Film med Coleman download


LAWMAN
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ok, jungs!

For det første så kan Direct Connect, Kazaa, Mopheus osv. ikke sammelignes.

Deres netværk og måden filerne deles på er ikke ens!

1) I Kazaa/Groskter finder i squat(øh, he he!)!!

Det var det første jeg prøvede!

Bruger det kun til at finde enkelte MP3'er!

2) eDonkey bruges sammen Donkeybot som automatisk re-connecter hvis downloaden failer!

3) I Direct Connect henter jeg alle mine film, spil og programmer, inkl. Ronnie Colemans film!

Hvis i joiner en hub og den ikke er der, så quit og join en anden, filmene er der, jeg har selv hentet dem herfra!

Faktisk mens jeg skriver tråden her, er der en makker der henter The Unbelievable fra mig via Direct Connect!

Nuvel, hvis intet af dette virker så kan i joine min allerede kørende FTP!

Drop mig en mail med jeres ønskede brugernavn og pass, så får i port og IP af mig!

Men husk, jeg upper kun med 256! (32 kb/s)

Link to comment
Share on other sites

Wooooo!

Sygt nok jo!

Jeg har en folk fra MOL som suger henholdsvis fra Kazaa, eDonkey, Direct Connet og min FTP!

Min 1024/256 linie er tem'lig belastet!!:notify:

He he, men jeg forstår, det er også fede film!!

xax kommer forbi imorgen kl. 09.00, så sætter jeg sku lige Unbelievable på inden vi tager og i centeret og squatter!!!

YEAH!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige sætte en ting på plads!

Min FTP kører kun når jeg hjemme i lejligheden og ikke udenby's, pga elregning og eventuelle kortslutninger..... ikke så fed at komme hjem til en nedbrændt lejlighed!

simonV klagede over at han blev smidt af igår aftes og ikke ku' komme på mere.......... min computer står klods op af min seng, ja faktisk rager min seng ca. 5 cm. ind under mit computerbord og og det er ikke fedt at høre på maskinen køre om natten når jeg skal ha' min skønhedssøvn!:)

Jeg tager til Tønder hele weekenden og er først hjemme søndag aften, så den kører ikke før!

Link to comment
Share on other sites

Et tip til Direct Connect brugere: Prøv at komme på serveren "SWE-[bBB] MAXIMUS[bBB]".

Der kan man finde både The Unbelivable og Pumping Iron. Jeg er ved at hente Pumping Iron - har desværre ikke fået held til at få startet download af Ronnie Coleman filmen endnu.

Og så er Direct Connect iøvrigt noget af det mest brugerfjendske lort jeg endnu er stødt på.

Link to comment
Share on other sites

hehe så placer det dog inde på "KAZAA" :) Det kan alle virkelig godt finde ud af, og hvis man ikke kan det, så er man selv ude om det :)

Jeg vil endda være med til at sprede filmen, men jeg gør det inde på KAZAA - så nu ved i det - under "ZengaBenga"

Ha' en fed påske alle sammen på MOL

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl, som kunne brænde et eksemplar for et symbolsk beløb? Min firewall vil desværre ikke tillade mig at bruge den slags programmer :(

Deluxe>> Hva betyder ZengaBenga?

Link to comment
Share on other sites

DBM : Ikke noget ... rimer bare lidt :) Nevermind - Du kan SAGTENS modtage filmen anyway - Med lidt god vilje, og ikke engang et særligt stort beløb, hvis du insisterer på det ;) Så jeg snildt via MSN sende dig filmen. Du skal nok tillægge cirka mellem 4-10 timer på dit projekt her, kommer an på din forbindelse selvfølgelig.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg set den video med Ronnie og...

Han har nogle imponerende løft, men formen er noget sucky. Front press er nærmest et halv løft, og hans dødløft er Bounce'n'Go, mens hans fronsquat kunne have været en del dybere.

Jeg er stadig imponeret(Han er trodsalt kun bårdibilder :biggrin2: ) men langtfra så imponeret som før jeg havde set videoen med ham.

Light weights Baby...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

XAX - Jeg mener det er fordi det er high intensity training, her gælder det om at korte tiden mellem sine set, og hvis du ser godt efterkan du se at han i feks front squat går helt i bund men ikke helt i top, for at korte tiden mellem sine set, plus at de skal udføres eksplosive.

Ronnie coleman er langt fra alene om at være sej:

Kevin levrone

Bænkpres 270 kg  squat 370 kg

så han er vel stort set ligeså stærk som Ronnie, hvis ikke mere.

Link to comment
Share on other sites

Det har intet at gøre med at korte pauser mellem hans sæt. Jeg har set hans video og han går langtfra i bund ved fronsquat.

Det er da iøvrigt også noget vrøvl det du siger. Køre partials for at korte sættiderne ned...

Jeg vil da også gerne se hvor du har fået de tal med Kevin Levrone fra!?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg har en kæmpe bog om bodybuilding hvor der er et index med mange bodybuildere.

Bodybuilding Encyclopia

Der står i starten af filmen at det er " super high intensity training" så lidt ret har jeg da.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuilding Encyclopia, vel ikke den som er skrevet af Arnold, vel??

super high intensity training

Ja ja, alle går og slynger om sig med ordet intensitet. I virkelig så er intensitet et spørgsmål om hvor tæt man arbejder på ens 1RM.

Det andet er det sædvanlige macho-bodybuilder-muscle'n'fitness-high-intensity fis.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Den er skrevet af Muscle mag og er en fed bog på over 500 sider, hvor der er alt fra AS til BB Historie til Kost og " Training with the champs" Hvor man kan se at arnold nogle gange kørte op til 50 set i skulder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også lige set filmen, og må da også indrømme at jeg blev skuffet da jeg så på hans udførelse af øvelserne. Jeg havde egentlig regnet med at man kunne bruge hans video som retningelinje for udførelsen af øvelserne, man det kan man vist langt fra.

Desuden synes jeg hurtigt man bliver træt af at høre på sætningen "light weights baby, yeah", tror han siger det 100 gange i filmen. Men må sgu sige han er enormt stor. Det er hans mave dog også. Se i sær der hvor han tager sin politiuniform af, det er noget af en sæk han render rundt med der:-)

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man huske at Ronnie Coleman er bodybuilder. Jeg synes ikke der er noget grundlæggende galt med hans udførsel. Der ville være det hvis han trænede for at stille op i styrkeløftskonkurrencer.

I front squat locker han ikke helt ud, for at holde spændingen konstant på lårene (dybden er jo til en vis grad ligegyldig i BB sammenhæng). Det samme er tilfældet i seated front presses. Han undlader den sidste 1/3 af bevægelsen, for at holde spændingen på deltoideus musklen, og undgå den træthed, som uundgåeligt ville opstå hvis han lukkede alle hans gentagelser ud med så tunge vægte. Lou Ferrigno gør det samme i hans military presses og incline bænkpres i den træningssektion der er af ham i pumping iron.

Jeg så fornylig et lille video klip af Nasser El Sonbaty´s træningsvideo. Her kunne man vitterligt snakke om dårlig form. Han cheatede for vildt i ALT. Coleman snyder trods alt ikke unødigt meget.

Hvad angår den nævnte bog, så giver jeg xax ret. Bare det at det er musclemag som har udgivet den, fortæller mig det er noget skod lort. Supertraining, science & practice of strength training osv. det er bøger som rykker.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg vil egentlig give dig ret i at det er en skod bog, men der står en masse andet om bodybuilding som man ikke kan finde i andre bøger.

Link to comment
Share on other sites

Hvad kan man så konkludere? At bodybuilder er nogle tøsedrenge hvad angår træning... :biggrin2:

Kald mig gammeldags, eller styrkeløftsspasser, men jeg forventer f***** at se folk træne med fuldt ROM hvis der er tale om sådanne blærevideoer, medmindre vi har at gøre med styrkeløft, hvor partials har deres rette plads.

Desuden så render Ronnie også som bekendt også rundt og siger "Light weights baby" med en lespeagtig stemme, hvilket efter min mening er med til at bekræfte et par uheldige fordomme om bodybuildere...

Og så må vi ikke glemme den mave han render rundt med, og det er han underligt nok ikke alene om. Det er efterhånden til at brække sig over, den måde bodybuilding har udviklet sig på.

-> Infestedass

Hvad skal du med bodybuildingbøger når du er styrkeløfter? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

XAX - Jeg fortryder fandme at jeg har købt dem, men jeg købte dem dengang jeg var biceps - triceps fanatiker, og det har betydet at jeg har 4 bøger liggende som jeg ikke kan bruge til en skid. Men filmene er da okay, bare lige for at ha nogle at sammenligne med he he!!!

XAX - Igen Styrkeløft rocks og en anden ting er at bodybuilding er røvsygt, stå og lave dumbell curls med høje reps" Fuck det" Når man har prøvet at stå i engang squat med 150 kg,så ved man at det er hardcore.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share