Vil gerne smide et par kilo ?


supahstar
 Share

Recommended Posts

hej, jeg er en dreng på 16 år som er normal af bygning,, dog sys jeg at der sidder lidt for meget fedt på maven.. hehe :D og det vil jeg gerne smide..

Hvordan gør jeg så det nemmest?

Jeg har ½ års adgang i et motions center, men er det nok at tage derind 3 gange ugentligt, eller skal jeg lave en kostplan, indtil jeg har tabt mig ?

Håber på der er en venlig person, eller flere der har lidt forstand på alt det her, da jeg gerne vil ha noget hjælp ;)

på forhånd tak

Simon

Link to comment
Share on other sites

Kostplan! Lige meget hvor meget sport du dyrker kan det altid ødelægges i køkkenet :smile:

Men hvis du ikke har dyrket sport før og begynder nu med samme kostvaner vil du sandsynligvis få en lavere fedtprocent.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har gået i motioncenter jævnligt, ca. 2 - 3 gange ugentligt siden august måned.. skal jeg føre en kostplan ? eller bare slide hårdt i det? cykle og løbe noget mere?

Link to comment
Share on other sites

Kostplan! Lige meget hvor meget sport du dyrker kan det altid ødelægges i køkkenet :smile:

Men hvis du ikke har dyrket sport før og begynder nu med samme kostvaner vil du sandsynligvis få en lavere fedtprocent.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har gået i motioncenter jævnligt, ca. 2 - 3 gange ugentligt siden august måned.. skal jeg føre en kostplan ? eller bare slide hårdt i det? cykle og løbe noget mere?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil sige - lav en kostplan. Lav en meget minutiøs kostplan hvor ALT vejes. Når du har gjort det en uge ved du MEGET bedre hvor skoen trykker. Og du kan så selv vurdere om det er bøvlet værd at fortsætte eller om du kan nøjes med at gøre noget ved de ting du har set er mindre heldige.

Link to comment
Share on other sites

velkommen til MOL

3 gange om ugen burde være nok. Du kan godt træne et fullbody-program selv om dit mål kun er at tabe dig. Men hvis dit mål kun er at tabe dit, er løb og cykling også helt findt. Kunsten er bare at spise mindre end du forbrænder. Du skal ikke gå i panik hvis du ikke mener du taber dig på maven, for der er desværre forskel på mennesker, og hvor på kroppen man taber sig først.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener du kan dyrke mere sport uden det er for belastende for dig, vil det naturligvis hjælpe, men det mest effektive er at spise mindre eller mindre kaloriedensitivt. Det lyder som om det er dine kostvaner du skal kigge på hvis du vil tabe dig.

Nåja, og velkommen til for resten :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share