LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Tog et par selvpics idaw iøvrigt. Havde haft i tankerne igår at jeg ville have nogle rigtige "actiontræningspics" , men eftersom det ikke blev til now't og digicamet lå i tasken endnu, blev det til lidt flex mæ a tøj på. Det er ikke de vilde pics (sådan er det jo med mig :wink: ) , men lidt underholdning er det da - har lavet de 2 fra omlædningen i SH, da farverne lignede noget fra et lighus :tongue:

post-1757-1125774565_thumb.jpg

post-1757-1125774574_thumb.jpg

post-1757-1125774617_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tog et par selvpics idaw iøvrigt. Havde haft i tankerne igår at jeg ville have nogle rigtige "actiontræningspics" , men eftersom det ikke blev til now't og digicamet lå i tasken endnu, blev det til lidt flex mæ a tøj på. Det er ikke de vilde pics (sådan er det jo med mig  :wink: ) , men lidt underholdning er det da - har lavet de 2 fra omlædningen i SH, da farverne lignede noget fra et lighus  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey mate..

Det ser da meget fornuftigt ud synes jeg... bedre cuts og fler kg på korpus, det kan vi li!!! Kunne være for nice med nogle in action pics, har os selv tænk på det her på det sidste... eller en video måske??? Btw hvor er du henne... ser dig aldrig om eftermiddagen mer... skal vi snart hoocke op til noget lee træning???

Big m!

Link to comment
Share on other sites

Tog et par selvpics idaw iøvrigt. Havde haft i tankerne igår at jeg ville have nogle rigtige "actiontræningspics" , men eftersom det ikke blev til now't og digicamet lå i tasken endnu, blev det til lidt flex mæ a tøj på. Det er ikke de vilde pics (sådan er det jo med mig  :wink: ) , men lidt underholdning er det da - har lavet de 2 fra omlædningen i SH, da farverne lignede noget fra et lighus  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey mate..

Det ser da meget fornuftigt ud synes jeg... bedre cuts og fler kg på korpus, det kan vi li!!! Kunne være for nice med nogle in action pics, har os selv tænk på det her på det sidste... eller en video måske??? Btw hvor er du henne... ser dig aldrig om eftermiddagen mer... skal vi snart hoocke op til noget lee træning???

Big m!

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh ved ikke lige med cuts :innocent: men der er da kommet lidt mere maaa, men nu er det også sidste pics i et stykke tid - men mon ikke liiiige en omgang actionpics kan gå - det må vi bare finde u' af :smile: Jeg har ikke trænet så meget i denne her uge (familien og work ...) men fik da hamret en god en aw idag og regner med at være på hesten igen nu her. Tiderne er stadigt meget varierene så jeg er nok ikke nem at fange :wink:

Jeg har hørt at LVK vil indføre denne som officel tema melodi, er det korrekt?

http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=3&content=13247

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: !!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: Hahahaha, den er da for feee!!! Jeps, det er vi jo nødt til, sammen med Big Gun med AC/DC :4thumbup:

Du er ved at være riti' riti' leeee' i db-patpress Børsten  :blink:  :devil:  :cooldance: ser godt ud... og det gør du selvfølgelig også  :tongue:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Zoadrengen - ja det hjælper på det efterhånden, men patten har også fået lov at bløde for det igennem de sidste mange måneder :devil: - og jeps, jeg er lækker :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter en masse dage med MEGET travlt på work og i fritiden (har jo også noget rang i BF2 der skal arbejdes på :wink: ) og bla. den bettes 2 års føsda!! :clown2::cheer: var det tid til at brænde igen.

Det var egentlig ben dag, men mit knæ brokkede sig allerede til morgen og eftersom jeg hader at køre pat/delts dagen efter ryg/ben dagen byttede jeg dem om som den diskopumper jeg jo trods alt er inderst inde :blush::wink:

Dr. Steen var godt igang i lækkert nyt træningsgear :4trumpet: og vi fik kæwet den aw i en enddog lee grad :blahblah: :4thumbup: Musikken var tarwelig techno/dance hele vejen igennem, men vi døde da ikke, selvom jeg synes det er SÅ demotiverende (næsten på linie med radio)

Højrep pat, biceps, skulder og tri:

Lidt RC opv.

Db bænk:

20 x 17,5

12 x 32,5

10 x 42,5

10 x 47,5

10 x 50 PR

8 x 50 + 1 forced

10 x 47,5 + 1 forced

12 x 42,5

Yir! Fee tur og brand i patten :4thumbup: Lækre spots af Dr. Steen i det lækre tøj :slut::w00t: Gik godt død efter de 10 reps med 50, men skidt det var fee pump alligevel - sidste sæt brændte SÅ godt :w00t:

Siddende hammercurls:

12 x 12,5

10 x 22,5

8 x 30

8 x 30

8 x 30

Fee pump, specielt i undergunz'ne!!

Siddende laterals (+ stående enarms)

15 x 10

12 x 15

10 x 20 + 6 x 10

8 x 22,5 + 8 x 10

8 x 25 PR + 8 x 10

8 x 22,5 + 8 x 10

10 x 20 + 8 x 10

12 x 10

Whooaaa et deltpump!! HELT suveræn tur. Fik endelig reppet med 25'erne (omend det måske ikke så supergodt ud :innocent::laugh: ) Der bliver kortere og kortere til mit erklærede mål, der er at kunne tage 10 med 27,5'erne - hvornår jeg så kan tage dem straaaaiiiight!! er en anden sag :wink:

Spider bench curls:

10 x 30

10 x 40

9 x 40

9 x 40 + 1 forced

Læste om den her i et link Squatfather smed og den er dælme feeee!!! Minder meget om Reverse EZ-curls i både bevægebane og den måde den måde den rammer på :4flex: :4thumbup: Selv Ole-gun indrømmede den sad fee :smile:

Pushdowns - skrå greb

15 x 50

12 x 80

12 x 90

12 x 90

12 x 90

Projekt albuen på ret køl gik ok. fee idag. Ikke ret meget snak fra den og jeg havde endda glemt mine nye diskoalbue bind -

Rope pushdowns

15 x 55

10 x 70

12 x 70

10 x 70

Sad fee nok, men var lidt awbrændt

Tilsidst prøvede jeg lidt military af (og dips, men de gjorde nas i delten) og de var ok. men gik ikke op i vægt. Kørte også kun een patøvelse af samme grund. Jeg skal huske på hvad jeg har lært og ikke brænde den helt aw nu hvor det gør lidt ok. igen!! :innocent: Ellers kanon træning med maaaaasser af kæwe og så var det ud på cyklen og hjem til et hus hvor vi havde fået nogle venner på besøg og der stod nummer 40 klar til mig - naiiz!! :4mewantfood: :4thumbup:

Fødselsdagstøsen på sin tøsecykel :cooldance::cheer:

post-1757-1126212993_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Q og Mike:

Yeah, hun bliver en ritti beskidt cardiobunny rullet ind i neglelak, eyeliner og stramt hår :slut: - Når der så kommer en biceps og pat only fyr op for at lire den aw med hende en gang i fremtiden, så smider hun ham i gulvet ved et dødløft battle hvor hun trækker 200 med kridtet flyvende rundt i luften :w00t:

Hun ER elite :wink: :4thumbup:

_________________________________________________________________

Dagens træning var en halvsen omgang. Damen og den bette ville spise sushi med svigerfar, jeg sprang over da det er en af de 5 ting jeg bare ikke KAN få ned, så hvorfor ikke brænde :bigsmile: Blackice og Big Mike var godt igang til Metallicas toner, så der blev også kæwet lidt - naiz! Det store beskidte AF dyr battlede mig i vægt og jeg tabte med 0.5 kilo - æv! Min stod på 100 kg. rent :w00t::cooldance: Ok. taget i betragtning at jeg har droppet kreatinen.

Highrep ben, ryg og reardelts

Squat:

15 x 40

10 x 80

10 x 105

10 x 110

10 x 105

10 x 110

Teamede op med sortis efter opvarmningssættende. Idag kom der lidt mere vægt på og stilen er stadig gofin, det skal nok ende ok. :smile:

Chins:

4 x 10 x mig

Ahh, de brændte godt på de sidste par sæt, kan godt mærke at der er ved at være lidt vægt på :blush:

Leg extensions:

15 x 40

12 x 60

10 x 70

10 x 70

10 x 70

10 x 70

10 x 70

Ok. omgang, sad godt. Havde ikke lyst til at benpresse den aw idag, så den fik lidt extra sæt

Db rows:

10 x 37,5

10 x 50

10 x 60 PR

10 x 60

10 x 60

10 x 60

Så var det endelig tid til at få de nye 60'z i sving - Blackice fik råbt lidt af mig og de gik da også fee nok. Mener jeg har snappet 8 reps med en 50 kgs med 10 kilos skive på engang, så det er ikke den vilde PR, men lidt har også ret :wink:

SL dødløft:

12 x 40

10 x 80

10 x 80

10 x 80

10 x 80

I erkendelse af at jeg ikke kører ret meget der rammer skinkestrengene skulle den lige prøves af for første gang ever. Kørte med ultralav vægt for lige at se den an. Og allerede her foran puteren ikke mange timer efter kan jeg melde om leee'e doms :laugh: Så helt skidt kan den ikke være, så skal der bare lidt flere skiver på næste gang

Cable rows - narrowgrip:

10 x 90

8 x 120

8 x 120

Fik et lille stræk i ryggen, så jeg stoppede efter 2. tunge sæt, sad nu ellers fee nok. Mærkede ikke mere til det bagefter.

B.o. laterals:

12 x 10

12 x 12,5

12 x 12,5

12 x 12,5

12 x 12,5

12 x 12,5

Ok. omgang, prøvede at supersætte lidt med reverse cablecross for bagdelten, leee, det skal gøres igen :4thumbup:

Fee nok træning - imorgen står den på børneføs'da med masser af tarwelige carbs og hvad dertil hører, så skal Saabye få sin sag for med vægten :wink::tongue:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hehe Doc - Der er faktisk en øvelse der hedder Arnold Curls, men det er ikke den - lidt forvirrende, men jeg har valgt at kalde den det fordi, at det er den Arnold kører i Pumping iron imens han kører den klassiske - "jeg står på scenen og jeg træner og jeg pumper og jeg kommer ...åhh det er fee" tale  :wink:

Man står foroverbøjet med den ene arm  hængene og den anden supported på knæ eller noget andet og curler så derudaf. Den minder egentlig lidt spidercurls bare uden at have en bænk.

Ahh, den er her - concentrationcurl.jpg

De kalder den concentration curls - den regnede jeg egentlig med var den hvor man sidder med albuen mod knæet - er det bare mig der tager fejl så??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede krudthoveder var dårlig inspiration :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Til LungBrushes forsvar, og for den sag skyld også lidt mit eget, da jeg også har Arnold som et forbillede, så var krudt jo lovligt indtil begyndelsen af 90'erne, mener jeg det var. Arnolds dianabol-tid var 60erne og 70erne.

Altså, den grundliggende forskel er, at Arnold gjorde noget lovligt og accepteret, det er steroidebrug dog ikke længere :smile: (det her skal dog ikke ses som et kæmpe oplæg til en kæmpe diskussion, kun en lille kommentar)

Link to comment
Share on other sites

Fællestræningsdaw!! Dr. Steen, Honkey og Big Mike AKA. Saabye 3450 var i huset sammen med en hulens masse andre. Der blev brændt råbt og skreget, som var der ikke en dag i morgen og jeg havde kamera med :bigsmile::w00t: Blackice glimrede ved sit fravær, men han må skylde et par forced :wink: Alle var lee'e og der var beskidte løft overalt -

Smider dagens træning imorgen da jeg er awbrændt, men den var feee!!! Picsne er dog lige her!!

Big Mike er lee i læg - og der er altid overskuu til et :4flex: :4thumbup:

post-1757-1126556262_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. pic:

Det første med hele line-uppen - Marco + makker (non-mol) Honkey, Dr. Steen (Non-mol, men han bliver ved med at snakke i krogende om den log) Saabye 3450 (Big Mike) og Mig selv - selvom man har lange bukser på så husk at flexe læg :laugh:

2. pic:

Big Mike, Dr. Steen og Mig - fleeeeeexxxx!! Mike mente han lignede en fitness ål :laugh: (det skal man vel også når man vil stille op i AF :wink::tongue: )

post-1757-1126557013_thumb.jpg

post-1757-1126557026_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

G-man:

Jeps, det er også et supercenter :bigsmile: Vi har det ritti godt. Superåbningstider, ultralavt kontingent og fee grej - topnaiz! Og thx, der er også godt med pump på :4flex: :smile:

Nicolai:

Jeg ved det, det var heller ikke sjovt og der var dårlig stemning.….. :tongue: Vi manglede dig til at råwe af, men kan se du var travl. Vi må bare lave træf igen snart.

____________________________________________________________________

Nå, endelig min egen træning fra i går – udover picsne :wink:

Mødte op i LVK 17.45 hvor Saabye 3450, Honkey og Dr. Steen, samt en million kiddos var godt i gang med at brænde alt ned til grunden – fee!! Jeg var smurt godt ind i varmecreme fra matas, så jeg stank mere end 10 bøtter tigerbalsam og glinsede lækkert :slut::laugh:

Heavy pat, delts, bi + tri:

Db bænkpres:

20 x 20

12 x 32,5

8 x 42,5

6 x 47,5

4 x 55 + 1 forced

5 x 55 + 1 forced

8 x 50

8 x 50

Ok. Omgang, havde håbet på en sekser med 55, men det skal nok komme snart, fee’e nok spots og råweri af de andre!

Spider bænk curls:

15 x 30

10 x 40

10 x 40

10 x 40

10 x 40

Sad super!! Mere vægt på næste gang.

Low incline db bænkpres:

3 x 50 + 1 forced :blink:

6 x 47,5

6 x 47,5

7 x 47,5

Haargh! Lige lidt for optimistisk I første sæt, ellers ok. ture med lee burn!

Siddende hammercurls:

12 x 12,5

8 x 20

8 x 32,5

10 x 32,5 + 1 forced

8 x 32,5

Beskidt omgang. Ved ikke helt om der var mere end 10 på 2. sidste tur, reppede bare derudaf imens Mike stod klar med forced og Honkey snappede pics :laugh:

Siddende laterals:

15 x 10

10 x 17,5

6 x 10 x 20

10 x 10 + 10 x 10 (pause i ca. 15 sek.)

Brændt aw :gal: og pump of the month!! Prøvede også lidt db pres af og det dutter stadig ikke :dry: , derfor de mange sæt :wink:

Pushdowns - skrå greb:

15 x 55

10 x 100

10 x 100

10 x 100

10 x 100

Ok tur, albuen sagde fino

Enarms uh. pushdowns:

12 x 25

12 x 25

12 x 25

12 x 25

Ok. Sad fint nok, kørte dem slooow – naiz

Behind back enarms cable laterals:

10 x 10

10 x 10

10 x 10

10 x 10

Sad godt efter db raises

Det var det…super træning med feeee stemning. Fik kæwet den amok bagefter med at par nonmollere omkrirng kost og hvile og ordentlig træning, da de ikke fattede at jeg havde gainet det jeg havde og de havde gainet nul – well det er jo ikke så svært: MOL :bigsmile:

Cardio:

20 min. Alm. Gang + 15 min. Cykel

Fik lige en traver i mørket, da jeg skulle hente min cykel ….var godt brændt aw da jeg kom hjem, men den stod også på ren :4eat: resten af aftenen – yeah!! Idag står den på tung ben og ryg - det bliver feeeee!! :w00t:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share