Mit sperm er brunt


extreme12
 Share

Recommended Posts

Har selv prøvet det et par gange og fik det undersøgt uden at lægerne kunne finde ud af hvad det skyldtes. Så spurgte jeg om det kunne skyldes slag i skridtet og det blev jeg bekræftet i. Det har en meget rød farve kort tid efter slaget men efter et par dage uden udløsning er det brunt. Ud over at slag/spark i skridtet ikke er særlig sundt er det sandsynligvis ikke noget farligt ved det og det forsvinder når det gamle sperm er kommet ud af kroppen. Hvis det er noget der fortsætter over længere tid bør du nok søge læge.

Jeg prøver bare at spare dig for en tur på hospitalet med ugers bekymring og ubehagelige ting op i numsen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har selv prøvet det et par gange og fik det undersøgt uden at lægerne kunne finde ud af hvad det skyldtes. Så spurgte jeg om det kunne skyldes slag i skridtet og det blev jeg bekræftet i. Det har en meget rød farve kort  tid efter slaget men efter et par dage uden udløsning er det brunt. Ud over at slag/spark i skridtet ikke er særlig sundt er det sandsynligvis ikke noget farligt ved det og det forsvinder når det gamle sperm er kommet ud af kroppen. Hvis det er noget der fortsætter over længere tid bør du nok søge læge.

Jeg prøver bare at spare dig for en tur på hospitalet med ugers bekymring og ubehagelige ting op i numsen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har snakket med min læge her til morges, skal en tur op til hende i eftermiddag, så må vi se. Men umidlbart kunne hun ikke sige på stående fod hvad det kunne være, hun spurgte også til bold i urinene, men det har der intet været af... Jeg har gået med det omkring 2-3 mdr. nu, så det må skyldes noget andet. Nu må vi se hvad hun siger...

Link to comment
Share on other sites

Har selv prøvet det et par gange og fik det undersøgt uden at lægerne kunne finde ud af hvad det skyldtes. Så spurgte jeg om det kunne skyldes slag i skridtet og det blev jeg bekræftet i. Det har en meget rød farve kort  tid efter slaget men efter et par dage uden udløsning er det brunt. Ud over at slag/spark i skridtet ikke er særlig sundt er det sandsynligvis ikke noget farligt ved det og det forsvinder når det gamle sperm er kommet ud af kroppen. Hvis det er noget der fortsætter over længere tid bør du nok søge læge.

Jeg prøver bare at spare dig for en tur på hospitalet med ugers bekymring og ubehagelige ting op i numsen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har snakket med min læge her til morges, skal en tur op til hende i eftermiddag, så må vi se. Men umidlbart kunne hun ikke sige på stående fod hvad det kunne være, hun spurgte også til bold i urinene, men det har der intet været af... Jeg har gået med det omkring 2-3 mdr. nu, så det må skyldes noget andet. Nu må vi se hvad hun siger...

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, når det har stået på så lang tid kan der jo være mange ting i vejen. Mit var 2 enkeltstående tilfælde med over et halvt år imellem. Men lad os da ikke håbe at du skal have fjernet dit produktionsapperat :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lidt pinligt spørgsmål, men vil gerne lige være sikker.

Mit sperm har den seneste tid været brunlig, skyldes det indtagelse af protein pulver (det er kommet efter jeg er begyndt på dette). Hvis ja, har det nogle skadeligevirkninger?

<{POST_SNAPBACK}>

...forstadie til koldbrand som følge af lang tids ikke-brug samt koldt og vådt undertøj...? :bookread: :4banned::4banned:

:laugh:

JUUUUUUUUUUST kidding - håber du får styr på sagerne via doktoren. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
forstår bare ikke, hvordan du har lagt mærke til det??

Kaster din kæreste det op igen eller hva?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det du ikke forstår :blink::blink::blink:

At han har betragtet sin sæd?

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

LOL Jesper.. :laugh:

Du har ikke overvejet at han eventuelt har siddet og hevet i piben, og set at det der kom ud var misfarvet? :blink:

Jeg vil slet ikke vide hvordan dit gulvtæppe ser ud, hvis du ikke kigger når du kommer :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share