Tarweligste ædelse?


jsc
 Share

Recommended Posts

PS: Nu jeg nævner Bailey. Nogen der kan huske Bailey reklamerne der gik for 3-4 år siden, hvor en pige sidder og dorsker i varmen mens kæresten er væk. Han vader så sygeligt mange etager op med en stor sæk på ryggen. Så trasker han ind og siger "You want ice - you got ice" og så vælter han hele sækkens indhold ud som er isterninger.

Mit spørgsmål er: Nogen der ved hvad den kvindelige model i reklamen hedder? Hun er uden tvivl den smukkeste pige jeg har set i livet. Har søgt på nettet efter navnet - men er aldrig stødt på det !!! :mad:

:icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Her er "hun" jo :4trumpet:

<{POST_SNAPBACK}>

Umuligt - hun ser al for billig ud. :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nok fordi det er den mand :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Maskinudbenet kød fortjener bestemt også at blive nævnt i den her tråd. Eksempler kunne f.eks. være færdiglavede hamburgere, frikadeller, kyllinge-nuggets etc.

Men vinderen må ubetinget være en 3-stjernet rød salami. Det er 40% fedt, 60% vand der er hakket sammen og tilføjet en smule farve.

Link to comment
Share on other sites

Bliver sulten af at læse den her tråd...  :hmmm:

Kan det virkeligt passe, at jeg er det eneste menneske, tilbage der stadig vil kyle junk i gabet?  :4smartass:

I så fald, bare kom med det!  :w00t:  :king:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fatter virkelig heller ikke folk herinde. Sidder og sjavler over alle de ting der bliver nævnt. :tongue:

Nu vi snakker om lækre ting. Ovnbagte frækkedeller med hytteost :bigsmile: sker der for det lyder klamt, men for satan det er gådt!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Aaargh, der er mange ulækre ting man kan spise :w00t:

Jeg forstår dog ikke dem der ikke kan lide alm. junkfood, som f.eks. det meste MacD mad, og generelt burgere, pommes frittes, pizza og sådan.. Jeg tror i inderst inde er vilde med det, men tænker for meget over hvad i spiser.. Jeg tror også meningen med denne tråd er hvilke ting man synes er virkelig ulækre at spise, og ikke hvilke ting man ikke vil spise, pga. af indholdet eller mangel på samme :wink:

Noget af det ærwligste mad er allerede nævnt:

Kiksekage <-- Så ulækker en opfindelse MÅ være fandens værk :gal:

Alle produkter af dåsemad, især fra producenten "Jaka" :newtongue:

Pølser, i alle afskygninger.. På første pladsen har vi medister som den mest ulækre, med cocktailpølser lige i hælene.. Et par kogte bayerske gulerødder er dog heller ikke at kimse af :laugh:

Smørrebrød <- Jeg kan ikke se konceptet i et stykke rugbrød på størrelse med et frimærke, overlæsset med kummerligt pålæg, sky og andet skummelt fyld :blink:

Fedtegrever, stegt flæsk, fedtemadder osv :blink:

Frostpizzaer med oksekød der ligner kattemad :w00t:

Tarveligt og kummerligt kebab kød der har hængt og drejet rundt i fluernes selvskab flere uger på den lokale pizza snask, og som folk sjovt nok køber i stride strømme :wacko:

Klamme grøntsager i diverse afskygninger.. F.eks. Porrer, spinat, og ISÆR blomkål.. Hvem i alverden kan få sig selv til at spise noget der lugter af prut? :laugh:

Æg, med mindre det er brugt i bagværk.. Spejlæg og kogte æg er bare harsk, og lugter også max af prut :tongue:

Flæskesvær, som i øvrigt også lugter sygt af prut :w00t:

Måske man skulle lave en hel kategori alene, over madvarer der lugter af prut :tongue:

Ost, med mindre det er i pizza, burgere eller toast.. Toppen er brieoste og andet pilrådden og muggen ost, som nogle folk ynder at spise, hvilket virkelig går over min forstand :sleepy:

Økologisk skummetmælk med spyfluer :tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Tanken med denne tråd var oprindeligt hvilken mad I synes er for tarwelig, (dvs ikke-ernæringsrigtig for ikke-svendborgensere) og ikke hvilke madvarer diverse teen-age hystader (wannabees) synes er ulækkre. :devil:

Jeg bliver personligt også sulten, når jeg ser meget af den mad der opremses her :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tanken med denne tråd var oprindeligt hvilken mad I synes er for tarwelig, (dvs ikke-ernæringsrigtig for ikke-svendborgensere) og ikke hvilke madvarer diverse teen-age hystader (wannabees) synes er ulækkre.  :devil:

Jeg bliver personligt også sulten, når jeg ser meget af den mad der opremses her :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt, så :w00t:

Ville heller ikke have kunnet forstå andet :tongue:

I så fald nævnes guldkorn og chokopops ( Det smager da meget godt, men jeg vil æde min gamle hat hvis de indeholder bare én eneste vitamin :raisebrow: )

Forøvrigt, ang. romkuglerne, fortalte Nikolaj Holsting, gammel styrkeløfter der gjorde det helt godt, at de første mange år han trænede, var hans eneste post-træningsmeal to-tre romkugler fra bageren... Så et eller andet må der da være i dem :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share