-- BRAVO --'s lille videoklip af Markus Rühl...!!


-- BRAVO --
 Share

Recommended Posts

Ja her er han så! Han var sgu nede på jorden og havde en feeeee humor - total iorden gut og ok massiv, må man sige! Han havde det sygeste peak på sin biceps!! :blink:

Klippet er ikke alt for godt, men man kan da se lidt af ham...det fylder forholdsvis meget, så hav tålmodighed når i henter det...

Markus Rühl video-klip

Det virker her hos mig nu, men hvis I ikke kan se det, så prøv igen senere, for serveren er lidt mystisk for tiden.....ENJOY!!

Link to comment
Share on other sites

hehe Bravo jeg var så imponeret over hvor stor Rühl egentligt var, at jeg ikke kunne holde kameraet stille og koncentrere mig :laugh:  Og kunne heller ikke komme til at filme ordentligt for indian spirits hoved :tongue:

Optog du ikke også video Indian Spirit?

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, nej jeg jeg ved det squ godt. Efter min mors udsagn skulle mit hoved faktisk være blevet federe på det sidste :raisebrow:

Jeg tog nogle pics. Nogle blev ok, andre ikke. Har dog ikke programmerne til at få det under 600 kb stykket. Men som skrevet i S&K, kan maile til en som vil gøre det hvis det er. Fik bl.a. et hvor Ruhl aer en stor smilende baby :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe nej det var ikke sådan ment med dit hoved, men du sad jo bare lige foran. Desuden er jeg igang med at bulke så jeg er selv lidt rund i hovedet for tiden, det bliver jeg desværre bare jeg får en anelse fedt.

Lyder cool med det billede med Rühl og babyen :4thumbup:

Kan du ikke bare åbne det i paint og gøre det lidt mindre, så det ikke fylder så meget?

Link to comment
Share on other sites

Hehe nej det var ikke sådan ment med dit hoved, men du sad jo bare lige foran.  Desuden er jeg igang med at bulke så jeg er selv lidt rund i hovedet for tiden, det bliver jeg desværre bare jeg får en anelse fedt. 

Lyder cool med det billede med Rühl og babyen :4thumbup:

Kan du ikke bare åbne det i paint og gøre det lidt mindre, så det ikke fylder så meget?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, ved det skam godt. Det var bare for sjov, men det gør det ikke helt usandt :tongue: Paint har jeg forsøgt, duede ikke. Men ser lige på det program Max linker til i hans link. Så burde der komme lidt flere pics. op i morgen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share