Hvad laver du her?


DaDane
 Share

Hvorfor er du på MOl?  

139 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg er her af gammel vane, det meste og vigtigste omkring styrketræning generelt har jeg efterhånden lært. Jeg har mere behov for at blive skadesfri og træne end at tilegne mig mere viden.

Min egen log og så de logs af dem jeg kender, er det som er mest interesseret for mig at læse og skrive i.

Derudover ynder jeg at grise off-topic til fra tid til anden med alskens underlige ting. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft :devil::devil::devil:

Jeg har egentlig lært det grundliggende, men lige på det punkt er jeg nok en lille smule videns liderlig :innocent:

Desuden kender jeg efterhåneden en del her indefra og følger der også med i deres log/blog

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Oprettede min profil for lang tid siden, men har ikke rigtig brugt den se evt. oprettelsesdato og indlæg, hehe.

Men er begyndt at snuse lidt rundt herinde nu. Jeg er her primært for at læse og følge med i diverse trænings tråde og selvfølgelig suge til mig af viden :)

:4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man kunne stemme på kondition, løb og vægttab på én gang havde det fået min stemme, men nu blev det altså til "for at lære mere om vægttab"

En måske glemt stemmemulighed kunne også være "for at lære mere om ernæring" - For det mener jeg også dette forum er fantastisk til, jeg startede selv på 0 hvad angår ernæring men har igennem Getbig (primært Jørgen Storm) og senere MOL fået en udmærket grundviden, som har givet mig interesse i at uddanne mig inden for området.

Det giver også en god fornemmelse, når man er i stand til at hjælpe folk på rette vej, ligesom det også er dejligt at kunne stille spørgsmål selv, og derefter få oftest meget kvalificerede svar tilbage.

Logbogen er om noget en af grundene til jeg har kunne holde min livsstilsændring tror jeg.

Jojo, MOL er forhåbentlig kommet for at blive :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Skide godt sted. Står man og mangler råd og vejl. så er der mange der hjælper og har de fedeste idéer. Ikke alle er gode, men det er sagen uvedkommende. Kan godt li at forummet er aktivt og at de fleste gider og orker at være behjælpelige. Jeg er ikke den type der har lyst til at spørge så ofte når jeg træner, desuden mister jeg hurtigt tilliden til folk, når de insisterer på at det de siger bare er guld værd. Herinde kommer der mange øjne på de ting der bliver skrevet.... det er eksperter der reviderer eksperter. Kan sku ikke blive meget bedre :4thumbup:

Jeg gir fem træstammer for stedet og ikke mindst for klientellet. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er her originalt pga. bb-træning, kost og skader - fordi det er en stor del af mit liv idag.

Men´der går lidt lang tid imellem de gode diskussioner efterhånden, og ja så havde jeg lovet mig selv at holde mig fra OT - som kan blive uhyre vanedannende - men det gik lidt i vasken.

Jeg synes især MOL er blevet fedt efter der er kommet så mange atleter på, og man har altid lidt god inspiration at hente i logbøgerne hvis man mangler lidt.

Derudover så er det "rart" at være i rum sammen med såmange som mere eller mindre deler eens hobby- også selvom man lige snakker om noget andet. Det gør også at man på MOL idag faktisk er ret hurtig til at få nyhederne når der foregår noget i miljøet (ADD problematiker, stævner, etc. etc.).

Derudover er der kommet gode venskaber udaf MOL synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

overspringshandlinger :)

Diskussioner på højt niveau er meget sjældne desværre!

Derudover har jeg igennem MOL lært en masse skønne mennesker at kende. Via min log fået en masse gode tips og tricks.

Uden MOL og Anyone var jeg nok aldrig blevet en rigtig styrkeløfter. Så på den vis er MOL guld værd...

Link to comment
Share on other sites

For at det er rart og hyggeligt at dele interessen med andre.

Det er ikke så let i det virkelige liv, for jeg tror vi er kun en lille

procentdel af befolkningen, der interesserer sig så meget for det.

Logbøgerne er gode til erfaringsudveksling, men den dciderede lærdom,

ang. træningsmetoder, og hvad der virker, synes jeg, der er mere af

på forsiden og andre steder, end her i forumet.

Og der, hvor debatterne kører på det højeste videnskabelige niveau,

synes jeg der er mindst at hente, enten fordi jeg ikke forstår det,

eller måske fordi det er taget ud af den helhed som træningen er.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Kammeratskabet er efterhånden gået hen og blevet det vigtigste, eftersom der rent vidensmæssigt ikke er så meget at hente mere, som da man var ny på siden.

Kammeratskabet er til gengæld utroligt meget værd. Jeg har lært mange utroligt sympatiske mennesker, her fra MOL, ude i det virkelige liv.

Uden MOL, ville mig og gutterne (Stegger og Foodman) nok aldrig have lært Folmand at kende. Og mit venskab med Folmand, er klart det vigtigste, der er sket for mig i min tid på MOL.

Men ellers er der også folkene, der kommer til miniMOL-træf og folkene fra AUS og mange andre, der har været utroligt behagelige bekendskaber.

Og så er mit ansigt åbenbart blevet kendt, for jeg er ofte blevet udsat for, at folk har kunnet genkende mig, her fra MOL, indenfor træningsverdenen.

Link to comment
Share on other sites

Der er rigtigt, at der efterhånden er længere mellem guldkornene, jo mere viden man får, men jeg synes alligevel, der kommer lidt en gang i mellem, så det er nok primært for:

- opdatering på ny viden/forskning (hvis der kommer noget nyt, så kan man være sikker på, at det er en aktiv tråd)

- underholdning (sjove typer med mærkværdige indlæg, sjove links i OT osv)

- Vane (knappen ligger lige i browserens foretrukne, og den SKAL lige have et tryk, når man har tjekket mails osv.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share