Tarweligste ædelse?


jsc
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY
Jeg tror hurtigt vi kan komme frem til at Playboy er utroligt kræsen  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem har dog bildt dig det ind :tongue:

Men tjek da i mit topic, der er da masser af ting jeg godt kan lide :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Forstå sku ikke helt folks afsky af rejer. Troede egentlig også for år tilbage, at jeg ikke kunne lide dem. Men nu, der er ikke noget bedre end noget godt rugbrød med æg og rejer. :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har skam intet mod rejer, de er blot ubehagelige når de bliver sammensat med fedt og sandkage. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skam intet mod rejer, de er blot ubehagelige når de bliver sammensat med fedt og sandkage.

Ja det kan der selvølglig være noget om. Det er dog ikke så tit, jeg prøver denne combo. Det kunne ellers være et godt post-workout meal, 500 g sandkage og 300 g rejer. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skam intet mod rejer, de er blot ubehagelige når de bliver sammensat med fedt og sandkage.

Ja det kan der selvølglig være noget om. Det er dog ikke så tit, jeg prøver denne combo. Det kunne ellers være et godt post-workout meal, 500 g sandkage og 300 g rejer. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har prøvet comboen 1 gang. Den kan ikke anbefales. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Klamt mad (smagsmæssigt og indholdsmæssigt) :

- Roulade (ikke den hjemmelavede.. selv om det næsten er lige så slemt)

- bake-off kager (WTF?)

- fedt med grever

- Højt belagt smørrebrød

- chips (junk!!)

- cola med sukker (junk!!)

- Diverse haribo og bonbon affald.

- pølser generelt og spegepølse

- det kebabkød som er lavet af uspecifikke dyr. Den slags kød hvor man ikke kan se "konturen" i det. Det er satme for klamt!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
- det kebabkød som er lavet af uspecifikke dyr. Den slags kød hvor man ikke kan se "konturen" i det. Det er satme for klamt!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er præcis det jeg omtaler tidligere.. Det er bare sådan en masse kød-slam, der er klemt sammen til en stor firkantet klump, der bare hænger og drejer rundt flere uger omringet af fluer :sleepy::crazy::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er præcis det jeg omtaler tidligere.. Det er bare sådan en masse kød-slam, der er klemt sammen til en stor firkantet klump, der bare hænger og drejer rundt flere uger omringet af fluer  :sleepy:  :crazy:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det et resumé fra din lørdag aften nede på den lokale snask?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share