LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Btw: så er grunden til at Lillerød også hedder Allerød den at... *stopper-piben-og-kradser-mig-nostalgisk-i-skægget* for laaang tid siden (eller for år tilbage, som TJ ville have sagt det), så annoncerede man hvor togene var. Og folk var åbenbart så pattestive at de ikke kunne høre forskel på Lillerød og Hillerød dengang, så man valgte at kalde Lillerød for Allerød.

Eller også er det en historie jeg er blevet prakket på... Har lige søgt lidt, - og denne her lyder en anelse mere plausibel. :bigsmile:

http://www.alleroedkommune.dk/document_hs....nt_hs&id=199096

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Jeg har engang set ham stå med en barbell i hver hånd og køre laterals. Håndvægtene var for små så han havde en stang med 100 kg i hver hånd. Godt nok med lidt cheat, men det gør ikke noget når man har krudtet den aw.

:laugh: ROFL det havde du altså lovet ikke at fortælle de andre. Jeg er ikke stolt over den dårlige stil de blev udført i.

ONDT squat. ØV jeg får så store tæv af dig i næste uge

Link to comment
Share on other sites

Q og Playboy - tak drenge, det er ikke hver dag man hører godt om sit squat når man er mig :wink: også selvom det er når man er pumpet fuld af test, og er ved at rive hele centeret rundt, pga. af had til røde kondisko, mellem sættene :laugh:

Btw: så er grunden til at Lillerød også hedder Allerød den at... *stopper-piben-og-kradser-mig-nostalgisk-i-skægget* for laaang tid siden (eller for år tilbage, som TJ ville have sagt det), så annoncerede man hvor togene var. Og folk var åbenbart så pattestive at de ikke kunne høre forskel på Lillerød og Hillerød dengang, så man valgte at kalde Lillerød for Allerød.

Eller også er det en historie jeg er blevet prakket på... Har lige søgt lidt, - og denne her lyder en anelse mere plausibel.  :bigsmile:

http://www.alleroedkommune.dk/document_hs....nt_hs&id=199096

<{POST_SNAPBACK}>

Vor egen Piet Van Deurs udreder trådene ... :4thumbup: Kommer du egentlig på lørdag Torben? :4mewantfood: :4drunk: :wootdance:

Hello mate

Ka sku mærke det godt i øverste del af nakken samt bag-skulder idag. Så Lungbrush(lee preist) tippet fungerede godt  :bigsmile:

Lidt hangovers pump søndag?

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Fee at den duttede - kan også selv mærke den ok. idaw, så det er nu en fee nok variant :smile: Jeg havde regnet med at træne søndag, men det bliver efter 15, da kæresten først har fri fra job der.... Såeeeeh :raisebrow: Hvis du har grove tømmermænd er det jo ok. det ikke er for tidligt :wink:

Jeg har engang set ham stå med en barbell i hver hånd og køre laterals. Håndvægtene var for små så han havde en stang med 100 kg i hver hånd. Godt nok med lidt cheat, men det gør ikke noget når man har krudtet den aw.

:laugh: ROFL det havde du altså lovet ikke at fortælle de andre. Jeg er ikke stolt over den dårlige stil de blev udført i.

ONDT squat. ØV jeg får så store tæv af dig i næste uge

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Blackice, meeeeen ondt? Jeg er ikke lee før der er over 200 på stangen :innocent::wink:

Lad os nu se, der er stadig 7 dage tilbage at få skader i, så jeg har ikke ryggen fri endnu :laugh: og du skal nok få en podieplads - Jeg er sikker! :devil:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg snakkede lige med bageren, og han siger han fylder krådt i rundstykkerne når du køber dem :w00t:

"Jæ ka et´ hold´ uuu å se ham bliw bitte mæ det diæt pjat - Så hans råndstøkker de er bar´ fyyyyyldt mæ krådt, FYLDT mæ ren krådt sir jæ jo til dig :w00t:"

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Jeg snakkede lige med bageren, og han siger han fylder krådt i rundstykkerne når du køber dem  :w00t:

"Jæ ka et´ hold´ uuu å se ham bliw bitte mæ det diæt pjat - Så hans råndstøkker de er bar´ fyyyyyldt mæ krådt, FYLDT mæ ren krådt sir jæ jo til dig :w00t:"

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4thumbup:

Hver gang man står dernede og lige har bestilt 4 stk. med tandsmør, 6 stk. mørk pålægschokolade på hver og 2 ltr. Mathilde til at skylle med (selvfølgelig ikke til mig selv.... :innocent:) SÅ er det at jeg tror den hellige grav er velforvaret og der er rent mel i posen, men han får altid lusket en omgang Krååådt ned i dejen. Jeg har ikke grejet om det er med vilje endnu, da han selv er et stort brød :w00t::laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Thx Blackice, meeeeen ondt? Jeg er ikke lee før der er over 200 på stangen 

Lad os nu se, der er stadig 7 dage tilbage at få skader i, så jeg har ikke ryggen fri endnu  og du skal nok få en podieplads - Jeg er sikker!

Tjarh, jeg tror det kommer til at knibe. Men lad os se. Det ender med at selv playboy er stærker end mig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hello mate

Ka sku mærke det godt i øverste del af nakken samt bag-skulder idag. Så Lungbrush(lee preist) tippet fungerede godt  :bigsmile:

Lidt hangovers pump søndag?

Big m

Fee at den duttede - kan også selv mærke den ok. idaw, så det er nu en fee nok variant  :smile: Jeg havde regnet med at træne søndag, men det bliver efter 15, da kæresten først har fri fra job der.... Såeeeeh :raisebrow:  Hvis du har grove tømmermænd er det jo ok. det ikke er for tidligt :wink:

Yeah havde aftalt med ham der jeg nogen gange træner med(steffen) at tage derned der.. Jo nok os bedst at det ik bliver alt for tidligt, da jeg tror det bliver en vild tur lørdag :cooldance: Så ses vi bare dernede... Jeg ka tage mit cam med, så du kan øve dit pose ? :w00t::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Thx Blackice, meeeeen ondt? Jeg er ikke lee før der er over 200 på stangen  

Lad os nu se, der er stadig 7 dage tilbage at få skader i, så jeg har ikke ryggen fri endnu  og du skal nok få en podieplads - Jeg er sikker!

Tjarh, jeg tror det kommer til at knibe. Men lad os se. Det ender med at selv playboy er stærker end mig :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh, det tror jeg nu ikke han bliver lige med det samme :wink:

Hello mate

Ka sku mærke det godt i øverste del af nakken samt bag-skulder idag. Så Lungbrush(lee preist) tippet fungerede godt  :bigsmile:

Lidt hangovers pump søndag?

Big m

Fee at den duttede - kan også selv mærke den ok. idaw, så det er nu en fee nok variant  :smile: Jeg havde regnet med at træne søndag, men det bliver efter 15, da kæresten først har fri fra job der.... Såeeeeh :raisebrow:  Hvis du har grove tømmermænd er det jo ok. det ikke er for tidligt :wink:

Yeah havde aftalt med ham der jeg nogen gange træner med(steffen) at tage derned der.. Jo nok os bedst at det ik bliver alt for tidligt, da jeg tror det bliver en vild tur lørdag :cooldance: Så ses vi bare dernede... Jeg ka tage mit cam med, så du kan øve dit pose ? :w00t::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Cool, så er det en deal - jeg er der ved 16 tiden ca.

Det kunne da være fee nok - selvom jeg ikke ligefrem havde regnet med at bruge cam lige med det samme, men hvad fan' det kunne da være ok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Jeg snakkede lige med bageren, og han siger han fylder krådt i rundstykkerne når du køber dem  :w00t:

"Jæ ka et´ hold´ uuu å se ham bliw bitte mæ det diæt pjat - Så hans råndstøkker de er bar´ fyyyyyldt mæ krådt, FYLDT mæ ren krådt sir jæ jo til dig :w00t:"

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4thumbup:

Hver gang man står dernede og lige har bestilt 4 stk. med tandsmør, 6 stk. mørk pålægschokolade på hver og 2 ltr. Mathilde til at skylle med (selvfølgelig ikke til mig selv.... :innocent:) SÅ er det at jeg tror den hellige grav er velforvaret og der er rent mel i posen, men han får altid lusket en omgang Krååådt ned i dejen. Jeg har ikke grejet om det er med vilje endnu, da han selv er et stort brød :w00t::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, det tror jeg nu ikke han bliver lige med det samme

Jeg må helre give den ekstra gas så han ikke render fra mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det ville squtte være godt :wink:

Nå, men sørme om ikke hjulene blev luftet her til aften :walking: :headphonedance:

Cardio:

60 min. PW

Skulle lige igang, men så var den midterste halve time også rigtig god.

Det sidste kvarter var rimeligt hårdt :4whip: Røv og ben var pænt mærkede af squatten igår :bottom: Det var nu en lækker og frisk tur og jeg fik hørt hele Megadeth's "The System Has Failed", den er faktisk rigtigt fed! :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Peet Van Deaus kommer skam på lørdag.

YEAAHHHH BUDDY, it´s going to be a vulgar display of julefrokost....  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Yirrrrr - fee!! Så er det frem med piben, en øl og så sige - Hvad er det?

A new level of fee hæwi mædl og øl :cooldance: :4thumbup: :devil:

Dagens tal:

Eftermiddags cardio:

15 min. PW

30 min. step

20 min alm. gang

Det var en fee omgang, skal lige vænne mig til stepperiet igen, men det var nu ok. fee.

Bagefter tror jeg, at jeg måske fik overtalt en af de andre non-mollere (Jens) til at deltage i konkurrencen :4thumbup: Så stille og rolig gårtur hjem og protte den aw med godt med :chicken: bagefter :4mewantfood: :bigsmile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Bare rolig Playboy :smile:

Min biceps forsvinder aldrig - Ikke så længe man husker dem her!

Haha, havde helt glemt den billedeserie, den var fame sjaaw at lave :4thumbup: - og damn jeg er da ikke særligt lean derpå :blink: Er jo nærmest ripped nu ved siden af .. :laugh:

post-1757-1106423991_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

HAAARGH! :w00t:

Jeg har i al hemmelighed talt med ejeren af Lillerød bageri, og han er gået med til at sælge mig alt det sidste nye krådt han har, jeg blir så leee´ nu med alle de forskellige præperater :w00t: .. Har taget et par billeder af herlighederne :w00t:

Rundstyk Propionate 1000gr ED

pict_rundstk_loff03.jpg

Kærgårdenbolan Depot 200gr ED

Kargarden.JPG

Mælkron Cypionate 3000gr ED

Skummetmalk.JPG

Cultura-durabolin 500gr EOD

Cultura.JPG

Majaron Enanthate 1000gr ED post workout :w00t:

Majakakao.JPG

HAAAARGH jeg blir så leee :w00t::w00t::w00t:!!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

:laugh: .. Kæft et leee billede :4thumbup:

Bageren har i øvrigt lige ringet, og Lillerød bageri AS labs har netop i dette øjeblik kommet op med et nyt banebrydende produkt :w00t::w00t::w00t: .. Har bestilt 100 stk til at smide ind i min kur :devil:

Tunivand.JPG

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

:laugh: .. Kæft et leee billede  :4thumbup:

Bageren har i øvrigt lige ringet, og Lillerød bageri AS labs har netop i dette øjeblik kommet op med et nyt banebrydende produkt  :w00t:  :w00t:  :w00t: .. Har bestilt 100 stk til at smide ind i min kur  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: Det skal jeg prøve!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share