kan da nok findes ting som er værre, men popcorns ry for at være "okay" er lidt misvisende synes jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share