Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Hey Rall :Mrs_Claus:

Jeg var lige nede i Bogholder-gymmet her igår.

Udover en fornemmelse for at der måske render nogle lidt underlige personligheder rundt dernede (fx deres instruktør :blink: ) så er der jo ret mange lyspunkter. Døgnåbent, udstyret, prisen, 1min gang fra hoveddøren :nissecool:

Jeg blev dog lidt tøsefornærmet da een af de ansatte/ejere viste mig rundt, og undervejs spurgte mig om deres db's på 47½ ikke var mere end rigeligt til mig... Hva SATAN!! :devil::nissegrin:

Anyways - jeg melder mig ind ganske snarligt - så vi ses forhåbentligt dernede :xmas:

ps. ja, Phønix er ikke værst

pps. hva går der galt? du træner hver dag og alligevel kan du passe stangtøj? Du må jo gøre noget galt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Rall :Mrs_Claus:

Jeg var lige nede i Bogholder-gymmet her igår.

Udover en fornemmelse for at der måske render nogle lidt underlige personligheder rundt dernede (fx deres instruktør :blink: ) så er der jo ret mange lyspunkter. Døgnåbent, udstyret, prisen, 1min gang fra hoveddøren :nissecool:

Jeg blev dog lidt tøsefornærmet da een af de ansatte/ejere viste mig rundt, og undervejs spurgte mig om deres db's på 47½ ikke var mere end rigeligt til mig... Hva SATAN!! :devil::nissegrin:

Anyways - jeg melder mig ind ganske snarligt - så vi ses forhåbentligt dernede :xmas:

ps. ja, Phønix er ikke værst

pps. hva går der galt? du træner hver dag og alligevel kan du passe stangtøj? Du må jo gøre noget galt :bigsmile:

Jeg skal ned og træne i Bogholderen i dag ved 16-tiden - jeg har fået lov til at få en gratis prøve time.

Ja, jeg lagde også mærke til en lidt spøjs person dernede, men der var også et par stykker der squattede og bænkede med god teknik, så der er nogle, der ved lidt om træning.

Vi ses dernede - du kan lige smide en pm, når du skal derned

Phønix og Hugo = to klinger der ikke krydser :nissetunge:

Rasmus :xmas:

Link to comment
Share on other sites

DFHT

Uge 5, dag 3

Torsdag d. 14/12 2006. FitnessCentret på Bogholder Allé. Kl. 16.30

Jeg havde fået lov til at få en gratis prøvetræning i gym'et på Bogholder Allé, så det benyttede jeg mig af i går. Selve centret ligger i en kælder. Der er tale om ét stort rum til vægttræning og så er der et andet lokale til noget kampsport - thai boksning, mener jeg. Der er eleiko bp / squat stativ samt tre andre squat stativer, der er dødløft platform, incl bp stativ, decl bp stativ, masser af eleiko stænger og kiks, håndvægte - eleiko og vasili - med et spring på 1-2½ kg fra 2 til 42 kg og lige et par på 47½ kg, der er en ordentlig spand til kridt og sidst, men ikke mindst er der en masse maskiner - bla. en hacksquat, benpress, stående calf raises, siddende calf raises, legcurl og leg ekstension, kabeltræk og dibverse ryg- og brystmaksiner. Stemningen er også ok. De fleste, der trænede dernede i går, var nogle unge rødder. De var nu behjælpelige nok, når der var noget, jeg ikke lige kunne finde. Musikken var også ok, ikke Volbeat :devil: , men noget internetradio :wink: . Hvis det går helt galt for musikken, kan jeg bare tage min mp3-afspiller med.

Torsdagens tal:

Incl db bp

12x36

12x36

12x36

4 reps mere på alle 3 set i forhold til sidst - utroligt, hvad en deload og en ordentlig bænk kan betyde

Incl db flyes

12x28

12x28

To reps mere i forhold til sidst

Chins

10xmig

10xmig

10xmig

8xmig

Samlet set større load

Kabel row

12x70

10x75

10x75

Millitary press

7x55

7x55

7x55

èn rep mere på alle tre set i forhold til sidst

Pullover db

10x47

10x47

Superset: Lat. raises -> bagskulder maskine

9x14 -> 15x35

9x14 -> 15x35

Superset: EZ-curls -> scullcrushers

5x40+EZ-stang -> 8x32.5+EZ-stang

5x40 -> 8x32.5

5x40 -> 8x32.5

Sad godt - EZ-stangen i Bogholderen er tungere end EZ-stængerne i CF og Gladiator Gym

Superset: Incl db Hammer curls -> Pressdown

12x20 -> 10x60

11x20 -> 10x60

11x20 -> 10x60

Kørte god - flere reps end sidst

Cykling 10 minutter på level 160.

En rigtig god træning. Det tyder på at deloaden har haft en gavnlig effekt. Det hjælper selvfølgelig også, at der kommer nogle flere kalorier indenbords :4mewantfood: Med hensyn til FitnessCentret på Boghholder Allé, så tror jeg, at jeg melder mig ind i dag, og så dropper jeg mit medlemsskab af Gladiator Gym. Jeg fortsætter selvfølgelig i City Fitness, der har den fedeste stemning i Cph., men det er fedt at ha' et center lige rundt om hjørnet på de travle dage samt på de dage, hvornår jeg kun kan træne uden for City Fitness' åbningstid :xmas:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Polterabendt

Så er det vist på tide med en opdatering.

Helt som ventet kom drengene, Bjarke, holmP, Claus Dam, Nicolas, Kasper og Simon og hentede mig lørdag morgen kl. 9, så derfor nåede jeg ikke lige at få opdateret frerdagens træning, men jeg fik lavet en god omgang hjul træning. Bl.a. med 3x100 i squatten, 4x5x155 i dl og 2x9x85 i frontsquat.

Nå, men tilbage til polterabendt'n. Efter en omgang "white dead" med pålægschokolade og Tuborg dåseøl blev jeg beordret til at pakke en taske med noget varmt tøj, nogle indendørs sko, pænt tøj og mit pas.

Derefter gik turen ud til Amager, nærmere betegnet Tårnby Curlinghal, hvor Kirsten stod klar til at give os en leksion i, hvordan man kaster med sten og fejer med koste. Det var supersjovt og der var kamp til stregen. Kampen blev først afgjort i sidste "inning", da holmP "scorede selvmål", så mit hold vandt :nissegrin: .

Bagefter trillede vi længere ud på Amager. Jeg troede at vi skulle ud til lufthavnen, men lige pludselig drejede vi ned af nogle villavej og stoppede foran Allé Kroen i Kastrup, hvor der var dækket op til den helt store julefrokost-ta'-selv-buffet :4mewantfood: - selvfølgelig skyllet ned med noget juleøl :4drunk: .

Da vi havde tømt ta' selv bordet for frikadeller og flæskesteg, kørte vi ind til Islands brygge og stillede bilerne hos holmP. Vi fik selvfølgelig et par pils og så stavrede vi op for at tage bussen. Jeg var selvfølgelig ekstremt nysgerrig efter, hvor vi skulle hen, men intet slap der ud af drengene. Vi stod af ved hovedbanegården, hvor vi steg på s-toget mod Fredrikssund. På s-toget fik vi endnu et par pilsnere :4drunk: :beerchug: . Vi stod af i Skovlunde og efter et par minutters gang stod vi foran Skovlunde Hallen, hvor vi gik ned i kælderen og kom ind i en grottelignende hule med klatrebaner på vægge og loft og med Depeche Mode i højtalerne :4thumbup: . Det viste sig at drengene havde allieret sig med René, en af holmP's gamle surf kammerater fra Nyborg, der nu har kastet sig over klatringen. Efter lidt introduktion skulle jeg selvfølgelig være den første på de lodrette vægge. Den første bane var nem nok, mens den anden voldte mig en del mere besvær, men jeg kom op, og som den enste kunne jeg prale af at ha' besteget væggene "unsighted", mens drengene jo havde set mig på væggene, og derfor kunne de undgå at lave mine fejl - de besteg væggene "beta" :4smartass::nissetunge: :4flex: Efter to timer i grotten røg vi i bad og skiftede til noget pænere tøj.

I s-toget på vej mod København røg de sidste pilsnere ned og stemningen nåede uanede højder :4drunk: :4band:

Velankommet til Hovedbanegården trak drengene mig ned af Istedgade og nedad en sidegade, hvor de havde bestilt bord på Klais Cuisine. Der stod menuén på fiskesuppe til forret, rødfisk eller hjortemedaljonner til hovedret og chokolademussé til dessert :4mewantfood: Alt var ekstremt lækkert og da Klais Cuisine er en "Bring your own wine" restaurant, så havde drengene selvfølgelig sørget for nok rødvin i rygsækkene.

Da vi havde spist og skålet til højre og venstre driblede vi videre ud på Istedgade og faldt i på Skipper Bodegaen. Her stod den på endnu flere pilsnere, en helveds masse Guns 'n' Roses på Jukeboxen og en firdobbelt gammel dansk til mig. Skål :beerchug:

Bjarke skulle på nattevagt dagen efter, så han takkede af ved midnatstid. Simon havde smadret sin lænderyg ved curlingen, så han røg også hjem på det tidspunkt.

René, vores klatreinstruktør, er bartender på Jazz-house, så efter Skipper Bodegaen ventede der os gratis entré uden om køen :nissetunge: og gratis pilsnere i baren. På det tidspunkt var drengene ved at være godt trætte, så jeg tænkte at jeg måtte sætte lidt skub i dem og forsøgte med en omgang Gin og tonic. Det var dog kun holmP og Claus Dam, der var klar. De andre var lidt møre og ved halv fem-tiden besluttede vi os til at vende næsen hjemad.

Claus Dam og jeg fulgtes hjem med metroen, og da der ikke gik flere s-tog fra Vanløse til Ølstykke, hvor Claus bor, så overnattede han hos Camilla og jeg. Jeg faldt i søvn med en Københavner-birkes i krydderen ved halv seks-tiden efter en rigtig, rigtig god dag.

Tak skal i ha' drenge :xmas:

Søndag var jeg godt træt. Jeg tror stadig jeg var fuld, da Camilla, der også havde været til polterabendt, og jeg tog i Rødovre centret for at købe de sidste julegaver over middag, og kl. ni var vi begge klar til at knalde brikker. Vi skulle heldigvis begge to møde sent mandag, så vi vågnede først kl. 8 :blink::sleeping:

Hele mandagen gik jeg rundt lidt ved siden af mig selv, men jeg formåede da at klemme en træning ind i Gladiator Gym. Det lev til en ok omgang. Bla. fik jeg kørt en pæn omgang incl bb bp 8x87.5 og 3x5x87.5. Styrken er fortsat på vej op.

I går tog jeg så ned og meldte mig ind i FitnessCentret på Bogholder Allé.

Tirsdagens tal:

DFHT

Uge 6, dag 2.

Tirsdag d. 19/12 2006. Bogholderen kl. 15.50.

Squat

5x110

5x110

5x110

5x110

5x115

Styrken er på vej op - flere tunge set end sidst

Hacksquat

8x120

8x110

8x110

SBDL

10x145

10x145

10x145

Liggende legcurls

10x40

10x45

9x50

9x50

Superset: Siddende calf raises -> benpress calf raises

8x60(5x50(5x40)) -> 25x40

10x50(5x45(5x35)) -> 25x40

10x40(5x35(5x30)) -> 20x40

Stående calf raises

20+18+16+15+14+13+12+12+12+10x6

Superset: Reverse crunches -> Swissball crunches -> skrå crunches

20x -> 10x -> 8x

15x -> 8x -> 10x

Cykling 10 minutter på level 180

Morgencardio

Onsdag d. 20/12 2006. Kl. 6

Pw 40 minuter rundt om Damhussøen :xmas:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Så er der forresten kommet den endelige resultatliste fra DM op på DBFF's hjemmeside, så forhåbenligt dukker der snart en medalje op med posten:

DBFF

Det er bemærkelsesværdigt, at der er sket ændringer i -87.5, hvor Morten fra City Fitness er rykket op som nummer ét :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hey dude! Det lyder til at have været en rigtig god dag, med fart og tempo og FESTIVITAS! :nissegrin: I starten af det nye år smutter jeg forbi og får en prøvetime på Bogholder Allé, og det må så være tidspunktet for at få sagt rigtig goddag. :xmas: Ellers god styrke du bestidder og godt at squatten er ved at være plads igen - den er jo svær at undvære... :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Hey dude! Det lyder til at have været en rigtig god dag, med fart og tempo og FESTIVITAS! :nissegrin: I starten af det nye år smutter jeg forbi og får en prøvetime på Bogholder Allé, og det må så være tidspunktet for at få sagt rigtig goddag. :xmas: Ellers god styrke du bestidder og godt at squatten er ved at være plads igen - den er jo svær at undvære... :inlove:

Till >> Ja, det var en rigtig fed dag med masser af turbo :4drunk: Sig lige til når du smutter en tur på Bogholderen, så finder vi ud af noget fællesbrænder :4flex: :dumbbell_lift: :4thumbup: og ja, det er sgu' fedt at kunne squatte igen udne smerter - nu mangler jeg så bare lige 20-25 kg for at være tilbage på tidliger tiders styrke - og derfra skal den bare ha' endnu mere gas - dog med lidt indlagte deloads. For jeg gider sgu' ikke det skade-pis igen :xmas:

Link to comment
Share on other sites

DFHT

Uge 5, dag 3

Torsdag d. 21/12 2006. City Fitness. Kl. 15.50

Jeg var færdig på klinikken ved 14-tiden i går, så der var ikke så meget trafik i Cph., så jeg besluttede mig for at smutte ud i CF og træne. Lagoon var i gang med noget back-attack, så kæwen fik lidt :blahblah:

Torsdagens tal:

Incl db bp

12x38

12x38

12x38

2 kg mere på alle tre set i forhold til sidst

Incl db flyes

10x30

10x30

Tungere end sidst

Chins

10xmig

10xmig

10xmig

9xmig

Bedre end sidst

Kabel row

12x95

12x95

10x95

Millitary press

8x55

8x55

8x55

Cirkus :nissetunge: Én rep mere på alle tre set i forhold til sidst

Pullover db

10x48

10x48

Superset: Lat. raises -> bagskulder maskine

10x14 -> 15x55

10x14 -> 15x55

12x12siddende

Én rep mere på sideløftet i forhold til sidst og så lige et ekstra set til at forme kanonkuglerne

Superset: EZ-curls -> scullcrushers

5x45+EZ-stang -> 8x37.5+EZ-stang

5x45 -> 8x37.5

5x45 -> 8x37.5

Så er styrken vist ved at være på samme niveau som før DM

Superset: Incl db Hammercurls -> Pressdown

12x20 -> 10x85

12x20 -> 10x85

12x20 -> 10x85

Kørte god - flere reps end sidst

Cykling 10 minutter på level 8-10

Jeg fik også lige hils på O.G. aka neger Thomas, Kim og POK, der skulle træne ryg sammen.

Bagefter var jeg en tur i Tivoli med Camilla og nogle af vores venner. Vi spiste på et sted med fri grill-buffet for 159,- :4mewantfood: , så jeg tror jeg spiste 3 oksefiléter, 3 laksefiléter, 1 kottelet og en helvedes masse kyllingefilét :xmas: Bagefter gik vi lidt rundt og så på nisselandskaber og utroligt mange boder med æbleskiver og glögg :wink:

I dag har vi fri. Vi skal ha' pakket og så ruller vi til Odense over middag inden den store dag i morgen :4heart: :inlove: . Vi glæder os helt vildt - det bliver en dejlig dag,som vi ser frem til at dele med alle vores venner og vores familie. Men inden da skal jeg lige nå en sidste træning som ugift i OBBC i eftermiddag :weight_lift::w00t: :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Bagefter var jeg en tur i Tivoli med Camilla og nogle af vores venner. Vi spiste på et sted med fri grill-buffet for 159,- :4mewantfood: , så jeg tror jeg spiste 3 oksefiléter, 3 laksefiléter, 1 kottelet og en helvedes masse kyllingefilét :xmas: Bagefter gik vi lidt rundt og så på nisselandskaber og utroligt mange boder med æbleskiver og glögg :wink:

belly210x194.jpg

:nissetunge::nissegrin:

Endnu en gang pøj pøj i morgen og glædelig jul, Rasmus. Vi ses i næste uge på et tidspunkt. :xmas:

/Tobias

Link to comment
Share on other sites

belly210x194.jpg

:nissetunge::nissegrin:

Endnu en gang pøj pøj i morgen og glædelig jul, Rasmus. Vi ses i næste uge på et tidspunkt. :xmas:

/Tobias

Tak buddy.

LOL :laugh: Jeg håber sku' ikke, at al kødet når at sætte sig sådan inden i morgen formiddag :nissetunge:

Glædelig jul i lige måde Tobias :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Bagefter var jeg en tur i Tivoli med Camilla og nogle af vores venner. Vi spiste på et sted med fri grill-buffet for 159,- :4mewantfood: , så jeg tror jeg spiste 3 oksefiléter, 3 laksefiléter, 1 kottelet og en helvedes masse kyllingefilét :xmas:

All protein, no carbs = the making of Hakkemus

mm_2005.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey Rasmus...

Vil lige ønske dig og Camilla en lidt forsinket god jul og et godt nytår :bigsmile:

Og ikke mindst mange gange tillykke med brylluppet :w00t:

Jeg kommer nok til København en dag sidst i januar, så det kunne være hyggeligt hvis vi kunne få tid til en fælles brænder og måske følge dig en time eller to på klinikken :bigsmile:

Vi snakkes....

Link to comment
Share on other sites

Flexi og Mette >> Hej med Jer. Hyggeligt at kæwe den med Jer i cf - vi ses en af dagene :smile:

bonebreaker >> Hej Michael. Tak skal du ha'. Vi havde en rigtig god dag. Camilla var så smuk og jeg tudede da jeg så hende i kirken :wub: Jeg liger nogle billeder ud i løbet af weekenden.

Med hensyn til København, så sig lige til i god tid. Du er velkommen i klinikken, men vi skla bare lige ha' det til at passe med kalenderen. Fællesbrænder i CF bagefter? I'm ready, Eddy :tongue:

Opdatering

Ja, så er jeg blevet gift med min smukke kæreste, Camilla. Vi blev gift d. 23. december i Brahetrolleborg Kirke i Korinth ved Faaborg og holdt en perfekt fest på restuarant Kvægtorvet i Odense bagefter. Vores "bryllupsrejse" gik til Odense M og Varde :superman: - mere om det senere, når jeg får tid til at opdatere yderligere.

Jeg har fået trænet 4 gange i den sidste uge på trods af travlhed med bryllup og julen. Fredag i OBBC, hvor jeg blandt andet squattede 3x10x100 for første gang i mere end 3 måneder - og jeg fik også dødløftet 4x5x160 og frontsquattet 2x10x85. Mandag trænede jeg også i OBBC, hvor jeg fik kørt 3x5x90 i incl bb bp, og i går var jeg i CF, hvor jeg squattede 4x5x115 og 1x5x120 med god støtte fra Lagoon - thnx buddy :4thumbup:. I dag har jeg også været i CF og kørte blandt andet incl db bp 2x12x40 og 1x10x40 samt 4x10xmig i chins. Så overall går det den rigtige vej. Der er blevet kørt en del kalorier ind i juledagene, og de har været tiltrængte. Well, nat-shaken kalder - arbejde i morgen kl. 8 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke :4thumbup:

Det må vi hellere få fejret nede i bogholderen på et tidspunkt :4flex: Nooo pressure :4whistling:

jhax >> tak skal du ha'. Jeg har skrevet i din log angående træning i næste uge :4flex:

Morgencardio

Fredag d. 29/12 2006. Bogholderen. Kl. 6.20

Cykling 25 minutter på level 160

Jeg har ikke lavet det der ligner kredsløbstræning i den sidste uge, så jeg havde faktisk lyst til en lille let tur på cyklen i morges :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders, Crawdaddy og Hippo >> Tak skal i ha' :bigsmile:

DFHT nytårs udgave

Uge 7, dag 4.

Søndag d. 31/12 2006. City Fitness

Der var godt fyldt op med mol'ere i cf i går - bla. Sally, Flexi, Lagoon og jhax, så der blev kæwet en del inden træningen, der bød på fremgang over hele linien :4thumbup: . Det var sidste træning på denne omgang DFHT. Jeg har flyttet mine løft et pænt stykke op igen efter dm og den tarvelige fiber. Næste projekt er en omgang sheiko for sq, dl og bp kombineret med noget nyt volumen progression med høj frekvens og relativ lav intensitet for biceps og læg. Det skal nok blive spændende. Såfremt det viser sig at jeg responderer godt på volumenprogressionen, så vil jeg også prøve det af på lat'en og skuldrene senere.

Søndagens tal:

Squat

12x100

12x100

12x100

To rep mere på alle set i forhold til sidste uge

Dl

6x160

6x160

6x160

6x160

Én rep mere på alle fire set i forhold til sidste uge

Bb shrugs

20x125

20x125

Frontsquat

8x90

8x90

Tungere end sidst

Lunges

10x85

12x85

Tungere end sidst

Liggende legcurls

10x75

10x75

10x75

Ab superset: Reverse crunches -> crunches -> skrå crunches

20x -> 10x -> 10x

20x -> 10x -> 10x

Hacksquat calf raises

12x133(12x101(12x77))

12x133(12x101(12x77))

12x133(10x101(12x77))

Cykling 10 minutter på level 8

Nytårsaften blev fejret med vores rigtig gode venner fra uni-tiden. Det var stille og roligt - det bliver det, når der er fire børn i alderen fra 7 uger til 3 år og to gravide kvinder :wub:

Godt nytår :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hey mester...

Når du nu siger to gravide kvinder til nytårsaften, så blir jog jo en smule nysgerrig :blush: Du har vel ikke gjort Camilla gravid inden i var gift? :laugh: Men man kan jo selvfølgelig måle tilstedeværelsen af hCG i urinen allerede 6 dage efter at ægget er befrugtet, så du kan jo godt have svinet med banditten efter i blev gift :innocent: ...

I øvrigt så er det muligt at jeg kommer til København d. 24., 25., eller 26 jan., såfremt vi kan få arrangeret en fællestræning :bigsmile: . Jeg kan dog endnu ikke sige noget med 100% sikkerhed...

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey mester...

Når du nu siger to gravide kvinder til nytårsaften, så blir jog jo en smule nysgerrig :blush: Du har vel ikke gjort Camilla gravid inden i var gift? :laugh: Men man kan jo selvfølgelig måle tilstedeværelsen af hCG i urinen allerede 6 dage efter at ægget er befrugtet, så du kan jo godt have svinet med banditten efter i blev gift :innocent: ...

I øvrigt så er det muligt at jeg kommer til København d. 24., 25., eller 26 jan., såfremt vi kan få arrangeret en fællestræning :bigsmile: . Jeg kan dog endnu ikke sige noget med 100% sikkerhed...

:superman:

Lad mig svare sådan her: Der var fire kvinder med. To af dem ammede, og ingen af dem var gravide :4flex:

DFHT

Uge 8, dag 1, deload.

Torsdag d. 2/1 2007. Bogholderen. Kl. 15.10-15.25.

Det bliver til to fullbody-deload-træningspas i denne uge, inden jeg starter på en omgang Sheiko på lørdag. Træningen var nem, men sådan skal det jo også være på deload.

Tirsdagens tal:

Squat

5x105

5x110

5x110

Hacksquat

8x110

8x110

SBDL

8x145

8x145

Liggende legcurls

10x50

8x55

Incl bb bp

5x82.5

5x82.5

5x82.5

Pendlay rows

8x70

8x75

8x75

Dips smalt, albuer ind

10x5

Dips bredt, albuer ud

10x5

Siddende military press

5x62.5

5x62.5

5x62.5

Upright row

10x40+EZ-stang

10x40

EZ-curls

10x30+EZ-stang

10x30

10x30

Db overhead triceps ekstension

10x41

Sidende calf raises -> Benpress calf raises

10x50(5x40(5x35)) -> 20x40

10x50(5x40(5x35)) -> 20x40

Swissball crunches

15x

15x

Cykling 10 minutter på level 160

I morges var jeg lige ned i Bogholderen for at få rørt stængerne lidt:

Morgencardio

Onsdag d. 3/1 2007. Bogholderen. Kl. 6.20

Cykling 20 minutter på level 150-160.

Generelt går det fremad efter Dm og fiberen. Jeg har en masse idéer til, hvordan jeg kan gøre yderligere fremskridt, og istedet for slavisk at skrive alle tallene fra alle træningerne ind, vil jeg flytte fokus over på mine overvejelser omkring fremtidige programmer og diæter samt, efterfølgende, min evaluering af dem. :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share