LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Hey der lungbrush... Lovely pics må jeg sige... Det går kun fremad, kanon :4thumbup:Svedigt at du begynder at se dine abs, kan næsten gætte mig til at du fik overtalt damen til den morgen-"cardio" vi snakkede om? :wink::bigsmile:

Bliver super til april, når sneen er væk så vi kan powerwalke tidligt om morgenen... :w00t: :walking:

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo lige fået ny medlemsliste så der er nogen der skal u'! Planen er lørdag, men det kan rykkes...

Hvis du stik mod forventningen skulle ha fået noget ud af det SKOD excel ark, så må du gerne sende mig den nye version som rent faktisk kan indekseres rigtigt, så man har en chance for at finde rundt i det.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du har ret, den ser mærkelig ud når man skriver den ud...  Nåh, men så slipper jeg jo for at bruge penge på den Scott jakke og kæde...

For ikke at bruge udtrykket ubrugelig. Jeg kan godt afsløre for dig at det er cirka lige så svært at finde et spcifikt medlem på den liste, som at finde vand i sahara.

Du kan ikke indeksere møget fordi Champen der har strikket den sammen ikke har holdt sig til de rigtige celler halvdelen af tiden, Resultat: Tingene står kastet rundt.

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Haha, så skal du huske at have Scott jakke på + en tyk sølvkæde udenpå trøjen .... Det giver 1 meter mere når man kaster folk u´!! :laugh:

:laugh: :4thumbup:

Btw fandme fee´e billeder du har fået taget der.. Den gun er ikke menneskeskabt :blink: .. Den kommer fra en anden galaxe :w00t::devil: .. Satme længe siden jeg har set nogen med så leee´ peak på biceps :cooldance:

Men det skyldes jo alt sammen det nye krådtmix:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Playboy! Det betyder en del når det er fra kong biceps nr. 1 :wink:

Ja, tunkrådt er superlee, det går lige i gunnen sammen med kvarken!! :cooldance::laugh:

Hey der lungbrush... Lovely pics må jeg sige... Det går kun fremad, kanon  :4thumbup:Svedigt at du begynder at se dine abs, kan næsten gætte mig til at du fik overtalt damen til den morgen-"cardio" vi snakkede om?  :wink:  :bigsmile: 

Bliver super til april, når sneen er væk så vi kan powerwalke tidligt om morgenen...  :w00t:  :walking:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, det havde jeg helt glemt - Hun har nu ikke gjort det frivilligt, men så giver det også lidt mere :laugh: Ja det er sq lang tid siden jeg sidst har kunne se dem, så jeg er glad. Glæder mig også til vi kan teame op en gang imellem. :walking: blahblah: :wink:

Rimelig nasty-gun-peak på sidechest pics'et. :4thumbup:  :devil:

Mht. den frie runde - hvordan har du tænkt dig at bikse den sammen?

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Rall - dine egne pics er nu også ritti gode!! :4thumbup:

Well, jeg ved ikke helt hvordan jeg vil ligge den poseringsmæssigt, men jeg har trods alt fornuft (alle steder jeg læser om det står der NONO!! ... haha, men skidt pyt) valgt at starten ihvertfald skal være noget tunglee metal - og så sæføli noget armbaseret ... :4flex: :laugh: , men der er jo laaang tid til, så det kan nå at ændre sig mange gange endnu.

Blackice>>

Du har ret, den ser mærkelig ud når man skriver den ud...  :raisebrow: Nåh, men så slipper jeg jo for at bruge penge på den Scott jakke og kæde...

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Du slipper ikke, der er folk der nægter at ryge på røven hvis de ikke har set sølvkæden først!! :laugh:

Du har ret, den ser mærkelig ud når man skriver den ud...  Nåh, men så slipper jeg jo for at bruge penge på den Scott jakke og kæde...

For ikke at bruge udtrykket ubrugelig. Jeg kan godt afsløre for dig at det er cirka lige så svært at finde et spcifikt medlem på den liste, som at finde vand i sahara.

Du kan ikke indeksere møget fordi Champen der har strikket den sammen ikke har holdt sig til de rigtige celler halvdelen af tiden, Resultat: Tingene står kastet rundt.

:dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også prøvet, men har måtte opgive, jeg lufter det for resten af bestyrelsen imorgen aften og så kan det være at den kan få et facelift for lige nu, ja så er den ubrugelig :dry:

Gost gunpeak og patten ser også lee' ud :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Craw!! ... At patten også ser ok ud er nok det jeg er mest glad for selv :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Idag var det tid til en omgang højrep ben, ryg, rear delt og guns.

For første gang under diæten var jeg virkelig carbed i bund og helt og aldeles braindead da jeg ankom. Der var heldigvis ikke nogen jeg kendte, så med godt med smaaa'er i ørene fik jeg da knaldet et ok. pas igennem. Fik endda rettet lidt squat på et par gutter der lige var startet på det, men de har sikkert tænkt at jeg var en knold :laugh:

Squat:

(opv. lidt backraises og legext.)

15 x 40

10 x 70

8 x 100

10 x 120

8 x 120

10 x 120

De var ok., men også halvhårde - de 8 reps var jeg halvflad ved, men det var nu mest fordi bæltet gnavede i mit nederste venstre ribben :thumb_down:

Yates rows:

15 x 50

12 x 80

10 x 90

10 x 90

10 x 90

De sad nu meget godt, men lee at supersætte med squat :blink::smile:

Leg extensions:

15 x 40

12 x 50

12 x 60

12 x 60

12 x 60

Lav vægt, men ok bite :devil:

Widegrip træk til bryst:

15 x 60

10 x 85

10 x 85

10 x 85

Sad fee nok, men jeg var dælme ved at brændt aw! :sleeping:

B.o lateral raises

15 x 10

12 x 12,5

12 x 12,5

12 x 15

12 x 15

Sad helt ok.

Widegrip EZ-curls:

10 x 40

10 x 40

10 x 40

10 x 40

Harghh, de brændte rigtigt godt, holder vægten lidt nede endnu pga. delten, men for hulen de sved alligevel. Fik lavet nogle fee'e most musculars i spejlet bagefter... :laugh:

Så var det ind til dobbeltspejlene og øve lidt posering

15 min. x rygposeringerne

Til min evt. start til det frie program på repeat... :smilerock::tongue:

De virker efterhånden lidt bedre, men kunne nu stadig godt tænke mig lidt vejledning i dem, men lige nu er det ok.

Link to comment
Share on other sites

For første gang under diæten var jeg virkelig carbed i bund og helt og aldeles braindead da jeg ankom. Der var heldigvis ikke nogen jeg kendte, så med godt med smaaa'er i ørene fik jeg da knaldet et ok. pas igennem. Fik endda rettet lidt squat på et par gutter der lige var startet på det, men de har sikkert tænkt at jeg var en knold  :laugh:

Det er da klart hvis de har set din Ass-to-the-grass-OL-Inzane-squat... :w00t::laugh:

Q

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

10 min. snetur i skoven på cykel

30 min. step

10 min. snetur i skoven på cykel

30 min. var hvad morgentidsplanen tillod og jeg er ved at være i for god form til at det er helt nok til at jeg føler jeg har lavet noget, men skidt pyt. Fik lavet lidt og eftersom der røg godt med kcal i sækken igår aftes var det foint nok. Var ude at spise med resten LvKs bestyrelse - ganske nice.

Link to comment
Share on other sites

Var ude at spise med resten LvKs bestyrelse - ganske nice.

Man er nok blevet en fin herre...

(Pas på at du ikke bliver lullet ind i en falsk søvn pga. den kærlig stemning. Pludselig når bølgerne går højt og du træder ud for at lade vandet er BB klar med koppen og så afslører han dit langvarige forbrug af sort-, kugle- og andet krudt... Heldigt for dig at der ikke testes for kvark uden for konkurrence)

Q :tongue:

Edit: Hvis nogen af jer ser Honkey dernede skal han smi'es u' i en fart... Han glemte at rydde en stang op efter dødløft i går :rocketwhore: :4police: :tease:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Åhhhhhhh må jeg være her..... Det var en lille smutter der aldrig skal gentage sig...

Og jeg har faktisk en god undskylning.. Jeg havde lige Squattet og sumodødløftet.. og jeg kunne simphelthen ikke bukke mig ned og rydde stangen op :innocent: ........¨

Men undskyld.. det skal ikke gentage sig.. jeg tænkte faktisk godt over det da jeg kom ud i badet.. meeeen jeg tror det er de færreste der har lyst til at se en nøgen mig kæmpe med at få en stang sat på plad samtigid med at han er helt våd......

:devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Åhhhhhhh må jeg være her..... Det var en lille smutter der aldrig skal gentage sig...

Og jeg har faktisk en god undskylning.. Jeg havde lige Squattet og sumodødløftet.. og jeg kunne simphelthen ikke bukke mig ned og rydde stangen op

Roger. Så længe undskyldningen indvoldverer dødløft af en eller anden art er den godtaget.

:4thumbup:

Og samtidig skal du have tak for ikke at vende tilbage til klubbens lokaler nøgen.

Link to comment
Share on other sites

Igår blev der sørme også trænet :smile: Var bare for kvadret til at logge den aw, så jeg valgte at sidde og chatte med Quantanamo og Hoosier - ganske hyggeligt, men jeg kom alt alt for sent i seng IGEN!! Og vågnede med hele kraniet fyldt med snot. Jeg kaloriede den ellers aw alt hvad jeg kunne fra igår aftes af og lige til jeg gik i seng, men er sq lidt ramt. Håber en røvfuld kaffe kan afhjælpe det. Dagens morgencardio er ihvertfald sløjfet, men skulle gerne ned og tæve hjul senere idaw. :raisebrow:

Nå, men igår var jeg jo til føs'dag hos Dr. Steen og inden da fik vi tævet lidt bådi bildin' aw - for mig stod den på tung pat, læg, skulder og triceps. Tilsidst kom både Big Mike, Vetö og Honkey (der ville se mine abs .... :laugh: ) Men det meste af tiden var Dr. Steen og jeg alene med Megadeth, Metallica og Slayer på anlægget. :smilerock: Jeg var lige så carbtom som til sidste træning, så jeg følte mig ikke ligefrem supersnu :4smartass::laugh:, men det gik nu fee nok.

Db bænk:

(opv. blandede raises)

20 x 17,5

10 x 30

6 x 42,5

6 x 45

6 x 45

6 x 45

6 x 45

8 x 40

Harghh!!! Den sved dælme!! Var godt brændt aw bagefter :4whip::blink:

Siddende lægpres

15 x 50

10 x 75

10 x 75

15 x 65

15 x 65

Stille og roligt... der var nogle knægte der legede med den mellem sættende og jeg gad ikke skifte skiver, derfor lidt flere reps til sidst.

Rope pushdowns:

15 x 40

10 x 60

10 x 60

10 x 60

Skulle lige prøve den af, og på trods af rim elig lav vægt, så bider den faktisk ritti godt. Den skal helt sikkert køres noget mere :bigsmile:

Decline db bænk:

15 x 20

12 x 27,5

12 x 27,5

12 x 27,5

Det er tæt på at jeg kan køre dem uden smerter nu, så feee!!!! HOldt vægten nede, men de sad perfekt da jeg kørte dem alle sammen som non-lock out og det svi'er :wink:

Siddende lateral raises:

15 x 10

10 x 12,5

10 x 15

10 x 17,5

10 x 17,

4 x 10 x 15

Arrghhh brændt aw!!! Bestemte mig for at delten skulle dø i reps og det gjorde den så. De sidste 4 sæt var med 30 seks. pause imellem. Det brændte mere end godt! :cooldance: :4thumbup: .

Kickbacks:

10 x 10

8 x 12,5

8 x 12,5

8 x 12,5

De sidder nu meget godt sådan nogle kickback, til trods for at jeg ikke rigtigt føler jeg laver noget ... :innocent:

Db flyes:

12 x 15

12 x 15

12 x 20

8 x 27,5

8 x 27,5

8 x 27,5

De var sq lidt hårde, men længe siden jeg har kørt med så høj vægt i flyes, så det er helt ok.

Lean away laterals:

10 x 10

10 x 12,5

10 x 15

Ville have kørt military, men der var optaget, så jeg gav sidehovedet lidt mere tæv, (som om det ikke havde fået nok) og det gad da heller ikke rigtigt mere, så jeg stoppede efter 3 sæt

Fik også øvet en smule posering midt i alle de nyankomne mollere :4flex: :laugh: og jeg synes selv at line-up og sidechest er ved at være bedre, men for hulan da hvor får jeg tit krampe i læggen .. :blink: Gad vide om der findes noget man kan gøre for at afhjælpe det udover udstrækning??

Så var det til føsda og protte, carbe og fedte den aw ... :w00t:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Var godt snottet og halvvarm da jeg vågnede var jeg alligevel rimeligt brændeklar. Så ved 11 tiden var det afsted mod LvK. Myhlers var igang med skvatten og efter lidt kæweri gik jeg igang med benpres da jeg ikke havde lyst til at squatte i halvsløj tilstand. Senere joinede Honkey ind og vi fik sniksnakket en masse mellem sættene - ganske hyggeligt.

Ben, ryg, biceps og reardelt.

Benpres:

20 x 50

15 x 100

8 x 200

8 x 260

8 x 260

8 x 260

8 x 260

Skulle lige igang, men så kørte de ok, selvom de var halvtunge med snot i bøtten og godt med varme

Widegrip træk til bryst:

15 x 50

8 x 80

8 x 90

8 x 90

8 x 90

Sad fee!

Enarms cable rows:

15 x 25

8 x 40

8 x 45

8 x 50

8 x 50

15 x 30

Fik lavet en hjemmelavet opstilling med en bænk ved det ene træktårn, så jeg kunne lave noget der minder om hammer strength rows...fee.

De sad helt kanon og Honkey var også ret varm på dem. Så er det slut med at tude over vores db's størrelse. :4thumbup:

Barbell lunges:

10 x 20

8 x 40

6 x 60

6 x 70

6 x 70

6 x 70

De bed ret godt og allerede efter første sæt med 70 havde jeg doms i måsen :bottom::cooldance:

Siddende hammercurls:

10 x 15

6 x 25

6 x 30

6 x 30

6 x 30

6 x 30

Honkey spurgte med våde øjne om jeg skulle træne guns idag og svaret var ja, så vi teamede op om en omgang synkron curls :w00t::laugh: De sad rigtigt godt og fee med lidt lave reps igen .

B.o lateral raises:

12 x 10

10 x 12,5

10 x 15

10 x 15

10 x 12,5

15 x 10

Dejlig lille pyramide, der sad fint

Double overhead cable curls:

12 x 15

12 x 20

12 x 25

12 x 25

Stille og roligt, men armene havde nu et fee nok pump. Honkey er ligeså begejstret for all time DIFD øvelsen som mig selv - points for det :4flex: :4thumbup: .

Så var det hjem igen til en masse æderi for at holde sygdommen stangen og her til aften har jeg det da også lidt bedre. :fingerscrossedsmiley:

Link to comment
Share on other sites

Selvom der bliver ædt igennem i disse dage smider jeg en omgang rygpics op også - fik høvlet ca. 15 min. med rygposeringerne aw nu her og som sidst røg mit digicam med. Den er dælme svær den twister .. :blink::laugh: Ingen latspread da den var for mørk .. :dry: Eftersom jeg har ryggen i fokus her i starten af min poseringstræning er der ingen ben med, men det skal nok komme :smile:

post-1757-1110146113_thumb.jpg

post-1757-1110146150_thumb.jpg

post-1757-1110146165_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det ser i grunden slet ikke så tosset ud. Især det midterste billede er godt, de to andre er dog en tand for mørke. Hvis du har mulighed for det kan du eventuelt prøve at tage nogle i dagslys næste gang.

Det er tydeligt at der er høvlet noget spæk af - det er now't der batter på lee'hee' skalaen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share