Kreatin samtidig med cutting cyklus??


atomnissen
 Share

Recommended Posts

Jeg har tænkt over noget. Vil det ikke være en god ide, at starte en ny kreatin kur, samtidig med at jeg starter min diæt??

 Tanker er, at det "pump" man får i musklerne af kreatinen, sammen med det fedt man smider, igennem diæten/cardio træning, vil give et bedre slut resultat, end diæt/cardio alene.

Holder dette i praktis???

Link to comment
Share on other sites

det jeg mener er, at kreatin jo giver et større "pump" i musklerne (væske gør at de ser større ud). HVis dette kombineres med en diæt, hvor man jo forbrænder fedt, vil resultatet så blive bedre, fordi man taber fedt, samtidig med at musklerne bliver mere fyldige (igen, grundet væsken).

Hvis disse to ting fungerer sammen, må det da være optimalt???

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Atomnissen:

Jeg forstår hvad du mener, men af min egen erfaring giver Creatin kure når du er 40-60% inde i dem, de blødere kurve. Ja, du bliver mere pumpet af creatin (jeg gør) men det er i bløde kurve og former, du bliver ikke stram og kanted, hvis du ved hvad jeg mener. Jeg ved ikke om det virker i praksis, med at dine muskler måske ville træde flottere frem - Hos MIG, binder creatinen vand og får de store muskler til at se fyldige ud. Kodeordet her er fyldig . Og ikke stram og kantet.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share