1 Uges Vægttab


007-42
 Share

Recommended Posts

Jeg SKAL tabe mig et par kilo på 1 uge.

Jeg har været mange punkter igennem her i forummet, men jeg mangler stadig lidt info.

Kan nogle give mig lidt hint.

Jeg skal tabe mig så meget som muligt i den kommende uge.

Jeg har træningcenter til rådighed, og vil cykle og løbe dernede.

Men jeg kan - som så mange andre - ikke lade være med at spise, jeg skal da have noget at leve af.

Men hvad skal jeg spise.

Kan jeg spise meget brocolli og gulerødder. Og fisk.

Hvad med morgenmads produkter.

Jeg ved at når man skal tabe sig meget på kort tid vil det meste være væsketab og ikke fedttab, da det bliver svært at gøre så meget på kort tid, og vil være sundere og gøre det over længere tid.

Hvad kan man egentlig tabe på 1 uge ?

Tak på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Sej konkurrence. Hvis du sørger for at være fyldt med væske og mad ved indvejningen, og samtidigt spiser fornuftigt og træner, skulle det være muligt, hvis du altså er stækt dehydreret og ikke har mad i kroppen (spis f.eks suppe de sidste par dage), at "tabe" sig omkring 5 kg.

Din krop er nok ikke specielt glad for det, men held og lykke.

/Roger

Link to comment
Share on other sites

JA at tabe de 5 kg er ikke en del af konkurrencen, men bare om at have den største vægtforskel på en uge.

Vi spiser stadig mad men dog er det sundt mad.

Det der er sket er at vi har købt en lejlighed for at renovere den. Dette har resulteret i mange øl og meget take away mad..Mest Chichen Doner og chicken wings..

Da vi samtidig er i London er pubberne jo ikke langt væk.

Resultatet er en pisse fed lejlighed :w00t: - men desværre også en kæmpe sæk og nogle federe lår.

Og da konkurrence er godt, så hvorfor ikke..

Tiden er kun en uge, da en julefrokost kommer næste lørdag...... :king: :4mewantfood:

Nu får vi se om vi overhovedet kan tabe noget....

Link to comment
Share on other sites

Det var da en åndsvag konkurrence!!! :blink:

Hvad med at lave en 3-måneders konkurrence i stedet for?

Samt et væddemål om et 10 km's løb til foråret? Et officielt løb med tidstagning og diplom selvfølgelig...? Det ville da være lidt sejt! Det andet er for tøsedrenge....

Link to comment
Share on other sites

Det reelle vægttab du/i kan opnå på 7 dage vil være begrænset, hvis vi taler om et egentligt fedttab. Det kan godt være at vægtforskellen fra start til slut kan være 5 kg. eller mere, men det vil være 90% "maveindhold" (energidepoter, vædske mm.). Med mindre det er et vædemål, hvor taberen betaler for det næste ædegilde, giver det ikke mening og har intet formål. Kroppen har slet ikke godt af det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share