Bedste mad


Guest PlayboY
 Share

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sushi

stort set alt vildt, eksempelvis en god fasan med ribsgele, waldorfsalat og svampe til. Kunne også være en kronhjort med bacon og en god tyk mørk sovs. :4mewantfood:

He he, det er sgu svært at være på diæt når underboen er sushi-restaurant :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jep.. Sådan en Prins Albert kan sandelig være en øm omgang!

Men jeg havde nu ikke hørt yoghurt skulle hjælpe...

<{POST_SNAPBACK}>

:4ranting:

Bah!

Jeg nuppede et par smertestillende og så stod den på verdens bedste biksemad!

På trods af tunge-piercingen! :raisebrow:

Jeg spiste så udelukkende yougurt og is i næsten en uge, da jeg fik lavet en tungepiercing i sin tid...Jeg tog den ud efter et par år og nu savner jeg den egentlig men orker ikke en uge på yougurt igen :laugh: Det var nu ikke fordi det gjorde ondt men jeg synes ikke rigtig det var en særlig fed fornemmelse at skulle have fast føde fordi hævet tunge, lang stift og det hele... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Min livret nummer 1 har altid været kylling med fritter, salat og hvidløgsbrød. Men jeg kan lide næsten alle retter med kød og/eller fjerkræ. Bjørnekød kan jeg bare ikke lide. Bamsebjørne er bedst i levende live.

Det meste fisk kan jeg også lide, især min mors fiskelagkage, stegte ål, kogt torsk, eller rødtunge i aspargessauce, fra restauranten `Æ´ Rø´e Hal´ i Thyborøn. :4mewantfood:

Og så har jeg en svaghed for supper, især en god, gammeldags grønkålsuppe med saltet flæsk til. Og så rigeligt med humle og brændsels-vin ved siden af.

Når bare jeg kan blive fri for ost og marinerede sild, er det meget sjældent, man hører mig klage over maden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share