LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Træner blackice også i liv??

Syntes aldrig du svarede på din PM, men nu har vi været der og træne :wink:

Arghh damn, den havde jeg da helt glemt - sorry!! :blush: Nå, idag?? Hvad tid, var der jo også selv idag :smile:

Apropos LVK, så er en af de sidste videoer fra fællesbrænderen endelig klar

LVK guided rundtur - Undervejs møder vi Dr. Steen, Saabye 3450 + Jens non-mol og tilsidst Blackice

Link to comment
Share on other sites

Arghh damn, den havde jeg da helt glemt - sorry!! :blush: Nå, idag?? Hvad tid, var der jo også selv idag :smile:

Apropos LVK, så er en af de sidste videoer fra fællesbrænderen endelig klar

LVK guided rundtur - Undervejs møder vi Dr. Steen, Saabye 3450 + Jens non-mol og tilsidst Blackice

Nej vi var der igår og der var ingen diskopumpere, så mente heller ikk vi så dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træner blackice også i liv??

Syntes aldrig du svarede på din PM, men nu har vi været der og træne

Yeah. You Better belive it. Jeg er vel nærmest den Moller der har været der længst tror jeg. (Måske) Vi er Mike, Lungbrush, Honkey, Quntanamoe (nogen gange) Myhlers, Ind i mellem Veto, ind i mellem Torben F, og mig. Så vi er da nogle stykker

LOOOOL. Du fik aldrig hjulpet mig med de kabler. :mad::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Yeah. You Better belive it. Jeg er vel nærmest den Moller der har været der længst tror jeg. (Måske) Vi er Mike, Lungbrush, Honkey, Quntanamoe (nogen gange) Myhlers, Ind i mellem Veto, ind i mellem Torben F, og mig. Så vi er da nogle stykker

Var ikk klar over der var så mange, jamen så var det surt jeg ikk fik hilst på nogle af jer

Link to comment
Share on other sites

Efter en leee lang hård dag og aaalt for lidt søvn skulle der trænes for første gang siden weekenden. Var i Århus hos de gamle og lørdag var mig og kammy Dr. Steen i Herning for at se DM i BB :4thumbup: :4flex: Det var superfedt!!! Det var første gang jeg oplevede det live, og det var en feee oplevelse. Fik hilst og småsnakket med en masse mollere, også nogen jeg har ikke snakket med IRL før - ganske nice og alle var super sympatiske!! :smile: Af dem jeg fik sniksnakket en bette smule med var bla. Lagoon og Rall, Incognito, Fitness-Iver (som jeg snakkede mest med, trods at han havde job som opvarmer for Jan Smedegaard - sejt med overskuuu til det :4thumbup: ) Kragen, Hoosier, luciferace og fik også lige sagt hey til O'ense + Slemborg crewet.

Conscience fik jeg også snakket med til allersidst under 95+ og overall - da han kom hen for at snakke med hans mor og far kom der ligepludselig et "Hej Henrik" :laugh: Så havde jeg siddet ved siden af mom og dad hele aftenen - funny :bigsmile: Han snappede guldet i den klasse jeg går efter næste år (Bodyfitness 178+) og både ham og Tunen (der også var superleee!!! - maga gode propertioner!!) var godtnok frygtindgydende at have som billede på hvad der skal til - men der skal bare arbejdes skal der!! :bigsmile::cooldance: Så jeg var godt motiveret idag, holdt mig dog lidt i ro da jeg som sagt var godt træt og delten skal også have det godt nu, så ikke noget med nogen stunts.

Tung pat, delts + tri/bi & læg

Opv - godt med elastik rc øvelser

Low incline db bænk:

20 x 17,5

15 x 27,5

10 x 37,5

6 x 47,5

6 x 47,5

6 x 47,5

6 x 47,5

Ok. omgang kørte lidt ned i sæt i forhold til hvad jeg plejer, da overskuu'et ikke var så mega

Stående lægpresses:

15 x 130

12 x 180

12 x 200

12 x 200

12 x 200

12 x 200

Fee nok omgang, men mine fusser havde det med at ville smutte langsomt af standeren :dry:

Bænk EZ -Spidercurls:

12 x 20

10 x 30

10 x 40

6 x 50

12 x 40

10 x 40

:blink: Rimeligt awbrændt der i midten, l lå ringe på bænken så det spillede slet ikke, men skidt pyt, de brændte feee nok alligevel

Db skulderpres:

25 x 5

15 x 15

15 x 20

10 x 25

15 x 22,5

15 x 20

10 x 20 + 10 x 10 laterals

10 x 20 + 10 x 12,5 laterals

10 x 20 + 10 x 12,5 laterals

10 x 20 + 10 x 12,5 laterals

Sviiiende lightweight omgang. For første gang i mange måneder kunne jeg skulderpresse uden smerte i delten, holdt repsne oppe og holdt mig fra den mindste smule brok - der kom en smule ved 25' erne derfor kun 10 reps og ned i vægt bagefter. Jeg håber at alle mine rc lallerier + sund fornuft er ved at virke så godt at jeg en dag kan komme op og have den som main delt øvelse og måske endda også med lidt vægt på :w00t::tongue: men nu må vi se hvordan det går, i første omgang er jeg glad for overhovedet at kunne køre dem med bare lidt kilo.

Siddende lægpres:

4 x 15 x 50

Efter lang tid uden lægtræning var de godt nok trætte herefter, godt pump - blev nødt til at lave lidt kalveflex imellem hvert sæt :blush:

Pushdowns - skrå greb:

15 x 70

10 x 90

10 x 90

10 x 90

Enarms cable laterals:

10 x 15

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Ahhh de sved godt, superpump i kanonkuglerne bagefter!! :w00t:

Rope pushdowns:

12 x 50

12 x 60

12 x 60

12 x 60

Sved faktisk ok godt :smile:

Så prøvede jeg også lidt dips af, de er stadig ikke super. Derefter lidt incline flyes, de var faktisk ok, men vil ikke friste skæben så jeg venter lidt med dem. Derefter var det ned og hente ny Bike - naiiz - en lækker citybike/semiracer hybrid - luv it :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fitness-Iver (som jeg snakkede mest med, trods at han havde job som opvarmer for Jan Smedegaard - sejt med overskuuu til det )

Mega mega hyggeligt at hilse på dig og Doktoren... I er fandme et par kanon hyggelige fyre... Glæder mig til vi ses næste gang - backstage DM 2006??? :4thumbup: :w00t::wink:

Kunne være kanon at brænde lidt sammen en dags tid... Måske skulle jeg kigge forbi Allerød Brændehandel en daw??? :cooldance::bigsmile::devil:

- iver

Link to comment
Share on other sites

Jov thx Iver, og lige over :4thumbup: Det kunne være super at brænde aw en dag sammen, der er jo langt imellem os, men hvis du en dagskal til nordsjælland er det jo bare at hive en PM eller lidt spam i loggen afsted :bigsmile: Ellers så er det jo helt sikkert at vi kommer til at stå med spredte ben og protan mellem ballerne sammen næste år :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke haft meget tid til at loggen den aw de sidste par dage, da jeg har haft været afsted fra morgen til aften bare afbrudt af en smule træning, :blink: og har det egentlig heller ikke nu, men vil lige hive de sidste 2 træninger ned.

Onsdag d 5/10

Ryg, ben bagside, bagskulder

Træk til bryst - spadegreb

20 x 50

10 x 90

10 x 110

8 x 120 PR

8 x 120

8 x 110

8 x 110

Lækker omgang og et par sæt med hele stakken :smile: har jeg aldrig kunne før med spadegrebet og de sidder bare så feeee i ryggen :4thumbup:

Leg curls

12 x 25

10 x 30

10 x 30

10 x 35

10 x 35

Ahhh, jeg er så slap i den øvelse :blush:

Barbell rows

12 x 60

10 x 100

8 x 130

8 x 130

8 x 130

8 x 130

10 x 120

Ok, omgang, de sad rigtigt godt efter trækket til patten :cooldance:

SL dødløft

10 x 60

10 x 100

6 x 130

6 x 130

6 x 130

Gad ikke de mange reps, og domsne kom da også fint nok dagen efter :wink: Kører stadigvæk lidt på gefyhl med den her, skal lige vænne mig til den, men den river fee i skinkerne, ingen tvivl om det :devil:

Derefter stod den på lidt blandet sjov med b.o raises og reverse cable crosses, og så afsted til bestyrelsemøde med godt med beskidt pizza og coke :4thumbup:

________________________________________________________________________________________

Torsdag 6/10

Ben forside

Eftersom jeg ikke havde tid til at komme ordentligt omkring stængerne dagen inden fik de lige en bette tur dagen efter. Havde heller ikke meget tid her, men på 40 minutter kan man godt få doms :laugh: Lidt hurtig sniksnak med Doktor Steen og så igang.

Front squat (+ leg extensions)

20 x 20

15 x 40

10 x 70

8 x 100 + 10 x 50 l.e

6 x 100 + 10 x 60 l.e

5 x 110 + 10 x 60 l.e

5 x 110 + 10 x 60 l.e

5 x 110

Det var det, de sad helt vildt godt og var rockbottom hver og en. I alm. squat kan jeg bedst køre dem fee når jeg kører til ca. parralel, men i fronts føles det best at gå langt ned :w00t: Fee nok.

Shake, ud i bad, op på cyklen og så på work igen til 5 timers møde :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Børste...

Helt fint at du kører gefühl på SL dødløften, men jeg vil tro at du kan brage væsentlig flere kg af i løbet af kort tid.

Og så må vi lige brændes ved snart!

Yeah det er også ved at være længe siden at vi har kørt godt med forced aw! :4flex: :devil: :4thumbup:

Regner også med at få flere kilo på SL kødløft, men tager den meget roligt her i starten, har heller ikke dødløftet alm. i lang tid

Lige lidt trådudkast til alle interesserede ... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke dele lidt mere tråd med jer. Sidder og leger lidt med det hele og mit nye X-Fi fatality lydkort :4thumbup: roder også lidt med nyt træningsprog, men det har jeg ikke klart endnu. Har dog holdt laaav profil i de her dage, har trængt til en dekonditionering i et stykke tid, så den er kommet strategisk cool nu :smile:

Her er lidt mere SpiroCord lir - denne gang et helt nummer.

Det er lidt for langt, så det skal klippes lidt, regner med en kortere intro samt at skære det Invocator-agtige riff der er i starten og slutningen. Trommetempoet skal varieres, men det nemmeste er at bare have det på en mainrytme når der skal indspilles, så den kommer også til at ændre sig. Omkvædet er jeg enormt glad for selv - synes det er det mest fængene jeg har lavet i laaaang tid - med vokal skal det nok blive fee. Soloen er ikke helt super, men når det skal gå hurtigt så skidt med fejlene :wink:

Skru op :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey lungbrush. Hvilket lydkort er det? Og hvad kan det? Jeg har selv haft noget i tankerne i længere tid, mht. indspildnign af guitar på computer.

Guitartonen er squ da ok fed, efter omstændighederne.. Og riff'sne i den du postede i post 817 er squ også fede!

Edited by Eruption
Link to comment
Share on other sites

Thx Eruption, det er det her: X-Fi Fatal1ty featurene står derinde og for en gangs skyld vil jeg sige at de stort passer :smile:

Efter en uges tid uden diskopump var det tid at tage fat igen. Har overvejet et nyt program med mere fokus på skulder og ben, men det er ikke på plads endnu, så jeg holdt fast i mit 2 x 2 split og tog højrep dagen først. Der var ikke mange i huset, men fik givet lidt tips til en af de faste gutter der stort set ikke har gainet en dyt i styrke eller masse siden jeg så ham første gang for over 1 år siden. Det var ok. han lød som om det gik ind :4thumbup:

Volume pat, delts + tri/bi & læg

Opv - RC lir derudaf

Low incline db bænk:

20 x 17,5

12 x 27,5

10 x 37,5

10 x 42,5

10 x 45

10 x 45

10 x 45

12 x 42,5

12 x 42,5

Fed nok omgang, ikke den vilde vægt, men de sad godt og god volume, var godt brændt aw tilsidst ihvertfald.

Cable EZ -Spidercurls:

15 x 50

4 x 12 x 80

Stille og roligt, men godt pump :smile:

Siddende lægpresses:

15 x 50

4 x 12 x 65

Sad ok....ringe lav vægt, men skidt pyt

Decline db bænk:

10 x 42,5

9 x 42,5

8 x 42,5

Startede for tungt så brændte lidt aw, haha

Incline hammercurls:

12 x 15

4 x 10 x 20

Sad fino

Siddende laterals (+ cable elbow raises)

15 x 10

12 x 15

12 x 17,5

12 x 17,5 (+ 10 x 15)

12 x 17,5 (+ 10 x 15)

12 x 17,5 (+ 10 x 15)

12 x 17,5 (+ 10 x 15)

Ikke det vilde, men ok pump tilsidst

Incline EZ-extensions:

(Opv. lidt pushdowns)

15 x 20

15 x 20

15 x 30

15 x 40

15 x 40

Første omgang extensions i laaaang tid. :smile: Holdt vægten godt nede, og albuen brokkede sig ikke andet end en enkelt gang meget minimalt. Krydser fingre for at det holder!

Det var det, ville have teste military af tilsidst, men der var ikke tid, og så var det afsted for at hente den bette, senere var vi en tur på posthuset og hente mine nye PC speakers - Logitech EZ-2300 5001.jpg- de lyder sq feee sammen med det nye lydkort! Så gik turen op til Dr. Steen - der har fået log, så der skal spammes snart :wink: og på vejen derop fik jeg og den bette en æder og hun lærte at sige Proteinbar :4flex: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er dit setup af gear samt software?

Nu :wink: er det

Schecter C-1 Elite - spade

+

Marlin By Hohner - øveamp (der lige er brændt aw i stikket, arghh)

+

Shure sm-58 - mik

+

SB X-fi fatal1ty - lydkort

+

Logitech EZ-2300 - speakers

Det hele bliver proppet ind i Cakewalk SONAR 4 Producer Edition

Laver en smule eq på spaderne, men ikke meget, før kørte jeg med Cakewalk homestudio, men har lige fået SONAR 4, så er ved at lære det at kende nu her :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nices tunes :4thumbup: Mangler du ikke lidt længde på lokkerne til at spille hæwi? :tongue:

Mnaaa, det er åss lee at være skaldet :cooldance: Har været i heavygarns land years ago, blev klippet korthåret i 97 og har holdt det helt i bund siden 2001 :cooldance:

Lige et pic fra den gloværdige æra med lee garn, anno 95 (det var en del længere da jeg blev klippet 2 år efter) :cooldance: - damn jeg er lee!!! :laugh:

post-1757-1129150068_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share