Video foredrag om AS


Guest simoh
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg synes det er for dårligt at gå over for rødt - uden at jeg i øvrigt ser sammenligningen som værende af nogen relevans...

<{POST_SNAPBACK}>

Sammenligningen er relevant, da det var svar på et af dine argumenter som lød

Det er ULOVLIGT at bruge AS.

Det er også ulovligt at gå over for rødt :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Endvidere kan der være genetiske forklaringer på de ovennævnte problemer, som gør det sværere at dømme disse individer.

<{POST_SNAPBACK}>

I fald det virkelig er tilfældet, kunne der så ikke også være disse "genetiske forklaringer" på, hvorfor nogle bliver AS-(mis)brugere?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, ganske givet. Men man bliver ikke misbruger uden at prøve stoffet, vel? Og det er vel det der er målet, at folk slet ikke skal prøve det...

<{POST_SNAPBACK}>

Du modsiger jo dig selv. Alkoholikere skal ikke nedgøres, fordi de muligvis ikke selv kan gøre for deres misbrug, men AS-brugere skal nedgøres, på trods af at de muligvis heller ikke selv kan gøre for deres misbrug. De andre omstændigheder du nævner er jo identiske i forb. med alkoholisme og AS-misbrug - Man bliver heller ikke alkoholiker uden at prøve at drikke alkohol :wink:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk, at det er helt ok at hetze og nedgøre AS-brugerne.

1. Det de gør er skadeligt for dem selv, og potentielt skadeligt for andre (hvis de får roid-rage). Og det er nu en gang samfundets opgave at beskytte de svage (også AS-brugerne).

<{POST_SNAPBACK}>

Man får ikke roid rage hvis man ikke i forvejen har tendens til at blive utrolig let irreteret...

Roids gør ondt værre, men det gør ikke en stille og rolig person til stjernepsykopat... Lorte argument.. For du aner ik hva du snakker om...

Link to comment
Share on other sites

Endvidere kan der være genetiske forklaringer på de ovennævnte problemer, som gør det sværere at dømme disse individer.

<{POST_SNAPBACK}>

I fald det virkelig er tilfældet, kunne der så ikke også være disse "genetiske forklaringer" på, hvorfor nogle bliver AS-(mis)brugere?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, ganske givet. Men man bliver ikke misbruger uden at prøve stoffet, vel? Og det er vel det der er målet, at folk slet ikke skal prøve det...

<{POST_SNAPBACK}>

Du modsiger jo dig selv. Alkoholikere skal ikke nedgøres, fordi de muligvis ikke selv kan gøre for deres misbrug, men AS-brugere skal nedgøres, på trods af at de muligvis heller ikke selv kan gøre for deres misbrug. De andre omstændigheder du nævner er jo identiske i forb. med alkoholisme og AS-misbrug - Man bliver heller ikke alkoholiker uden at prøve at drikke alkohol :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Forskellen ligger bl.a. i det faktum at AS-brug er ulovligt! Men du har selvfølgelig allerede ytret, at dette argument ingen betydning har for dig.Endvidere er AS langt mere potent end alkohol.

Man får ikke roid rage hvis man ikke i forvejen har tendens til at blive utrolig let irreteret...

Roids gør ondt værre, men det gør ikke en stille og rolig person til stjernepsykopat... Lorte argument.. For du aner ik hva du snakker om...

Jeg har aldrig påstået at alle får roid-rage, men blot at risikoen er til stede, så det er vist dig der bruger "lorteargumenter". Om du så aner, hvad du taler om? Ja, jeg kan jo bare tænke mit :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Forskellen ligger bl.a. i det faktum at AS-brug er ulovligt! Men du har selvfølgelig allerede ytret, at dette argument ingen betydning har for dig.Endvidere er AS langt mere potent end alkohol.
Hvilken forskel gør det at stoffet er ulovligt? Såfremt du kommer med helbredsmæssige argumenter, kan jeg finde flere argumenter for at forbyde rygning og alkohol på samme argumentation. :wink:
Jeg har aldrig påstået at alle får roid-rage, men blot at risikoen er til stede, så det er vist dig der bruger "lorteargumenter". Om du så aner, hvad du taler om? Ja, jeg kan jo bare tænke mit

Hvor har du din viden om AS fra? Jeg syntes dine synspunkter er totalt langt ude og uden nogen som helst sammenhæng med virkligheden. Såfremt AS var blot halvt så slemt som du siger ville de danske sygehuse jo være fyldt op med BB-wannabees. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Forskellen ligger bl.a. i det faktum at AS-brug er ulovligt! Men du har selvfølgelig allerede ytret, at dette argument ingen betydning har for dig.Endvidere er AS langt mere potent end alkohol.

Hvilken forskel gør det at stoffet er ulovligt? Såfremt du kommer med helbredsmæssige argumenter, kan jeg finde flere argumenter for at forbyde rygning og alkohol på samme argumentation. :wink:

Jeg har aldrig påstået at alle får roid-rage, men blot at risikoen er til stede, så det er vist dig der bruger "lorteargumenter". Om du så aner, hvad du taler om? Ja, jeg kan jo bare tænke mit
Hvor har du din viden om AS fra? Jeg syntes dine synspunkter er totalt langt ude og uden nogen som helst sammenhæng med virkligheden. Såfremt AS var blot halvt så slemt som du siger ville de danske sygehuse jo være fyldt op med BB-wannabees. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal det jo så siges at du ikke ved hvordan det ser ud om 10 eller 20 år og hvor mange BB-wannabees der ligger på hospitalet der... Men faktum er at når man tar AAS leger man med sit helbred og det ved alle!!! Alle ved dog ikke i hvor stor grad....

Men ellers er jeg enig med squatfather

Edited by GoingBiG
Link to comment
Share on other sites

Stop nu det roid hysteri en gang for alle og det flæberi om at en ting er ulovligt. Det hele er i pressen kørt op som om det er Danmarks største problem. Det skader almindelige motionisters vægttræningsomdømme og har man efter langs tids træning bare fået den mindste smugle størelse er man mistænkt. Resultatet er nu blevet ,at man skal bevise sin uskyld og lade sig overbeglo, mens man afgiver en tisseprøve. Bagefter kan man rende rundt med sit diplom fra ADD om halsen og proklamere sin uskyld og hvor lovlig man er eller poste selv samme bevis her på mol. Gud hvor latterligt. Bliv dog voksne.

Link to comment
Share on other sites

Stop nu det roid hysteri en gang for alle og det flæberi om at en ting er ulovligt. Det hele er i pressen kørt op som om det er Danmarks største problem. Det skader almindelige motionisters vægttræningsomdømme og har man efter langs tids træning bare fået den mindste smugle størelse er man mistænkt. Resultatet er nu blevet ,at man skal bevise sin uskyld og lade sig overbeglo, mens man afgiver en tisseprøve. Bagefter kan man rende rundt med sit diplom fra ADD om halsen og proklamere sin uskyld og hvor lovlig man er eller poste selv samme bevis her på mol. Gud hvor latterligt. Bliv dog voksne.

<{POST_SNAPBACK}>

Hentyder du til mig? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle der være flere AS-brugere på hospitalerne om 10-20 år?

<{POST_SNAPBACK}>

Der bliver jo flere og flere som bruger roids og ikke alle bivirkninger viser sig med det samme... De værste bivirkninger viser sig først efter en årrække med roids...

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo masser af folk som brugte AS for 20-30 år siden som lever og har det fint den dag i dag. :wink:

Ligger du inde med statistikker, som viser, at der er flere krudtere i dag end i 80'erne og starten af 90'erne, da AS endnu ikke var blevet ulovligt?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej men det er min overbevisning...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har færdes i træningsmiljøet i over 15 år, og det er min klare overbevisning at der var langt flere på AS for 10-15 år siden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

og disse individer er vel dybest set ikke værd at spilde tiden på.

.. shit.. jeg har EEET problem, en intelorence ... og det er overfor intolerente totalitære fundementalistiske ****** ..

Jeg tror desværre det er dig der er ude for rækkevidde, den stereotype skyggeside af genpølen .. gud forbyde (godt vi ikke er i ot) at man skulle forme sin egen holdning.

edit :

"Endvidere er AS langt mere potent end alkohol."

- på en skala fra 3 til 2, hvor meget mening giver den sætning ?

Edited by BrainRoid
Link to comment
Share on other sites

Tror der er mange unge der eksperementerer med AAS. Dog er det mest de uvidne som snupper en oral only kur eller X-steroide kombineret med et andet oral steroide. Da de tror at nålen er meget mere skadeligt (hvad den ikke er) Så de tror hvad kan nogle få oxyer gøre nu når jeg kan drikker mig stiv hver weekend og tager den ene kix efter den anden og en bane her og der. Der tror jeg mange gør fejlen.

Kender selv en som er 23 år nu han startede med at tage X oral præperat efter 500 tabs sammen med X og Y som injektion var den i vinkel og en stor bred MOFO. Det er ikke realiteten idag. Det er imidlertidig han er lille idag. Jeg mærkede hans lever og man kunne mærke den dunkede. Han har fået tjekket lever/nyretal osv. ved lægen hans levertal er skyhøje og samme som en alkoholiker der har drukket i 30 år. Men det skulle gerne vende tilbage til normal som jeg også tror det er blevet nu men stadig :wink:

Mange siger det er det samme som at ryge 40 smøger hver dag. får jeg lungekræft eller ikke ?

Link to comment
Share on other sites

Det største problem jeg har med AAS brugere er at de sværter sporten til og gør at seriøse folk bliver mistænkeliggjort.

Jeg kan heller ikke lade være med at synes at brugerne i de fleste tilfælde er taberagtige briantyper, der aldrig ville evne at læse en seriøs bog eller artikel om træning. Det har jeg set mange eksempler på både IRL og online.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Det største problem jeg har med AAS brugere er at de sværter sporten til og gør at seriøse folk bliver mistænkeliggjort.
samme her
Jeg kan heller ikke lade være med at synes at brugerne i de fleste tilfælde er taberagtige briantyper, der aldrig ville evne at læse en seriøs bog eller artikel om træning. Det har jeg set mange eksempler på både IRL og online.

Det holder givetvis også stik nogle gange, men det er altså ikke altid tilfældet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det største problem jeg har med AAS brugere er at de sværter sporten til og gør at seriøse folk bliver mistænkeliggjort.

Det kan jeg forstå .. det må være belastende at være steroide mistænkt bare fordi man har groet en muskel .. det er sku belastende uanset om man HAR været på eller ej...

udover det, pas på med at stereotype .. det er der mange før dig der har gjort med ufatteligt dårlige resultater...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share