Ephedra! Godt eller skidt?


TFKG
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

I forbindelse med at jeg arbejder som firefighter på Thule Air Base, har jeg et stort udvalg af amerikanske kostprodukter, at vælge imellem i den lokale BX! Ting som vidst ikke er på hylderne i dk. Jeg har overvejet at prøve nogle kapsler indeholdende bla. naturligt Ephedra og koffein. Ideen skulle være at jeg i kombination med hård regelmæssig træning, vil se hvad de kapsler kan gøre for mig i forbindelse med at cutte et "lag". Jeg har læst en del på nettet om de virkninger og bivirkninger sådanne kapsler kan have, i forbindelse med øget matabolisme og det der følger med! Jeg er derfor godt inde i farmakologien omkring stoffet, men vil lige høre om der er nogen herinde der har erfaringer med lign. Gode som dårlige!

Mvh.

Thomas :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede dem (TP) en overgang, i cirka en måned, kombineret med mit sædvanlige løbe og styrkeprogram. Tabte en del fedt, vil skyde det til 3-5 kilo, uden at miste styrke, og følte en dæmpet appetit. Den lidt shaky følelse man har til at starte med forsvandt efter cirka en uge. Havde ingen abstinenser eller lignende problemer med at stoppe efter en måned.

Det er de fakta jeg kan levere. Du nævner at du er godt inde i kemien, så jeg vil undlade at komme med advarslerne. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede dem (TP) en overgang, i cirka en måned, kombineret med mit sædvanlige løbe og styrkeprogram. Tabte en del fedt, vil skyde det til 3-5 kilo, uden at miste styrke, og følte en dæmpet appetit. Den lidt shaky følelse man har til at starte med forsvandt efter cirka en uge. Havde ingen abstinenser eller lignende problemer med at stoppe efter en måned.

Det er de fakta jeg kan levere. Du nævner at du er godt inde i kemien, så jeg vil undlade at komme med advarslerne.  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep jeg er rimeligt med hvad det angår. Har dog fundet et lign. preperat uden Ephdra