Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Rallefar program

Uge 1, dag 3

Lørdag d. 9/7 2007

Bogholderen kl. 12-13.30

Nå, jeg må helder se at få opdateret loggen. Jeg har ikke lige haft tid til at poste de sidste to træninger, men jeg er startet forfra på mit Rallefar program, for det passer mig fint i øjeblikket med tre pas om ugen. Jeg kører Smolov jr. i squatten, Bill Starr i incl bb bp og millitary, resten fortsætter i noget undulating. Jeg har ændret lidt i skulder og rygøvelserne, og så prøver jeg en kombo af rest/pause og højrep set for læggene. De små stædige bæster :devil:

Lørdagens tal:

Squat Smolov jr.

9x3@130

1x3@140

No problemos

SBDL

3x8@160

supersettet med:

Incl bb bp Bill Starr

[email protected]

Chins

3x8

supersettet med:

Benpres calf raises

10+6+5@160 rest/pause

10+5+3@160 rest/pause

2x25@80

1x23@80

1x20@80

Shit det tændt sgu' op i læggene

Incl lateral raises

2x8@12

1x10@12

Db curls

3x9@25

supersettet med:

Dips:

3x8@15+mig

Posering 1 runde standard posering bare for sjov :4flex:

Kalorier ~4400 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Heffehurtig >> Tak skal du ha'. Jeg kører det sidste set med den næste uges vægt, for at jeg næste gang ikke skal føle, at springet er så stort. Det startede egenlig bare som et forsøg, men jeg har holdt ved det, da jeg fornemmer, at jeg har nemmere ved at håndtere den efterfølgende uges tungere vægt :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Rallefar program

Uge 2, dag 1

Tirsdag d. 12/6 2007

Bogholderen kl. 15.45-17.05

God varm træning med masser af sved. Abdul har købt en del nye disco maskiner, et smith-stativ og en kabelrow mere, så squatstativet og den ene dl-platform var blevet flyttet ud midt i det hele. Jeg gider altså ikke stå og squatte og så skulle glo på en disco-krudter, der flexer den af i underarmsmaskinen :crazy: , men heldigvis var der plads til et af VL-stativerne ovre på den anden platform i hjørnet, så jeg kunne squatte uforstyrret.

Tirsdagens tal:

Squat Smolov jr.

[email protected]

[email protected]

Easy peasy

Incl bb bp Bill Starr

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

supersettet med:

Stående calf raises

12+6+4@20 rest/pause

12+6+4@20 rest/pause

4x25@10 højrep brænder from hell

Incl db flyes

3x12@28

Cg neutral pulldown

3x12@80

Lateral raises

3x12@14

Incl db curls

2x12@20

1x11@20

Sculls

2x12@35+EZ-stang

1x11@35

Kalorier ~4400 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

God varm træning med masser af sved. Abdul har købt en del nye disco maskiner, et smith-stativ og en kabelrow mere, så squatstativet og den ene dl-platform var blevet flyttet ud midt i det hele. Jeg gider altså ikke stå og squatte og så skulle glo på en disco-krudter, der flexer den af i underarmsmaskinen :crazy: , men heldigvis var der plads til et af VL-stativerne ovre på den anden platform i hjørnet, så jeg kunne squatte uforstyrret.

Ja han handler tit nye sager, desværre mest til fordel for disco-folket... jeg mener hvad f****** skal vi med endnu en smith maskine???

Ellers ALT for lang tid siden, nu må vi da snart kunne finde en dag hvor det passer alle :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hva'så modelloz.. :laugh:

Det var hyggeligt at sludre med dig igen, håber ikke at du syntes at Jhax og jeg kørte for meget på dig, det jo misundelse det hele... :tongue:

Hej Rasmus

Hyggeligt lige at hilse på igen :smile: Hvis du får tid en dag må du lige kigge ud. Så tager vi lige en træner og en shake

Link to comment
Share on other sites

Hey Rasmus

Hyggligt at møde dig idag :smile: Dig havde jeg ik li set herinde men vil da følge med på sidelinien :superman: Tak for køreturen hjem :smile: Du må li huske at skrive når du er i Varde, så kan vi mødes til lidt træning, hvis det er inden for de næste to måneder er helt sikkert derhjemme (lang dejlig sommerferie) :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tungmetal >> Selv tak. Hyggeligt med lidt selskab i bogholderen :smile:

jonG >> Hyggeligt at hilse på dig igen. Det bliver spændende med DM-projektet. Det ser helt klart ud til at der er sket noget, og hvis du venter til næste år, så er du da helt sikkert klar til Classic Bodybuilding.

musse >> Vi skal i sommerhus i uge 30 i Henne. Nu ser jeg lige, hvad familien siger til det, og så kan jeg jo lige gi' dig et kald, måske ider du at PM'e mig dit mobil nummer?

Det skal nok blive godt med DM i år, du ser ud til at ha' pæn god masse, selv om du beklagede dig lidt over at du ikke synes den var, hvad den har været.

Tøser >> Tak for en, trods alt, god dag i går. Det har været rigtig rart at lære Jer at kende. Jeg håber, snart vi ses igen. Jeg savner allerede vores forum :devil::tongue:

:superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Bonebreaker >> Hejsa. Jeg kan se, at du via en anden MOL-tråd til BB.dk har læst Lone Kolds referat fra generalforsamlingen. Jeg giver dig referatet set med mine øjne, når jeg lige har tid til at ringe til dig, og når det passer med din eksamener. Hvornår skal du til Ringe eksamen? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

jonG >> Hyggeligt at hilse på dig igen. Det bliver spændende med DM-projektet. Det ser helt klart ud til at der er sket noget, og hvis du venter til næste år, så er du da helt sikkert klar til Classic Bodybuilding.

:superman:

:smile:

Tak skal du have, det varmer i BB hjertet hehe. Ja det kunne være fedt lige at hoppe i nogle tangaer og give den gas med en rigtig fri rutine. Mest pga trusserne ofcourse :w00t:....eller :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bonebreaker >> Hejsa. Jeg kan se, at du via en anden MOL-tråd til BB.dk har læst Lone Kolds referat fra generalforsamlingen. Jeg giver dig referatet set med mine øjne, når jeg lige har tid til at ringe til dig, og når det passer med din eksamener. Hvornår skal du til Ringe eksamen? :superman:

:smile:

Halløj igen sensei :tongue:

Jeg skal til eksamen i Ringe på fredag :bigsmile: Det blir fedt endelig at være færdig og komme ud i den virkelige verden... Idag står formiddagen på læsning i Ringe og eftermiddagen står nok på et slag golf med læsegruppen :innocent: Man skal jo forberede sig på at kunne tale med alle mulige patienter - også dem som spiller golf :tongue:

Vi snakkes.

Link to comment
Share on other sites

Anders >> Tak for sidst, men det så sgu' godt hvidt ud det sandwichbrød i stod og kørte ind. White dead :devil::tongue:

Rallefar program

Uge 3, dag 1

Tirsdag d. 21/6 2006.

Bogholderen kl. 16.15-17.55

Jeg fik ikke lige opdateret lørdagens træning i bogholdren, men jhax og Tungmetal aka morfar og bedstefar var i kælderen, og det samme var de i går. Cirkus Arli go home.

Jeg har været lidt brændt af i lænden den sidste uges tid. Jeg var i bedring efter noget behandling, men hele søndagen sad jeg på min flade fra kl. 9-15 i forbindelse med "hemmeligt møde" og efterfølgende til general forsamling. Så min lænd var godt øm hele mandagen og tirsdagen. Jeg havde derfor ikke de store forventninger til squatten i går, men det faktik overraskende godt. Der har ikke været så meget power i hjulene de sidste 7 uger. Patpressen kørte også fint. Nu er planen at jeg kører de to sidste uger af Rallefarprogrammet færdigt, og så skal lænden deloades, inden jeg starter på noget 1.5 split, hvor hjultræningen bliver noget DFHT / undulating.

Tirsdagens tal:

Squat Smolov jr.

9x3@140

1x3@145 Spot fra Tungmetal, og jeg var sgu' nok ikke kommet op af hullet på sidste rep, hvis han ikke havde været der, men ellers rigtig godt omgang med overraskende meget power i hjulene

Incl bb bp Bill Starr

[email protected]

[email protected]

1x5@85

1x5@90

1x5@95

Easy peasy

Incl db flyes

3x8@33

supersettet med:

Stående calf raises

12+6+4@20+10 rest/pause

10+5+4@20+10

1x25@11

2x23@11

1x21@11

Cg neutral pulldown

3x8@90

supersettet med:

Lateral raises

3x8@17

Incl db curls

3x8@24

Energi: 4600

Jeg håber at min kammerat har skaffet billetter til Smashing Pumpkins i Store Vega d. 14. august. Billetsalget starter i dag kl.10. Plllllllllllease :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Øv. Smashning Pumpkins udsolgt på bare tre minutter :unhappy:

Så må vi nøjes med det nye album. Gad ellers godt at ha' hørt dem igen. De har været ekstremt fede alle tre gange, jeg har været til koncert med dem. Først i K.B. Hallen efter Melloncollie & the Infinite sadness, anden gang i Tivoli efter Adore og tredje gang i Valbyhallen på, hvad man dengang, troede var deres afskedsturné efter Machina :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rallefar program

Uge 3, dag 2

Torsdag d. 21/6 2007.

Bogholderen kl. 14.20-15.40

Dejlig torsdag. Kun 5.5 time på arbejde fra 7.30 til 13, og så i bogolderen til en omgang varm eftermiddagstræning. Squatten var nem, og jeg sneg lige lidt ekstra vægt på på sidste set. Millitary bød på en nær pr, men den kommer i næste uge. Ellers stod den på høj rep ra helvede for resten.

Torsdagens tal:

Squat Smolov jr.

[email protected]

[email protected]

No problemos ud over varmen

Millitary press

4x5@65

1x4@70 missede den femte rep

supersettet med:

Liggende legcurls

2x12@75

1x11@75

Flere reps end sidst

Cg bp

2x12@80

1x11@80

Også flere reps end sidst

supersettet med:

Cg neutral kabel rows

3x12@86

Upright rows

3x12@45+EZ-stang

supersettet med:

Siddende calf raises

3x18@45

1x12@45

To stk. stædige bæster brændt af

Ez-curls

2x12@35

1x12@35

Føj, alt for høje reps for min kondition, men det brændt sgu' helt godt

Kalorier ~4600 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Rallefar program

Uge 3, dag 3

Lørdag d. 23/6 2007

Bogholderen kl. 11.20-12.55

Supergod omgang squat idag. SBDL spillede også helt godt. Blev vækket af Max Emil kl. halv 6, men jeg faldt i søvn igen og vågnede lidt over 7. Efter noget morgenmad stod den på hygge med Max Emil, mens Camilla snuppede sig et par velfortjente timer på øjet. Camilla og jeg har været gift i et halvt år i dag, og det skal fejres med cafétur og måske noget udsalg.

Lørdagens tal:

Squat Smolov jr.

6x5@130

1x5@135 Post diæt PR

Kørte super godt med en pæn del overskud. Gad vide om det var krydderkagen hos holmP og familien i går aftes, der lige sørgede for lidt ekstra hjulstyrke?

SBDL

3x10@160 Post diæt PR

Incl bb bp Bill Starr

[email protected]

supersettet med:

Benpress calf raises

8+5+4@180 rest/pause

8+4+3@180 rest/pause

1x20@90

2x22@90

1x25@90

hvorfor styrken steg på høj rep settete fra set til set, aner jeg ikke, men det brændte sgu' helt fint

Chins

3x10@5+mig

supersettet med:

Front raises

1x15@14

2x12@16

Preacher curls

2x10230+EZstang

1x9@30+EZ-stang

supersettet med:

Dips

3x10@15+mig PR

Kalorier ~4600 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share