Tjekket for steroider?


Artzon2
 Share

Recommended Posts

Prøv at ringe til antidoping DK, men tror at det koster mange penge.....

Hvorfor vil du bevise at du ikke tager noget???

Det er sku da for fedt, at folk tror at man er på krudt.... Så er du jo blevet stor :devil:

Det er jo ikke dit problem, men dem er tror at du tager noget og der er deres problem at bevise det..... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

ok tak for svarene..

det giver skam en god selvtillid at vide jeg ikker er på det pis, men rygtet kan godt gå hen og blive spredt rudnt omkring og i ved måske nok hvordan rygter spredes og omformuleres.

I sidste ende tror pigerne jeg er på det stads og det er jeg ikke glad for :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hvor stor er du da siden der er så hårdnakkede beskyldninger imod dig?

Er du steget meget hurtigt i styrke eller masse?

Jeg er helt enig med dig i at det er et problem, hvis folk ligefrem spreder rygter om at du bruger forbudte stoffer. På den ene side kan man sige det er et kompliment af dine resultater, desværre bunder det som regel i uvidenhed. Jeg går ud fra det ikke ligefrem er venner og familie der beskylder dig, når de ikke vil tage dit ord for gode varer. Har jeg ret?

Men som jeg ser det kan du kun gøre en ting. Hvis DE tager emnet op må du fastholde du er clean og sige du vil stå til rådighed for en test når som helst, bare de betaler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere forespurgt Anti Doping Danmark om man frivilligt kunne få foretaget en test. Det kunne man ikke! Da de så endelig troppede op i mit daværende center, gad de ikke engang teste mig, men udpegede alle mulige tarvelige diskopumpere!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere forespurgt Anti Doping Danmark om man frivilligt kunne få foretaget en test. Det kunne man ikke! Da de så endelig troppede op i mit daværende center, gad de ikke engang teste mig, men udpegede alle mulige tarvelige diskopumpere!!

<{POST_SNAPBACK}>

Og alle de diskopumpere som maxede 50 kg i squat blev testet positive?

Link to comment
Share on other sites

ok tak for svarene..

det giver skam en god selvtillid at vide jeg ikker er på det pis, men rygtet kan godt gå hen og blive spredt rudnt omkring og i ved måske nok hvordan rygter spredes og omformuleres.

I sidste ende tror pigerne jeg er på det stads og det er jeg ikke glad for 

Misundelse er en grim ting! De mennesker der beskylder dig for disse ting, er ikke andet end misundelig. Du har gjort noget de gerne selv ville have gjort!

Angående pigerne er der vel heller ingen der beskylder dem for at få fedtsugninger, kosmetiske operationer hvis de taber sig nogle kilo eller bliver strammet lidt op.

Træn du videre og vær glad for nogle tror du krudter!

Gid der var nogle der begyndte at beskylde mig for det! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skam ikke specielt stor, men på et år har jeg taget 10kg på og hovedsageligt muskelmasse.

<{POST_SNAPBACK}>

Du kunne vel ikke overtales til at afsløre hvad din startvægt så var - eller slutvægt?

Og hvad med styrken? Hvad løfter du i det forskellige øvelser?

Hvilken metode har du til at vurdere hvordan vægtøgningen er fordelt på fedt og fedtfri masse?

Jeg er så nysgerrigt anlagt :innocent:

PS: 10kg på et år er omkring grænsen for hvad man regner med det er muligt at tage på i ren masse når man begynder at træne, hvis man er clean og både træning og kost er tæt på det optimale. Man kan naturligvis ikke regne med at gøre det år efter år.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Du ligner jo ikke nogen stor krudtkarl, men jeg må sige det er rigtig flot resultat af 1 års hjemmetræning, og at du kun er 17 år.. :smile: .. Jeg ville dog aldrig mistænke dig for at være på krudt.

Anyway, du kan jo bare sig til folk at en test koster 4000kr.. Hvis du er clean betaler de, og hvis du ikke er betaler du selv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak!

Jeg vejede 63kg da jeg startede og idag vejer jeg 74kg ca. 1 år efter. Dengang havde jeg mere fedt på kroppen, så jeg har smidt noget fedt og erstattet det med muskelmasse.

Så er jeg self blevet 2-3cm højere vil jeg gætte på.

Troede bare det var en hurtig blodprøve og så var den hjemme, men så må jeg bede dem om at betale.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skam ikke specielt stor, men på et år har jeg taget 10kg på og hovedsageligt muskelmasse.

Det er gået stærkt må jeg indrømme, men tror det skyldes det HST baserede program.

Men jeg tager det som et kompliment og jeg lader mig stå frivilig til test.

<{POST_SNAPBACK}>

10kg på et år? Fair nok. Tror ikke engang Markus Ruhl gjorde det så voldsomt.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Aaarh, det første år man træner gainer man gerne 1kg om måneden.. Det gjorde jeg da selv ihvertfald.. Steg også et par % i fedten, men slet ikke noget særligt.. 10kg lean mass var der ihvertfald :wink:

Link to comment
Share on other sites

Play:

Aaarh, det første år man træner gainer man gerne 1kg om måneden.. Det gjorde jeg da selv ihvertfald.. Steg også et par % i fedten, men slet ikke noget særligt.. 10kg lean mass var der ihvertfald :wink:

Enig det er ikke urealistisk, det første år er dejligt magisk - gid man kunne have flere af dem.

Vedr. AS mistanken. Jeg kan godt følge din lyst til at tage sådan en test, har selv haft lysten - men realistisk set så kan du vitterlig købe dig fattig i AS tests hvis du vil lade andre's mistanke styre dit liv.

Om et år når du bliver beskyldt for det, så hjælper det jo ikke at rive en et år gammel AS test frem af pungen, den kan de jo ikke bruge til noget.

Det er skideirreterende at høre på i længden - men prøv at tage det som et kompliment, du kan desværre ikke rigtig gøre noget ved folk der har ondt i røven og folk der ikke ved hvad de taler om.

Jeg er selv evig mistænkt - og paradoksalt nok er dem der rent faktisk tror på mig, personer fra centeret som selv har kørt AS - det er meget få udenfor miljøet jeg har lykkedes at overbevise - udover måske min gamle mor :)

Så enten lærer du at acceptere det - eller også så find en anden sportsgren - men håber da du vælger at trække på skuldrene af det, folk har desværre en mystisk opfattelse af den sport vi dyrker.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

ok tak for svarene..

det giver skam en god selvtillid at vide jeg ikker er på det pis, men rygtet kan godt gå hen og blive spredt rudnt omkring og i ved måske nok hvordan rygter spredes og omformuleres.

I sidste ende tror pigerne jeg er på det stads og det er jeg ikke glad for  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Dem der ville tro på det ville sgu ik være vær at samle på... Du har jo en fint statement, jeg deltager gerne i en test.

:laugh:

DIFD - noget der rykker!

<{POST_SNAPBACK}>

:nonono::tongue:

Jeg har tidligere forespurgt Anti Doping Danmark om man frivilligt kunne få foretaget en test. Det kunne man ikke! Da de så endelig troppede op i mit daværende center, gad de ikke engang teste mig, men udpegede alle mulige tarvelige diskopumpere!!

<{POST_SNAPBACK}>

Og alle de diskopumpere som maxede 50 kg i squat blev testet positive?

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4thumbup:

Jeg er skam ikke specielt stor, men på et år har jeg taget 10kg på og hovedsageligt muskelmasse.

Det er gået stærkt må jeg indrømme, men tror det skyldes det HST baserede program.

Men jeg tager det som et kompliment og jeg lader mig stå frivilig til test.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er skam ikke specielt stor, men på et år har jeg taget 10kg på og hovedsageligt muskelmasse.

Det er gået stærkt må jeg indrømme, men tror det skyldes det HST baserede program.

Men jeg tager det som et kompliment og jeg lader mig stå frivilig til test.

<{POST_SNAPBACK}>

10kg på et år? Fair nok. Tror ikke engang Markus Ruhl gjorde det så voldsomt.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo også svært at opnå et årligt gain på 10kg på pecs og guns som diskopumper :biggrin:

Ich begann mit 19 Jahren mit dem Body-Building Sport, ohne irgendwelche Ambitionen diesen Sport einmal Professionell zu betreiben.

Und das alles mit einem Körpergewicht von 63 kg und einem Armumfang von 30 cm.

Nach 4 Jahren regelmaßigen hartem Training und einem Körpergewicht von 100kg bereitete ich mich auf die Newcomer Meisterschaft in Hessen '94 vor.

gnms på 9.25kg årligt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ich begann mit 19 Jahren mit dem Body-Building Sport, ohne irgendwelche Ambitionen diesen Sport einmal Professionell zu betreiben.

Und das alles mit einem Körpergewicht von 63 kg und einem Armumfang von 30 cm.

Nach 4 Jahren regelmaßigen hartem Training und einem Körpergewicht von 100kg bereitete ich mich auf die Newcomer Meisterschaft in Hessen '94 vor.

gnms på 9.25kg årligt. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem er det quote fra? Markus Ruhl?

Link to comment
Share on other sites

Ich begann mit 19 Jahren mit dem Body-Building Sport, ohne irgendwelche Ambitionen diesen Sport einmal Professionell zu betreiben.

Und das alles mit einem Körpergewicht von 63 kg und einem Armumfang von 30 cm.

Nach 4 Jahren regelmaßigen hartem Training und einem Körpergewicht von 100kg bereitete ich mich auf die Newcomer Meisterschaft in Hessen '94 vor.

gnms på 9.25kg årligt. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem er det quote fra? Markus Ruhl?

<{POST_SNAPBACK}>

jepz, der er fra hans hjemmeside...

Link to comment
Share on other sites

Hej... Fin og relevant debat!

Jeg ville sku blive gal hvis nogen kaldte mig en narkoman, for i virkeligheden så er det jo det man er, ikke? En stof misbruger der med jævnlige mellemrum intager ulovlige stoffer som går ind under narkotika lovgivningen. Er det ikke difinationen på en narkoman? Husk at mange(alt er relativt) har problemer med at stoppe med det igen på grund af psykiske lidelser. Det er noget folk død af og ender på p-afdelinger i slemme tilfælde.

Der er nogen der siger at at man burde være stolt over at få af vide at andre tror man er på kråt. Jeg har så lidt en anden holdning... MEN omvendt - I vores sport ER der jo altså en uhyggeligt stort procent der enten er eller har været på det skidt. Jeg kender jo selv flere som har tage - Måske noget der liger en ti stykker. De siger jo at man anslår at op til 80% at alle der træner jævnligt på et tidpunkt har været i kontakt med lortet. Så for at stille det hele på spidsen så er beskyldningen måske slet ikke så uforstålig og måske endda "uretfærdig" igen set fra ude fra ståendes syn?

Jeg talte her for en lille måned siden med en instruktør ude i det lokale center. Jeg har tit snakket med ham. Vi kom til at snakke om det her med steroider osv. Så for talte han mig at han havde haft mig mistænkt sidste vinter - Det blev jeg sku gal over at få af vide - Så skulle han for helvedet have sørget for at få mig testet i stedet for at komme med en den påstand. Det er jo et organiceret center. Men i virkeligheden forstår jeg ham godt. Hver efterår og hend over vinteren bulker jeg... Sidste vinter tog jeg 13kg på ca. Nu i år er jeg gået fra 78kg i afgust md til 87 nu sidst i November md. Men det er sku LANGT fra muskler det hele, men størelsen er jo at se af lige vel. Det skal lige siges at jeg hver sommer ca. taber halvdelen igen. Det svare til at jeg tager 5 kg på om året hvad jeg så prøver at bilde mig selv ind er ret muskelmasse - Lidt naiv har man vel lov til at være.

Nu håber jer ikke jeg har fornærmet en massen mennesker. Det er jo sundt med noget debat så længe der ikke er personlige angrab :blush: . Og i vrikeligheden må folk jo gøre som de vil også uden at andre peger fingre (selv om det er svært).

V/h Christian

Link to comment
Share on other sites

Mht. "forargelsen" over prisen, så skal man lige overveje hvordan prøven bliver taget. Det forholder sig jo ikke sådan at man lige tisser i en plasticpose og så sender den ind til ADD. Der kommer jo folk ud som tager A- og B-prøve efter alle kunstens regler ( de har sådan en fin lille æske med alt muligt gejl i ). Derefter skal prøven sendes på laboratorie og testes, de putter jo ikke bare en dråbe af et eller andet magisk i, rører rundt, og hvis den så bliver rød er man på krudt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share