Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

:blink:

Det var sgu'ette meget da..! :crazy:

Nej, vægten skal gerne rykke sig lidt op ad, men det er planlagt, at det skal gå langsomt. Jeg gider ikke at svulme op som Michelin manden i løbet af 4 uger. Målet er at bygge noget kvalitetets masse og samtidig holde fedt% i lidt kortere snor end tidligere, så jeg ikke skal bruge 20 uger på diæt næste gang jeg skal til det. Lad os nu se, hordan det kommer til at gå :wink:

Link to comment
Share on other sites

Direkte fra badedyr til overarbejde - ja, så kan man jo lære det....

Det lyder ellers lækkert med det hele -Team CF, uppet køkken og Reef n' Beef synes jeg også godt om :4mewantfood: :4thumbup:

Jeg bliver lige nødt til at høre - SBDL?? Hvad er det? - Det har jeg tænkt over et par gange nu.

Here you go: SBDL - Stivbenet dødløft :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Onsdag d. 11/10 2006

Kl. 6.10 - 45 minutter pw rundt om Damhussøen.

Jeg har vist overbelastet min højre rectus femoris helt oppe ved hoften, og jeg tror også at psoas og tensor fascial lata er lettere medindragede også. Jeg kunne mærke lidt efter squatten i går. Jeg har haft problemet før. Det er godt, at jeg først har en tung squat træning på søndag, så jeg kan nå at restituere :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, vægten skal gerne rykke sig lidt op ad, men det er planlagt, at det skal gå langsomt. Jeg gider ikke at svulme op som Michelin manden i løbet af 4 uger. Målet er at bygge noget kvalitetets masse og samtidig holde fedt% i lidt kortere snor end tidligere, så jeg ikke skal bruge 20 uger på diæt næste gang jeg skal til det. Lad os nu se, hordan det kommer til at gå :wink:

Nej det er forståeligt, men der må da alligevel have faldet en nogen kilo på rammen i form af væske..?

Personligt vejede jeg 3 kg mere, end lørdagen inden konkurrencen, 2 dage efter konkurrencen.

Men det er sgu imponerende, hvis du kan holde den i så kort snor.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej det er forståeligt, men der må da alligevel have faldet en nogen kilo på rammen i form af væske..?

Personligt vejede jeg 3 kg mere, end lørdagen inden konkurrencen, 2 dage efter konkurrencen.

Men det er sgu imponerende, hvis du kan holde den i så kort snor.. :smile:

Jeg var også godt væsket til de første par dage efter DM. Jeg vejede mig ikke, men mit bud er at jeg nok holdt et par kg eller tre i form af væske, som jeg så har pisset ud igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var også godt væsket til de første par dage efter DM. Jeg vejede mig ikke, men mit bud er at jeg nok holdt et par kg eller tre i form af væske, som jeg så har pisset ud igen.

Det er sgu kontrolleret Rall :4thumbup:

Kan fortælle modsat dig så vejede Christian B.P. vist lige omkring + 12 kg nu her efter Fitness Cup :crazy:

... så har man væskeretention!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg var også godt væsket til de første par dage efter DM. Jeg vejede mig ikke, men mit bud er at jeg nok holdt et par kg eller tre i form af væske, som jeg så har pisset ud igen.

:bowdown:

Jeg har så ikke formådet, at pisse mit ud igen..! :laugh: Bare kommet lidt mere til..! :innocent:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Her i løbet af formiddagen er min højre rectus femoris begyndt at brokke sig helt ondsvagt. Området er hævet op og blevet blåt-gult, det er blevet helt vildt stift og jeg halter på benet :mad: . Diagnosen må være en fibersprængning :mad: . Så nu står den på is, felden, NSAID og hvile de næste par dage, og så skal jeg ha' det genoptrænet perfekt. Jeg tager mig tid til at få skaden i orden. Jeg gider simpelthen ikke at komme til at døje med en kronisk skade. Derfor sætter jeg mit Bill Starr / Glenpendlay 5x5 i bero for squattens og DL'ens vedkommende. Jeg tror istedet, at jeg vil køre noget Smolov jr. for BP og så fortsætte med min høj frekvens træning for resten af kroppen sideløbende med rehab'en. Surt, men min krop har sgu' også været presset til det yderste de sidste 24 uger, så den har kun godt af lidt ro :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok være påpasselig med at holde formen i alt for kort snor. Nær-konkurrenceform er ikke lige en sund tilstand at gå rundt i og hvis kroppen ikke bliver tilført næring lige efter, hvor den er overtrænet, er det en sikker vej til skader samt at det vil tage betydeligt længere at komme op på niveau igen. Ikke dermed sagt at man skal begynde at æde som et svin, men det er en god ide langsomt at få øget kalorieindtaget så man kommer noget længere op end prækonkurence.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok være påpasselig med at holde formen i alt for kort snor. Nær-konkurrenceform er ikke lige en sund tilstand at gå rundt i og hvis kroppen ikke bliver tilført næring lige efter, hvor den er overtrænet, er det en sikker vej til skader samt at det vil tage betydeligt længere at komme op på niveau igen. Ikke dermed sagt at man skal begynde at æde som et svin, men det er en god ide langsomt at få øget kalorieindtaget så man kommer noget længere op end prækonkurence.

Kragefar >> Jeg kan kun give dig ret, men det er sgu' altid nemmere at være bagklog.

Jeg blev ultralydsscannet i går, og der var en pænt stor blødning at se i m. tensor fascia lata og i m. sartorius som følge af fibersprængninger i den øverste del af muskelbugene lige under udspringene :dry: . Heldigvis var der ingen overrivnng at se :wink: .

Jeg er igang med antiinflammatorisk behandling nu med is, Ipren, kompression og så får jeg lidt ultralyd, selv om jeg ikke er sikker på effekten af det, men det kan ikke skade :wink: .

Så snart hævelsen har lagt sig, skal jeg igang med noget rehab. Det skal gøres ordentligt, så jeg forbereder mig på at jeg ikke kommer til at træne tung ben de næste par måneder, men så bliver der overskud på restitutionsbariometret til at putte noget masse på overkroppen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rehab / Smolov jr.

Søndag d. 15/10 2006. City Fitness

Det går bedre med min skade. Der er øget bevægelse i hoften og hævelsen er aftaget. Jeg har kørt en skrap kur fiskeolie, mineraler, c-vitamin, Ipren konbineret med ultralyd og genoptræning. Genoptræningen kommer nok til at tage nogle uger, eller 6 :tongue: , men fu.. det. Jeg skal bare tilbage 100% i orden. Jeg er begyndt at lave lidt lette strækøvelser, cykler med moderat belastning og laver noget balancetræning, noget isometrisk knæekstension og så lidt let baglårstræning.

Jeg er startet på en Smolov jr. for patværket og resten af kroppen ryger også rundt i noget Chad Waterbury fullbody sjov.

Biiiike Mike var på gæste visit med Lagoon i CF i går, så der blev kæwet lidt om skader og træningscentre :smile: . Søndagens tal:

BP

7x5x80

Let

Cg neutral pullups 120 sekunder

4x8x10

Sad perfekt yderst i lat'en

Millitary press 120 sekunder

4x6x50

No probs

Incl curl100 sekunder

4x12x18

Lee'. Høje reps er en sikker vinder for kontakt til gunz'ne

Liggendelegcurl10 sekunder eccentrisk

3x15x35

Hacksquat calf raises 120 sekunder

4x8x149

Sad helt fint

Swissball crunches

3x10

Cykling 10 minutter på level 8.

Bagefter var vi til møde i team City Fitness. Det bliver rigtig godt. Virkelig dejligt at træne et sted, hvor konkurrence atleterne bliver støttet.

Da jeg kom hjem røg der noget boller i karry ned :4mewantfood: , og senere kogte vi til filmen "Sideways", der handler om to gamle kammerater på"polterabendt" i de Californiske vinmarker. Cool film :wink:

Morgencardio

Mandag d. 16/10 2006

30 minutter på cyklen i Gladiator Gym:superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus!

Surt med en semi-skade! :unhappy: Men, heldigvis ved du jo hvordan man takler sådan en satan... Det er fedt at du giver dig tid og energi til at komme helt i orden - og det er jo ikke fordi du slapper for resten af mullerne. :devil::smile:

Kunne egentlig godt tænke mig en tur i CF inden længe for lige at få sagt 'rigtig' hej og få brændt ordenligt igennem. Men vi kan lige finde en tid! God bedring.

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus!

Surt med en semi-skade! Men, heldigvis ved du jo hvordan man takler sådan en satan... Det er fedt at du giver dig tid og energi til at komme helt i orden - og det er jo ikke fordi du slapper for resten af mullerne.

Kunne egentlig godt tænke mig en tur i CF inden længe for lige at få sagt 'rigtig' hej og få brændt ordenligt igennem. Men vi kan lige finde en tid! God bedring.

Tak. Ja, det´er sgu' noget lort med den skade, og så sprang den fandme op igen mandag aften, fordi jeg selvfølgelig var gået lidt for hurtigt igang med rehab'en. Der er egentlig ikke noget at sige til jeg får en fibersprængning nu. Jeg har tilmed været igennem både en maveinfluenze og en gang forkølelse efter DM. 4 måneder på diæt og to-fire bentræninger om ugen gennem to år skal kunne mæskes. Jeg burde i bagklogskabens lys ha' holdt en god måneds pause fra træning for bare at få kroppen fuldt restitueret, men man lærer hele tiden, og jeg tager pausen nu. Overkroppen er dog slet ikke så slidt som hjulene (nu skal jeg selvfølgelig passe på, hvad jeg siger :wink: ), så den holder jeg igang, mens jeg lader fiberen hele, og så regner jeg med at jeg tidligst starter på meget let rehab om en uges tid. Jeg tror rehab'en vil strække sig over 4-6 uger, inden jeg overhovedet vil begynde at tænke på at få en stang på nakken.

Med hensyn til CF, så kunne det være fedt at finde ud af noget en dag, måske sammen med Lagoon? Vi er der oftest samtidig om søndagen ved 14-tiden. Du kan lige smide en pm :4thumbup:

Godt at det går bedre med hoften Hvornår ser man dig igen smide med vægte, nede i kælderen?

Jeg var faktisk dernede i går. Nu er jeg i Odense til en konference om styrketræning på universitetet indtil søndag, så jeg træner først i København på tirsdag, hvor jeg måske tager ned i Gladiator Gym, men det bliver allerede ved 15- eller 16-tiden. Desuden træner jeg torsdag ved samme tid, fredag ved 16-tiden og søndag ved 14-tiden. Søndag bliver nok i CF, men du kan jo lige pm'e mig næste gang du overvejer at tage i kælderen :smile: .

Rehab / Smolov jr.

Tirsdag d. 17/10 2006. Gladiator Gym.

Min skade sprang som nævnt op igen mandag :nonono: , så jeg har helt droppet selv de letteste rehab øvelser for at give hjulene fuldstændig ro til at hele, men overkroppen blev trukket igennem en ok omgang. Bænken var ret overkommelig og så kom der godt pump på resten af overkroppen og læggene. Tirsdagens tal:

BP

8x4x85

Chest supported row (100 sekunder imellem sets'ne)

2x12x30+Stang

3x12x40

Fed øvelse

Upright row (120 sekunder)

2x7x50+EZ-stang

3x7x45

50 blev for tungt

Stående calf raises (120 sekunder)

5x10x85

EZ-curls (120 sekunder)

5x10x32.5+EZ-stang

Pressdown (100 sekunder)

15x45

12x60

10x65

2x10x70

Jeg skulle lige finde en passende belastning

I dag og frem til lørdag er jeg i Odense til "The 5th International Conference on Strenght Training" på Syddansk Unviersitet. Programmet er virkelig interessant, og så får jeg skabt en del kontakt rundt iomkring, så jeg ser frem til nogle lærerige dage. Jeg mødtes med BoneBreaker til konferencen idag, så der blev kæwet lidt om træning, skader og kiropraktik. Det var hyggeligt :smile:

Her til aften har jeg været med min mor og far på Herrford og fået en ordentlig bøf, en helvedes masse salat og et godt glas rødvin. Lækkert :4mewantfood:

Nu vil jeg i seng, så jeg kan være klar til 8 timers forelæsning i morgen og træning i OBBC bagefter :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rehab / Smolov jr.

Torsdag d. 19/10 2006. OBBC

Efter en lang dag med en 8 timers præsentation af den nyeste forskning inden for styrketræning, en del gode og en lige så stor del pænt kedelige, var jeg glad for at jeg skulle træne. OBBC ventede og sammen med Bonebreaker blev det en fin træning i godt selskab med masser af kæwe om styrketræning, forskning, sportsspecifik træning og vores egne skader og mad :4mewantfood: med mere. Vi mødte også en utrolig slank JSC, der havde smidt 20 kg siden d. 1. august. Virkelig imponerende. Desuden fik jeg lige hilst på Jonas, der havde receptionsvagt og på Pau, der stillede op til Mr. Fitness i år. Så der blev snakket en del om konkurrence og om hvordan kroppen reagerer bagefter :wink: Torsdagens tal:

BP

10x3x90

Nemt

Chins (120 sekunder imellem sets'ne)

5x10xmig

Kørte overraskende godt og sad rigtig godt i lat'en. Jeg skal bare huske at holde brystet fremme, også når det begynder at blive tungt på de sidste par set

Siddende db skulderpress (100 sekunder)

4x12x25

Fuld ROM og konstant spænding over delten :devil: , så kan selv 25 kg føles tunge

Siddende lat. raises (120 sekunder)

5x10x12

Bonebreaker kom med et godt tip om at sætte scapula i stilling a la i latspread inden settet påbegyndtes, og det virkede faktisk ret fint, for delts'ne syrede godt til

Incl Hammercurls (120 sekunder)

6x22

3x6x24

Tunge, men sad godt

Superset: Stående calf raises -> Swissball crunches

15x150 -> 20x

15x150 -> 15x

15x150 -> 15x

15x150

Bagefter var det hjem til laks og spinat :4mewantfood: , og nu har jeg netop slukket for fjernsynet efter en sørgelig omgang UEFA cup. Parma skule ha' været sendt hjem med et 2-0 nederlag i tasken :mad: .

Jeg fik forøvrigt også lige hilst på Incognito i dag over frokosten. MOL's muskelnørd nummero uno havde poster præsentation i eftermiddags, men forhåbentlig er han frisk på en tur i OBBC i morgen eftermiddag :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

OB :dry:

Enig. :nonono: . De spillede sgu' ellers en god omgang fodbold i de første 30 minutter, men italienerne var bare kyniske :dry:

Rehab / Smolov jr.

Fredag d. 20/10 2006. OBBC

Programmet på ICST var pænt sagt kedligt i dag. Der gik for meget molekylærbiologi og dårlig engelsk med finsk accent i den, til at det fangede min interesse, men så var det godt at der var en super god kringle med en brunsvigeragtig snaks til formiddagskaffen :4mewantfood: Vi bliver simpelthen overdænget med kage og lignende på konferencen :4thumbup: . Godt, at jeg ikke er på diæt.

Jeg fik forøvrigt lige hilst på Kauf i dag. Hyggelig fætter, som jeg fik snakket lidt fysioterai og kiropraktik med :smile:

Efter al kagen var jeg glad for at jeg skulle op i OBBC i dag. Min fiberskade har godt af, at jeg holder den i ro, og jeg kunne faktisk cykle 25 minutter i dag uden gener. Nu vil jeg dog ikke gøre samme fejl som i mandags, så jeg venter fortsat med rehab'en til næste uge. Dejligt er det dog, at der er bedre bevægelse i hoften og at hævelsen næsten er helt væk.

Træningen gik fint. Der var ikke de store vægte på spil, men jeg fik rørt mig og kæwet den en del med Christian, der vandt min klasse til Dm, og Jonas. Senere nåede jed lige, at sige hej til Incognito. Fredagens tal:

Cykling 10 minutter på level 6

BP supersettet med chest supported row gym80

6x6x85 -> 3x6125 og 3x6x149

Front raises db supersettet med bagskulder maskine (RI = 120 sekunder)

5x10x12.5 -> 5x10x12

Bb shrug supersettet med Rotary calf (RI 100 sekunder)

3x15x120 -> 5x10x150

Scullcrushers supersettet med reverse crunches (RI = 100 sekunder)

4x12x30+EZ-stang -> 3x20

Cykling 15 minutter på level 6-8

Jeg har lige siddet og læst nogle af Morten Zacho's artiklen om "Hvad der får muskulaturen til at vokse", og det er en virkelig god oversigt over, hvad vi ved og ikke ved om styrketræning og hypetrofiresponset. Utroligt, at jeg ikke har læst de to artikler før, for de handler lige netop om de faktorer jeg har ønsket mere info om i forbindelse med min egen træningsplanlægning. Viva MOL :4thumbup:

I morgen står den på sidste ICST da, der starter med Kraemer og Thue Kvorning, og det kommer til at dreje sig om det endokrine respons på styrketræning. FOrhåbentligt bliver det lige så spændende som det lyder, og his ikke, så er der sikkert noget kage til kaffen til at skabe lidt godt humør :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey mester...

Vil bare lige sige tak for nogle hyggelige dage på uni, samt en god omgang afbrænding i OBBC :superman:

Da jeg nu er blevet afhængig af wienerbrød og fri buffet, vil jeg sgu gå igang med at optrappe mit forbrug fremover så jeg ligner William Kramer til foråret :4mewantfood: :devil: . Og når jeg først ligner ham, kan jeg også tillade mig at købe et par rigtige BB-sko ligesom dine :tongue:

Håber vi kan få arrangeret noget fællestræning igen ved lejlighed! Jeg må hellere komme en tur forbi CF på et tidspunkt :smile:

Vi snakkes

Cand. manu. of chirofitness systems :tongue: og vinder af DM i glasben :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Lyder som om du hygger dig i min fødeby :tongue: Synes nu snart du skal komme hjem og hygge dig i Kbh. -specielt i City Fitness!!! Hvornår får man dig at se?

Kærligste hilsner og hils din skønne kæreste!

Sally :smile:

Hej Sally

Ja, jeg hygger mig i Odense, som jo også er min fødeby :smile: . Jeg kan se i din log, at du har været forbi CF nogle gange, hvor jeg ikke har været der, øv :dry: . Jeg er der tirsdag kl. 15.30, måske torsdag kl. 14.30, fredag kl. 17 og søndag kl. 14 i næste uge. Måske ses vi?

Jeg skulle også hilse fra Camilla :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey mester...

Vil bare lige sige tak for nogle hyggelige dage på uni, samt en god omgang afbrænding i OBBC :superman:

Da jeg nu er blevet afhængig af wienerbrød og fri buffet, vil jeg sgu gå igang med at optrappe mit forbrug fremover så jeg ligner William Kramer til foråret :4mewantfood: :devil: . Og når jeg først ligner ham, kan jeg også tillade mig at købe et par rigtige BB-sko ligesom dine :tongue:

Håber vi kan få arrangeret noget fællestræning igen ved lejlighed! Jeg må hellere komme en tur forbi CF på et tidspunkt :smile:

Vi snakkes

Cand. manu. of chirofitness systems :tongue: og vinder af DM i glasben :superman:

Hej Michael

Selv tak. Det har været nogle hyggelige dage. Selskabet har været helt perfekt :smile: , og konferencen har også været rigtig god, hvis man lige ser bort fra estisk og finske moleylærbiologers forsøg på at fremlægge deres materiale på en fængende måde :wink: , men som du siger, så var kage og buffetafdelingen helt i top. Kraemer var dog ikike helt tilfreds med sandwich'ne i dag. Han gik rundt og skulede ondt efter Jan, der havde taget den sidste med æg og rejer :tongue:

Det kunne været fedt med nogel flere fællestræningen. Sig til, når du kommer forbi København, og som jeg sagde, hvis du finder en turnusplads i hovedsateden, så må vi få teamet op til noget seriøs chiro-afbrænding i City Fitness. Nå, jeg skal ned og ha' kage og kaffe, vi snakkes :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rehab / Smolv jr.

Søndag d. 22/10 2006. OBBC

Jeg trænede i OBBC i morges ved 9tiden, da vi havde en aftale med nogle af vores venner i Odense til noget formiddags/middagshygge. Så efter en ordentlig omgang havregryn med prot.pulver var jeg klar i et søndags tomt OBBC. Søndagens tal:

BP

7x5x87.5

Nemt

Cg neutral pullup (120 sekunder)

5x8x10

Millitary press supersettet med Hacksquat calf raises (120 sekunder)

5x6x50 -> 5x8x12

Ingen problemer med det

Incl curl supersettet med Swissball crunches (90 sekunder)

4x12x18 -> 3x20

Gunz'ne var godt pumpede efter de fire set

Da vi havde hygget med vores venner, trillede vi stille og roligt tilbage mod København. På grund af efterårsferien og vejarbejde omkring Køge og Greve tog det os 2 timer og 20 minutter at komme hjem til Vanløse :blink: . Fandme noget være lort, at spille en lille time med at sidde fast i en kø. Nå, men vi kom hjem, og vi smuttede lige forbi min kærestes klinik, så jeg kunne få noget ultrlyd på min fibersprængning. Det går bedre og bedre, og hvis alt går vel :innocent: , kan jeg så småt begynde at genoptræne i midten af denne uge, men hvis der er det mindste brok, så tager jeg et par dages ekstra hvile :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rehab / Smolov jr.

Tirsdag d. 24/10 2006. City Fitness. Kl. 15.40-17.30

Fiberupdate: Generelt går det fremad. Hævelsen i TFL har lagt sig og der er øget bevægelse i alle retninger, dog med stramhed i hofte ekstension og adduktion. Jeg vågner tilgengæld hver nat med smerter på indersiden af højre knæ svt. sartorius, som også er godt øm ved knæfleksion. Den er dog heldigvis heller ikke hævet længere, men godt blå over alt. Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg godt kan begynde rehab'en igen. Jeg fortsætter dog med den antiinflammatoriske behandling. Tirsdagens tal:

BP

8x4x95

Ingen problemer

Chest supported row proneret greb (90 sekunder)

12x55

4x12x65

Upright row (120 sekunder)

4x8x45

Progression på rep's

Stående calf raises (120 sekunder)

5x10x65

Sad rigtig godt

EZ-curls (120 sekunder)

5x10x35+EZ-stang

Puha. Progression på intensitet, og føj de to sidste set trak tænder ud

Pressdown (120 sekunder)

5x10x85

Rehab: http://www.sportnetdoc.dk/dk-frame.htm

-Stræk af hoftebøjer, -adduktorer, -abduktorer, quadriceps, hams og læg

-Balance på vippebræt 2x2 minutter

-Isometrisk knæekstension 2x40 sekunder i fuld ekstension og 20 sekunder i 45 graders ekstension

-Isometrisk hoftefleksion og knæekstension 2x2 minutter: 10 sekunder kontraktion og 10 sekunder hvile

-Siddende leg curl: 2x50x3

-Leg ekstension: 2x15x3

-Hip ekstension: 2x15x3

Det gik ok. Ingen gener overhovedet.

Cykling 10 minutter på level 6

Jeg fik snakket lidt med Lone, der fortalte om Nm og Steven's og Kim's flotte resultater. Jeg fik også lige kæwet lidt med Mahdi, der også havde været til NM, og så fik jeg snakket lidt Smolov med Michael og Steffen, nr. 2 til AF -178 cm. De er fanget af den onde russer :devil:

Bagefter var jeg til general forsamling i Kiropraktorforeningen i Region Hovedstden med buffet. Der var masser af kylling og ovnbagtfisk. Lækkert.

Morgencardio

Onsdag d. 25/10 2006. Gladiator Gym. Kl. 6.15

Cykling 30 minutter på level 6

Bagefter var det hurtigt hjem for at bade og køre noget havregryn med æggehvider i skabet, på med isen og Feldenen, og så ud i morgentrafikken til 10 timers arbejde :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Blæret at dele seng med en fys. Med de fordele det må indebærer, ville jeg gerne sælge minimum 30 af min kosmiske karma :innocent: Nu er min egen bedre part godt nok kok, som jeg burde ikke klage, min i guder hvor må det være sweet at kunne få massage, ultralyd mv... :superman:

Hvad sker der med knæet? Hvad går det nu ud på?

Ser frem til at rende ind i dig nede i kælderen igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Blæret at dele seng med en fys. Med de fordele det må indebærer, ville jeg gerne sælge minimum 30 af min kosmiske karma :innocent: Nu er min egen bedre part godt nok kok, som jeg burde ikke klage, min i guder hvor må det være sweet at kunne få massage, ultralyd mv... :superman:

Hvad sker der med knæet? Hvad går det nu ud på?

Ser frem til at rende ind i dig nede i kælderen igen :smile:

Er du sindsyg? Du må ikke kalde hende fys - hun er kiropraktor. :tongue: Nej, der er efterhånden et vist overlap mellem fysioterapien inden for rygområdet og kiropraktikken, især efter at der er kommet en dansk kiropraktor uddannelse på Syddansk universitet og efterhånden som flere og flere fysioterapeuter efteruddanner sig inden for manuel terapi, men på det diagnostiske område har vi nogle kompetancer, som fysioterapien ikke har. Bortset fra det, så er det selvfølgelig rart, at kunne få behandling, når man behøves.

Du har simpelthen din egen private kok :4thumbup: Det lyder sgu' meget fedt, men nok lidt svært at køre en J.B. diæt med sådan en derhjemme i køkkenet :laugh:

Det med knæet er en del af fiberskaden i låret. Det hele skyldes bare, at jeg er en gammel mand, der har kørt en masse sheiko og smolov for squatten, stort set uden længerevarende pauser de sidste to år. Hvis du så ligger 5 måneders diæt, cardio og poseringstræning oven i, så er det dømt til at give nogle skader, men nu tager jeg miog bare tiden til at restituere og så skal jeg ha' planlagt et lidt mere velbalanceret forløb for min bentræning.

Jeg ryger nok i CF både torsdag, fredag og søndag, men vi ses i kælderen på et eller andet tidspunkt. Hvis du vil med i CF en dag, så smider du mig bare lige en pm :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share