maveskin efter stort vægtab


Emma
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er en pige på 25 år der har tabt 35 kg på 9 mdr. Jeg er selvfølgelig utrolig stolt, men også lidt deprimeret. Jeg har desværre det problem at mit maveskin og skinnet på mine lår ikke kan følge med så det hænger en del. Er der nogen der har en ide om hvordan man kan træne det op og om det i det hele taget kan lade sig gøre uden en operation.

                                                       M.v.h

                                                       Emma.

Link to comment
Share on other sites

Hej Emma

Velkommen til MOL.

Tillykke med det flotte resultat!

I en anden tråd i dette forum, har jeg læst, at det hjælper at spise lever - jeg mener det var ca. 100-200 g om ugen, man skulle spise. Men jeg har ikke selv specifik viden på dette område. Så måske andre kan fortælle dig (og mig), hvorfor lever skulle hjælpe.

Med venlig hilsen

jarvig13

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jarvig13 det var vist mig der kom med den kommentar som jeg havde læst på et andet forum hvor der også var en kilde, jeg kan dog desværre ikke huske linket mere. Men det skulle eftersigende hjælpe at indtage 150-200 gram om ugen, hvorfor må du ikke spørge mig om, jeg er selv begyndt på det og har gjort det i lidt over en måned og det virker som om der er hold i snakken..... det smager dog forfærdeligt :) Og det er virkeligt ikke noget jeg er glad for at spise... hvis det ikke virker gør det nu heller ikke så meget, lever er sundt... men jeg er nu ret så sikker på virkningen faktisk er der... prøv dig frem, bedste råd jeg kan give :\

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share