Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

:firebounce:

Hvornår sawten kommer du i CF igen??

Jeg måtte trøste en stor-hulkende Michael i dag :crybaby:

Håber du snart kommer på Bryggen og brænder maskinerne i smadder :superman:

Flexi >> Jeg tror, at jeg kommer forbi i morgen eftermiddag ved 15/16-tiden. Hvad med dig?

Hvad var der galt med Michael? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Flexi >> Jeg tror, at jeg kommer forbi i morgen eftermiddag ved 15/16-tiden. Hvad med dig?

Hvad var der galt med Michael? :superman:

:smile:

:tongue: Det var bare gas! Han spurgte bare om jeg havde set dig, for det var længe siden han havde set dig..

Lige nøjagtig i dag holder jeg fri fra træning, men er der både i morgen og lørdag.

Håber vi ses snart :superman:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 1, dag 1

Torsdag d. 8/2 2007. Cf. Kl. 16.00

Mit nye program bliver smolov jr. på benbøjningerne, bill starr 5x5 / 3x3 på incl bp og millitary press, volumen progression på resten.

Det var dejligt at være tilbage i cf efter et par ugers exil i bogholderen. Jeg fik hilst på et par mol'ere, som jeg ikke har mødt før: JonG ( :blush: sorry, jeg kunne ikke lige kende dig til at starte med) og Sir Prise. Desuden fik jeg lige snakket lidt med mini-Kim aka POK og så selvfølgelig Kim him-self, der var lidt efter mig. Han synes, jeg har taget for lidt på efter DM. Vi fik en god konstruktiv snak om hvordan og hvorledes. Min fiberskade har helt klart betydet en form nedgang, og samtidig tror jeg at min forbrænding er røget i vejret oven på diæten, men jeg er på rette vej med squatten, og med gradvist flere kcal i døgneren, skal der nok komme noget mere kød på rammen.

Jeg fik også lige snakket lidt med O-G aka neger Thomas, der skal stille op til DM til efteråret. Wild moves coming up :devil: :4thumbup:

Torsdagens tal:

Squat - smolov jr.

5x6@105

1x6@115

Ingen problemer

Dips

1x15@mig

3x10@mig+20kg

De 20 kg var sgu' lidt tunge, men jeg tror, det er et spørgsmål om at jeg lige kommer igang igen efter deloaden - nu må jeg se næste gang

SBDL

3x10@140

Overskud

Db pullover

3x10@50

Siddende calf raises

4x15@50

2x15@60

Jeg tror, jeg starter på 60 kg næste gang

Upright rows

1x10@40+EZ-stang

[email protected]

Front raises

3x10@16

Cykling 10 minutter på level 9

Torsdagens træningen tog: 1 time og 20 minutter

Kcal: 4400 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Mit nye program bliver smolov jr. på benbøjningerne

Squat - smolov jr.

1x6@115

Ingen problemer

Dips

3x10@mig+20kg

Torsdagens træningen tog: 1 time og 20 minutter

Kcal: 4400 :superman:

Wow. Så kigger jeg lige ind i det lokale center, og den første, jeg støder på, starter et program med 115 kg squat af 'problemfrit', dips med 20+ kg og rundt regnet 30 sæt på 1h20min ... hold da fast, respekt :) :4flex: :worship: :4thumbup: . Jeg har stadig et lidt abstrakt forhold til fødetal, men 4400 kcal lyder også af en hel del ...

Edited by Sir Prise
Link to comment
Share on other sites

Sir Prise>> Tak skal du ha'. Jeg har nu stadig et pænt stykke op til mit all-time best inden DM diæt og efterfølgende fiberskade. Det med kcal er jo meget individuelt, men jeg lå på 5500 kcal inden DM diæten, så der er et pænt stykke derop, selvom jeg er på vej deropad igen.

Smolov jr.

Uge 1, dag 2

Søndag d. 11/2 2007. Bogholderen kl. 17.30.

Jeg har haft kiropraktor-vagten i København i denne weekend, så jeg havde først mulighed for at træne i går aftes. Der var pænt at lave i weekenden, og især i går var der tryk på telefonerne, med folk med akutte rygproblemer.

Der var pænt tryk på træningen igår. Benbøjningerne har haft godt af sheiko'n.

Søndagens tal:

Squat - smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Noget nær efter-diæt pr og med overskud

Incl bb bp - Bill Starr

1x5260

1x5@65

1x5@70

1x5@75

1x5@80

Piece of cake

Chins

6x6@mig+10kg

Incl db flyes

3x10@28

Stående calf raises

5x15@16

Lat. raises - volumen progression

2x12@10

1x9@12

1x6@14

Incl db curls

4x8@22

PW 10 min, 12%, 6 km/t.

Kcal: +4400 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 1, dag 3

Tirsdag d. 13/2 2007. Bogholderen. Kl. 17.15

Jeg troede, at jeg havde tidligt fra, kl. 13.00, i går, men nej. En af mine chefer er på ferie, så jeg blev tre timer ekstra for at tage nye patienter. Det er nu helt ok, for kronerne kan godt bruges om nogle måneder, når vi går ned på 1.25 indkomst :wink:

jhax var også i hulen i dag. Så det blev som sædvanligt til en del, måske lidt for meget :nonono::tongue: , kæwe. Squatten kørte godt, jeg fik presset 130 for 4 reps for første gang siden før Dm-diæten. Millitarypressen var pi. let, men sådan vil Bill Starr ha' det. Desuden kom jeg godt igang igen med penlay rows.

Torsdagens tal:

Squat - smolov jr.

7x4@120

1x4@130

jhax spottede på sidste set, men ingen probs. Lidt sheiko + lidt ekstra kcal i´kassen > Dm-diæt-ben-power

Millitary press - Bill Starr

3x5@50

2x5@55

50 blev for let, så jeg listede lige et par kiks mere på på de to sidste set

Pendlay rows

4x8@85

Jeg skal lige igang med rows igen, men sad den sad fint

Lat. raises - volumen progression

2x12@10

1x9@12

1x6@14

Sad godt, men piece of cake

Liggende legcurls

4x8@75

Pænt komfortabelt

Siddende calf raises

5x10@50

Sculls

4x8@35+EZ-stang

Hammercurls

2x12@20

undulating

Tirsdagens træning tog: 1 time og 30 minutter.

Min dejlige kone bar over med mig, selv om vi havde aftalt, at jeg skulle være hjemme ved 18-tiden og lave aftens mad. Så da jeg kom hjem var der fisk med smøreost med urter i ovnen :4mewantfood:

Jeg nyser de vildeste nys i øjeblikket, jeg var pænt varm i går aftes og havde en lidt mærkelig fornemmelse i ørerne, så jeg kører lige nogle ekstra c-vitaminer ned og skyller efter med nogle panodiler og noget ecinacae. 9 dages arbejde i træk med folk med dårlig ryg og influenza oven i er vist mere, end jeg kan klare uden at tiltuske mig lidt forkølelse, så ingen morgencardio i dag, men masser af varm te og så en tur under tæppet i aften på sofaen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr

Uge 1, dag 4

Torsdag d. 15/2 2007. Bogholderen kl. 16.30

Snot, propper i ørerne og ondt i hovedet. Fuck det, en smolov jr. kan man vel altid klare :wink:

jhax kom forbi midtvejs til noget 6x3.

Torsdagens tal:

Squat - smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Da de første 9 set var overkommelige, kom der lige en 5'r på i hver side på 10. set, hvor jeg blev spottet, men det gik fint. Endnu et skridt på vej tilbage til pre-diæt styrken

Incl bb bp - Bill Starr

1x5@70

3x5@75

1x5@80

Skulle egentlig ha' været 5x5@70, men det blev lidt for kedeligt, så jeg listede lidt ekstra skiver på stangen på de sidste 4 set

Cg neutral pullups

3x10@mig+2.5kg

Tungere end sidste runde

Lat. raises - volumen progression

2x12x@10

2x10@12

2x8@14

Jeg kører 12,10,8 istedet for det planlagte 12,9,6, da det bliver for let ellers

Stående calf raises

7x10@20

Sad godt. Høj volumen til læggene

Incl db curls

3x12@20

godt pump i æ guns

Bb shrugs

3x20@130

Pw 10 minutter, 6 km/t, 12% stigning

lidt ekstra arbejde til læggene

Torsdagens træning tog: 1 time og 25 minutter.

Kcal: +4400

Jeg er godt sat til med snot i næsen og ørerne er proppede til. Fint nok op til weekenden :dry: , nå men afslapning de næste par dage, masser af the, c-vit og et par glas rødvin i aften, så håber jeg at skroget har det bedre i starten af næste uge :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 2, dag 1

Fredag d. 16/2 2007. Bogholderen. Kl. 16.10

Jeg er totalt sat til i næse. ører og øjnene af snot, jeg tror jeg har lidt feber og jeg har ondt i hals, øre og hoved, men på trods af selvynk, så skulle jeg lige ha' min smolov jr. overstået inden sofaen, rødvinen og the'en kaldte.

Fredagens tal:

Squat - smolov jr.

5x6@115

1x6@120

Ingen problemer. Endnu et skridt på vej tilbage til styrken før diæt

SBDL

4x10@140

Ét set mere end sidst

Dips

3x10@mig+20kg

1x8@mig+20 kg

Db pullover

1x12@49

2x11@49

Siddende calf raises

6x15@40

Upright bb rows

1x12@40

3x12@45

Front raises

3x10@16

PW 10 minutter, 12% hælding, 6 km/t

Fredagens træningen tog: 1 time og 25 minutter

Kcal: 4400

Vi har været ude og købe barnevogn. Nu to års fødselsdag og i aften gourmetmiddag med holmP og company.

Over and snot, afslapning og kage :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er totalt sat til i næse. ører og øjnene af snot, jeg tror jeg har lidt feber og jeg har ondt i hals, øre og hoved, men på trods af selvynk, så skulle jeg lige ha' min smolov jr. overstået inden sofaen, rødvinen og the'en kaldte.

Hvidløg, karry, chili og masser af vand er vejen frem, Rasmus. Så det er bare at komme ud i køkkenet og så lavet noget krydret mad. :superman:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hvidløg, karry, chili og masser af vand er vejen frem, Rasmus. Så det er bare at komme ud i køkkenet og så lavet noget krydret mad. :superman:

Hr. K

Hr. K >> Nemli' ja. Jeg badede nærmest i hvidløg og chili i går :4thumbup: :4mewantfood: . Det går bedre nu, men der går nu nok lige et par dage endnu, inden den sidste hovedpine og snot er helt væk.

Vægtupdate

Lørdag d. 17/2 2007.

Morgenvægt: 87.2 kg. Det vil sige 0.3 kg op siden sidste uge. Jeg føler mig selvfølgelig lidt væsket pga. forkølelsen, men nu ser jeg lige hvad vægten siger i næste uge, inden jeg evt. øger kcal indtaget :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 2, dag 2

Søndag d. 18/2 2007. Bogholderen. Kl. 15.20

Forkølelsen er på retur. Det er mest hovedpine og så hoste, der er tilbage. Nu gælder det bare om at undgå den influenza epidemi, der er blevet varslet i de kommende to uger.

Der var kun et par stykker ud over mig i bogholderen i dag, så jeg så mit snit til at liste Volbeat på cd'afspilleren :devil: DUKADUKADUKADUKADUKADUKA.

Der var igen fremgang i squatten. Når man starter på smolov jr. og kigger på vægtenene, men har foran sig de kommende tre uger, så siger man til sig selv "Ok, den første uge, kan jeg godt lige klare, men så skal jeg edermanme også klemme balderne sammen for at komme igennem den anden uge, og tredje uge? Den tør jeg næsten ikke tænke på", men det er som om kroppen lynhurtigt vender sig til den store workload, så vægtene i starten af den anden uge ikke føles tungere end i første uge. Det er et verdensklasseprogram :4thumbup:

Søndagens tal:

Squat - smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Guleærter

Incl bb bp - Bill Starr

1x5@65

1x5@70

1x5@75

1x5@80

1x5@85

Easy peasy

Incl db flyes

4x10@28

Ét set mere end sidste uge

Chins

7x6@mig+10kg

Ét set mere end sidste uge

Lat. raises - volumen progression

3x12@10

2x10@12

2x8@14

Sad faktisk bedre end sidste uge

Stående calf raises

6x15@16

Den brænder

Incl db curls

5x8@22

Overkommelig

Reverse crunches

3x20@mig

Pw 10 minutter, 12% stigning, med 6 km/t.

Søndagens træning tog: 1 time og 30 minutter.

Kcal: omkring 4000, vi sov længe i dag og jeg går tidligt i seng for at få den sidste del af forkølelsen væk, så der røg et måltid i formiddags. Tilgengæld står den på pizza i aften :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hey rasmus.

følger spændt med fra sidelinien. Har du det bedst med alle de faste programmer og progressioner?

Se du følger flere principper i samme omgang.

Hvordan er planerne med dm i år?

Hej cj

Jeg har det med at lave alt for meget og brænde mig selv af, hvis jeg ikke har et program med progression.

Min kone er gravid og hun har termin i starten af maj, så der bliver ingen DM i år. Om det bliver i 2008 må være op til, hvordan vores hverdag kommer til at fungere, når bebsen kommer.

Jeg håber, det går fremad med dit knæ. Hvad er dine planer for konkurrence i fremtiden :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hej cj

Jeg har det med at lave alt for meget og brænde mig selv af, hvis jeg ikke har et program med progression.

Min kone er gravid og hun har termin i starten af maj, så der bliver ingen DM i år. Om det bliver i 2008 må være op til, hvordan vores hverdag kommer til at fungere, når bebsen kommer.

Jeg håber, det går fremad med dit knæ. Hvad er dine planer for konkurrence i fremtiden :superman:

:smile:

Hej

Det vidste jeg da endelig godt, så tillykke med det :smile:

Knæet går okay fremad, men langsomt synes jeg. Men kender du jo alt til med din uddannelse.

Jeg regner kraftigt med scenen igen i 2008. Kræver dog der kommer en del mere massen på rammen. Vil ik stille op før jeg kan være med

Cj

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 2´, dag 3.

Tirsdag d. 20/2 2007. Bogholderen kl. 16.10.

Der var pænt stille i bogholderen i går eftermiddags, alligevel sad de to "daglige ledere", eller hvad de nu er, og vogtede over anlægget, så jeg turde ikke skifte musikken, selvom jeg havde taget det nye Volbeat album med. DEVIL FROM the BIRTH :devil: Templet i Lyngby d. 17/3, headbanging og dobeltpedal. YEAHHHH.

Tirsdagens tal:

Squat - smolov jr.

7x4@130

1x4@135

Kørte overraskende godt. Jeg fik "Egypterende med skæget" til at spotte mig på det sidste set, men jeg havde ikke behov for hjælp

Millitary press - Bill Starr

2x5@55

3x5@60

Easy peasy

Pendlay rows

5x8@85

Ét set mere end sidst

Liggende legcurls

4x8@75

1x8@70

Ét set mere end sidst. Det blev dog lidt lettere end beregnet, da fjerde set var pænt hårdt

Lat. raises - volumen progression

3x12@10

3x10@12

2x8@14

Sad godt

Scull crushers

5x8@35+EZ-stang

Siddende calf raises

6x10@50

Hammer curls

3x12@20

Pw 10 minutter, 12% stigning med 6 km/t.

Tirsdagens træning tog: 1 time og 40 minutter. Jeg kæwede den en del med egypteren med skæget undervejs. Meget hyggeligt. Sjovt nok, så bliver squatten ikke så hård, når pauserne går med lidt kæweri :tongue:

Kcal: +4400.

Om det er forkølelsen eller Cellmass'n, som jeg lige er startet på, ved jeg ikke, men min mave opfører sig sgu' lidt underlig i øjeblikket, men det ved jeg mere præcist om et par dage, når forkølelsen er helt ude af systemet :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 2´, dag 3.

Tirsdag d. 20/2 2007. Bogholderen kl. 16.10.

Der var pænt stille i bogholderen i går eftermiddags, alligevel sad de to "daglige ledere", eller hvad de nu er, og vogtede over anlægget, så jeg turde ikke skifte musikken, selvom jeg havde taget det nye Volbeat album med.....

Ak, så var der vel dømt sørgelig tekno :nonono: hvis de hendeogham - så er de sku lidt spøjse de to :bigsmile: I øvrigt var der proppet med peoples hen på aftenen - ganske uforudsigeligt den slags, åbenbart...

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr.

Uge 2´, dag 3.

Tirsdag d. 20/2 2007. Bogholderen kl. 16.10.

Der var pænt stille i bogholderen i går eftermiddags, alligevel sad de to "daglige ledere", eller hvad de nu er, og vogtede over anlægget, så jeg turde ikke skifte musikken, selvom jeg havde taget det nye Volbeat album med. DEVIL FROM the BIRTH :devil: Templet i Lyngby d. 17/3, headbanging og dobeltpedal. YEAHHHH.

LOL :tongue:

Hej Rall.

Det er ikke så lang tid siden jeg har oprettet en logbog, og surfede lige lidt, da jeg faldt over din log.

Kan det ikke passe at vi to har sludret lidt med hinanden, nede i bogholderen??

Hvis det ikke siger dig noget, så er det mig der lige har sluttet en Smolov Jr på frontsquat og bænk.

Sidst vi snakkede, blev vi vist også enige om at musikken ikke er hvad den burde være :crazy:

Det kunne være vi skulle oprette en forening for Rock'n'roll i bogholderen..

Link to comment
Share on other sites

LOL :tongue:

Hej Rall.

Det er ikke så lang tid siden jeg har oprettet en logbog, og surfede lige lidt, da jeg faldt over din log.

Kan det ikke passe at vi to har sludret lidt med hinanden, nede i bogholderen??

Hvis det ikke siger dig noget, så er det mig der lige har sluttet en Smolov Jr på frontsquat og bænk.

Sidst vi snakkede, blev vi vist også enige om at musikken ikke er hvad den burde være :crazy:

Det kunne være vi skulle oprette en forening for Rock'n'roll i bogholderen..

Tungmetal >> Jeg kan sagtens huske dig. Det er ikke mange, der kører smolov jr. i bogholderen. :devil: .

Jeg er med på rock idéen. Lad os stifte FFRIB (Foreningen for Rock i Bogholderen) og bare konsekvent lægge noget heavy på anlægget i bogholderen, hver gang vi er der :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Tungmetal >> Jeg kan sagtens huske dig. Det er ikke mange, der kører smolov jr. i bogholderen. :devil: .

Jeg er med på rock idéen. Lad os stifte FFRIB (Foreningen for Rock i Bogholderen) og bare konsekvent lægge noget heavy på anlægget i bogholderen, hver gang vi er der :superman:

:smile:

Den er jeg sku' med på :devil::devil:FFRIB :devil::devil:

Og forresten..Tillykke med dit bryllup og med barn på vej.

Link to comment
Share on other sites

Den er jeg sku' med på :devil::devil:FFRIB :devil::devil:

Og forresten..Tillykke med dit bryllup og med barn på vej.

Tungmetal >> Tak skal du ha' og lige over :smile: . Det er meget sjovt, at vi skal være fædre næsten samtidig. Min kone har termin d. 5. maj :bigsmile: .

Skal du i bogholderen i dag?

Forøvrigt, så stod jeg op kl. 6.00 i morges for at skrabe sne af bilen og komme afted mod Lyngby i god tid. Min første patient, kl. 7.30, var kommet igennem snedriverne, men mine næste tre patienter er alle sneet inde, så jeg kan sidde og mol'e den af med kaffen indtil kl. 9.30. Måske har jeg også tid til at læse lidt i Thibadeau's "Dr. Jeky & Mr. Hide" :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Tungmetal >> Tak skal du ha' og lige over :smile: . Det er meget sjovt, at vi skal være fædre næsten samtidig. Min kone har termin d. 5. maj :bigsmile: .

Skal du i bogholderen i dag?

Forøvrigt, så stod jeg op kl. 6.00 i morges for at skrabe sne af bilen og komme afted mod Lyngby i god tid. Min første patient, kl. 7.30, var kommet igennem snedriverne, men mine næste tre patienter er alle sneet inde, så jeg kan sidde og mol'e den af med kaffen indtil kl. 9.30. Måske har jeg også tid til at læse lidt i Thibadeau's "Dr. Jeky & Mr. Hide" :superman:

:smile:

Nu hvor du bare sidder og hygger, så skal du da lige have en hilsen fra Jan og jeg. Jeg skal vente helt indtil kl. 13.30 før jeg har patienter idag :nonono: Så det betyder at jeg må droppe min træning idag - mega skod... Men der er jo heldigvis fri internet og varm kakao hernede på Ringe :4thumbup:

Vi snakkes champ...

Edited by bone-breaker
Link to comment
Share on other sites

Nu hvor du bare sidder og hygger, så skal du da lige have en hilsen fra Jan og jeg. Jeg skal vente helt indtil kl. 13.30 før jeg har patienter idag :nonono: Så det betyder at jeg må droppe min træning idag - mega skod... Men der er jo heldigvis fri internet og varm kakao hernede på Ringe :4thumbup:

Vi snakkes champ...

Hej drenge

Internet og varm kakao? Hvad mere kan man bede om?

Mht. til træningen, så ligger der da et gym i Ringe. Det hvor Iver træner. Er det ikke noget :poking:

Er Jens Jakobsen ikke på Ringe længere? For han plejer da nok, at sørge for at man kommer til at lave noget - læs: beskrive tonsvis af rtg.billeder, skrive epikriser og studenterjournaler :laugh: Glæd Jer til I kommer ud i privat praksis. Det er selvfølgelig papirarbejde, men langt fra så meget som på Ringe.

Min sidste patient har i dag, ny patient kl. 14.10-15, har forøvrigt også lge ringet og flyttet sin tid, for hun kunne ikke komme ud :unhappy:

I må hygge Jer

/ Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej drenge

Internet og varm kakao? Hvad mere kan man bede om?

Mht. til træningen, så ligger der da et gym i Ringe. Det hvor Iver træner. Er det ikke noget :poking:

Er Jens Jakobsen ikke på Ringe længere? For han plejer da nok, at sørge for at man kommer til at lave noget - læs: beskrive tonsvis af rtg.billeder, skrive epikriser og studenterjournaler :laugh: Glæd Jer til I kommer ud i privat praksis. Det er selvfølgelig papirarbejde, men langt fra så meget som på Ringe.

Min sidste patient har i dag, ny patient kl. 14.10-15, har forøvrigt også lge ringet og flyttet sin tid, for hun kunne ikke komme ud :unhappy:

I må hygge Jer

/ Rasmus :superman:

:smile:

Jeg har længe overvejet fitness4all hvor Iver træner, men jeg har ingen træningstøj med :innocent:

Jens har fået andre administrative opgaver så nu er det Søren som er ledende kiropraktor og skal piske os rundt i manegen :smile: Jeg har besrevet de røntgenbilleder jeg skal i denne uge og vi har lige fået vedtaget at vi ikke længere skal skrive studenterjournaler, så nu er det kun fpas journalen vi skal skrive :4thumbup:

Du kan tro vi begge glæder os til at komme ud i primær praksis :superman:

Håber du får en god dag i klinikken...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share