Tarweligste ædelse?


jsc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Må være de bøffer de spiser ved bordet i introscenen af "Ravenous" ...

Fedt, blod og blodårer i én dejlig bøf....BVADR.

Men ellers:

sødmælk,s mør og fedtrigt oksekød må være det værste.

Eller det kød man kan se nede i disken der nærmest er 50% fedt ?!?!?!?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

"sylte"

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, ja i "gamle dage" lavede de det af alt affaldskøddet fra grissebasserne - det kan godt af ordenligt kød og så smager det faktisk godt :4thumbup:

Det leee'ste hundeæde:

> Rosenkål

> Hjerter i flødesovs

> Fedtegrever

> Ost med grøn mug i

> Insekter

Bare vent til MASSkinen ser denne tråd. Han er mester i at spotte tarveligt proteinforladt mad. Især når krea har købt det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener I er det absolut mest tarvelige man kan komme i sin sæk? Spørgsmålet blev adstedekommet af, at jeg lige har nippet til en romkugle, min lille kæreste åbenbart havde købt (i smug) i går. Den rangerer ret højt på min liste. Men personligt må jeg nok sige, at friturestegt mad må toppe min liste.

<{POST_SNAPBACK}>

Eller sagt på almindeligt dansk: Du har ædt en hel kasse romkugler, og nu vil du gerne have os andre til at komme på endnu dårligere fødeemner, så du kan få lidt selvtillid tilbage? :4mewantfood:

PS: Har bestilt 2 pizzaer + en 1½ liters cola som kommer lige om et par minutter. :sleeping:

PPS: Stemmer osse på kiksekage - et stort hit, da jeg var barn og meget tynd. Bilkas desertpandekager er også vild ulækre: Som smagløst bræk stegt på pande. Æbleskiver med frituresmag er osse ret vamle. Eller hvad med bagerens gåsebryst?: En smugle mørdeg og marcipan som undskyldning for en masse flødeskum.

Link to comment
Share on other sites

"sylte"

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, ja i "gamle dage" lavede de det af alt affaldskøddet fra grissebasserne - det kan godt af ordenligt kød og så smager det faktisk godt :4thumbup:

Det leee'ste hundeæde:

> Rosenkål

> Hjerter i flødesovs

> Fedtegrever

> Ost med grøn mug i

> Insekter

Bare vent til MASSkinen ser denne tråd. Han er mester i at spotte tarveligt proteinforladt mad. Især når krea har købt det :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Krea' kyler simpelthen alt hvad der lyser langt væk af næringsløst, tarveligt og prot forladt æde indenbords.... :laugh:

ritti' leee' skod ædelse:

>Tarvelige dagsgamle håndmadder fra Tøfex, læsset med tarvelig ting i grov store mængder (remoulade, ristede løg, mayonaise, sky osv.)

> Ostehaps

> Sukker indsmurt morgenmads produkter.

> Fløde.

> Beskidt tyk brun sovs med lee' hinde.... helst så meget på tallerkenen så kartoflerne skal bruge redningsbælte. (ikk krea')

> Glasur

> Gustne kager i alle afskygninger.

> Jakka bov på dåse

> billig makrelsalat med 90% nasty mayonaise og 10% benfyldt makrel.

> en krasser.

> vandgrød.

Eller mange gode bud nævnt..... :4mewantfood: :gal:

drop så de romkugler Jsc..... dem bli'r du fandme et' lee aw :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Granhof:

En mega leeee flæske-steg, hvor fedtet flyder, og dertil hørende brunsovs der er lavet af noget af fedtet fra stegen

Ellers en af mine livretter, og fik det også i sidste uge. Det smager sgu kanon! En anden lækker ret, men som heller ikke er så skide sund er kartofler med masser af stegtflæsk og persillesovs og rødbeder.. MUMS!

:4mewantfood:

Har også altid været storforbruger af chips, dip og cola end lørdag aften.. Meeeen, lidt for tarwelig i for store mængder!

Link to comment
Share on other sites

PS: Nu jeg nævner Bailey. Nogen der kan huske Bailey reklamerne der gik for 3-4 år siden, hvor en pige sidder og dorsker i varmen mens kæresten er væk. Han vader så sygeligt mange etager op med en stor sæk på ryggen. Så trasker han ind og siger "You want ice - you got ice" og så vælter han hele sækkens indhold ud som er isterninger.

Mit spørgsmål er: Nogen der ved hvad den kvindelige model i reklamen hedder? Hun er uden tvivl den smukkeste pige jeg har set i livet. Har søgt på nettet efter navnet - men er aldrig stødt på det !!! :mad:

:icecream:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share