Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Dr. Jekyll & Mr. Hide

Generel mass gaining

Uge 3, dag 1, søndag d. 25/3 2007. Bogholdere kl. 12.25-14.00

Fik lokket jhax med til en tidlig omgang hjul i hullet i går. Lidt for tidligt for mine biorytmer, men det ok efter en god lang opvarmning. Jeg havde også fået lokket Till ud til Wanløse BarbellClub, og så fik vi lige kigget lidt på hans knæproblem. jhax smuttede efter 33x100 i squat, og så fik Till og jeg kæwet den lidt om småbørn og træning. Det var hyggeligt :smile:

Søndagens tal:Squat

1x5@120

1x5@125

2x5@130 for første gang i lang tid

1x5@135 i rigtig laaaangsom stil og med forced fra jhax på sidste rep

Squatstyrken er fortsat ikke helt, hvor den var inden Dm-diæten, men jeg fornemmer, at det går den rigtige vej.

Hacksquat

2x10@125

2x8@130

Maskinen trænger til at blive smurt i venstre side. Den kører sgu' ikke helt godt :mad:

SBDL

4x6@165

Sad godt

Liggende legcurls dropset

1x12@65(1x6@55(1x6x45))

1x10@65(1x6@50(1x6@40))

Seated row to ab. Overhånds greb, 5 sek. peak kontraktion

3x6@70

Cg neutral pulldown dropset

1x10@75(1x6@65(1x6@55))

1x9@75(1x5@60(1x4@55))

Seated row to ab. Cg neutralt greb, 5 sek. peak kontraktion

3x6@70

Stående calf raises

6x8@20

Kalorier: ~4600.

Aftenen stod på hygge med holmP og familien med thai-suppe og cordon bleu :4mewantfood: Noah på tre ½ fik lige hældt cacaomælk i sofaen :4thumbup: Sidst han var på besøg, kom der ketchup på loftet og gangen inden, kom der cola på væggen :4thumbup: Vi er vist snart forberedte på det :laugh::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Deload / cowboyder træning

Tirsdag d. 27/3 2007. City Fitness. Kl. 15.20-16.20.

Thib's generel mass gaining har været pissesjovt, har givet noget mere maa' på overkropen, men har også drænet mig for cns-power, og da jeg samtidig havde glemt min kinabog med programmet :4slap: besluttede jeg mig for en stille og rolig kom-oven-på-igen-træning.

Incl bb bp

5@60

5@80

5@85

5@85

5@90

Cg bp

2x8@80

Stående Arnold presses

2x7@26

Upright rows

10@35+EZ-stang

10@40

Lat. raises

2x12@12

EZ-curls

[email protected]+EZ-stang

Incl db curls

2x8@20

Overhead db ekstension

2x10@40

Siddende calf raises

15@50

2x15@55

Cykling 12 minutter på level 9-10

Kalorier: ~4200 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Cowboyder træning

Torsdag d. 29/3 2007. Bogholderen

Havde en aftale med jhax ved 16-tiden (eller, dvs. jeg havde som sædvanligt givet ham besked om, hvornår han skulle være i bogholderen :tongue: ), men jeg blev sgu' brændt af. Jhax dukkede først op ved 17-tiden med hovedpuden klistret til kinden og søvn i øjnene. Ungdommen nu til dags :nonono:

Let omgang træning, længe leve undulating periodisering:

Squat

3x3@120

4@120

5@120

Let

SBDL

5x6@150

blaaaaaaaa

Pendlay rows

8@80

Yates

2x8@80

Let, men sidder sgu' fedt. Først gang jeg har kørt den.

Cg neutral pulldown

3x10@70

Swissball crunches

3x15@hakkemus

Benpress calf raises

3x15@120

3x12@125

Cykling 10 minutter @ cellmass @ kæwe med jhax

Fiat Punto > Mitsubishi Colt

Træningsfri i dag. I stedet fernisering i Bredgade (man er vel fyldt 31, og så skal man til at interessere sig lidt for malerkunsten) og efterfølgende middag på bryggen hos holmP & co :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Camilla er i Jylland i denne weekend, så jeg fik helt selv lov til at vælge en film i går aftes :tongue: . Jeg så "The Machinist" med Christian Bale :devil: . Uha. Jeg har haft mareridt om afskårne arme, hit and run drivers og djævlen i nat. Totalt fed film i samme genre som Memento og Insomniac :superman:

:smile:

post-6061-1175420081_thumb.jpg

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Måske søvebjørnen Jhax burde kontakte Christian Bale og få ham til at afsløre sine cutte metoder op til filmen :laugh:

DBM >> :laugh: LOL. Den metode hedder vist katabolisme 24-7. F.... han ved pillet. Virkelig imponerende, at han har sultet sig for at passe til rollen. Han er virkelig en cool skulespiller :4thumbup: .

Rall program

Uge 1, dag 1

Bogholderen d. 1/4 2007. Kl. 14.10-15.25.

Så har jeg endelig fået bikset et program sammen, som jeg forhåbenligt kan bruge de næste mange måneder. Det er yderst flexibelt, hvilket jeg har brug for, når bebsen kommer.

jhax var i hulen i dag til noget rygafbrænding. Hyggeligt med lidt kæwe undevej, bla. om Cristian Bale .

Søndagens tal:

Squat smolov junior

6x5@115

1x5@125

Ok, skulle lige igang. De 125 var egentlig ikke tunge, men jeg var ikke så fokuseret

Incl bb bp Bill Starr

5@65

5@70

5@75

5@80

5@85

Easy peasy

Cg neutral pulldown

15@65

2x12@70

Supersettet med:

Lateral raises

15@14

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Det havde passet bedre med 15 kg, men ild i delts'ne alligevel

Pullover

2x15@50

Supersettet med:

Stående calf raise

5x8@20 + 10 kg

EZ-curls

2x12@35+EZ-stang

1x10@35

Supersettet med:

Sculls

10x35+EZ-stang

10x32.5

Cykling 10 minutter på level 150 @ cell mass @ 70 g maltodextrin.

En god træning. Der var lige lidt problemer med at finde ind i rytmen på squatten, med de 125 var ikke meget tungere end de 115, så det er, som det plejer - teknikken bliver lige banket på plads under de første par set.

Jeg ser frem til min nye program struktur. Smolov jr. og senere senior på squatten, Bill Starr på incl bb bp og undulating på resten :superman:

:smile:

Rall_program__smolov__bill_starr__fra_april_2007_mol.xls

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 1, dag 2, fullbody

Bogholderen, tirsdag d. 3/4 2007. Kl. 16.20-18.00.

Troppede op ved en 16'er efter en travl dag på klinikken. jhax dukkede op lidt senere til noget ubehageligt Gironda 8x8. The Iron guru :4flex: :crazy:

Tirsdagens tal:

Squat

[email protected]

[email protected]

Spot af jhax på sidste set, men der var ikke behov.

Millitary Bill Starr

4x5@55

[email protected]

Leg curls

3x12@65

Cg bp

2x10@80

Doms i triceps efter sidste træning

Yates

10@80

3x10@85

Sidder bare super godt i lat'en. Bedre end Coach Pendlay rows. Jeg starter let for lige at få teknikken til at sidde perfekt

Upright rows

10@40+EZ-stang

2x10@42

10@45

Siddende calf raises 2 sekunders pause i bunden

6x5@60

Incl db curls

3x12@22

Skulle faktik kun ha' været 10 reps

Cykling 10 minutter @ kæwe med jhax

Hyggelig træning med gode løft og godt selskab.

Kalorier: ~4600 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens tal:

Squat

[email protected]

[email protected]

Spot af jhax på sidste set, men der var ikke behov.

Du har flere kilo i dig endnu. Hvis du er villig til at gå lidt hurtigere ned og især hurtigere ud af hullet og op, så tror jeg der er en god sjat faktisk. :superman:

4600 kcal - pffft - fede svin :nonono:

ps. Colt > Panda

pps. Jhax > Rallefar

Link to comment
Share on other sites

Du har flere kilo i dig endnu. Hvis du er villig til at gå lidt hurtigere ned og især hurtigere ud af hullet og op, så tror jeg der er en god sjat faktisk. :superman:

4600 kcal - pffft - fede svin :nonono:

ps. Colt > Panda

pps. Jhax > Rallefar

SKVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT. Jamen så må jeg arbejde med det :4flex:

Ps. Massive Eating > Precition Nutrition

pps. Triceps > biceps :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 1, dag 3, Skvååååt og træk

Ondag d. 4/4 2007. Bogholderen. Kl. 18-19.

Jeg skulle først ha' trænet i morgen, men jeg kunne ligeså godt få det overstået i dag, å jeg har tid til familien og vennerne i Odense i morgen. Havde først fri fra klinikken kl. 17, men det var egentlig ok, for der var kun lige et par af de sædvanlige ål i hulen, så jeg fik lov til at putte Volbeat på.

Onsdagens tal:

Squat smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Easy peasy

SBDL

4x8@160

Sad godt i haserne

Chins

4x6@10kg+mig

Db curls, alternating

2x6@28

[email protected]

tungt

Benpress calf raises 2 sekunders pause i bunden

3x10@150

Swissball crunches

2x20

15x

Cykling 10 minutter på level 150

Kalorier ~4600

Vi tager til Odense i påsken til min fars fødselsdag og middag og brunch med vennerne. Træning i OBBC på fredag :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 1, dag 4. Split push

Fredag d. 6/4 2007. OBBC 15.10-16.40

Påsketræning i OBBC. Jeg mødte bla. Kragefar, Christian der vandt CB og Pau, der har stillet op i Mr. Fitness, så kæwen blev trænet godt. Rigtig hyggeligt og OBBC er godt nok blevet endnu federe end jeg troede muligt. Nu er der også kommet to Cybex squat rack's. Derudover er der to powerracks og to almindelige squat racks og dl-platformen.

Fredagens tal:

Squat

9x3@130

1x3@140

Ok, overskud

Incl bb bp Bill Starr

5x5@80

Incl db flyes

3x10@30

Lateral raises

4x6@19

Siddende calf raises

3x12@50

Dips

3x6@mig+15kg

I påsken er der blevet hældt kalorier ind, både hos familien og så på Munkebro Kro :4mewantfood: :bigsmile: Verdensklasse.

I går vendte vi snuden hjemad, og jeg fik oertalt jhax til en tur i hulen.

Rall program

Uge 2, dag 1, fullbody

Søndag d. 8/4 2007.

Bogholderen 14.25-15.55

jhax hoppede på Vince Gironda 8@8vognen og jeg bøjede ben med Smolov.

Squat Smolov jr.

6x5@125

1x5@130

Overskud

Incl bb bp Bill Starr

5@70

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Nul problemos

Cg neutral pulldown

15@75

3x8@80

Supersettet med

Lateral raises

4x8@17

Pullover

10@45+Hammer-stang spillede ikk'

2x12@52 db spillede bedre

Næste gang må jeg ud i noget med noget gaffatape eller en kæde med et 2.5 kg's skive

Supersettet med

Stående calf raises

6x8@20+10kg

EZ-curls

3x8@40+EZ-stang

Scull crushers

[email protected]+EZ-stang

2x8@40+EZ-stang

Cykling 10 minutter på level 150

Aftenhygge på Bryggen med holmP og familien. Masser af rødt kød og kæwe om børn. Camilla har termin om mindre end fire uger. Det nærmer sig godt nok med hastige skridt :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 2, dag 2. Fullbody

Tirsdag d. 10/4 2007.

Bogholderen. 16.20-17.55

Det blev en pænt heltisk start efter påskeferien. Fuldt booket med patienter fra 7.30-15, og mine to 10 minutters pauser kl. 10 og kl. 13 røg sig en tur, da sekretærerne havde lavet nogle dobbeltbookninger, så jeg var helt rundtosset, da jeg fik fri :crazy: Jeg glæder mig saterneme til at gå ned på 30 timer efter barsel :4thumbup:

Tirsdagens tal:

Squat Smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Overskud på de 7 første set, så jeg fik lige listet 5 kg ekstra på stangen på det sidste set, og med spot fra Egypteren med skæget gik det også, selv om de var hårde

Millitary Bill Starr

[email protected]

[email protected] PR

Leg curls

3x6@80

1x5@80

Cg bp

[email protected]

Yates

4x12@80

Upright rows

[email protected]+EZ-stang

1x12@40 + EZ-stang

Siddende calf raises med 2 sekunders pause i bunden

7x5@60

Incl db curls

1x8@24

2x10@23

En god træning med god fokus. Squatten bliver bedre og bedre. Smolov jr. og kalorie overskud er vejen frem. Jeg er indtil videre godt tilfreds med det nye program.

Vi havde gæster i går, og vi fik pasta med skaldyr og gratineret gedeost :4mewantfood:

Kalorier ~5000 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 2, dag 3. Split press

Torsdag d. 12/4 2007.

Bogholderen kl. 17.20.18.30

Jeg havde rigtig meget at se til på klinikken i går, så jeg kom først derfra mere end en time senere end beregnet. Der var pænt med menneser i bogholderen, bla. "Egypteren med skæget", som jeg fik kæwet den lidt med, men intet spor af jhax, der skulle til noget traktortræf eller noget i den stil :tongue:

Torsdagens tal:

Squat Smolov jr.

9x3@140 post dm volumen pr

1x4@145

Jeg fik lidt spot på sidste set, men de 9 set med 140 kørte over al forventning.

Incl bb bp Bill Starr

5x5@85

Easy peasy

Incl db flyes

3x10@30

Lateral raises

4x10@16

Lidt for tungt, skal nok være 15 kg næste gang

Benpress calf raises med 2 sekunders pause i bunden

4x10@150

Dips

1x10@mig+5kg

2x10@mig+10kg

God træning med fremgang i squatten. Kalorieoverskud og Smolov spiller top dollar.

Kalorier ~4600 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 2, dag 4, squat pull

Fredag d. 13/4 2007

Bogholderen kl. 17.25-18.35

Igen en temmelig hektisk og travl dag på klinikken. Jeg har fået mine nye arbejdstider, som jeg begynder på, når vores turnus assistent starter d. 1. juli. Det vil sige, at jeg lige har 1½ måned tilbage med omkring 40 timer om ugen, efter jeg har været på barsel 14 dage i maj. I flg. den nye arbejdsplan skal jeg arbejde 8-18 mandag og onsdag, 8-13 tirsdag og torsdag og så kommer det rigtig gode: fri hveranden fredag (og ellers 11-16 de øvrige fredage) :4thumbup: .

jhax var i hulen i går, så kæwen fik lidt motion. jhax var ellers godt carb flad efter de første 3-4 øvelser og jeg fik flashback til min egen diæt sidste år :crazy:

Fredagens tal:

Squat Smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Nemt. God doms i hjulene fra i går

SBDL

3x10@150

Liggende legcurls

4x10@70

Chins

3x10@mig

Db curls

3x10@24

Siddende calf raises

4x12@50

Cykling 5 minutter for lige at få cellmass'en ud i hjulene

Kalorier ~4600

En god hurtig træning med et par hjul, der er rigtig glade for Smolov jr. og så selvfølgelig lidt større madfrihed :4mewantfood:

Vægtupdate

Lørdag d. 14/4 2007

Morgenvægt 89.5 kg, så det går fremad. Stadig synlige abs og større hjul. Diæten fortsætter med madfrihed i forbindelse med aftensmaden, hvorimod de øvrige måltider fortsat ar planlagte :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Læste i Tungmetal's log at du har spist efter Massive Eating principperne i lang tid - ret mig hvis jeg tager fejl... i så fald hvor lang tid har du gjort det? gør du det stadig? har du kunnet mærke og se tydelig forskel i forhold til andre "diæter" og "alm kost"?

Thomas :smile:

Link to comment
Share on other sites

Læste i Tungmetal's log at du har spist efter Massive Eating principperne i lang tid - ret mig hvis jeg tager fejl... i så fald hvor lang tid har du gjort det? gør du det stadig? har du kunnet mærke og se tydelig forskel i forhold til andre "diæter" og "alm kost"?

Thomas :smile:

Hej Thomas

Velkommen til loggen :smile:

Jeg mener, at jeg har spist efter Massive Eating principperne i kalorie overskud siden 2005. De 5 måneder, hvor jeg var på diæt til Dm 2006, fortsatte jeg også med de samme principper, men selvfølgelig med kalorie underskud.

Jeg kan generelt tolere en pæn del kulhydrater, og jeg fungere ikke helt optimalt på en diæt med udelukkende P+F måltider (bortset fra post WO shaken), så jeg har modificeret Massive Eating til min tolerance. Det betyder, at jeg spiser nogenlunde sådan:

Morgen: P+C (havregryn, æggehvider)

Formiddag: P+F (æggehvider, olie)

Middag: P+F (kylling, græntsager, olie)

Pre WO: P+C (Kylling, rugbrød)

WO shake: P+C (whey, maltodextrin)

Post WO shake: P+C (whey, maltodextrin)

1. post WO måltid: P+C (æggehvider, havregryn)

Aften: P+ F (madfrihed, men jeg forsøger at holde kulhydraterne på et minimum)

Aften shake: P + F (Kasein, mælk, olie/nødder)

Så det bliver 5 P+C måltider og 4 P+F måltider, hvilket fungere fint for mig. Jeg gainer mellem 0.5-1 kg på 14 dage. Jeg vil skyde på, at lidt over 50% af det er lean body mass.

Når jeg når et plateau, øger jeg kalorierne med 250 over 14 dage, inden jeg evaluerer igen.

Jeg har ikke kørt så mange andre diæter, da Massive Eating har fungeret fra dag 1.

Jeg håber, det er svar nok, ellers så skriver du jo bare igen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Spændende og tak for svaret :smile:

Jeg er selv lige begyndt på ME og spiser udelukkende P+F meals hele dagen indtil træning som ligger engang om aftenen hvorefter jeg skifter til P+C meals under og efter træningen... vi vejer nogenlunde det samme så det kunne være meget sjovt at vide hvor mange kcal'er du cutter og gainer på? og skar du alle kulhydrater væk umiddelbart op til konkurrencen?

Thomas

Edit - Ja jeg kunne jo også bare kigge i din log :innocent: 4600kcal om dagen er sgu seriøst... jeg prøver at holde mig omkring 3300-3500kcal og håber at vægten forholder sig status quo på den mængde kcal'er... i så fald vil mit ligevægts-indtag være steget i forhold til "normal kost" men det er lidt for tidligt at sige noget om endnu

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Spændende og tak for svaret :smile:

Jeg er selv lige begyndt på ME og spiser udelukkende P+F meals hele dagen indtil træning som ligger engang om aftenen hvorefter jeg skifter til P+C meals under og efter træningen... vi vejer nogenlunde det samme så det kunne være meget sjovt at vide hvor mange kcal'er du cutter og gainer på? og skar du alle kulhydrater væk umiddelbart op til konkurrencen?

Thomas

Edit - Ja jeg kunne jo også bare kigge i din log :innocent: 4600kcal om dagen er sgu seriøst... jeg prøver at holde mig omkring 3300-3500kcal og håber at vægten forholder sig status quo på den mængde kcal'er... i så fald vil mit ligevægts-indtag være steget i forhold til "normal kost" men det er lidt for tidligt at sige noget om endnu

TLunau >> Mht. antallet af kalorier, så er alt jo relativt. Jeg har altid haft en temmlig høj forbrænding, og mit arbejde som kiropraktor forbrænder også en del kalorier.

Jeg reducerede gradvist mine kulhydrater på diæten, men jeg skar dem ikke helt væk :smile:

Rall program

Uge 3, dag 1, fullbody

Søndag d. 15/4 2007

Bogholderen kl. 14.50.16.20

Jeg havde lidt svært ved at belsutte mig om jeg skulle træne i bogholderen eller cf i går. Da jhax var til noget fodbold og ikke skulle træne samtidig med mig, var jeg tæt på at tage ud i cf, men da de sidste træninger i bogholderen har kørt rigtig godt, så endte jeg alligevel i hulen.

Søndagens tal:

Squat Smolov jr.

6x5@130 post diæt volumen PR

1x5@135 post diæt PR

Pænt god doms på de første par set, men så blev hjulene varmet godt op og så kørte det fint

Incl bb bp Bill Starr

5@75

5@80

5@85

[email protected]

[email protected] tangering af PR

supersettet med:

Stående calf raises

7x8@20+10kg

Lateral raises

3x6@18

1x6@19

Cg neutral pulldown

1x10@85

3x6@95

Pullover

2x12@52

1x10@52

EZ-curls

[email protected]+EZ-stangen

supersettet med:

Sculls

[email protected]+EZ-stang

Cykling 10 minutter på level 150

Lydspor Rage Against the Maschine, Beasty Boys, Foo Fighters, Volbeat, The Smashing Pumpkins og Iron Maiden.

Kalorier ~4600 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 3, dag 3, fullbody

Tirsdag d. 17/4 2007

Bogholderen. Kl. 16.45-18.30

Fullbodytræning i hulen med jhax, der skulle riste sine hjul. Vi havde vandskade i klinikken natten til tirsdag, så en stor del af gulvene og væggene er blevet vandskadede og skal fjernes og bygges op igen :dry:, men heldigvis var der ikke sket noget med vores server og vores elektroniske røntgen. Derfor var der lidt stress og forvirring på klinikken i går, men heldigvis har vi en forsikring, der dækker.

Tirsdagens tal:

Squat Smolov jr.

[email protected] post diæt volumen pr

[email protected] jhax spottede, men de kom da op uden den store hjælp

Millitary press Bill Starr

5x5267.5 post diæt volæumen pr

Liggende legcurls

3x8@75

Cg bp

[email protected]

Yates rows

4x8@85

Sad godt. Stadig overkommelig for at få teknikken til at sidde perfekt

Upright rows

[email protected]+EZ-stang

Siddende calf raises med 2 sekunders pause i bunden

8x5@60

supersettet med:

Incl db curls

3x8@24

Kalorier ~4600 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 3, dag 3, split push

Fredag d. 20/4 2007

Bogholderen kl. 17.20-18.50

Jeg kom ikke lige afsted til træning i torsdags, da mine forældre kom på besøg. Så jeg skød torsdagens træning til i går. Fredagens træning snupper jeg så i dag.

Træningen i går var sidste gang 10x3 på denne Smolov jr. For 4 uger siden kunne jeg knapt køre 3 reps med 130, så jeg var pændt spændt på hvordan 145 ville føles, men endnu en gang må jeg konstatere, at Smolov jr. og kalorieoverskud er en super god kombi til at få mine hjul igang.

Fredagens tal:

Squat Smolov jr.

10x3x145 volumen pr

Jeg fik Kasper til at spotte mig på alle set, men det var kun på allersidste rep, at jeg havde brug for lidt assistance

Incl bb bp Bill Starr

5x5@90

Incl db flyes

3x12@28

Lateral raises

4x12@14

Benpress calf raises med 2 sekunders puse i bunden

5x10@150

Dips

3x12@mig+5kg

Cykling 5 minutter til lige at cellmass'en ud i hjulene.

Kalorier ~4600

Vægtupdate

Lørdag d. 21/4 2007

Morgenvægt 89.0 kg. Dvs. at vægten har stabiliseret sig lidt. Til gengæld har jeg nu genoprettet min styrke fra før diæten, og det er med en kropsvægt på 11 kg mindre.

Sidste træning på denne omgang Smolov jr. i eftermiddag. Deload i næste uge, og så står den på Smolov sr., men højst sandsynligt over 4 uger, da jeg ikke har tid til at træne fire gange om ugen, når bebsen kommer.

Camilla er højgravid og har termin om 2 uger. Jordmoderen sagde dog, at den havde sat sig fast i bækkenet, som den skal inden fødslen, og så sluttede hun af med at spørge, om Camilla selv var født for tidligt :wink: Det kunne godt tyde på, at der måske ikke går 2 uger, inden vi bliver forældre :wub::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Uge 3, dag 4, split squat og pull

Lørdag d. 21/4 2007

Bogholderen. Kl. 15.15-17.35.

Hyggelig lørdags træning med jhax. Vi fik kæwet den lidt om den evindelige doping- og dbffdebat på mol. Kungfu drengene brokkede sig over vores musik. Så istedet for Beasty Boys, The Smashing Pumpkins og Rage Against the Maschine satte de noget tyrkisk techno på :newtongue: , men Jens var hurtig og fandt et kompromis med noget hiphop halløj fra bunken.

Nå, men bortset fra det, så var det sidste træning på denne omgang Smolov jr., og jeg fik lige fornemmelsen for, om jeg er istand til at køre en Smolov sr.

Lørdagens tal:

Squat Smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Smolov sr. byder på 4x9, 5x7, 7x5 og 10x3 med samme intensitet, som Smolov jr., hvor man kører 6x6, 7x5, 8x4 og 10x3. Det skal nok blive sjovt

SBDL

3x12@145

Chins

3x12@mig

Puh, den var sgu' lidt hård

Liggende legcurls

3x12@65

Db curls

3x12@22

supersettet med:

Siddende calf raises

5x12@50

Cykling 10 minutter på level 150.

Kalorier ~4600 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Deload

Tirsdag d. 24/4 2007.

Bogholderen. Kl. 16.30-17.20

Let omgang deload. jhax sms'ede mig om fællestræning, da jeg lige var startet´, men Jens dukkede aldrig op. Biorytmerne har nok ikke været helt gode igår :wink: .

Tirsdagens tal:

Squat

[email protected]

3x5@110

Incl bb bp Bill Starr

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Yates

[email protected]

Liggende legcurls

2x8@70

Upright rows

[email protected]+EZ-stang

Siddende calf raises med 2 sekunders pause i bunden

[email protected]

EZ-curls

2x6@40+EZ-stang

supersettet med:

Sculls

2x6@40+EZ-stang

Cykling 10 minutter på level 150.

Kalorier ~4200

Jeg har meldt mig ud af cf. Jeg har kun været derude 3-4 gange i det nye år. Det har passet bedre med lange arbejdsdage, at træne i Bogholderen. Når vi bliver forældre, får jeg endnu mindre tid, og så vil jeg helt sikkert vælge at træne i nabolaget, fremfor at skulle bruge unødig tid på transport, men jeg regner da med at melde mig ind i cf igen, når / hvis jeg skal stille op igen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rall program

Deload

Torsdag d. 26/4 2007.

Bogholderen. Kl. 16.20-17.15.

Hurtig og let omgang deload i en varm hule.

Torsdagens tal:

Squat

4x3@120

2x9@100

SBDL

2x12@130

Incl bb bp Bill Starr

3x3@90

Chins

3x6@mig

Lateral raises

2x12@12

Benpress calfraises med 2 sekunders pause i bunden

3x8@150

Dips

2x102mig

Db curls

2x12@20

Cykling 10 minutter på level 150.

Operation X i går fyldte mere brænde på dopingbålet. Det er tankevækkende, hvor vidtrækkende konsekvenser dopingmisbrug har.

Jeg fik forøvrigt min debut på landsdækkende tv i Operation X i går. I forbindelse med indslaget om formanden for DBFF, Lars Suhr, blev der vist et billede fra præmieoverrækkelsen fra DM, hvor jeg står ved siden af Lars Suhr og endda holder ham i hånden. Hmm, gad vide hvad mine patienter og min familie siger til at jeg ufrivilligt er med i et indslag om dopingsalg? :dry:

Det skal nok blive en spændende generalforsamling i DBFF på søndag, og det bliver meget interessant, at høre hvordan DBFF, vil bruge den fornyede bevilling til dopingtest fra kulturministeren :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Max Emil

Lørdag d. 28/4 2007 kl. 13, kom lille Max Emil til verden. Både ham og hans mor har det godt. Han er lille, 2.44 kg og 49 cm, men er bare super i orden. Han spiser og trives rigtig godt. Vi elsker ham, og det er virkelig en dejlig fornemmelse at være blevet forældre.

post-6061-1178085716_thumb.jpg

post-6061-1178085736_thumb.jpg

post-6061-1178085765_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Max Emil

Lørdag d. 28/4 2007 kl. 13, kom lille Max Emil til verden. Både ham og hans mor har det godt. Han er lille, 2.44 kg og 49 cm, men er bare super i orden. Han spiser og trives rigtig godt. Vi elsker ham, og det er virkelig en dejlig fornemmelse at være blevet forældre.

STORT tillykke champ... Nej hvor er det dejligt for jer... :4thumbup: :smile:

Det er så fedt at blive far og mor... Det dejligste der findes... :tongue: Håber lille Max Emil vil bringe mange glade stunder i jeres liv.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share