AK Thor


incognito
 Share

Recommended Posts

Kunne ikke finde nogle åbningstider på hjemmesiden??

<{POST_SNAPBACK}>

AK. Thor

er Danmarks ældste vægtløfter klub.

Klubben kan tilbyde træning i vægtløftning og deltagelse i div. mesterskaber.

Begyndertræning/intro hver tirsdag og torsdag kl. 17:00-19:00.

Medlemmerne i klubben arrangrer hyggeaften flere gange om året, hvor vi bla. går i byen og bowler, spiser god mad m.m.

Klubadresse:

Kløvermarksvej 50, 2300 København S

Træningstider:

Mandag: 16-19

Tirsdag: 16-20

Onsdag: 16-19

Torsdag: 16-20

Fredag: 16-18

Lørdag: 10-12

Søndag: 10-12

Kontingent:

Første 3 måneder er gratis.

75 kr. pr. måned for ungdom (9-16 år)

75 kr. pr. måned for juniorer (17-20 år)

210 kr. pr. måned for seniorer (20-99 år)

Kontaktperson:

Benny Østerbye

Tlf.: 4636 1133

Tilbage til kluboversigt

<{POST_SNAPBACK}>

det der skal du nok ikke ligge så meget i..... både tider og priser er til at lukke op og skide i.... men adressen passer.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke finde nogle åbningstider på hjemmesiden??

<{POST_SNAPBACK}>

AK. Thor

er Danmarks ældste vægtløfter klub.

Klubben kan tilbyde træning i vægtløftning og deltagelse i div. mesterskaber.

Begyndertræning/intro hver tirsdag og torsdag kl. 17:00-19:00.

Medlemmerne i klubben arrangrer hyggeaften flere gange om året, hvor vi bla. går i byen og bowler, spiser god mad m.m.

Klubadresse:

Kløvermarksvej 50, 2300 København S

Træningstider:

Mandag: 16-19

Tirsdag: 16-20

Onsdag: 16-19

Torsdag: 16-20

Fredag: 16-18

Lørdag: 10-12

Søndag: 10-12

Kontingent:

Første 3 måneder er gratis.

75 kr. pr. måned for ungdom (9-16 år)

75 kr. pr. måned for juniorer (17-20 år)

210 kr. pr. måned for seniorer (20-99 år)

Kontaktperson:

Benny Østerbye

Tlf.: 4636 1133

Tilbage til kluboversigt

<{POST_SNAPBACK}>

det der skal du nok ikke ligge så meget i..... både tider og priser er til at lukke op og skide i.... men adressen passer.

<{POST_SNAPBACK}>

Priserne er da gode nok pånær de 210 for seniorer. Det er 75 pr. måned for alle men man betaler forud for hvert kvartal. Men ja¸ resten er lidt hmmm upræcist.

Det bedste er som Niske siger at tage kontakt til en af os tre og så aftale et tidspunkt. Jeg skrider godt nok ned hvor der er solskin de næste seks uger fra på søndag¸ men kommer da tilbage til januar.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

jeg kigger nok forbi igen når jeg dropper forbi kbh, og inco. du skylder stadig en kvajeluder :laugh: , men det er jo fint for mig hvis jeg kan blive medlem så jeg har et billigt sted at træne de gange jeg er i kbh indtil jeg mere permanent flytter under tøflen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er det til at parkere en bil i nærheden? Er det til at træne efter arbejde (omkring kl. 17)?

Jeg har droppet det lokale center. Mit hjemmegym funkere sådan set fint, men nogle gange er det lidt ensomt. Og det vil nok ikke skade med nogle kommentarer fra folk der har forstand på tekniken. Så måske man kunne træne en dag eller to om ugen i ak :smile:

Link to comment
Share on other sites

så længe fodbold sæsonen er i gang er den en pedel fra 16-21ish, der kan låse op, hvis der ikke er nogen. Men som regel er der nogen mandag og torsdag fra 1530-1800 og lidt mindre fast lørdag 1300-1600. Der er osse nogle motionister som kommer lidt mere diffust hen over dagen.

Link to comment
Share on other sites

Er det til at parkere en bil i nærheden? Er det til at træne efter arbejde (omkring kl. 17)?

Jeg har droppet det lokale center. Mit hjemmegym funkere sådan set fint, men nogle gange er det lidt ensomt. Og det vil nok ikke skade med nogle kommentarer fra folk der har forstand på tekniken. Så måske man kunne træne en dag eller to om ugen i ak  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtigt hvad Incognito siger, men som medlem får man også en nøgle! Så er det bare at låse sig selv ind.

Har været der en gang, og det var alt for fedt! Har tænkt mig, at melde mig ind derude, og så prøve at se, om jeg kan få en træning om ugen derude. Det er desværre halvbesværligt for mig at komme derud. :smile:

Link to comment
Share on other sites

iøvrigt har heffe og mig snakket lidt om hive vægtene ud på parkeringspladsen og lave lidt udetræning, hvis været kommer til at spille igen.... Det må være fedt at brække jern under solen....

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal jeg være med til. Lyder alt for fedt!

Rommel

Link to comment
Share on other sites

iøvrigt har heffe og mig snakket lidt om hive vægtene ud på parkeringspladsen og lave lidt udetræning, hvis været kommer til at spille igen.... Det må være fedt at brække jern under solen....

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal jeg være med til. Lyder alt for fedt!

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Parkeringsplads lunges! Bagoverkast med 10kilos jernskiver, Gang med vægtstang strakt over hovedet, farmerwalk :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

iøvrigt har heffe og mig snakket lidt om hive vægtene ud på parkeringspladsen og lave lidt udetræning, hvis været kommer til at spille igen.... Det må være fedt at brække jern under solen....

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal jeg være med til. Lyder alt for fedt!

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Parkeringsplads lunges! Bagoverkast med 10kilos jernskiver, Gang med vægtstang strakt over hovedet, farmerwalk :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

og squååååååååt og patpres ogogogogog..

Link to comment
Share on other sites

Nå.. jeg er nok i kbh fra torsdag til mandag, så vil da høre om der aktuelt var nogen af de rødmossede brushoveder fra ak, som skulle derud i dette tidsrum :smile:

Vil foretrække at det er pålidelige personer, men hvis ikke... så kan jeg da godt vente på dig anders :laugh::wink:

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Hold kæft hvor er det kuel med denne tråd. :4thumbup:

Jeg priser mig lykkelig, at jeg bor på Christianshavn, at mit SATS medlemskab endelig slutter her i august og jeg har søgt med lys og lygte efter et sted som AK Thor.

Jeg kan ikke præstere meget, men vi er 3 gutter, der helt sikkert er friske på at blive meldt ind. :bigsmile:

Skal man lave en aftale med på forhånd eller bare møde op?

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Nå.. jeg er nok i kbh fra torsdag til mandag, så vil da høre om der aktuelt var nogen af de rødmossede brushoveder fra ak, som skulle derud i dette tidsrum :smile:

Vil foretrække at det er pålidelige personer, men hvis ikke... så kan jeg da godt vente på dig anders :laugh:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg kan desværre ikke skuffe dig denne gang, da jeg skal til jylland i eftermiddag og først kommer hjem på søndag.... Heffe skal dog nok træne inden da.

Træning på mandag klokken 16 er 100% sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Nå.. jeg er nok i kbh fra torsdag til mandag, så vil da høre om der aktuelt var nogen af de rødmossede brushoveder fra ak, som skulle derud i dette tidsrum :smile:

Vil foretrække at det er pålidelige personer, men hvis ikke... så kan jeg da godt vente på dig anders :laugh:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold kæft hvor er det kuel med denne tråd. :4thumbup:

Jeg priser mig lykkelig, at jeg bor på Christianshavn, at mit SATS medlemskab endelig slutter her i august og jeg har søgt med lys og lygte efter et sted som AK Thor.

Jeg kan ikke præstere meget, men vi er 3 gutter, der helt sikkert er friske på at blive meldt ind.  :bigsmile:

Skal man lave en aftale med på forhånd eller bare møde op?

På forhånd tak!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg løfter torsdag klokken 15.00. Og igen lørdag engang :cooldance: PM mig hvis der er noget.

Heffe

Link to comment
Share on other sites

Nå.. jeg er nok i kbh fra torsdag til mandag, så vil da høre om der aktuelt var nogen af de rødmossede brushoveder fra ak, som skulle derud i dette tidsrum :smile:

Vil foretrække at det er pålidelige personer, men hvis ikke... så kan jeg da godt vente på dig anders :laugh:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Træning på mandag klokken 16 er 100% sikkert.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej, fedt oprindeligt emne...!

Jeg har langt om længe mandet min usle krop sammen og kigger forbi idag, mandag d. 8. august omkring kl 17.00 (det ligger lige ved siden af mit arbejde, så forhåbentlig kan AK Thor blive et fast sted 2-3 gange om ugen efter arbejde) jeg har dog ALDRIG trænet før så håber du eller en anden kan vise mig lidt rundt... :poking::blush:

/Torben

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share