MOL Spinningtræf!?


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Den 05.02.2005...............................Den 12.02.2005

Rønne Ikke muligt...........................Rønne AA + Kbh. (Har bil = +3 passagere til Kbh.)

Ulrik AA + Kbh................................Ulrik AA + KBH

Arne AA +Kbh.................................Arne AA + Kbh

Allerup AA +Kbh..............................Allerup AA + Kbh (Har bil = MR, Ulrik1973+1 passager til Kbh.)

Milter AA +Kbh.................................Milter AA + Kbh

Jeanet1980 AA + Kbh.....................Jeanet1980 AA + Kbh

p_haras AA + Kbh..........................p_haras AA + Kbh

MR AA+Kbh.....................................MR AA+Kbh.

Niske+KBH.......................................Niske+KBH

fast KBH..............................................fast KBH

maria KBH..............................................maria KBH

Nicolai AA + Kbh.............................Nicolai AA + Kbh

Golden + KBH.................................Golden + KBH

Spock KBH+AA................................Spock KBH+AA

Jan D. KBH.......................................Jan D. KBH

Spinningsild, KBH+AA........................Spinnningsild KBH+AA

:hippy: :hippy: :hippy: :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Den 05.02.2005...............................Den 12.02.2005

Rønne Ikke muligt...........................Rønne AA + Kbh. (Har bil = +3 passagere til Kbh.)

Ulrik AA + Kbh................................Ulrik AA + KBH

Arne AA +Kbh.................................Arne AA + Kbh

Allerup AA +Kbh..............................Allerup AA + Kbh (Har bil = MR, Ulrik1973+1 passager til Kbh.)

Milter AA +Kbh.................................Milter AA + Kbh

Jeanet1980 AA + Kbh.....................Jeanet1980 AA + Kbh

p_haras AA + Kbh..........................p_haras AA + Kbh

MR AA+Kbh.....................................MR AA+Kbh.

Niske+KBH.......................................Niske+KBH

fast KBH..............................................fast KBH

maria KBH..............................................maria KBH

Nicolai AA + Kbh.............................Nicolai AA + Kbh

Golden + KBH.................................Golden + KBH

Spock KBH+AA................................Spock KBH+AA

Jan D. KBH.......................................Jan D. KBH

Spinningsild, KBH+AA........................Spinnningsild KBH+AA

Vivsen - ikke muligt ............................Vivsen KBH

:devil::devil: dog med et lille forbehold.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er ved at blive en vane. Ligesom fordelingen af kulturmidlerne...

Der skal jo lidt til, som udligning for de jyske moterveje.

Det med at gå under bordet lyder for trivielt, hvad med at kombinere det med spinningintervaller fx 3 min. interval – 3 min. til 1 øl – 3 min. spin-interval osv. Så kan vi se hvem der først falder af cyklen af svimmelhed enten af den ene eller anden årsag. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mht center har jeg nogle forskellige tråde jeg kan prøve at trække i - giv mig lige et praj, hvis jeg skal forsøge...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

TRÆK :cooldance: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Har hermed trukket... :blush: det var intet problem, nu vil jeg så lige prøve en anden og mere central mulighed, men det bliver først i næste uge, men under alle omstændigheder har vi nu en sal.... Jeg venter med at afsløre lokationen indtil jeg ved noget mere i næste uge....

Så skal vi have fundet et spisested.... Jeg skal gerne smide nogle muligheder på banen medmindre det allerede er undervejs??

Golden :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Mht center har jeg nogle forskellige tråde jeg kan prøve at trække i - giv mig lige et praj, hvis jeg skal forsøge...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

TRÆK :cooldance: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Har hermed trukket... :blush: det var intet problem, nu vil jeg så lige prøve en anden og mere central mulighed, men det bliver først i næste uge, men under alle omstændigheder har vi nu en sal.... Jeg venter med at afsløre lokationen indtil jeg ved noget mere i næste uge....

Så skal vi have fundet et spisested.... Jeg skal gerne smide nogle muligheder på banen medmindre det allerede er undervejs??

Golden :elvis:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt trukket!!! :4thumbup: :4thumbup: Ja lad os endelig få nogle muligheder på banen mht. spsining

Link to comment
Share on other sites

Golden: Skidegodt træk!  :4thumbup:

Med hensyn til spisested, så vil Spock og jeg gerne finde et godt spisested (vil vi ik´også, Spock ?..hvahvahvahva ?? :laugh: Hint: BuggiBurger).

<{POST_SNAPBACK}>

Nope - under ingen omstændigheder Den sorte gryde - Veto herfra. Jeg spiser intet fra deres menu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det ser ud til at blive den 12/2 i København!

Carmen77 du skal være så hjerteligt velkommen- lige meget hvor sent du melder dig!

Allerup - jeg ved Niske har gang i noget research - og mon ikke der er nogen der har en sofa eller 2? Men skriv her i tråden hvis I har mulighed for overnattende gæster.

Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om at min andelsforening har en ekstralejlighed man kan leje i weekends, hvis man f.eks. får gæster. Tror det koster 100,- for en hel weekend. Prøver lige at booke den til d.12.2.05

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Super tænkt Niske :smile:

Link to comment
Share on other sites

Programtanker til træffet

Jeg synes først og fremmest at de mindre rutinerede instruktører skal på banen. Derfor vil jeg forslå at rikkekim, Jeanet1980 og spock(har jeg glemt nogen :blush: hver får en secance på 40-45 min med efterfølgende feedback fra de andre spinnere og indstruktører. Det må gerne udvikle sig til diskussioner om principper i vores dejlige sport mere generelt. Jeg skal gerne være "toastmaster".

Hvis der så er nogle ikke instruktører der vil forsøge sig, så synes jeg de skal have lov til at køre en serie eller 2 - 25-30 min - jeg vil gerne :innocent: . Er der mere tilbade i os (SELVFØLGELIG ER DER DET!!! :devil: ) , så synes jeg Ulrik skal køre en finale, gerne krydert med reflektioner og observationer :smile:

Hvad siger I til det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes først og fremmest at de mindre rutinerede instruktører skal på banen. Derfor vil jeg forslå at rikkekim, Jeanet1980 og spock(har jeg glemt nogen :blush:  hver får en secance på 40-45 min med efterfølgende feedback fra de andre spinnere og indstruktører. Det må gerne udvikle sig til diskussioner om principper i vores dejlige sport mere generelt. Jeg skal gerne være "toastmaster".

Hvis der så er nogle ikke instruktører der vil forsøge sig, så synes jeg de skal have lov til at køre en serie eller 2 - 25-30 min - jeg vil gerne :innocent: . Er der mere tilbade i os (SELVFØLGELIG ER DER DET!!! :devil: ) , så synes jeg Ulrik skal køre en finale, gerne krydert med reflektioner og observationer :smile:

Hvad siger I til det?

<{POST_SNAPBACK}>

Den er jeg med på :4thumbup: Jeg vil kun være glad for lidt prof. support, tips, rettelser og noget konstruktiv kritik, som jeg kan bruge senere. Det vil være mig en STOR ære at få lov at køre en seance for alle jer spinningtosser :wink::bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en god ide.

Hvis nogen har lyst til at køre en seance, skal de da prøve det.. så kan man også se at det faneme er sværere end man lige regner med, hehe...

Mht sovepladser, så vil jeg gætte på at jeg har plads til 4 overnattende, hvis vi presser os lidt sammen.. .

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Jeg er med, hvis det bliver i Jylland! Har da et par ideer, som kunne være sjove at afprøve på så garvet en flok spinnere.

Nogen, der melder ud med en fast dato?!

Rikke

Mht. til den faste dato, så havde jeg ikke set Arnes indlæg, da jeg fik tilsendt link'et fra Jeanet1980, men jeg kan da godt se det er en enorm katastrofe...

Edited by rikkekim
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share