Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Rehab / Smolov jr.

Torsdag d. 26/10 2006. OBBC

Fiberupdate: Jeg har fået lidt mere ultralydsbehandling på sartorius i den nederste del omkring knæet. Det går fremad. Jeg vågnede ikke med smerter i nat :4thumbup:

Træningen igår foregik i CF. Fedt at være tilbage efter efterårsferie. Der var selvfølgelig en masse mennesker, jeg lige skulle kæwe med, bl.a Lagoon, Kim, Long Tall Sally og Lone, så det blev en to timers forestilling, men jeg begrænsede snakken til mellem øvelserne, så jeg holdt kun de planlagte pauser mellem set'ne. Bænken kørte over al forventning, slev om de første par set lige skulle bruges til at finde rytmen. Torsdagens tal:

BP

10x3x100

Nemt

Chins (120 sekunder imellem sets'ne)

5x10x2.5+mig

Blev sgu' lidt hård på sidste set

Siddende db skulderpress (90 sekunder)

3x12x26

9x26

Fuld ROM og konstant spænding over delten

Siddende lat. raises (120 sekunder)

5x10x13

Ok omgang

Incl Hammercurls (120 sekunder)

5x6x24

Føltes lettere end i sidste uge

Hacksquat calf raises (90 sekunder)

4x12x133

Rehab

-Stræk hams, quads, psoas, TFL og adduktorer

-Vippebræt 2x2 minutter

-Hip ekstensions 2x15x25

-Leg ekstensions 3x15x25

-Siddende legcurl 2x15x25

Cykling 10 minutter på level 6.

Morgencardio

Fredag d. 27/10 2006. Gladiator Gym. Kl. 7.30.

Cykling 30 minutter.

I eftermiddag står den på noget mere Smolov jr. :4thumbup: :tongue: , og så bliver det ellers dejligt med en weekend uden de store aftaler. jeg skal bare slappe af, ordne lidt køkken, kigge lidt på noget rehab. og noget Massive Eating, og så ellers "kick back and enjoy the melodies" :tongue::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rehab / Smolov jr.

Fredag d. 27/10 2006. OBBC

Efter fire dage, hvor min kalender har været helt booket op, var der lidt mindre press på i klinikken i går, hvilket var ok, for så kunne jeg få ordnet nogle praktiske ting, bla. nogle røntgenbeskrivelser og lægebreve, som der bare ikke er tid til at skrive på en travl dag.

Fiberupdate: Uforandret fra i torsdag, hvilket er godt, for så kan jeg tillade mig at øge intensiteten af rehab'en i morgen. :4thumbup:

Træningen i går var en god hurtig omgang. Fredagens tal:

BP supersettet med chest supported row gym80

6x6x87.5 -> 6x115, 6x130 og 5x6x135

Bænken var nem, men jeg mine skuldre var lidt ømme efter træningen i går

Front raises db supersettet med bagskulder maskine (RI = 120 sekunder)

5x10x14 -> 10x55 og 4x10x70

Bb shrug (RI 90 sekunder)

3x15x120

Scullcrushers supersettet med reverse crunches (RI = 90 sekunder)

4x12x30+EZ-stang -> 3x20

Stående calf raises

2x20x55

Cykling 10 minutter på level 6

Morgencardio

Lørdag d. 28/10 2006. Kl. 6.00

Min kæreste skulle med toget kl. 5.30, da hun skal til Randers for at besøge en veninde i weekenden, så jeg fulgte hende til metroen og bagefter fortsatte jeg rundt om Damhussøen.Det blev min første powerwalk i to en halv uge, og det gik helt fint. 45 minutter i bælragende mørke.

Nu vil jeg hoppe i gør-det-selv-tøjet og køre i Silvan, jeg skal bruge til vores køkken :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey mester...

Det går da godt nok pænt hurtigt fremad med din fiberskade :bigsmile: . Der er da sket store fremskridt siden sidste uge, hvis du allerede kan begynde at powerwalke...

Jeg har vist lige glemt at maile de dokumenter jeg lovede dig, men hvis du lige smider mig en pm med din mailadresse igen, så skal jeg nok få dem sendt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hun er heldigvis flink til at lave 'sund' mad, i de períoder hvor jeg efterspørger det. Men direkte diæt-mad er det jo ikke - den må jeg desværre selv stå for. Det er lidt vanskeligt ikke bare at synes, at det hele er meget nemmere når man ikke er på diæt :4mewantfood: :bigsmile:

Dit CF-tilbud vil jeg meget gerne gøre brug inden længe :smile: Med mindre du da er blevet helt afhængig af at pendle til OBBC :wink:

Link to comment
Share on other sites

BP supersettet med chest supported row gym80

6x6x87.5 -> 6x115, 6x130 og 5x6x135

Bænken var nem, men jeg mine skuldre var lidt ømme efter træningen i går

Damn... en omgang row! :blink: Din ryg må jo være på størrelse med King Kong? :superman:

Er det i en maskine-ting du tager dem i, eller hvordan? Hvis det er rene kilo, er det da en vild tonnage!

Ellers spændende læsning!

Link to comment
Share on other sites

Bonebreaker >> Ja, det går den rigtige vej. Det er sgu' dejligt. :4thumbup: Jeg har pm'et dig.

jhax >> Du siger bare til, så finder vi ud af noget :smile:

Gnuen >> Det er i en gym80 maskine, så det er slet ikke så heftigt, som det ellers kan se ud. Iøvrigt godt, at du finder min log interesant :smile:

Rehab / Smolv jr.

Søndag d. 29/10 2006. City Fitness. Kl. 14.45-16.45

Jeg tøffede rundt herhjemme hele formiddagen og fik ordnet en masse gode ting i køkkenet og på loftet.

Fiberupdate: Ingen smerter i nat og heller ikke i løbet af dagen, så jeg besluttede mig for, at øge intensiteten af rehab'en.

Søndagens tal:

BP

7x5x92.5

Nemt, føltes faktisk nemmere og nemmere jo flere set, jeg fik kørt. Meget typisk Smolov jr.

Cg neutral pullup (120 sekunder)

6x8x10

Meget bedre end sidst

Millitary press supersettet med Hacksquat calf raises (120 sekunder)

6x6x50 -> 3x16x109

Milli'en kørte perfekt med overskud på alle 6 set, og hack'en gik rigtig godt i læggen

Incl curl (70 sekunder)

12x18

12x18

11x18

10x18

De korte pauser gav et sindsygt godt pump i a gunz, men tilgengæld kostede det et par reps på de sidste par set

Rehab:

-Stræk: Hams, quads, TFL, aduktorer og læg

-Vippebræt:2x2 min.

-Leg ekstension 3x15x30

-hofte ekstension 3x15x30

-Siddende legcurl 15x30, 15x40, 15x45

-Ab crunches 20x, 20x, 20x

-Halve squats fra bænk 2x10 på hvert ben

Cykling 10 minutter på level 6-8.

Nu skal jeg ha' kørt nogle kalorier indenbords og så ellers bare se noget superligafodbold :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rehab / Smolov jr.

Tirsdag d. 31/10 2006. City Fitness. Kl. 16.15-18.15

Fiberupdate: Fremgang. Jeg mærker stort set intet til TFL, men er lidt øm i den nederste del af sartoríus, når jeg skal bøje knæet, som når jeg skal ha' strømper på :blink: Tilgengæld er min lænd fuldstændig låst fast og det venstre knæ er vist blevet lidt overbelastet omkring quadriceps senens insertion på patella, hvilket jeg har døjer med før. Det er sgu' hårdt at runde de 30 :tongue: Rehab'en kører fint og så længe jeg ikke mærker til fiberen under og efter træningen, så fortsætter jeg med at øge intensiteten, indtil jeg kan squatte igen :superman:

Patværket var lidt brændt af i går, så det blev med lidt reduceret vægt, at jeg fik de 8x4 gennemført. Tirsdagens tal:

BP

3x4x100

1x3x100 + 1 forced brændt af

4x4x97.5

Jeg var brændt af oven i låget efter en travlt dag på klinikken, så egentlig ikke noget at sige til, at det mentale overskud ikke var så stort i dag :violin:

Chest supported row proneret greb (70 sekunder)

4x12x65

Upright row (120 sekunder)

4x9x45

Stående calf raises (120 sekunder)

5x10x70

EZ-curls (120 sekunder)

2x10x37.5+EZ-stangVar lige lovligt tunge på andet set

3x10x35+EZ-stang

Pressdown (120 sekunder)

5x10x90

Rehab: http://www.sportnetdoc.dk/dk-frame.htm

-Stræk af hoftebøjer, -adduktorer, -abduktorer, quadriceps, hams og læg

-Hofte ekstension 2x15x35, 1x15x45

-Leg ekstension 2x15x35, 1x15x40

-Siddende legcurls 3x15x30

-1bens halve squats fra bænk 2x10+10 (10 reps -> 10 sekunders isometrisk hold i bunden -> 10 reps)

-Skisquats 2 set isometrisk hold i 4 forskellige positioner (fra 45 graders fleksion til nær fuld fleksion), hver position blev holdt i 10 sekunder.

Cykling 10 minutter på level 6

Det er jo pisse kedligt at lave genoptræning, men nødvendigt.

Camilla er på efterårsferie. Jeg savner hende :wub: , men Barcelona-Chelsea leverede god underholdning i går aftes.

Morgencardio

Onsdag d. 1/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 6.20

Cykling 30 minutter på level 6 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rehab / Smolov jr.

Torsdag d. 2/11 2006. City Fitness

Fiberupdate: I løbet af onsdagen kunne jeg mærke fiberen røre på sig, som tegn på at tirsdagen rehab nok har været lidt for hård, så jeg har kørt lidt is og Ipren, og så droslede jeg lidt ned i inteniteten af rehab'en i går.

Torsdagens træning var den sidste omgang i Smolov, og det er vist meget godt, for jeg trænger til at komme lidt væk fra træningsverdenen og lade mentalt op. Der sker så meget i øjeblikket, både derhjemme, på arbejdet og med rehab'en. I går var jeg helt flad og ugidelig oven i bøtten, så træningen blev noget halvhjertet noget.

Torsdagens tal:

BP

10x3x102.5

Tja, ok

Chins (120 sekunder imellem sets'ne)

5x8x5+mig

Siddende db skulderpress (80 sekunder)

2x12x26

1x10x26

1x9x26

Fuck den bidder i delten, når db'sne kommer helt i bund

Incl Hammercurls (120 sekunder)

6x6x24

Hacksquat calf raises (80 sekunder)

4x12x133

Rehab

-Stræk hams, quads og psoas

-Vippebræt 2x2 minutter

-Hip ekstensions 3x15x50

-Leg ekstensions 3x15x30

-Siddende legcurl 3x15x45

-1bens halve squats fra boks 2x10

Cykling 10 minutter på level 6.

Vi skal til julefrokost med klinikken i aften. Først skal vi i Teaterkælderen og spise, og bagefter skal vi ind og se "The Producers" på Det Ny Teater. Det tror jeg bli'r meget hyggeligt. Klinikken lukker kl. 14, da vi skal spise kl. 17 for at nå forestillingen 19.30-tiden.

Jeg tror, jeg går en tur i det dejlige frostklare vejr og så snupper mig en morfar istedet for at træne i eftermiddag.

I weekende skal jeg til kursus i Odense om Idrætspsykologi - meget passende :wink: .

Jeg vil deloade i næste uge, mens jeg genoptræner fiberen, og så skal jeg ha' sat mit kommende program sammen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hey Rall. Det lyder til at der er godt med drøn på med det hele for tiden. Har du egentlig haft nogen rigtig pause efter DM??

En anden ting. Den Smolov Jr. Du kører, er 4 dages baseret ikke?? Findes der er 3 dages udgave, har tænkt lidt på at køre en db modificeret udgave af den for patten når jeg engang er færdig med det 5 x 5 jeg kører nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Rall. Det lyder til at der er godt med drøn på med det hele for tiden. Har du egentlig haft nogen rigtig pause efter DM??

En anden ting. Den Smolov Jr. Du kører, er 4 dages baseret ikke?? Findes der er 3 dages udgave, har tænkt lidt på at køre en db modificeret udgave af den for patten når jeg engang er færdig med det 5 x 5 jeg kører nu :smile:

YO LB. Jeg startede ud med en uges deload efter DM, men jeg har ikke holdt mig væk fra træningen, hvilket jeg i bagklogskabens lys burde ha' gjort, jævnfør min fibersprængning. Det er meget naturligt at være brændt af oven i bøtten efter en omgang Smolov, så nu skal der bare deloades :wink: .

Angående Smolov jr., så har jeg ikke kendskab til et tre dages program, men du kan sagtens køre Smolov jr.'en over fire uger med tre pas per uge istedet for over tre uger med fire pas per uge. Det vil nok også reducere skadespotentialet, og frekvensen er stadig høj nok til at stimulere nogle gode resultater :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vi skal til julefrokost med klinikken i aften. Først skal vi i Teaterkælderen og spise, og bagefter skal vi ind og se "The Producers" på Det Ny Teater. Det tror jeg bli'r meget hyggeligt. Klinikken lukker kl. 14, da vi skal spise kl. 17 for at nå forestillingen 19.30-tiden.

Glæd dig champ det er en fed forestilling og teaterkælderen er sgu mega hyggelig..

:devil:

:laugh::laugh::laugh: KNUZ BIG MIKE.... ??????????????? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Øhhh tror sgu jeg dropper den træning med Mike i november... :devil::laugh::laugh::laugh::laugh::wink:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Glæd dig champ det er en fed forestilling og teaterkælderen er sgu mega hyggelig..

:devil:

:laugh::laugh::laugh: KNUZ BIG MIKE.... ??????????????? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Øhhh tror sgu jeg dropper den træning med Mike i november... :devil::laugh::laugh::laugh::laugh::wink:

Its all love iver, all loooovvvveeeeee...... :wub::devil:

Nåh så du vil ikke træne med mig i november! Det må du selv om, hvis du ikke vil være beeff, så det dit problem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Its all love iver, all loooovvvveeeeee...... :wub::devil:

Nåh så du vil ikke træne med mig i november! Det må du selv om, hvis du ikke vil være beeff, så det dit problem :tongue:

¨Selvfølgelig vil jeg træne med dig.. Men du holder nallerne fra min PATTER.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

¨Selvfølgelig vil jeg træne med dig.. Men du holder nallerne fra min PATTER.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Hva' så i to spasmagere? Hvor skal i træne sammen i november?

Biiiig Miiiiiiiike >> Jeg har sgu' været lidt brændt af her på det sidste, men jeg har ikke glemt dig, jeg har bare ikke været i City Fitness på samme tidspunkt som Kim.

Iver >> Det lyder godt. Jeg ser frem til en lækker tre retters menu og et godt glad rødvin :4mewantfood:

God weekend drenge :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hva' så i to spasmagere? Hvor skal i træne sammen i november?

Biiiig Miiiiiiiike >> Jeg har sgu' været lidt brændt af her på det sidste, men jeg har ikke glemt dig, jeg har bare ikke været i City Fitness på samme tidspunkt som Kim.

Iver >> Det lyder godt. Jeg ser frem til en lækker tre retters menu og et godt glad rødvin :4mewantfood:

God weekend drenge :superman:

:smile:

Vi skal træne i CF mester.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal træne i CF mester.... :superman:

Det lyder sgu' godt Iver. Det ser jeg frem til :smile: .

Rehab /deload

Trsdag d. 7/11 2006. City Fitness.

Efter fire træningsfrie dage, trængte jeg til at komme op og røre mig lidt. Jeg kører lidt deload for overkroppen i denne uge, mens jeg rehabber fiberen.

Fiberupdate: De fire hviledage har gjort underværker. Jeg er ikke øm længere, der hvor fiberen sidder, men mit venstre knæ er fortsat lidt irriteret.

Jeg fik squattet i dag for første gang i fire uger, siden jeg fik fibersprængningen. Der var godt nok næsten ingen belastning på i dag, men det var rigtig lækkert at kunne gå dybt uden at mærke til fiberen. Tirsdagens tal:

Cykling 5 minutter på level 8.

Liggende legcurls

15x30

15x35

15x40

SBDL

15x20

15x60

15x80

15x80

Første gang SBDL i fire uger

1bens stepup

3x10 på hvert ben

Leg ekstension

3x20x35

Front squat

15xmig

15xmig

15x20

Ingen smerter :4thumbup:

Squat

15x20

Dejligt at kunne squatte dybt uden smerter i fiberen

Smal BP

6x4x80

No problems

Db row

3x10x36

Lat. raises

3x12x10

Db curl

3x8x22

Benpress calf raises

3x15x120

Cykling 10 minutter på level 8

Jeg har ingen smerter hér til aften, så det bliver rigtig spændende, hvordan fiberen har det i morgen tidlig :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Rasmus...

Godt at se du kan dykke i dybden igen, uden probs fra fiberen :4thumbup: Du må bare se på det fra del lyse side, at nu blir lårbamserne godt og grundigt dekonditioneret og dermed vil du reagere meget bedre på træningen det næste lange stykke tid :wink: . Din superkompensation vil være "out of this world" :w00t::superman: ...

Mht. på lørdag så skal jeg til møde umiddelbart efter i har spist frokost. Jeg kender ikke lige programmet, men det formoder jeg du gør :innocent: . Men jeg har jo i hvert fald mobilen med, så vi kan altid lige skrive sammen...

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Selv tak for sidst. Det var jo en glimrende konference. Det lyder godt at din fiberskade er ved at hele op. Du gik jo også som om du havde skidt i bukserne før :tongue: Jeg er jo på kursus i Valby hver weekend og sidste weekend havde vi Nikolaj Kaufman(Kauf). Jeg kan forstå du også kender ham. Det er en lille verden.

Nå, jeg vil smutte.

Hygge og hils Camilla

Link to comment
Share on other sites

bone-breaker >> Yep. Out of this world gains :w00t::devil: Jeg kan lige sms' tidspunktet for frokosten. Vi kan jo aftale, at mødes lige før du skal til møde? :smile:

JanJ >> :laugh: Heldigvis er min mave i orden igen - det var sgu' alt det wienerbrød, der gav mig tyndskid :tongue: Nej, pjat. Det var sgu' en ubehagelig oplevelse, at få sådan en fiber, men det gør det jo bare nemmere for mig bagefter, at leve mig ind i mine patienters problemer :wink: Vi ses.

Morgencardio

Onsdag d. 8/11 2006. Kl. 6.15.

Powerwalk 45 minutter rundt om Damhussøen. Jeg er lettere doms'et til i hjulene efter fire set squat i går uden belastning :laugh: , men heldigvis er der ingen brok fra fiberen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Deload

Torsdag d. 8/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 15.00.

På jobbet i dag blev jeg en time ekstra for at tage en akut patient, og sandelig om det ikke var en af mine gamle volleyball kammersjukker, som jeg i laaaang tid har gået og tænkt på at kontakte, men hvis telefonnummer jeg havde mistet i forbindelse med, at jeg købte ny mobiltelefon. Det er en lille verden.

Træningen i dag stod på deload. Ingen rehab. Det gennem jeg til i morgen, for jeg har, tro det eller lad være, stadig DOMS i hjulene efter tirsdagens lette bentræning. Jeg er superdekonsitioneret, men ok, så kan det kun blive bedre :laugh: Tirsdagens tal:

Cykling 5 minutter

Rotatorcuff udadrotation 2x20

Chins

3x8xmig

Incl BB BP

8x60

3x8x70

1bens legcurl

3x15x2

Mest for at få lidt blod igennem de til-domsede hams

Cg neutral pulldown

2x8x60

Incl db flyes

10x25

10x27.5

Db delt press

3x8x25

Upright row

2x8x40+EZ-stang

EZ-curls

3x6x40+EZ-stang

Pressdown

3x12x60

Reverse crunches

2x20

Cykling 10 minutter.

Nu sidder jeg et fedter lidt med mit nye program, der gerne skulle få pakket lidt mere maa' på rammen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, men jeg må heller få opdateret loggen igen efter nogle dage i ædegildernes store stygge favn.

Fredag aften var vi til Mortens aftens hos min kærestes lillebror i nordvest. Vi fik kørt en masser lækker and ned og til desert var der sørme en ordentlig mursten af en chili-chokoladekage med is :4mewantfood:

Jeg nåede lige at klemme et bentrænings pas ind inden mortens aften. Jeg kørte, så vidt jeg lige kan huske noget à la:

Rehab

Fredag d. 10/11 2006. City Fitness.

Liggende legcurl: 15x40, 15x45, 15x50

SBDL: 15x80, 15x90, 15x100

Stepups: 2x15 på hvert ben

Front squat: 15x20, 15x40, 12x60

Squat: 15x20, 15x40, 15x60

Hacksquat calf raises: 15x101, 15x101, 15x101

Swissball abcrunches: 20x, 20x

Cykling 10 minutter på level 8-10

Ja, det går fortsat fremad. Ingen smerter i fiberen, men masser af doms i resten af hjulene her to dage efter :laugh:

:smile:

I går morges røg jeg på vægten: 82.1 kg. Der er røget lidt maa' på hjulene og så er der kommet tilsvarende flæsk på sidebenene af al kagen :laugh:

Kl. 8 blev der klemt lidt morgencardio ind i Gladiator Gym:

Cykling 30 minutter.

Bagefter røg vi til Slagelse, hvor der blev hold generalforsamling i Dansk Kiropraktor Forening med efterfølgende fest og endnu en omgang lækker mad - med kage :4thumbup: Efter en rigtig hyggelig dag og aften i rigtig godt selskab kørte vi hjem ved 2.30-tiden, så vi var først i seng ved 4-tiden.

I dag skulle vi så hente invitationerne til vores bryllup hos en veninde fra Odense, der havde været til Georg Michael koncert i går. Hun overnattede på Nørrebro og så var aftalen, at vi skulle hente hende og invitationerne ved 11-tiden. Spørg lige om jeg var kvæstet, da uret ringede kl. 10 :crazy: Totalt jet-lag i rall's hoved :laugh:

Nå, men eftermiddagen gik med at få gjort invitationerne færdige, og så kunne jeg alligevel finde tid til første træning på mit nye program. Der er faktisk en gammel kending. Nemlig Dual Factor Hypertrophy Training, i den version, jeg kørte for nogle år siden. Jeg havde også overvejet at køre en omgang WSB-BB-hybrid, men volumen på DFHT passer bedre til min dekonditionerede kage-fyldte krop :tongue: , og så kan jeg snuppe en omgang WSB-BB hybrid bagefter, eller også klemmer jeg lidt Sheiko ind efter DFHT - hvem ved? Det afhænger af, hvordan rehab'en forløber på DFHT. Søndagens tal:

DFHT

Uge 1, dag 1.

Søndag d. 12/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 17.00

Incl bb bp

5x80

5x85

5x90

ingen problemer

Smal bp

8x80

Board smal bp

8x85

Brede dips - albuer ud

10xmig

10x5

Smalle dips - albuer ind

10x5

Siddende millitary press

5x60

5x65

5x65

Siddende db delt press

8x25

8x27.5

Triceps overhead extension håndvægt

10x40

10x40

Bb row

10x60

8x65

8x65

Træk til nakken

8x60

8x70

Sad ubehagelig godt i lat'en - lang tid siden

Upright row

10x37.5+EZ-stang

10x42.5

EZ-curls - "Arm-blaster"

10x30+EZ-stang

10x35

10x35

Arm-blasteren er en suveræn opfindelse

Incl curls

10x20

10x20

Reverse-grip curls

15x10+EZ-stang

Tid: 1 time og 20 minutter.

Det blev en rigtig god træning. Jeg var alene i Gladiator Gym, så der kom noget Limp Bizkit på anlægget :4thumbup: Fedt, at kunne træne i fred med sin egen musik. De fleste øvelser var overkommelige, men jeg starter let ud, så der er plads til progressionen, og for at undgå at jeg doms'er helt til i overkroppen de kommende dage :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share