klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Dato: Torsdag, 28. marts 2002

Varighed: 1t

Center: Equinox Horsens

Efter den værste nedtur af en spinningtime længe til formiddag, var det med bange anelser jeg begav mig tilbage til centret for at styrketræne hen på eftermiddagen. Det kunne næsten kun blive en skuffelse.

48 sekunders opvarmning ;)

Benchpress i smith

1 x 5 x 27kg

1 x 5 x 67kg

2 x 5 x 72kg

1 x 5 x 77kg

1 x 5 x 79,5kg

1 x 4,75 x 82kg (døde halvejs oppe i sidste rep)

SPANK ME SILLY AND CALL ME SUSAN! :king:

Jeg ved ikke hvad pokker der foregår! Jeg var totalt i zonen og de 67kg jeg kæmpede gevaldigt med i mandags, kunne jeg have banket ud af toppen af smith-stativet. :)

Jeg fatter INTET af det her! Eneste tekniske forskel er, at kører stangen ned en smule højere på brystet - jeg har ikke implementeret Lawmans vejtrækningsråd endnu. Jeg blev ved med at smide på og det kørte bare indtil de 82kg, hvor der var ved at være udsolgt. Jeg må nærme mig 100kg i 1RM nu! OPTUR OPTUR OPTUR! :)

Military press stående

1 x 5 x 20kg

1 x 5 x 30kg

1 x 5 x 35kg

2 x 5 x 37,5kg

Hvad kan jeg sige.. I zonen! :)

Squat til parallel i smith

1 x 5 x 7kg

2 x 5 x 37kg

2 x 5 x 42kg

Her var der ikke det samme vanvittige overskud som i military press og bænkpres, men okay. Gik ned på 5 x 5, for jeg føler mig tryg ved teknikken nu.

Barbell Wrist Curls

2 x 12 x 8kg

Barbell Reverse Wrist Curls

2 x 12 x 8kg

5 min udstrækning

Overall

7kg mere end min gamle 5rep rekord i bænkpres. Det er jo vanvid. :king:

Jeg prøver at sprede mine øvelser lidt, da jeg vil træne 4 gange her i påsken, derfor det lidt amputerede program.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dato: Fredag, 29. marts 2002

Varighed: 1t

Center: Equinox Horsens

10 min opvarming til dødløft med lidt stræk, hip extension og situps.

Dødløft

1 x 5 x 40kg

2 x 5 x 60kg

2 x 5 x 70kg

Closegrip Benchpress i smith

1 x 5 x 27kg

1 x 5 x 47kg

1 x 5 x 57kg

1 x 5 x 67kg

1 x 5 x 72kg

Triceps cable pushdown

1 x 5 x stakken

4 x 5 x stakken + 17,5kg

(ingen mulighed for at køre tungere :cussing: )

Barbell Wrist Curls

1 x 12 x 8kg

Barbell Reverse Wrist Curls

1 x 12 x 8kg

5 min udstrækning

Overall

Anden gang jeg kører dødløft. Kørte godt og jeg føler mig allerede mere sikker på formen. Jeg har besluttet jeg SKAL elske øvelsen, så det må jeg jo så få lært. ;)

Jeg er gået en del frem i styrke de sidste par gange, så kom ikke her og påstå man ikke kan øge i styrke og samtidig være i kalorieunderskud! :king:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Lørdag, 30. marts 2002

Varighed: 45min

Center: Equinox Horsens

Ingen opvarmning.

Military press

1 x 5 x 20kg

4 x 5 x 40kg

Eksplosiv bænkpres

1 x 5 x 20kg

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 60kg

2 x 8 x 50kg

...På udebane (uden for smith-stativet) ;)

Lat Pulldown Lever

1 x 5 x 150 lbs

1 x 5 x 250 lbs

1 x 5 x 290 lbs

2 x 5 x 270 lbs

Lever Row (to neck with elbows out)

1 x 5 x 62,5 lbs

3 x 5 x 75 lbs

Link til øvelsen: http://www.exrx.net/WeightE....ut.html

Ups... Ingen udstrækning.

Overall

Fik banket min military press lidt længere op! :king:

Jeg prøvede at køre en let omgang bænkpres udenfor smith'en. Jeg hader det. Jeg kunne godt klare de 60kg x 5, men så var der ikke noget der mindede om eksplosion tilbage, og den sidste rep var jeg bange for at blive kvalt under stangen. :(

Hvis ikke Lawman på onsdag åbner mine øjne for et eller andet som får mig til at synes bedre om det, rykker jeg tilbage til min gamle ven Hr. Smith.

Link to comment
Share on other sites

Hehe...

Ved ikke om jeg kan åbne dine øjne for fri bænk, men jeg skal da forsøge.

Det gode ved fri er at øvelsen er mere naturlig for kroppen hvilket også gør at øvelsen rekrutterer flere muskler og dermed flere fibre i kroppen (ikke TJ?)

Klaus du skal sgu lære det... Det ufede er dog at du skal vænne dig til at være noget slappere i starten...men tro mig what comes around goes around...har du først lært fri bænkpres, slipper du aldrig øvelsen igen og din krop responderer bedre på træningen.

Mvh.

Lawman

Link to comment
Share on other sites

Hej KlauseJensen, jeg synes at det er extremt mutiverende at læse din logbog, da jeg selv er på slankekur for at tabe fedt. Jeg kører også cardio 4 x om ugen og giver den rent gaz, men hvad er det egentligt der holder dig igang!? Jeg kan godt have lyst til, at blive hjemme fra en spinnig time, men gør det selvfølgelig ikke :D

KEEP UP THE GOOD WORK!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Freden!

Det er lækkert at høre, der er nogen der får noget ud af at følge med i logbogen. Det var en del af baggrunden for at oprette den. :)

Hvad motiverer mig og hvordan forhindrer jeg, at jeg springer en dag over eller falder i.

Der er mange faktorer, og en vigtig er naturligvis viljen til at gennemføre projektet. Jeg har egentlig ikke et klart mål som siger, at den dag jeg når 110 eller 100kg, så har jeg nået mit mål - eller passe et bestemt stykke tøj - eller hvad jeg har hørt andre har haft som mål.

Jeg har prøvet at gøre processen så spændende og udfordrende som muligt og har været bevidst om, hvilken form for kost og motion der skulle til, for at blive ved.

Kost

Når det gælder kosten, er det vigtigt for mig, at det er let at lave, smager godt og er noget jeg kan fortsætte med at spise, når engang jeg ikke længere en på en diæt med kalorieunderskud.

Jeg fik mange råd om alt det gode, jeg skulle spise for dette og hint - tang, lever, bønner, kål og fed fisk. Gode råd, men da jeg er en kræsenpind og ikke kan lide de fødevarer, ville det aldrig gå - jeg vil simpelt hen ikke sidde og æde noget, jeg afskyr. Så går motivationen jo fløjten. Så de blev bevidst valgt fra, og istedet spiser jeg vitaminpiller for at få noget af det gode, som jeg ikke får fra bl.a. disse produkter.

En gang om ugen eller to kan jeg sagtens spise noget helt "forkert". Det kan være en pizza når arbejdsdagen trækker ud (fra pizzaria, og så taler vi ikke længere om 3500kj, nok tættere på det dobbelte). Eller ud at spise bøf... Eller whatever. Det skal der også være plads til, så man ikke altid sidder og gnaver i en lille salat når vennerne kaster pizza i hovedet. Jeg har endda ladet mig fortælle (ved ikke om det er rigtigt), at det chokker stofskiftet, så det ikke går i sultemode med en lavere forbrænding til følge.

Når jeg køber ind køber jeg bare ikke de ting, som der er for meget energi i. Ingen slik, kun light-sodavand, det magre oksekød etc. Jeg har opdaget, at hvis jeg er hjemme hos min far en dags tid, og det er hans skabe der er udgangspunktet for dagens kost, falder jeg let i og spiser for meget energi. Så ved at købe rigtigt ind undgår jeg helt at blive fristet hjemme.

En dag som i går virker meget, meget lidt som en slankekur, hvis man ser den udefra, men analyserer man hvad jeg spiste, opdager man et energiunderskud på mindst 6500kjoule!

- Havregryn med skummetmælk til morgenmad (2500kj)

- Pizza til middag (3500kj)

- Proteinshake med 1/2 l skummetmælk eftermiddag (1250kj)

- Pizza til aften (3500kj)

Ialt ca. 11000kjoule på dagen.

...Mod mit anslåede daglige energiforbrug på mindst 17500kj - mindst fordi jeg både var til spinning og styrketrænede.

Slet ikke en optimal dag kostmæssigt, for der var for få måltider og en for ensidig kost, men et godt eksempel på at selv en ikke for heldig kostdag kan have en godt resulatet på bundlinien, når man har købt rigtigt ind og tænker sig lidt om.

Viden om kost er et vigtigt punkt. Enhver idiot kan følge en udstukket plan i 4 uger uden at forstå det - og få resulater af dette. Men hvis man ikke har forstået, at årsagen til om man taber sig eller tager på er kalorieforbrug minus kalorieindtag skal være over nul, så har man ikke de værktøjer der skal til for at bevare en balance i kalorieindtaget på længere sigt.

Derfor har jeg også interesseret mig for at få begreberne på plads, og her har folkene på motiononline været en enorm hjælp. På den måde går der lidt sport i at spotte de "forkerte" og "rigtige" produkter i supermarkedet. F.eks. var det en stor overraskelse for mig, at pasta indeholdt så enormt meget energi, at det er svært at passe ind i en diæt med kalorieunderskud - hvorimod kartoflen har vist sig at være perfekt med et meget lavere energiindhold per 100g.

Motion

Som med kosten var det vigtigt for mig at finde ud af, hvad der passede mig - ikke hvad der var 100% optimalt objektivt betragtet.

Lange gåture er lette at klare fysisk, men det er komplet uforeneligt med mit temperament.

Løbeture er foreneligt med mit temperament, men desværre duer det ikke for mine knæ - jeg er for tung, og dermed er der stor risiko for at skader kunne ødelægge det for mig. Når min vægt er kommet noget længere ned, begynder jeg dog nok igen.

Styrketræning er perfekt, for jeg er ret vild med det, og så er det enormt effektivt til at skabe et permanent forhøjet stofskifte pga. den forøgede muskelmasse.

Spinning viste sig også at være en rigtig god motionsform. Det foregår på fastlagte tidspunkter, man presser sig selv mere fordi det er på et hold - og så har jeg ikke nogen problemer med knæene til spinning. Og intet, INTET jeg har prøvet er mere intensivt i så lang tid. :)

Jeg spiller også håndbold, men er stoppet her kort før sæsonens afslutning pga. elendig team-spirit. Jeg starter igen næste sæson i en ny klub. Det er dog også ret hårdt for mine knæ, men jeg håber styrketræning og en lettere krop kan gøre det noget bedre i næste sæson.

Cykling ryger også ind som motion på et tidspunkt, jeg har bare ikke en cykel, og den er ikke lige på budgettet de første måneder - og det skal være en feed racer. :)

Motivation

Nøgleordene for at blive ved med at være motiveret er altså "viden", "dovenskab" og "vilje".

Jeg er motiveret af at jeg altid har været fed og det kunne jeg godt tænke mig at slippe af med. Jeg behøver næppe liste alle de fordele der er ved at være normalvægtig frem for overvægtig, såvel sociale som fysiske.

For at undgå at jeg på dagen skal bestemme mig for, om jeg skal motionere eller ej, har jeg lagt en plan en uge eller to i forvejen. Så skal jeg bare gøre som planen dikterer, ikke afgøre om jeg har lyst eller ej. Tilsvarende med kosten. Når jeg har købt rigtigt ind er der langt mindre chance for, at jeg falder i og laver et eller andet energibombe-agtigt. Jeg tror man med fordel kunne følge en decideret kostplan, man selv har lagt - jeg har bare ikke fundet det nødvendigt endnu, men tanken er mig ikke fjern.

Jeg har også en mere privat grund, som jeg ikke vil dele med andre, og jeg tror også på den slags mindre rationelle betragtninger kan være med til at holde målet for øje når det gør mest ondt til spinning, eller man undlader at tage med gutterne på Burger King.

Så er der omgivelserne. Det hjælper at man kender andre i samme situation. Jeg går til spinning med en ven med lignende mål, og det gør det da også lidt lettere. Så kan man også diskutere mad, energi, motion etc. Det hjælper alt sammen.

Online logbogen er jo også en motiverende faktor. Var man helt alene om det og ingen der fulgte bare lidt med, var det sikkert lettere at springe over hvor gærdet var lavest. Når folk skriver de følger med og opmuntrer en vil man jo også gerne foregå dem med et godt eksempel.

...Det blev en enormt lang smøre. Jeg håber det har givet mere inspiration og indblik i, hvorfor jeg ved det her nok skal lykkes for mig - og også kunne lykkes for alle mulige andre :)

Link to comment
Share on other sites

HEj Klausjensen!! Tak for dit svar, jeg har også døjet med vægten i snart en del år og jeg ønsker at komme videre i mit liv. Jeg har selv en kostplan, så jeg kan varmt anbefale dig at leve en. Jeg syntes det er svært at gå i byen med vennerne og spise "junk-food" fordi jeg får det utroligt dårligt med mig selv. Jeg kommer til at tænke på at det halve af næste uges træning kommer til at gå til det lille "uheld" hvor man var i byen og spise med vennerne. Derfor har jeg valgt at lave en kostplan baseret på kalorietælling. Det hjælper mig med at holde mig motiveret. Men jeg har også hørt mange råd om at man skal holde mindst en dag om måneden hvor man må spise hvad man vil :) Selvom det er svært at overkomme for mig lige nu.

Men jeg er glad for at der en her MOL som jeg kan snakke om min kur med, da det ikke altid at jeg er supermotiveret.

M.V.H

Freden

Link to comment
Share on other sites

Denne uges spinning:

spin_header2.gif

spin_2002_13.gif

Jeg er helt vild med mit nye pulsur. :)

Det viser nogle andre kalorie-målinger end mit gamle, så jeg korrigerer nu målingen ved at dividere det målte med 1,5 - dermed får ejg tal nogenlunde svarende til de korrigerede for mit gamle ur. Målingerne er alligevel kun skud i tågen fra pulsuret, så kan de lige så godt være sammenlignelige med de gamle målinger.

Hvis der er nogen, der er interesserede, kan jeg godt poste en pulskurve fra en time her. :)

Link to comment
Share on other sites

Ugens vejninger:

vaegt_header.gif

vaegt_2002_13.gif

En lidt mærkelig udvikling i vægten. Stabil kost og motion, men vægten har svinget ret voldsomt. Det er dog ligegyldigt, for det er trenden der tæller - og den er nedadgående.

Jeg runder de 10 kilos vægttab i næste uge, hvis alt går vel. :)

Link to comment
Share on other sites

Det der med spejlet er meget godt, men jeg ser jo mig selv i spejlet hver dag - og jeg kan ikke se forskel.

Det eneste jeg synes jeg kan se er at mine lægge og lår får flere og flere "streger" - muskler træder mere og mere tydeligt frem. Det er nu nok også alt det spinning (squats er nok lidt tidligt at se resultater af endnu)...

Bæltet derimod er en god indikation, det er røget adskillige huller længere ind. :)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig...et spejl kan kun bruges til at tjekke sin form ud på og ikke til at se sin fremgang m.m. man har taget før-billeder, eller nægter at se i spejlet eller ned af sin egen krop når man skal i bad eller sove... ;)

Men det er der jo ingen der kan overholde ret lang tid...

Vægt, tøjstørrelse og kommentarer fra andre - se det kan man bruge. Folk der ikke ser en hver dag kan se forskellen.

Mvh.

Lawman

Link to comment
Share on other sites

Dato: Tirsdag, 2. april 2002

Varighed: Timevis

Sted: Århus

Al vægt angivet ekskl. en eventuel kropsvægt.

10 min løs snak og praleri som opvarmning.

Dødløft med flyttekasser

1 x 5 x Lort, ragelse og overlødigt møg

1 x 5 x Et livs forbrug af overflødige bøger

Farmerwalk med flyttekasser til 5. (F-E-M-T-E) sal

100mia x 100mio x E++ kg

15 min mental udstrækning med pizza, cola og løgnehistorier

Overall

Hvem fanden flytter til friggin FEMTE sal uden elevator??!?!?!? ;)

Det skulle have været træningsfri dag pga. træning med Lawman i morgen, men min lænd og mine ben er færdige lige nu, så nu må vi se om jeg falder HELT igennem i morgen. :)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 3. april 2002

Varighed: 2½time

Center: Århus Universitets Sport

Skulle træne med Lawman, der skulle lære mig en masse - og det gjorde han så. Jeg har skrevet nogle af tipsene ved hver øvelse, så jeg selv kan huske dem og andre måske kan få gavn af det. :)

Benchpress

1 x 10 x 20kg

1 x 6 x 30kg

1 x 6 x 50kg

1 x 6 x 60kg

1 x 6 x 62,5kg

1 x 6 x 65kg

Ånd ind, kør kontrolleret ned, rør lige nøjagtigt ved brystet, og eksplodér op - pust ud halvvejs oppe. Denne teknik brugte jeg i alle øvelser (undtagen når jeg glemte det og skulle mindes om det) :)

Jeg havde en uvane med at mit greb faktisk var med tommelfingeren hen langs vægtstangen. Den er væk nu. :)

Det er noget der virker. Sidst jeg kørte fri bænk kunne jeg med nød og næppe køre 5 x 60kg! :king:

Der er et stykke til de 82,5kg jeg kørte for nylig i smith, men jeg er overbevist...: Bænkpres køres ikke i smith (jeg kan allerede høre xax juble).

Incline dumbell benchpress

1 x 6 x 17,5kg

1 x 6 x 20kg

1 x 6 x 22,5kg

Har aldrig kørt den før. Samme åndedrætsteknik som ved alm. benchpress. Jeg kan godt lide den, og den ryger med i programmet - og der er flere kilo i den.

Dumbell flyers

2 x 6 x 17,5kg

Har aldrig kørt den før. Samme åndedrætsteknik som ved alm. benchpress. Fik en kort pause i bunden, så jeg bedre kunne styre min form. Vægten var passende.

Closegrip Benchpress Smith

1 x 6 x 65kg

1 x 6 x 70kg

Jeg huskede mit 5rep max forkert og fik lige lidt nok vægt på. Fik rettet mit greb, som var alt for smalt. Kørte godt, og her er flere kilo at hente.

Cable pushdown

1 x 8 x 60

1 x 8 x 70

Hold overarmene HELT lodret og stille under udførelsen.

Ropepull

1 x 8 x 50

1 x 9 x 60

Hold overarmene noget nær vandret og helt stille under udførelsen.

Kanon tricepsøvelse, den skal jeg til at bruge noget mere.

Dødløft

1 x 6 x 55kg

1 x 5 x 85kg (ikke kørt død, men skulle lige....)

1 x 1 x 105kg

BOOOOOOOOOOOM!!! :devil:

Lawman fik rettet min form (deform??) - jeg lavede åbenbart nærmest mini-squats før. Da formen kom på plads kunne jeg dødløfte et mellemstort parcelhus med teglstenstag! Det gik bare så let! De 5 x 85 var så relativt lette, at jeg stoppede der og fik overtalt Lawman til, det var en god ide at jeg skulle have mit første 100+kg løft i en af de tre store. Og det fik jeg så! Og der var ikke udsolgt, jeg er 100% sikker på der er mere i den. :king:

Udstrækning... Ups... Det fortryder jeg nok i morgen.

Overall

Jeg har lært helt enormt meget idag, og fået pillet nogle unoder ud. Især åndedrætsteknikken bliver en stor hjælp fremover. En kæmpetak til Lawman, jeg har sparet MANGE timer i centret fremover med dine råd! :)

Link to comment
Share on other sites

...Og lur mig om der ikke var 120 kg i maxen i dødløften...men man skal lære formen og teknikken...så vi blev ved 105 kg, men den fløj næsten op til hagen!!!

Klaus var god til at lytte...og forstå...og tjeck bare fremgange i fri bænk...sidst kørte han 1 sæt x 5 reps med 60 og var nær kvalt...

Idag...kørte han 1 sæt x 6!!! X 60 kg (altså øgede med en rep!)

+ 1 sæt x 6!!!! x 62,5 !!! Øgning øgning øgning!!

+ 1 sæt x 6!!!!!!!!!!!!!! x 65 ...hvem sagde teknik der passede gutten!?

Tillykke!!

Lawman

Link to comment
Share on other sites

Dato: Lørdag, 6. april 2002

Varighed: 2 timer

Center: Equinox Horsens

Første gang jeg skulle træne alene efter Lawman havde lært mig en masse i onsdags. Jeg tænkte ikke på andet fra jeg vågnede til jeg stod under vægtstangen i centret kl. 14. Var fokuseret på at bruge vejrtrækningsteknikken og de andre tricks, jeg havde lært - og var generelt hidset enormt meget op til at yde for vildt. :)

Squat til parallel i smith

1 x 6 x 7kg

1 x 6 x 37kg

1 x 6 x 47kg

1 x 6 x 57kg

1 x 6 x 67kg :king:

Rasende meget mere end sidste gangs max på 5 x 47kg!

Vejrtrækningen gjorde sit til, at jeg var mere koncentreret og fokuseret, og så vidste jeg godt, der var mere i den end mit hidtidige 5 rep max. Og der er mere i den endnu, selvom de sidste var hårde. Næste gang begynder jeg højere oppe, så jeg kan få flere reps med 57-67kg.

Benchpress i fri

1 x 10 x 20kg

1 x 6 x 52,5kg

1 x 6 x 62,5kg

1 x 6 x 65kg

2 x 6 x 67,5kg :king:

Ny 6 rep rekord  - endda 2 sæt! Fik en gut til at spotte mit sidste sæt (for at være sikker på ikke at blive mast), det gav lige den sidste procent.

Incline dumbell benchpress

1 x 6 x 22kg

1 x 3 x 24kg (pis pis pis, mistede koncentrationen)

1 x 5 x 24kg

Æv æv æv! Var tilsyneladende overmodig og oversatsede. Jeg VED jeg har de 6 x 24 i mig, men jeg prøver med 2 x 5 x 24 næste gang. De 24kg er iøvrigt de tungeste håndvægte i centret. :(

Closegrip Benchpress Smith

1 x 6 x 67kg

1 x 6 x 72kg

1 x 4 x 72kg

Mit overmod ville ingen ende tage, men efter de andre øvelser, var der ikke 2 x 6 x 72kg tilbage i triceps. Jeg kører 3 x 5 x 72kg næste gang, så skal den fandme være der!

Barbell curls

1 x 6 x 30kg

1 x 6 x 35kg

2 x 6 x 37,5kg

Har ikke kørt biceps specifikt længe, men vil gerne have lidt mere volumen der, så jeg fandt en passende vægt til barbell curls (med EZ-stang). Også her kan vejrtrækningsteknikken med fordel anvendes.

Spekulerede lidt over diskussionen med strict (Jane Fonda) curls versus cheat-curls. Jeg vil næste gang prøve at følge Anyone og Thomas J's anbefaling af cheat-curls med mere vægt - for at prøve det.

Udstrækning 15min.

Overall

En god omgang med flere personlige rekorder. :king:

Vejrtrækningsteknikken virker godt og giver mig mere koncentration og fokus i øvelserne. Jeg skal dog tænke så meget over det endnu, så det kan være svært at huske at tælle reps. :) Det bliver bedre når det sidder på ryggraden.

Jeg havde flere øvelser på programmet, men der var simpelt hen udsolgt i energi-afdelingen, så jeg gør det færdigt i morgen eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et stykke tid spekuleret over, om jeg skulle lave mig et træningsmål for styrketræningen, der hedder 100kg i squat, bænkpres og dødløft for en gentagelse.

Nu er det officielt mit mål.  :)

Jeg har lidt svært ved at sætte en tidsramme på, for jeg kender ikke mit 1RM max i bænk og squat. Jeg vil dog ikke mene det er helt urealistisk at det kan nåes inden 1. juli - jeg må alt andet lige nærme mig, når jeg kigger på mine 6 rep max.

I dødløft har jeg allerede nået målet, men det er nu ikke ensbetydende med, jeg har tænkt mig at hvile på laurbærene.

Link to comment
Share on other sites

Kanon træning - du kan SAGTENS nå de mål du har sat dig.

Når man har lært de grundlæggende teknikker, som du nu har lært, kan ens krop yde meget mere end før.

Bænkpres er altid en øvelse man gerne vil stige i, men det kræver som alt andet en vedholdende og hård træning, men så kommer den også støt.

Held og lykke med dit mål!

Lawman

Link to comment
Share on other sites

Dato: Søndag, 7. april 2002

Varighed: 1 time

Center: Equinox Horsens

Gårsdagens (alt for lange) program fortsat.

Military press

1 x 6 x 20kg

1 x 6 x 30kg

1 x 6 x 40kg

1 x 5 x 40kg

1 x 6 x 40kg

2 x 4 x 40kg

Ævæv... Havde glemt mine noter og kunne ikke huske, hvor mange sæt jeg kørte med 40kg sidste gang. Skulle have været 5 x 6 reps, men burde nok bare have satset på 5 x 5 x 40kg istedet.

Cable Lying Rear Lateral Raise

4 x 6 x indstilling 4

Pjatværk... ;)

Situps

4 x 8

Lat Pulldown Lever

1 x 10 x 110 lbs

1 x 6 x 250 lbs

4 x 6 x 270 lbs

Ingen udstrækning, smerten er min ven. ;)

Overall

En lidt flad omgang, selvom der var fremgang i sidste øvelse. Jeg ydede 101% til spinning tidligere på dagen, så mentalt var der ikke helt det samme overskud som i går.

Link to comment
Share on other sites

Sidste uges stats er blevet link forsinkede, da jeg har flyttet webserver. Anyway, nu er de her.

Sidste uges spinning:

spin_header2.gif

spin_2002_14.gif

Check lige den sidste ud. Snitpuls 176 i 48 minutter. Jeg var TOTALT i zonen og bankede afsted igennem HELE timen. I en periode på lidt over 2 minutter lå min puls over 190 - det har jeg aldrig prøvet før.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share