Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Hej Rall

Jeg glæder mig til at høre om du er blevet stærkere efter Sheiko. Jeg synes at både dig og Bone-Breaker skriver at det ofte har været piece of cake efter træning i squat og brystøvelser. Hvordan er din fornemmelse selv?

Mvh Geo Nysgerrig

Link to comment
Share on other sites

Hej Rall

Jeg glæder mig til at høre om du er blevet stærkere efter Sheiko. Jeg synes at både dig og Bone-Breaker skriver at det ofte har været piece of cake efter træning i squat og brystøvelser. Hvordan er din fornemmelse selv?

Mvh Geo Nysgerrig

Hej Jan

Om det direkte er piece of cake, ved jeg ikke :wink: , men sheiko har øget min styrke i de tre store (squat, bænkpress og dødløft) hvergang, jeg har kørt det. Sheiko er et supergodt program til at få en bedre teknik i de tre store, da man kører en helvedes masse set med få rep og en relativ lav intensitet. CNS bliver med andre ord tunet af en omgang Sheiko. Jeg har også haft godt hypertrofi på sheiko, så længe jeg har fået nok kcal. Det gælder også på denne runde med sheiko, hvor planen er at få min squat igang igen efter fiberen, og det går helt klart den rigtige vej :smile: .

Fredag eftermiddags disco feber

Uge 2, dag 4

Fredag d. 19/1 2007.

Bogholderen. Kl. 16.00

En hurtig opdatering af fredagens tal:

Dips

1x15@mig

4x12@15 kg+mig

Tungere end sidst

Db pullover

4x12@47

Ligeledes tungere end sidst

Upright row

[email protected]+EZ-stang

EZ-stangen i Bogholderen er tungere end C's EZ-stang, men det passede helt fint

Front raises

4x12@14

Tunger end sidst

Incl curls - volumen progression

3x12@18

3x9@20

3x6@22

En masse set, men de sad godt

Stående calf raises - volumen progression

3x12@16

3x9@818

3x6@20

Overskud, måske skal jeg øge intensiteten lidt næste uge

Cykling 10 minutter på level 9

Kcal: 4400.

Frdag aften så vi The Sentinel med Michael Douglas, lækker secret service film :4thumbup:

Vægtupdate

Lørdag d. 20/1 2007

Morgenvægt: 85.5 kg. Det vil sige nogenlunde status quo i forhold til sidste uge. Jeg har ikke været helt god til at huske mit andet postworkout måltid i den sidste uge. Det skal efter planen ligge 45 minutter efter det første postworkout måltid, og 45 minutter inden et almindeligt p+f måltid, som jeg betragter som aftensmad med Camilla. Problemet er, at jeg nogle gange først er færdig med træningen kl. 18 og så bliver det hele lidt presset sammen, men jeg vil gøre en indsats for at få det med fra næste uge af :4mewantfood: .

Rall-construction

Uge 3, dag 1

Søndag d. 21/1 2007. Bogholderen. Kl. 14.45

Søndag eftermiddag i Bogholderen i selskab med sheiko og jhax på cardio mission. Squatten og incl bb bp kørte rigtig godt og der var fremgang over hele linien på de andre øvelser. Træningerne bliver lidt omfattende nu, hvor sheiko fylder godt og volumen progressionen også tager et stykke tid. Armene synes at respondere godt på volumen progressionen. Læggene er også umiddelbart godt med, men jeg tror de vil respondere bedre på en rep range à la 15,12,9 istedet for 12,9,6.

Søndagens tal:

Squat - sheiko

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Bedre kontrol med de 80% end sidste uge

Incl bb bp - sheiko

1x5@60

[email protected]

[email protected]

[email protected]

No problemos. Jeg måtte dog racke stangen ind i nederste hak på et af de sidste set, da jeg missede det øverste hak.

Squat - sheiko

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Hyggeligt

Goodmornings

1x5@95

4x5@100

Tungere end sidst på først set

Pendlay rows

3x10@80

1x9@80

Tunger end sidst

Stående calf raises - volumen progression

4x12@16

3x9@18

3x6@20

Ingen problemer, overvejer lidt højere rep range

Incl db curls - volumen progresiion

4x12@18

3x9@20

3x6@22

En helvedes stor bunke set, og et kæmpe pump på guns'ne

Cykling 10 minutter på level 150

Søndagens træning tog 2 timer og 15 minutter

Kcal: + 4000 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Godt at se vægten er på vej opaf igen. Du var jo noget pillet at se på til sidst... :tongue: Du skal op og være vinter-fedladen sammen med os andre dødelige. :4mewantfood:

Meeeeeeeen, er du stoppet i CF? Det er ved at være noget tid siden, man har set noget til Hakkemus, synes jeg? :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se vægten er på vej opaf igen. Du var jo noget pillet at se på til sidst... :tongue: Du skal op og være vinter-fedladen sammen med os andre dødelige. :4mewantfood:

Meeeeeeeen, er du stoppet i CF? Det er ved at være noget tid siden, man har set noget til Hakkemus, synes jeg? :unhappy:

Hej Buddy

Ja, vægten er på vej opad. Formen er bedre end den har været længe. Guns'ne responderer godt på volumen progressionen, og hjulene er på vej tilbage takket være sheiko. Lidt ekstra kcal i sækken spiller også top nice. Desuden så tyder det på at mine nye kosttilskud har haft en god effekt :4thumbup:

Med hensyn til CF, så er jeg stadig medlem, men der går noget tid mellem besøgene, da det sparer en del tid at træne i Bogholderen, hvor udstyret er helt i top. Jeg har dog fortsat planer om at træne i cf fredag og i weekenderne. Tiden er knap i øjeblikket, og der bliver ikke mere af den, når vi bliver tre til maj :wub: . På det tidspunkt skal jeg vurdere, om jeg fortsat har overskud af tid til transport til og fra Bryggen. Det vigtigste er trods alt, at jeg får trænet, og så må stedet komme i anden række, men stemningen og menneskerne i cf findes ikke andre steder i København :smile: .

Rall-construction

Uge 3, dag 2

Tirsdag d. 23/1 2007. Bogholderen kl. 15.00

Fri fra arbejde kl. 14 og så direkte i Bogholderen til en omgang gode løft i dl og en helvedes masse press i incl bb bp. Min højre achillessene brokkede sig lidt under lægtræningen, men noget isbehandling, Felden og fiske olie skal nok få den i orden igen, og så følger der jo også en deload om 1½ uge.

Tirsdagens tal:

Deadlift Up To Knees - sheiko

1x4@100,0

1x4@120,0

2x4@140,0

4x4@150,0

Nice and easy

Incl bb bp - sheiko

1x6@60

1x5@70,0

2x4@80,0

2x3@87,5

2x2@92,5

2x3@87,5

1x4@80,0

1x5@75,0

1x6@70,0

1x7@65

1x8@60

Ren hygge

Deadlift from boxes - sheiko

1x5@120,0

2x5@140,0

4x4@160,0

Easy peasy

Cg neutral pullups

4x8@mig+5kg

Tungere end sidste uge

Millitary press

5x8@55

Ét set mere end sidst

Stående calf raises - volumen progression

4x12@16

4x9@18

3x6@20

Lidt ømhed i højre achillessene halvvejs, men ellers overkommelig

Incl db curls - volumen progression

4x12@18

4x9@20

3x6@22

Mange set og kæmpe pump, men ingen problemer

Cykling 10 minutter

Tirsdagens træning tog: 2 timer og 15 minutter.

Kcal +4400

Morgencardio

Onsdag d. 24/1 2007. Bogholderen

Cykling 20 minutter på level 150-160 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall-construction

Uge 3, dag 3

Torsdag d. 25/1 2007. Bogholderen. Kl. 16.30

Jeg skulle ha' været i cf i går til noget fællesbrænder med bonebreaker, men han måtte melde afbud, så jeg tog nogle ekstra timer i klinikken, da der var et par nye patienter, der gerne ville til med det samme. Så for at nå træningen inden Murder koncerten i Vanløse Kulturhus, røg jeg i Bogholderen. Squatten kørte godt, og incl bb bp var faktisk også overkommelig, men der var godt nok mange set. Derudover fik jeg lave en del gode løft for lat'en og delten.

Torsdagens tal:

Squat - sheiko

1x5@80,0

1x5@95,0

2x5@112,5

5x4@120,0

Nemt

Incl bb bp

1x5@60

1x4@70,0

2x3@80,0

5x2@92,5

1x6@60

2x6@70,0

4x6@75,0

Det var sgu' en del set, men det kørte helt fint

Swissball crunches

3x15@mig

Liggende legcurls

2x10@70

2x8@70

Tungere end sidst

Chins

5x8@mig + 5kg

1x7@mig + 5kg

Ét set mere end sidst

Lat. raises

2x10@15

2x12@14

Tungere end sidst

BB shrugs

3x20@125

Rest fra i tirsdags

Torsdagens træning tog: 1 time og 30 minutter.

Kcal: +4400

Bagefter var jeg lige hurtigt hjemme for at bade og skife tøj og så gik vi på Boyd og fik en bøf inden Muder gik på kl. 20. Det var en rigtig fed koncert. Meget intim. Musikken er meget stille og afdæmpet. Stemningen og lyden er lidt à la Leonard Cohen og Johny Cash. Murder myspace :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Kommer du i bogholderen idag? Jeg skal køre 5*6 i DL og kan godt bruge noget spot :bigsmile:

Det gør jeg. Jeg har fri kl. 16, så er jeg er der nok ved 16.45/17-tiden. Spot i dl? Må det blive på Sune Larsen måden, hvor jeg ligger inde under stangen og bænker samtidig med at du dl? :tongue:

Hvornår er du der? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Incl bb bp

1x5@60

1x4@70,0

2x3@80,0

5x2@92,5

1x6@60

2x6@70,0

4x6275,0

:devil: Nice workout :tongue:

Héy Rall, har du nogle forslag til øvelser for stabilisering af lænden? Kan læse, at du har set på POK´s ryg via hans log. Døjer nemlig en del med lænden nu, hvilket gør at jeg ikke kan køre øvelser som belaster lænden :crazy: (læs:squat, dødl, BO rows mm.) Har været ved fys, som har givet mig øvelser, men effekten af dem synes jeg sgu, udebliver :dry:

Dejligt for dig at du kan gå til den i squatten igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:devil: Nice workout :tongue:

Héy Rall, har du nogle forslag til øvelser for stabilisering af lænden? Kan læse, at du har set på POK´s ryg via hans log. Døjer nemlig en del med lænden nu, hvilket gør at jeg ikke kan køre øvelser som belaster lænden :crazy: (læs:squat, dødl, BO rows mm.) Har været ved fys, som har givet mig øvelser, men effekten af dem synes jeg sgu, udebliver :dry:

Dejligt for dig at du kan gå til den i squatten igen :4thumbup:

Er rettet :laugh:

Jeg har sendt dig en pm angående stabilitets træning.

jhax >> Det lyder som om fredagsbaren har en magnetisk virkning / tiltrækningskraft på cirkusartisten. Du har gennemført en uge på velocity diet, så kan du også modstå et par Guiness. Vi ses kl. 16.45/17 :tongue: . Det er en ordre :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag eftermiddags disco feber

Uge 3, dag 4

Fredag d. 26/1 2007.

Bogholderen. Kl. 17.00

Disco over hel linien. jhax røg med på discovognen, og så måtte jeg holde leksion #1 i discoskolen - dl med straps :tongue: Om det var dl eller Guiness'en ved jeg ikke, men Jens så sku' ud til at være lidt brændt af bagefter :wink: .Ellers var der fremgang på alt. Volumen progressionen i incl db curls og calf raises begynder at trække tænder ud - 12 set af hver i dag :wink:

Fredagens tal:

Dips

1x15@mig

4x10@20 kg+mig

Tungere end sidst

Db pullover

4x12@48

Tungere end sidst

Upright row

1x12@40+EZ-stang

3x10@10+EZ-stang

Tungere end sidst, og sad godt i delten

Front raises

4x12@15

Once again: - tungere end sidst

Incl curls - volumen progression

4x12@18

4x9@20

4x6@22

Fåkk, godt pumppå guns'ne

Stående calf raises - volumen progression

4x12@16

4x9@18

4x6@20

Heldigvis ingen gener fra højre achillessene

Torsdagens træning tog: 1 time og 45 minutter

Kcal: + 4400 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rall-construction

Uge 4, dag 1

Søndag d. 28/1 2007. Bogholderen. Kl. 14.45

Jeg kan ikke sove længere end til kl. 7.30, uanset hvornår jeg går i seng. Alligevel går jeg og er lidt søvnig hele dagen :blink: Måske et tegn på at jeg trænger til lidt deload :tongue: . Søndag formiddag gik med at bore huller, samle møbler, hænge billeder op og ordne ledninger, så min lænd var faktisk godt brændt af da jeg stod i kælderen, klar til at squatte, men det gik, og den tungeste og længste træning indtil videre blev gennemført med en række ok løft på på hovedøvelserne og alle discoøvelserne.

Søndagens tal:

Squat - sheiko

1x5@80,0

1x4@95,0

2x3@112,5

5x3@127,5

3x2@135,0

Dejligt at komme over 130 kg igen, for første gang i over et halvt år. De tre set med 135 var overaskende nemme

Incl bb bp

1x5@60

1x4@70,0

2x3@80,0

5x3@92,5

Kørt bedre end sidst, selvom runden bød på flere reps

Squat - sheiko

1x5@80,0

1x4@95,0

2x3@112,5

4x2@127,5

Til at overkomme

Goodmornings

4x5@100

1x5@105

Tungere på første og femte set i forhold til sidst

Pendlay rows

4x8@85

1x7@85

Tungere og ét set mere end sidst

Stående calf raises - volumen progression

5x12@16

4x9@18

4x6@20

Ingen problemer med achillesenen og godt pump

Incl db curls - volumen progression

5x12@18

4x9@20

4x6@22

Satme end hård omgang, men de kom i hus og fortsat god muskelføling

Cykling 10 minutter på level 150, mens jeg kørte min Cell-Tech Hardcore ned.

Morgenvægten sagde 85.5 kg lørdag morgen. Det vil sige uforandret i forhold til sidst uge, så der ryger 250 kcal ekstra på diæten dagligt :4mewantfood:

Kcal: +4400 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall-construction

Uge 4, dag 2

Tirsdag d. 30/1 2007. Bogholderen. Kl. 15.30

Sidste dl-dag på denne omgang med sheiko kørte fint, intensiteten var oppe på 85% på de sidste tre set, men det føltes meget overkommeligt. Det samme galt incl bb bp, hvor de tre set med 85% også var pænt nemme. Derudover blev det til en helvedes høj volumen i lat-, delt-, læg- og guns-øvelserne.

Tirsdagens tal:

Dl - sheiko

1x4@100,0

1x4@120,0

2x3@140,0

2x3@160,0

3x2@170,0

sådan - ét stk.'s russer nedlagt

Incl bb bp - sheiko

1x5@60

1x4@70,0

2x3@80,0

2x3@92,5

3x2@97,5

1x5@62,5

1x5@75,0

4x4@87,5

Mest intensive omgang på denne sheiko, men overraskende nemme

Cg neutral pullups

5x8@mig+5kg

Ét set mere end sidste uge

Millitary press

6x8@55

Ligeledes ét set mere end sidst

Stående calf raises - volumen progression

5x12@16

5x9@18

4x6@20

næsten for lette :tongue:

Incl db curls - volumen progression

5x12@18

5x9@20

4x6@22

tilgengæld ret hårde fra tredje set med 9 reps, mens de sidste par set med 6 reps var overraskende nemme :wink:

Swissball crunches

3x15@mig

Cykling 10 minutter på level 150

Tirsdagens træning tog: 2 timer og 10 min.

Kcal: + 4400.

Det er næsten helt vemodigt, at denne sheiko nærmer sig slutningen, for det har virkelig været godt for mit cns ovenpå diæten og fiberen, der drænede mit cns for al overskud. Mine guns opg læggene har umiddelbart også responderet godt på volumen progressionen. Og for at det ikke skal være løgn, så føler jeg, at jeg for første gang har fundet en god måde at træne mine lat's på. Det tager jeg selvfølgelig med mig til de næste programmer :4thumbup: .

Næste projekt en en smolov for hjulene og noget bill starr 5x5 for patværket, og mon ikke delts'ne skal prøve volumen progressionen? :tongue::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

lats'ne ? plz do tell :smile:

hvordan er rall-udsigten i den lokale bogholder her for den næste uges tid?

Med hensyn til lats'ne så er det i bund og grund omkring øvelsesvalget og progressionen jeg har fundet ting der virker:

Øvelsesvalget: Én øvelse per træningen. Pendlay rows (bb rows med overkroppen vandret, hvor stangen løftes fra jorden hvergang - dog har jeg holdt spændingen på lat'en, så jeg har ikke ladt stangen ligge på gulvet mellem hver rep) og masser af chins og pullsups samt pullover og selvfølgelig dl. Ingen kabeltræk og fancy maskiner.

Progressionen: Volumen progression på antal set, ikke den store ændring i intensiteten før jeg virkelig kan mærke at jeg har overskuddet til det.

Jeg er i bogholderen i morgen eftermiddag ca. 15-17 og fredag ca. 16-18. Hvad med dig? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Tror du så ikke at en del af forklaringen ligger i frekvensen - at de rammes moderat men hyppigt ? Men det ellers ret interessant, for jeg synes jeg har svært ved at ramme såvel lats som pecs :cool:

Jeg er nok dernede imorgen kl hmm 17-18-19?! - har været til lægen kl 14 idag - er ikke sikker på at jeg skal på job. men skal jeg det så skal jeg lige fordi Bertoni i frb.centet eft-flg. og hente et suit til et bryllup lørdag. Fredag - formentligt om morgenen. Lørdag formiddag. Søndag - hmm - det bliver nok eftermiddag. Så måske der så?

Link to comment
Share on other sites

pps. hva går der galt? du træner hver dag og alligevel kan du passe stangtøj? Du må jo gøre noget galt :bigsmile:

Hva'? Kan du huske, hvad du skrev om suits i min log i forbindelse med mit Hugo jakkesæt op til bryllupet? Nu skal du også til at gå stang-tøj - hvad bliver det næste? Veins på armern?

Vi ses så måske i eftermiddag eller på søndag. God bedring :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rall-construction

Uge 4, dag 3

Torsdag d. 1/2 2007. Bogholderen. Kl. 16.00

Det var den sidste squat og bp-dag på denne omgang sheiko. Jeg var lidt stiv og træt i stængerne på squatten, men alle set kom i hus. Incl bb bp var ikke videre udfordrende. Lat'en og delten fik en omgang høj volumen, som sad rigtig godt.

jhax kom ned i bogholderen, da jeg var ved at være igennem trænnigen, så vi fik lige kæwet lidt om jakkesæt, store skuldre og smalle hofter :tongue:

Torsdagens tal:

Squat - sheiko

1x5@80,0

1x4@95,0

2x3@112,5

6x3@127,5

Lidt stive hjul til at starte med, men det blev bedre som der kom flere skiver på stangen

Incl bb bp - sheiko

1x5@60

1x5@70,0

5x5@80,0

No problemos

Liggende baglår

5x10@70

Flere reps end sidst

Chins

5x8@mig+5kg

1x7@mig+5kg

Ét set mere end sidst

Lat. raises

5x12@14

sad godt, sidste set blev lidt grimt

Bb shrugs

3x20@130

Tunger end sidst

Cykling 10 minutter på level 150.

Torsdagens træning tog: 1 time og 35 minutter

Kcal: +4400 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall-construction

Uge 4, dag 4

Fredag d. 2/2 2007. Bogholderen. Kl. 16.00

Sidste omgang på det hér program. Fremgang over hele linien på nær i upright rows, hvor jeg er lidt irriteret på EZ-stangen - jeg tror jeg prøver en alm bb. næste gang.

Jeg skulle spotte en af de lokale drenge på noget maks forsøg i bænken. 140 kg blev klemt op med røvet 30 cm fra bænken og det ene ben skråt op i luften :devil::tongue: Han spurgte mig, hvad jeg kørte af krudt..........................................jeg måtte så skuffe han, og han havde svært ved at tro, at jeg ikke havde nogle gode råd til ham angående kemikalier :wink:

Fredagens tal:

Dips

1x15@mig

5x8@mig+25kg

Db pullovers

5x10@49

Upright rows

2x12@40+EZ-stang

2x10@40

Front raises

4x10@16

Stående calf raises - volumen progression

5x12@16

5x9@18

5x6@20

Det har jeg glæder mig til at kunne skrive - 15 set calf raises :devil:

Incl db curls - volumen progression

5x12@18

5x9@20

5x6@22

Jeps, også 15 set hér. Mission fuldført

Cykling 10 minutter på level 150.

Frdagens træning tog: 1 time og 40 minutter

Kcal: +4400

Vægtupdate

Lørdag d. 3/2 2007

Morgenvægt: 86.3 kg. Det vil sige + 0.8 kg på de sidste to uger.

Jeg var forøvrigt en tur i Kildeskovshallen i går for at snakke med Peter Borglund, træner for Gentofte Volley's eliteherrer, danmarks mestrene, der har brug for en kiropraktor. Det bliver spændende, og jeg glæder mig til at komme ind i volleyball sporten igen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rall-construction. Deload

Uge 5, dag 1

Søndag d. 4/2 2007. Bogholderen kl. 17.30

En søndag helt i hyggens ånd med min dejlige kone og vores skønne venner på Bryggen. Camilla og jeg tog metroen ind til Kongens Nytorv og så gik vi bag om det kongelige teater, over Knippels bro, ned igennem Christianshavn, over voldene til Islands Brygge og op til HolmP, 2xterrorister og kæreste til varme boller og håndbold VM :4thumbup:

Bagefter tog vi metroen hjem og jeg hoppede i kælderen til en hurtig omgang deload

Søndagens tal:

Squat

5x2@120

Incl bb bp

[email protected]

Pendlay rows

3x8@75

Lat. raises

3x12@12

Stående calf raises

3x10@18

Incl db curl

3x10@20

Swissball crunches

3x12@mig

Cykling 10 minutter på level 150

Jeg har været i lidt dårligt humør her på det sidste. Træt, ugidelig og uden det store engagement. Det er højst sandsynligt en kombination af et stort arbejdspress, lange arbejdsdage og så en omgang sheiko. Så jeg trænger helt sikker til deload fra sheikoen og jeg tror også, at jeg snart trænger til lidt deload fra en 42 timers arbejds uge :wink::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rall-construction. Deload

Tirsdag d. 6/2 2007.

Bogholderen. Kl. 16.30

Min bi skulle til service i mandags, og selvfølgelig var både udstødning, køler, tandrem, bremseklodser mm. stået af. Så jeg overvejde seriøst at skile mig af med det sorte lyn og købe den st.car vi har snakket om, men da jeg havde regnet lidt på det, besluttede jeg mig alligevl til at få puntoen lavet. Jeg ville trods alt tabe endnu mere på at sælge den nu. Så mit dankort blev lige flænset for 14½ K :crazy::blink::nonono:

Tirsdagens tal:

Squat

5x2@105

DL

5x2@140

Incl bb bp

5x2@75

Millitary press

3x8@50

Chins

3x8@mig

Incl db curls

2x8@22

Stående calf raises

2x10@20

Cykling 10 minutter på level 150.

Jeg glæder mig til at komme en tur i cf. Det er snart ved at være et stykke tid siden. Jeg tror jeg smutter derop i morgen eller på fredag, afhængig af hvornår jeg har fri.

Morgencardio

Onsdag d. 7/2 2007. Bogholderen. Kl. 6.30

Cykling 20 minutter på level 150-160 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Det godt nok skrækkeligt mange penge :crazy: Lækkert nok oven på jul bryllup og nytår :nonono::bigsmile:

Kan du ellers mærke nogen forskel på energiniveauet, siden du er begyndt at fede den i træningslokalet?

Ja, der røg de næste fem år kosttilskud :wink:

Ja, energien og motivationen er på vej tilbage. Helt som ventet blev jeg totalt drænet af den sidste uge på sheiko, men deloaden skal nok få vent op og ned på det.

HVordan ser det ud med tidspunkter for Flash Gordon Cirkus' på Bogholder Allé de kommende dage? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share