Tarweligste ædelse?


jsc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja, nu er der jo (sikkert?!) ingen som bliver tvangsfodret med julegodter, så man kan da bare lade være med at æde lortet! :smile:

Værste lorteæde nogensinde: Remoulade!! Fatter simpelthen ikke, at nogen kan få det ned. FØJ :newtongue::4pooh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, at der er mange gode snacks, der bliver uretmæssigt fordømt i denne tråd. :4eat:

Der er vist ingen tvivl om, at førstepladsen tilhører REJER indtil videre.

Jeg tvivler også meget på, at der er noget, der kan overgå denne modbydelige spise. :4pooh: :freaked:

Edited by Ugh Togoth
Link to comment
Share on other sites

PS: Nu jeg nævner Bailey. Nogen der kan huske Bailey reklamerne der gik for 3-4 år siden, hvor en pige sidder og dorsker i varmen mens kæresten er væk. Han vader så sygeligt mange etager op med en stor sæk på ryggen. Så trasker han ind og siger "You want ice - you got ice" og så vælter han hele sækkens indhold ud som er isterninger.

Mit spørgsmål er: Nogen der ved hvad den kvindelige model i reklamen hedder? Hun er uden tvivl den smukkeste pige jeg har set i livet. Har søgt på nettet efter navnet - men er aldrig stødt på det !!! :mad:

:icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm, tænker på Barcardi reklamerne med Vinnie Jones. Han har vist også smidt med is i en eller anden reklame. :elvis:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

klejner, pebernødder, æbleskiver, risengrød, ris a la mande, fed sovs, flæskesteg....

<{POST_SNAPBACK}>

Pebernødder er KONGEN af alle kager, dem skal du ikke tale grimt om!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har for nylig arbejdet på en kagefabrik, og jeg tror seriøst ikke du har lyst til at vide hvad der kommer i den dej...

Men ok, forskellige gnavere, insekter og plastik stykker er der sikkert protein nok i.... :D BTW, samme dej der bruges til Brune kager...

Men mit bud til ulmativ nasty ædelse: Chianga (noget i den stil) burger der kan fås i Seattle, den drypper fedt når du spiser den(no joke)... Og så vejer den over 1½ kg... nam nam :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jarvig13:

Vedr. dit indlæg om "Baileyskvinden" - kan det være Tessa Langmead? Der er et billede af hende, når man søger på hendes navn i googles billeder...

Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg ikke. Har kigget lidt på nettet og det ligner hende ikke. Hende jeg leder efter er 100 % bambi agtig. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja helt sikkert, men hedder de så ikke ribbenstege, altså¨når det er dem "uden" fedt ?

Det er ihvertifald forskel på ribben og flæskestege  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ribbensteg er nærmest kun fedt og svær - der er majet lidt kød på sådan en fætter. Flæskesteg er faktisk ikke så slemt, hvis du kun spiser det der er kød.....

Sky

Link to comment
Share on other sites

PS: Nu jeg nævner Bailey. Nogen der kan huske Bailey reklamerne der gik for 3-4 år siden, hvor en pige sidder og dorsker i varmen mens kæresten er væk. Han vader så sygeligt mange etager op med en stor sæk på ryggen. Så trasker han ind og siger "You want ice - you got ice" og så vælter han hele sækkens indhold ud som er isterninger.

Mit spørgsmål er: Nogen der ved hvad den kvindelige model i reklamen hedder? Hun er uden tvivl den smukkeste pige jeg har set i livet. Har søgt på nettet efter navnet - men er aldrig stødt på det !!! :mad:

:icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Her er "hun" jo :4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

PS: Nu jeg nævner Bailey. Nogen der kan huske Bailey reklamerne der gik for 3-4 år siden, hvor en pige sidder og dorsker i varmen mens kæresten er væk. Han vader så sygeligt mange etager op med en stor sæk på ryggen. Så trasker han ind og siger "You want ice - you got ice" og så vælter han hele sækkens indhold ud som er isterninger.

Mit spørgsmål er: Nogen der ved hvad den kvindelige model i reklamen hedder? Hun er uden tvivl den smukkeste pige jeg har set i livet. Har søgt på nettet efter navnet - men er aldrig stødt på det !!! :mad:

:icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Her er "hun" jo :4trumpet:

<{POST_SNAPBACK}>

Umuligt - hun ser al for billig ud. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share