Resultat fra DM Bodybuilding


klausjensen
 Share

Recommended Posts

23år,  men ham der vandt var kun 20 og er nok det største danske BB talent jeg har set i rigtig lang tid.... lidt synd at han ikke kunde pisse lige

<{POST_SNAPBACK}>

Ja han så rigtig godt ud... Er det 2 år man får karantæne hvis man ikke lige rammer den rene kop? :wink:

For så kan han jo komme igen når han er 23...

Link to comment
Share on other sites

Der er noget jeg ikke forstår.....!

Vægtklasse: Seniorer, herrer –80 kg.

Hvis han på førstepladsen bliver taget for doping.

nr 2 bliver 1

nr 3 bliver 2

hvorfor bliver nr 4 så stadig 4?

Vægtklasse: Seniorer, herrer –80 kg.

Her er der nu ikke nogle der vinder........ :blink:

nr 4: Michael Frengler har vel fortjent at få første pladsen. Han er den beste uden uden krudt......

Link to comment
Share on other sites

Der er noget jeg ikke forstår.....!

Vægtklasse: Seniorer, herrer –80 kg.

Hvis han på førstepladsen bliver taget for doping.

nr 2 bliver 1

nr 3 bliver 2

hvorfor bliver nr 4 så stadig 4?

Vægtklasse: Seniorer, herrer –80 kg.

Her er der nu ikke nogle der vinder........ :blink:

nr 4: Michael Frengler har vel fortjent at få første pladsen. Han er den beste uden uden krudt......

<{POST_SNAPBACK}>

Nr 4 er ikke testet, så alle dem der ikke er testet kan ikke rykke i placeringer. Surt hvis man er clean og nr 4 og de andre er snuppet, men sådan er det desværre :dry:

Link to comment
Share on other sites

HVAD ER DET LIGE DER SKER!!!! :mad:

I alt syv bodybuildere blev afsløret med anabole steroider i kroppen, en ottende stak af fra dopingkontrollen og endnu en testede positiv for hash.

I alt er 8 medaljer røget retur iflg. resultatlisten... dvs nummer 9 som testede positiv for hash ikke får straf og får lov at beholde medaljen i følge rygterne :dry:

DET ER FANDME FOR DÅRLIGT :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvad er det der sker? det gad jeg fandme også godt at vide!

hvordan kan man fra DBFF's på den ene side gå ud og fratage alle de bedste atleter deres medaljer og sige: "Skam jer at tage alt det doping" mens man på den anden side stolt præsentere Boris klein som shovets højdepunkt......

Det er måske ud fra devisen: "se slemme drenge, i behøver ikke tage alt det doping for at blive store, i skal bare træne rigtigt, bare se på Boris"

Desvære tror jeg at DBFF(lige som de fleste andre) føler sig 99% sikre på at Boris er på AAS..... hvilket i givet fald betyder at der er tale om fed og klam dobeltmoral.

Edited by Old Qua
Link to comment
Share on other sites

HVAD ER DET LIGE DER SKER!!!!  :mad:
I alt syv bodybuildere blev afsløret med anabole steroider i kroppen, en ottende stak af fra dopingkontrollen og endnu en testede positiv for hash.

I alt er 8 medaljer røget retur iflg. resultatlisten... dvs nummer 9 som testede positiv for hash ikke får straf og får lov at beholde medaljen i følge rygterne :dry:

DET ER FANDME FOR DÅRLIGT :bottom:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det lyder fandeme SORT...!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

HVAD ER DET LIGE DER SKER!!!!  :mad:
I alt syv bodybuildere blev afsløret med anabole steroider i kroppen, en ottende stak af fra dopingkontrollen og endnu en testede positiv for hash.

I alt er 8 medaljer røget retur iflg. resultatlisten... dvs nummer 9 som testede positiv for hash ikke får straf og får lov at beholde medaljen i følge rygterne :dry:

DET ER FANDME FOR DÅRLIGT :bottom:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nu forstået det sådan at ham der blev taget for hash OGSÅ blev taget for AAS (altså en af de fire test som var forsinkede). Det vil vel også give en eller anden form for logik med hash, da han sandsynligvis har troet at det kunne skjule AAS i testen.

Men ellers er jeg helt enig i at det er for dårligt.

Nu hvor jeg er igang må jeg hellere tilstå, at jeg selv var en af dem som jublede og syntes det var fedt at se dem på scenen (også Boris) selv om jeg jo godt inderst inde vidste at sandsynlighden for at AAS med i spillet var meget stor.

Det får mig da til at overveje om jeg vil se BB konkurrencer fremover som publikum, da det jo er hamrende uretfærdigt at konkurrere på så ulige vilkår.

På den anden side syntes jeg også at der var flotte atleter mellem de tilbageværende bl.a Kragen/Christian, Michael Trebbien fra min klub og især Morten Pedersen som jeg selv var lidt i tvivl om med hensyn til AAS. Men super flot at han var clean.

Jeg håber engang det bliver muligt at lave konkurrencer, hvor der dopingtestes f.eks en uge før konkurrencen (med resultat), men det sker nok ikke lige foreløbig.

PS. Jeg fatter ikke man kan bliver snuppet for doping i Bodyfitness, hvor man jo netop ikke må have for mange muskler !

PPS. Svendsen->Vacant betyder ledig, altså at placeringen ikke er besat

mvh Jan

Edited by JJ1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share