Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Deload den 28 feb.

Stille og rolig aften træning med Luciferase og Anto kælderen, sidstnævnte i skarp træning med sit bænk opspænd :4thumbup:

"kanin" bænk

2rx5s med 60kg

Dødløft

3rx6s med 120kg

Frivend

3rx1s med 50kg

3rx2s med 90kg

Militarypress

5rx3s med 50kg

Pull up baghåndsgreb smalt

12,3,4,5,4,3,2,1

Hanging leg raises supersettet med crunch på en skrå bænk

8rx3s til hver

Så er vi vist ved at være klar til onsdag :cooldance:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tilgår! det tager lige lidt tid at uploade filmene til serveren :blush:

Ellers kanon tur idag... 3xPR, det er ok, selvom jeg ikke har flyttet mig meget i bænken.

Masser af MOL folk i kælderen, det var vist endda fuldt hus. Vi sad hårdt på anlægget, og efter de første par disko-pinde havde prøvet at rode med volumen knappen og modtaget en passende mængde misbilligelse, var der ingen der turde røre ved det.

Tror vist også vi på et tidspunkt havde samtlige gummiskiver i vores besiddelse :laugh:

Dødløft

6rx1s med 60kg

5rx1s med 110kg

3rx1s med 150kg

1rx1s med 170kg

1rx1s med 200kg (PR)

1rx1s med 210kg (PR)

Bænk

6rx1s med 50kg

3rx1s med 80kg

1rx1s med 100kg

1rx1s med 110kg (PR)

½rx2s med 115kg (den ville bare ikke idag :sneaky2: )

Squat

6rx1s med 60kg

3rx1s med 100kg

1rx1s med 120kg

1rx1s med 135kg (PR)

1rx1s med 140kg (PR)

Film tilgår snarest :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare klasse med den side :4thumbup: !!

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:, det er nu nskou der har brugte et par timer på at få siden op og stå. Regner med at få nogle onde Clark Kent løft derind, inden for den nærmeste fremtid :wink:

yo meister.. Også tillykke herfra med den dynge af PR's du fik dig... Sq da imponerende.. hvor længe har du trænet?

<{POST_SNAPBACK}>

Tja, tror min smag for styrkeløft kom lige efter militæret, sidst i maj 2004. der maxed jeg i bænkpres med at grinde en 80kg op. Så gik sommeren med at fumle lidt rundt uden helt at ane hva jeg lavede med vægtene og så kom Boris Sheiko i starten af sept. 04 og så er det ellers gået stærkt derfra :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Lal i AUS

Stille og rolig dag, der bar præg af en ikke alt for langt væk max test.

Ellers havde selvtilliden det godt efter de 210kg i dødløft, og til trods for at mig og nskou var de eneste styrkeløfter i kælderen mod en halv snes disko´er ... fik Rammstein lov til at brage igennem, uden at der blev pillet ved anlægget.

Bænk

10rx1s med 50kg

3rx1s med 80kg

3rx2s med 100kg

2rx1s med 100kg (var egentlig helt død i brystet allerede fra starten af og kunne mærke at trejde rep ikke ville komme op, så istedet for failure stoppede jeg her)

10rx1s med 80kg (backoff sæt)

Frivend

3rx1s med 60kg

3rx1s med 90kg

1rx1s med 100kg (nem!)

0rx1s med 110kg (MISS ... for meget fokus på at trække med armene og for lidt skub med benene umiddelbart ... for den virkede ikke uoverskuelig tung)

Dips

20rx1s med BW i stilren form

Pull ups baghåndsgreb

10rx1s med BW

Der skete ikke så meget idag, da vi starter på nyt program på mandag og bare lige skulle have rørt musklerne,

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing

Så er det tid til et nyt program, 4 gange bænk om ugen var jo ikke til at stå for, så smolov jr til BP .... har hørt gode ting om TJ single DL cyclus, så efter tesen, x er godt og 2x er dobbelt så godt :4thumbup: rykker jeg den igennem 2 gange om ugen ... til squatten smider jeg en breathing ind om onsdagen. Nu må vi se hvordan det går ... et løst udkast kan ses her!

Dmitry Bænk

6rx6s med 77,5kg (tonage 2790 kg :4thumbup: )

Dødløft

1rx15 med 137,5kg (omkring 20-30 sek pause, da jeg kørte hurtige skift med nskou ... de 5 sidste var helt sikkert meget mere eksplosive end de 5 første ... dejlig med noget teknik træning :bigsmile: )

Keystone dødløft med camped bar

5rx5s med 101kg (umiddelbart nemt, men da jeg har været dårlig til hamstring øvelser, var der helt klart anlæg til DOMS)

Skull Chrushers strict form

10rx5s med 27,5kg

Dips

8rx3s (triceps rystede efter SK´erne)

Chin ups forhåndsgreb smalt ... ladder

1,2,3,4,3,2,1 (blev hurtigt presset med den lang ROM)

Kabel Rows

10rx3s med 70kg

Ellers en hyggelig aften med rigtig meget kæbetræning, da Anto dukkede op samtidig ...

Anto => Her er den bænk artiklen jeg omtalte : Bænk på den hårde måde

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

efter tesen, x er godt og 2x er dobbelt så godt

...så efter dette program skal du deloade i tre år, hvor du fikseres i en hospitalsseng med drop... :laugh:

Seriøst, det ligner en hård omgang; det er lige før, jeg selv må skrue op for blusset for at kunne tillade mig stadig at mænge mig med jer...

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 1 dag 2

Puhhhhh en hård omgang, fik en svedetur, en fornemmelse af kvalme, rystende ben, periodisk krampe i glutes og var ikke istand til at formulere en meningsfyldt sætning lige efter sættet (spørg bare CK :tongue: ) efter breathings squats. Så skal helt sikkert på den igen næste uge ... lækkert at presse sig selv derud :4thumbup:

Bænk

5rx7-8s med 82,5kg (7 sæt efter prog, menmistede tælling lige pludselig og heller en for meget :wink: ... var overraskende nemme så det tyder godt ) Tonage 2887,5kg-3300kg

Breathings squats

22rx1s med 90kg (squattede i en hætte trøje da den isolere lidt mod stangen, men det er slut .... den ekstra varme fra trøjen blev hurtigt et irrationsmoment :sneaky2: ..... de første 5 gik hurtigt uden pause ... op til 13 begyndte det lige så stille at gå langsommere ... ved det 13´ende rep, var jeg klar over at jeg ikke nåede de 20 reps og vejret blev hevet heftigt mellem rep´ene ... ved nummer 17 og fremefter huggede jeg ned hver gang velvidende, at jeg næppe ville klare turen op.)

Incline DB bænk

10rx5s med 25kg

Preachers DB curl

10rx3s med 12,5kg

kabel crunch

10rx3s med 60kg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 1 dag 3

ordentlig energioverskud der skulle brændes af og det gik forrygende .... måtte desværre leve med 2 x 15kg skiver yderst på min 140kg dødløft, da Kylie Minogue-folket havde stjålet de fleste gummiskiver til deres cirkus curls :dry:

Bænk

4rx8s med 87,5kg (overhovedet ikke så slem som frygtet, men jeg gruer stadigvæk for næste uge, når der kommer 5kg oveni hatten) Tonage 2800kg

Dødløft

1rx15s med 140kg (raketter baby :cooldance: ... god fart, en del forbedret teknik og meget kort pause imellem sættene)

Militarypress

5rx4s med 50kg

4rx1s med 50kg (blev en smule forced med bentryk og ryg svaj, så jeg stoppede i god tid)

Arnold Press

6rx3s med 20kg

Cable Rear Lateral Raise

6rx3s med 15kg

Triceps Dips .... ladder

1,2,3,4,5,6,7,8,7,6,5,4,3,2,1 ... 64 dips :devil:

Roman Chair Crunch

10rx3s

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 1 dag 4

var på druk igår, ikke rigtig noget og spise hele dagen, pllus jeg havde lidt skulder vrøvl ... så alt i alt en temmelig energi forladt omgang, heldigvis var Anto i kælderen, så der blev trænet en del kæbe.

Bænk

3rx8s med 92,5kg (skulle have været 10 sæt, men skulderen drillede og det hjalp ikke at sætte kg´ene, så jeg stoppede ved 8s)

Benpres

5rx1s med 100kg

5rx1s med 200kg

5rx3s med 250kg

Hammer curls

6rx3s med 20kg til hver arm

Chin ups bred overhånd ... laddder

1,2,3,4,5,4,3,2,1

Der blev desuden træent lidt frivend og frontsquat greb med Anto.

Link to comment
Share on other sites

Hey Tind :smile:

Det ser rigtigt godt ud med træningen, jeg har lige set video af dit 210kg dødløft og dit 110kg bænkpres. Det er en vild fremgang du har haft på det sidste, og især i bænkpressen lignede det at der var til mere end de 110kg, men det så faktisk også ud som om der var en smule overskud på de 210 i dødløften.

Det er forresten alt for griner med den måde du omtaler disko folkene, jeg kender selv et par stykker af diskoerne derinde, og de siger at der er nogen som råber og går helt amok med tunge vægte og høj musik :laugh: Men så må jeg jo indrømme overfor dem, at jeg også træner som jer og er på jeres side, hvad angår god trænings stemning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Tind :smile:

Det ser rigtigt godt ud med træningen, jeg har lige set video af dit 210kg dødløft og dit 110kg bænkpres. Det er en vild fremgang du har haft på det sidste, og især i bænkpressen lignede det at der var til mere end de 110kg, men det så faktisk også ud som om der var en smule overskud på de 210 i dødløften.

Det er forresten alt for griner med den måde du omtaler disko folkene, jeg kender selv et par stykker af diskoerne derinde, og de siger at der er nogen som råber og går helt amok med tunge vægte og høj musik :laugh:  Men så må jeg jo indrømme overfor dem, at jeg også træner som jer og er på jeres side, hvad angår god trænings stemning :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :wink: jeg har en mærkelig bænk, den ligger ret lavt iforhold til de 2 andre og så har jeg et sticking point 10 cm over brystet, der hurtigt gør sig gældende, selv ved lave vægte. Tilgengæld flyver dødløft frem, selvom jeg ikke træner den særligt intensivt.

Mht. disko´erne er min tålmodighed ikke så stor for folk, hvis hedeste træningsfantasi involverer lounge musik og et smith-stativ.

Har checket din log jævnlig efter FMJ´s henvisning ... har været spændende at følge din diæt. Imponerende hvor heldig du slap fra den. Selv panikker jeg 100% ved tegn på styrkenedgang og rydder den nærmeste fast food joint.

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 2 dag 1

Fantastisk dag, masser af energi og overskud hele vejen igennem ...

Dog har disko folkene åbenbart ikke fattet det endnu .... mens vi lige var ved at afslutte dødløft, gik en af pindende op og skruede så langt ned for musikken at man ikke kunne hører orderne, til trods for at han havde høretelefoner på :music: og brugte en Ipod .... ...... :please::bottom::ill:

Den fik lige lov at stå i 2 min, så fik volume knappen 150% på vej ned til chin ups. :gun2::rocketwhore:

Bænk

6rx6s med 82,5kg (nem!)

Dødløft

1rx10s med 160kg (glimrende fart i de sidste 5)

Goodmornings strict style

5rx5s med 65kg

Pull ups med underhåndsbreb.... ladder

1,2,3,4,5,4,2½,2,1

Skullcrushers

10rx5s med 27,5kg

Kabel crunch

10rx3s med 60kg

Link to comment
Share on other sites

Dog har disko folkene åbenbart ikke fattet det endnu .... mens vi lige var ved at afslutte dødløft, gik en af pindende op og skruede så langt ned for musikken at man ikke kunne hører orderne, til trods for at han havde høretelefoner på  og brugte en Ipod .... ......

The Governator ville kalde den slags for "Girliemen"

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr bænk, 2x Tj single + lidt breathing uge 2 dag 2

Kort dag, da jeg fuldstændig slog mig selv ihjel i squatten ...

Bænk

5rx7s med 87,5kg (ingen udprægede grinder reps, så det var helt ok)

Breathing squat

25rx1s med 95kg (ikke rart når fornemmelsen af at ens quads smelter, sparker ind)

Lying cable flies

10rx3s med 15kg

Verden ville ikke stå stille, så jeg røg tidlig hjem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share