Hvad med en MBC jule gain?


zink_brian
 Share

Recommended Posts

CBC=Christmas Bulking Challenge

Skal vi ikke lave en MOL Body Challenge jule gain? :4mewantfood:

Vi alle æder jo i julen, så hvorfor ikke gøre det med stil? Så kan vi se hvem der har gjordt det best og lave en lille dyst ud af det...

Vi kunne starte 15-11-2004 til starten i det nye år, så skulle man nok kunne rede sig et par kg til dunkne. :devil:

Tak incognito!

Edited by zink_brian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er sgu frisk, gimme gimme gimme :4mewantfood:

LOOOOL, er allerede begyndt. Spiste hjemmelavede burgere med cola og frites. Nu er turen kommet til desserten. Ris alá mande med kirsebærsovs (ja det er ikke løgn). :w00t:

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Lyder som en fed challenge. Starter måske lidt senere end jer andre.

I øvrigt må vi lige have nogen strategier ind. Den fede julemad må da kunne anvendes til et par ting.

Jeg forestiller mig noget i retning af:

2-3 timers psycho træningspas

Derefter:

Marcipanshake - For at spike insulinniveauet

1/1 flæskesteg - Godt med prots og fedt + sukkerkartofler naturligvis

1-2 liter Ris alä Mande for at sikre et højt insulinniveau.

Herefter holdes forbrændingen i gang med marcipansnitter og andet godt. Husk i øvrigt at klejner indeholder sødmælk, og dermed gode prots.

DAMN VI BLIVER GIGANTER!!!

:w00t::w00t::w00t:

He he he.

Men seriøst, så kunne det vel egentlig være meget fedt at få lavet en oversigt over hvilken julemad som indeholder nogen gode ting. Sankker ikke om at lægge julefrokosterne i en diætplan, men et par guidelines til hvilke ting der har en værdi, og hvilke der er ren fråds kunne da være fedt nok.

Link to comment
Share on other sites

Hehe overvejer det også lidt, men er bange for jeg "aldrig" bliver normal igen, hvis jeg bulker som en psykopat - men det er ellers et fedt koncept altså bulkning, i og med man er undskyldt for at hælde oceaner af crapfood i gabet :cooldance: :4mewantfood: :4mewantfood: Men tror jeg går efter en mere rolig bulk - dvs 6 kg på 2 måneder og derefter et langsomt og sejt cut - eller noget, når alt kommer til alt er jeg squ nok en tand for forfængelig til at bulke 6kg :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share