Bedste mad


Guest PlayboY
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Hehe.. Som en modsætning til topic´et om det tarwligste mad, kunne jeg egentlig godt tænke mig at høre hvad folk generelt rigtig godt kan lide at spise.

Her ser vi altså bort fra hvor vidt maden er absolut nærings forladt, propfyldt med fedt, eller drænet for prots - Fokus sættes istedet på hvilke ting i synes smager reddi reddi godt :4mewantfood: ..

Sjovt nok er de samme ting man synes smager godt, somregl også de mest næringsfattige :innocent:

Jeg kan da selv starte med lidt ting jeg riiiigtig godt ka´li´ :

Flæskesteg m. kartofer og tyk brun sauce

Hakkedrenge m. fritter og bearnaise sauce, eller m. alm. kartofler og brun sauce

God engelsk bøf m. hasselbak karfofler og bearnaise sauce

Kød sauce m. fritter

Pandekager m. masser af hindbær marmelade (Hvem sagde nærings forladt :laugh:)

Jumbo-cheese burger m. masser af fed beskidt burger dressing

Leee´ pizza m. masser af skinke, oksekød og bacon

Kyllingefillét i playboy marinade m. fritter og grøn peber sauce fra knorr :tongue:

Og sådan en masse andre gode ting :devil: - Hvad med jer?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Flæskestegen med god brun sovs kartofler og rødkål... Det er fanme guf. Det kan jeg kun give dig ret i.

McDonalds smager desværre også virkelig godt.

Alt fast food generelt. Masser af fedt og carbs og gerne så lidt proteiner så muligt. Så kører vi ;)

Link to comment
Share on other sites

Det bedste må simpelthen være en dürum med enten kebab eller kylling, frisk salat, agurk, tomat, creme fraiche dressing og hvidløg :smile: Jeg spiste dem så vildt meget engang, så meget at jeg kom på fornavn med pizzariaejeren :dry: Det var dog utroligt interessant, at høre om hvordan han har lavet dem lige siden han var dreng i Tyrkiet.

En mør bøf med bagte kartofler og hvidløgssmør er godt nok heller ikke tosset...

Nåja, proteinbarer med banan og peanut er også ret lækre :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

De tre store: Pizza, Mc´d og kebab.... :4thumbup:

De sekundære placeringer er:

- Hjemmebagt franskbrød, med et pænt lag smør.

- Lun æblekage m. kold flødeskum og en kop kaaaf.

- Tarwelige pomfrit´s fra en pizzasnask med salatmayo.

- Medisterpølse (ja, i læste rigtigt :laugh: )

Er jeg den eneste der for overdrevent meget mundvand når jeg skal liste favorit-ædelsen??? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nej, jeg fik også mundvand, og så gik jeg ud og lavede en af tingene.. Hvilken er foreløbig en hemmelighed :tongue:

Hehe, har btw lige bagt boller i dag..

Lune hjemmebagte boller med et tykt lag smør, og en kop kaaaf´ er sgu også bare toppen :4thumbup:

Og til aften steneren foran fjerneren, er der ikke noget bedre end en pose af de grønne snack chips fra kims :w00t:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jep.. Jeg drikker da ihvertfald et par liter om dagen.. Som vi plejer at sige i slænget "Alt under en liter kaffe om dagen, og du er bøss´" :laugh::wink:

Det er faktisk det eneste jeg glæder mig over, ved at stå tidligt op om morgen, at jeg kan få min morgenkaffe :sleeping::smile:

Link to comment
Share on other sites

Stegt flæsk med persillesovs og et par ordenlige nye kartofler  :4mewantfood:

Ja, det er fandme alt alt alt for godt... Faktisk har jeg fået en tendens til at snuppe sådan et måltid på vej hjem fra by/drukturene.. Så sidder jeg der fuld kl. 6.00 om morgenen med mine stegte flæsk, og neeeej, hvor er det bare herligt :blush: :4mewantfood: MUMS!!!! (Og nogen synes, at det er underligt, at jeg kan spise det om morgenen, men faktisk, sidder der mange andre derinde om morgenen med samme måltid, så jeg er åbenbart ikke alene om min last.. Og så hjælper det på tømmermændene, synes jeg! :blush: )

Men flæskestegen ligger altså også højt ved mig. Godt med brun sovs, rødkål, chips til, ripsgele, sure agurker.. Derfor eeelsker jeg julen! :santa2: Flæskestegen er nok #1!

Er også vild med en god bøf med WHISKY sovs!

Sparerips er altså også godt!

Ellers er jeg også stamkunde på et pizzaria, hvor en betamt pizza med oksekødstumper, stærk flydende chilli, ost etc. også kan få mine tænder til at løbe i vand..

Generelt alle burgere..(Og ja, også MacD) :spam::cola:

Generel grill mad om sommeren. Og så er det jo skide hyggeligt! :4mewantfood:

Lasagne med godt med kødsovs.

Kebab er jeg også med på..

Og så er jeg altså stor forbruger af chips og dip i weekenderne over en god film.. Det er sgu livet.. :partytime2:

Nok ikke noget at sige til, at jeg har taget meget på siden jeg flyttede hjemmefra for snart 9 år siden... Men man skal jo også nyde livet lidt, ikke.. :wink:

Og nu blevet jeg også sulten.. Tror jeg napper mig et knækbrød med ost og hopper i seng...

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm....mine favoritter

Oksesteg med hjemmeskårne pomfritter og min mors hjemmelavede bernaise sovs

Hjemmelavet lasagne og canneloni (incl. hjemmelavet pasta)

Til jul er jeg andefan. Andesteg med æbler og svedsker og rødkål og kartofler og brun sovs

Og til nytår er det altid noget særligt, d vi traditionelt får fløderand med karamelsauce og masser af vanilie stykker nummenum

ooh, og pandekager med is og syltetøj (med citron og flormelis or heller ikke at foragte)

Edited by maggishness
Link to comment
Share on other sites

Det var da en ubehagelig traad :mad::w00t: Her sidder jeg med min groentsagsblanding og kommer til at droemme om frisk bagt broed med smoer eller ristet ciabatta broed med olivenolie, eller varm aeblekage med vanille is, eller.............STOP!!! Denne traad burde forbydes :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja min hjemmelavede playboy-kødsaucegryde er max nice :4thumbup: :tongue:

Spiser næsten kødsauce hver dag.. Laver en god portion af nogle kg oksekød, og stiller gryden i køleskabet.. Og så går jeg ellers og spiser af det når jeg er sulten :biggrin::4eat:

Eller en ægte leeee´ italiensk pizza, det er grund nok til at tage til italien :4mewantfood: :4pizza: - Og nu vi er ved italien, så ville man selvfølgelig lige slutte af med en god gang italiensk is, især vanille, lakrids og fior de latté :icecream:

Havde også næsten glemt en god mør bøf, m. fritter og jensens whiskey sauce :w00t:

Og til dessert en klassisk lomumba.. ½L kakao og en god klump vanille is

Og som en god afslutning, en god film i fjerneren, med en kold bajer på maven. Gerne en Heiniken :beer::smile:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share