LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Yo Big Mike!

Yeah, det var fee træning, håber på at være der fredag, men er ikke 100 da jeg har stramt program. Har taget den lidt med ro, da jeg har lavet et stunt herhjemme med min skulder :nonono: Regner med at træne igen imorgen aften og så igen på fredag hvis alt går vel. Skulle have været på splittet igen igår, men har valgt at tage 2 extra hviledage for at få kroppen i gear :smile:

Morgencardio

35 min PW

Ok. tur - Har ikke rigtigt fået gået den aw så meget de sidste par dage, som jeg gerne ville, men nu skal der mere gang i turene og længden af dem.

Link to comment
Share on other sites

Sen eftermiddagscardio (Ca. kl. 17)

35 min pw

Tog turen hjem fra arbejde på benserne med lee hæwi i ørene. Det var godt for eftersom jeg har kørt mig lavt i kul siden igår, så gik der ca. 5 min. til jeg var helt futtet aw :laugh: - nå men vel hjemme fik jeg en god omgang æde og da vi havde spist og fået puttet den bette var det afsted for at brænde en smule. Eftersom jeg har taget et par ekstra dage for at få både delten og min ryg i gear holdt jeg sættene nede til to worksets og Sheikoen (der har 2. sidste dag der er leee!!) venter til imorgen.

HST uge 3, dag 1

Opv. rc elastik & raises

Der var rimelig pakket i hulen til trods for det rimeligt sene tidspunkt og Bik Mike - der havde været ritti lee i squatten :4thumbup: og Q's dude var i hulen udover alle non-mollerne. Vi fik kæwet lidt (mest omkring posering :4flex: :wink: ) og da jeg var færdig - og havde fået fortalt en masse nye knejter, at der var 10-15 minutter mere at træne i - smed jeg shirten og fyrede mit frie program på og fik en 6-7 runder til det :cool: Fee nok at få det prøvet af med dobbelt spejle og fuld knald på anlægget :4thumbup: Det fede var at knægtene først kiggede lidt weird og derefter gik der totalt "obliiiiiiiiiiiqqezzz" og front double biceps i den for dem!! :laugh::laugh: Da de sad i omklæderen bagefter begyndte de huleme også at dele AC/DC og Led Zeppelin cd'er rundt. :blink: Så er man altså godtaget som 15-16 årig i mit univers :w00t: :4thumbup:

I forhold til selve træningen kørte det meste fint nok og med ok overskuu' - jeg har droppet incline EZ fransk pres til fordel for db fransk pres, da den er flinkere ved albuerne - og så har jeg skiftet decline bænk ud med incline også fordi decline var halværwelig ved delten tilsidst.

Db bænk

25 x 15

15 x 32,5

10 x 42,5

10 x 42,5

Træk til bryst

15 x 55

10 x 100

10 x 100

Incline db bænk

10 x 37,5

10 x 37,5

Db rows

15 x 37,5

10 x 60

10 x 60

Db skulderpres

15 x 15

10 x 30

10 x 30

Siddende lægpres

10 x 60

10 x 60

Db spidercurls

12 x 12,5

10 x 20

10 x 20

Siddende laterals

20 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

Db fransk pres

15 x 12,5

10 x 17,5

10 x 17,5

6-7 x fri runde :4flex: :superman::wink:

Fin nok stille og rolig træning og rart at komme ind i rytmen igen :smile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Der var rimelig pakket i hulen til trods for det rimeligt sene tidspunkt og Bik Mike - der havde været ritti lee i squatten :4thumbup: og Q's dude var i hulen udover alle non-mollerne. Vi fik kæwet lidt (mest omkring posering :4flex: :wink: ) og da jeg var færdig - og havde fået fortalt en masse nye knejter, at der var 10-15 minutter mere at træne i - smed jeg shirten og fyrede mit frie program på og fik en 6-7 runder til det :cool: Fee nok at få det prøvet af med dobbelt spejle og fuld knald på anlægget :4thumbup: Det fede var at knægtene først kiggede lidt weird og derefter gik der totalt "obliiiiiiiiiiiqqezzz" og front double biceps i den for dem!! :laugh::laugh: Da de sad i omklæderen bagefter begyndte de huleme også at dele AC/DC og Led Zeppelin cd'er rundt. :blink: Så er man altså godtaget som 15-16 årig i mit univers :w00t: :4thumbup:

6-7 x fri runde :4flex: :superman::wink:

Fin nok stille og rolig træning og rart at komme ind i rytmen igen :smile:

Lee'. Fedt at du allerede har fået skruet det frie program sammen. Hvordan går det med diæten?

AC/DC og Led Zeppelin???? Jah, det er lee' :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, det er også fee at det er på plads :smile: er faktisk ved at lave et mere der er lidt mere tryk på og så bestemmer jeg mig for hvilket af dem det skal være om et par mnd :cool:

Idag stod den på Sheiko only og Boris fik vist lidt tænder, men jeg gav ham også en lussing eller to :wink: Der var godt med knægte i hulen og masser af stemning - jeg var nogenlunde frisk så den fik godt med gas og masser af kæwe med Sune non-mol - tilsidst fik han også spottet mig i et dagsformsstunt der nææææææsten lykkedes :blush: Jeg fik iøvrigt også sat nogen af vores "#xxx%¤!!! gratister på plads ut_shoot2.gif

Sheiko beginners 2 - uge 4, dag 1

Squat

15 x 20

15 x 50

5 x 95

4 x 115

3 x 132,5

3 x 132,5

3 x 152,5

3 x 152,5

2 x 162,5

2 x 162,5

2 x 170

2 x 170

1 x 200 :devil: ..... en mini hånd på patten opad, så derfor - en forced :laugh:

3 x 142,5

3 x 142,5

3 x 142,5

3 x 142,5

Fee nok omgang, der var god fart på alt op til de 170 og derfor tog jeg to doubler istedet for de to singler Boris foreskrev. Bagefter var jeg goidt gearet, halvflaa' , men gearet så hvorfor ikke sejle i hegnet med 200 :superman::crazy::laugh:

Den var så tæt på som det er muligt. Sune mente jeg gik i stå da jeg var rundet bunden og vel var 10 cm. oppe - er lidt i tvivl om jeg havde haft den, men det var nok meget godt at han lige gav mig et bette hiv i patten. De sidste sæt brændte helt vildt efter de 200, så jeg var godt flad da det var på cyklen i sneen :nonono:

Nu skal der bare ædes og ses Cirkeline med den bette :4thumbup: og når hun er gået i seng er den nye Harry Potter klar på X-boxen :4whistling: :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Idag stod den på Sheiko only og Boris fik vist lidt tænder, men jeg gav ham også en lussing eller to :wink: Der var godt med knægte i hulen og masser af stemning - jeg var nogenlunde frisk så den fik godt med gas og masser af kæwe med Sune non-mol - tilsidst fik han også spottet mig i et dagsformsstunt der nææææææsten lykkedes :blush: Jeg fik iøvrigt også sat nogen af vores "#xxx%¤!!! gratister på plads %7Boption%7D

Sheiko beginners 2 - uge 4, dag 1

Squat

1 x 200 :devil: ..... en mini hånd på patten opad, så derfor - en forced :laugh:

Jeg kan også huske i mine unge dage da jeg squattede 240 kg................

....

....

....

....

....

....

....rigtig hurtigt nedad :tongue:

Mht. LVK, koster det så 600,- for sæsonen indtil juni, eller indtil 31. december? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

1 x 200 :devil: ..... en mini hånd på patten opad, så derfor - en forced :laugh:

HA Mike, i tolde you so. Det er så fedt det der. Respekt :superman::superman: :4thumbup:

Jeg kender ham. jeg har haft ham i min bil. Huske mig når du bliver en kendis. Hils Arnold og Thorsen fra mig. Sig til coleman at jeg engang har kørt dig hjem.

Your the maaaaaaaaan

Link to comment
Share on other sites

Rall ....yirrrrrrrrrr bøved stang og det hele - det spiller max :cool:

Sortis ... Ja skal nok huske at hilse, men de kender jo godt dig i forvejen. Det er ham den beskidte der gerne ville have været i bad med dem :blink::laugh::tongue: Træner du mandag aften??

Mike ... yeah, det kan da være jeg hopper i dem på lørdag, men ved endnu ikke om jeg ikke bare tager forsøget med knækogere :smile: men nu må vi se - og tak for idaw :wink:

HST uge 3, dag 2

Opv. rc elastik & raises

Big Mike kom og hentede mig på landet og så var det ellers afsted ud over markerne til en fællesbrænder :smile: Vi fik smidt noget fee tråd på anlægget (Vi fik bla hørt: Hele 10.000 fists in the air med Disturbed, Volbeat og hele Revolution med Ill Nino :devil: + lidt Suicidal Tendencies :4thumbup: ... yiirrr!! ), og så blev der ellers presset og mast derudaf. Mike var lee i patten også med klods :4thumbup: og jeg nuldrede igennem mit HST der, udover en småvag delt på nogen tidspunkter, kørte rigtigt godt i det meste. Bagefter var der en fætter der var ved at snappe min super rotator elastik og da han havde fået balle og vi havde snappet shake var det ud i bilen igen og så igennem det leee'e vejr til Kollerød - fee nok aften :bigsmile: Håber på at gentage den i næste uge - hopefully + en æder :wink:

Db bænk

30 x 15

15 x 32,5

10 x 40

10 x 45

10 x 45

10 x 45

Træk til bryst

20 x 50

10 x 105

10 x 105

Halvhårdt

Incline db bænk

10 x 37,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Kørte meget bedre end sidst

Db spidercurls

12 x 12,5

10 x 22,5

10 x 22,5

10 x 22,5

Ramte rigtigt godt idag, lallede rundt med et par øvelser mere senere, mest for at have noget at supersætte med, den bedste var en liggende cable udgave Mike kørte - fee nok

Db skulderpres

20 x 15

10 x 32,5

10 x 32,5

10 x 35 PR

Helt ok. omgang, Mike mente at der var til 10 reps med 37,5, men jeg holder lidt igen og gemmer lidt til progression :wink: og lette var de nu heller ikke :laugh:

Siddende lægpres

10 x 75

10 x 75

10 x 75

En af de faste aftengutter var ved at køre så hoppede bare med, skulle have haft kørt med 70 kg., men man bliver ikke led af at pille sliver af og sætte andre på :tongue:

Siddende laterals

20 x 10

10 x 20

10 x 20

10 x 20

Så er de ved at være lidt tunge igen - dejligt

Db fransk pres

20 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

Db rows

15 x 37,5

10 x 65

10 x 65

Ramte godt, men eftersom jeg kørte dem meget sent i progget, så lød jeg som en pustende hval baw'efter :crazy::laugh:

B.o laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Sad super godt idag :smile:

Det var det og så gik turen hjemover - thx til Mike for slædeturene og en feee træning :cool:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Sortis ... Ja skal nok huske at hilse, men de kender jo godt dig i forvejen. Det er ham den beskidte der gerne ville have været i bad med dem :blink::laugh::tongue: Træner du mandag aften??

Yep Mandag aften it is. Sidste træning inden "the final show down" eller noget :4thumbup:

Min krop er ved at gå i panik. Tildels ved tanken om at blive revet rundt på Lørdag, tildels pga tanken om den ventende diæt. Den er gået så langt at den tricker min hjerne. Foran spejlet dukker tanker som "Hey din form er da fin nok, ingen grund til at tabe sig, osv" hehehe

Link to comment
Share on other sites

Yep Mandag aften it is. Sidste træning inden "the final show down" eller noget :4thumbup:

Min krop er ved at gå i panik. Tildels ved tanken om at blive revet rundt på Lørdag, tildels pga tanken om den ventende diæt. Den er gået så langt at den tricker min hjerne. Foran spejlet dukker tanker som "Hey din form er da fin nok, ingen grund til at tabe sig, osv" hehehe

:laugh: Kender det alt for godt - det er på en måde sådan jeg har det lige nu, bare med en laaaang horisont foran mig. De goder sider ved at lade være med at stille op står i kø, (mere maaaa, mere junk, mere af det hele :laugh: ) men det er bare at fokusere og så knibe ballerne sammen.

For det er lige nu det er mest træls, jeg har smidt 3-5 kg., men er jo stadig bare halvfee, så der hvor den gode form skinner igennem er der et stykke vej til endnu. Glæder mig til jeg er nede omkring 90 i morgenvægt - tror jeg ligger på 98-99 nu. Der ved jeg at jeg ser en del anderledes ud og så er det nemmere at se en bedre form skinne igennem end nu. Sådan havde jeg det ihvertfald da jeg var i bedst form på sidste diæt, så mon det ikke stadig er på den måde. :smile:

Nå, men mon ikke vi ses i morgen aften så :superman:

Link to comment
Share on other sites

Idag stod den på Sheiko only og Boris fik vist lidt tænder, men jeg gav ham også en lussing eller to

Boris kan være en uforholdsmæssig bister fætter.. godt at se du får rusket ham lidt rundt!!!

Nu skal der bare ædes og ses Cirkeline med den bette

hvor gammel er det jeres guldklump er??

Mvh Black

Link to comment
Share on other sites

Thx Blackmoore!! Ja, når overskuu'et er der så er det bare med at give Boris en kindhest, eller to, men han har det godt nok med at slå igen :blink::laugh:

Annika er 2 år og 5 mnd. når vi passerer d. 6/2 - En perfekt alder!

Hun er megasjov at lege og snakke med og alt hvad hun oplever bliver endevendt på hendes egen særlige måde, kan kun sige glæd dig, det er virkelig en fed alder! :4thumbup:

Apropos, så kan man se på billedet her der er taget for nylig, at er det lige den alder hvor de begynder at give sig i lag med noget mere seriøst end Cirkeline :w00t: Kæresten mener at det er Klinisk ordbog hun sidder og hygger med :laugh:

Håber det går godt med den bette fyr ovre på den barske ø :smile:

post-1757-1137960661_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Håber det går godt med den bette fyr ovre på den barske ø :smile:

Nøøj, hvor er hun kær. Og fuck der sker meget på et par år :blink::blink: det er sjovt, for os kan et par år "bare være" et par streger på Cv'et, men for de små er det forskellen på intet at kunne og med et at kunne udforske og erbobre verden!

Bettemanden herovre har det fint, er glad og smilende det meste af tiden..

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gik feee hele dagen og mange tak for hjælpen med det hele :4thumbup: Til trods for vores dårligdomme :laugh: så gik det jo super!!

-------------------------------------

Nå, men lige en lille kort update herfra - har ikke rigtigt gide logge den aw her i ugen, da der har været en del at se til også i herhjemme. Har da også kun haft et enkelt pas sammen med Blackice i mandags og har ellers taget den med ro. Diæten kører stadig stille og roligt og som den skal :smile:

Eftersom jeg har haft lidt ævl med ryggen i et længere stykke tid pausede jeg den af fra mandag til vores "jule" stævne igår - det var nok en fin ide, men kunne nu stadig mærke den + min skulder da jeg var igang med opvarmningen. Inden da havde vi fået stillet godt op, så der var lidt mere stævne agtigt og der kom da også godt med mennesker der bare ville kigge på :4thumbup: Jeg havde også min egen lille fanklub med i form af den store og den bette tøs :wub:

Alle var lede og de fleste fik rigtigt flotte PRs med hjem, og stemningen var i top, med masser af metal, råweri og kridtlussinger :devil:

Nå, men udover opvarmningen gik mine løft sådan her - vejede iøvrigt ind på 99,5 lige efter at have spist, så nu er jeg sq under 100 .. whee!!

Squat

180

190

200 PR

Endelig kom den i hus!!! Et af mine største vægtmæssige mål - feeee!!! :4thumbup: De 190 kørte rigtigt godt, faktisk bedre end første løft så den skulle prøves af - yir!! Den var leee og brændte godt, men op kom den :smile:

Bænk

110

125

135 PR

Det kan jeg jo ikke rigtigt klage over med min trælse delt, havde fint styr på teknikken - og det var det vigtigstel, den var dog godt tung alligevel :wink:

Dødløft

230

250

260 PR

Wheee!! De 250 var tangering af min pr og de kørte med en smuuuule oversku, så var det bare at gå til den på 260.

Fik en ordentlig en på skallen af Blackice og så avr det bare ind og flå i den. Første del var ok, men fra midten af brææææændte den - men op kom den sq - feee!!

Bagefter var der fest og jeg holdt mig ædru - wheee!! :wink: Det var nu ganske sjovt, til trods for det og jeg fik vel ca. spist 1 kg. æbleflæsk :blink::crazy::laugh:

Lidt pics

post-1757-1138540927_thumb.jpg

post-1757-1138540939_thumb.jpg

post-1757-1138540952_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille doms update :wink: Mine baglår!!!!!!!!!!!! :crazy: Harrghhhh de er ramt. Har desværre ikke noget billede med hele kroppen plus stang af sidste løft, men det føles som jeg har taget den rent stivbenet :blink:

___________________________

HONKEY

Jov taark :smile: og lige over! Kanon at du gad være med til at spotte og hjælpe til hele dagen :4thumbup: Tror nu også du kunne have fået nogle gode løft med hjem med den beskidte ferie deload :wink:

Luciferase

Thx Per! Ja, havde det ikke været fordi at min skulder er så ærwelig, så ville SL slet ikke virke så langt fra noget jeg kunne tænke mig en gang på sigt :wink: Vægten er jeg også selv spændt på, men det er ihvertfald langt fra der hvor den er nu :laugh: Det er helt og holdent spejlet der dikterer det, så det er lidt svært at sige, men først i firserne sikkert.

BLACKICE

Jeps, fik 2,5 kg. mere end dig :tongue: hehe, og selv lee'e løft, ved du havde haft til 220 i dødløften, men det er også rart at gemme lidt til senere :smile:

clayman

Thx Clay! Ja, skal helt sikkert under 90 kg. i denne omgang. Regner selv med 82-84 kg., men nu må vi se hvor langt jeg skal ned før det ser ud som det skal :smile: Har taget diæten meget afslappet i det sidste stykke tid. Har jo kørt fra 1. dec. med et meget moderat underskud, og der er vel ca. røget 3½-4 kg. Nu her fra imorgen starter jeg så op igen, men med en smule mere cardio, og så slutter den aw 23. september :4flex: :wink: Så det er den laaaange vandring jeg er ude på :crazy: , men jeg er fortrøstningsfuld og glæder mig rigtigt meget til det beynder at kunne ses ordentligt :cool:

simoh

Hehe - lige over :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille doms update :wink: Mine baglår!!!!!!!!!!!! :crazy: Harrghhhh de er ramt. Har desværre ikke noget billede med hele kroppen plus stang af sidste løft, men det føles som jeg har taget den rent stivbenet :blink:

Det er sjovt du siger det, alle dine dødløft så voldsomt stivbenede ud igår. Jeg undrede mig faktisk over at du brugte benene så lidt i løftet.

Så forstår godt hvis du er doms ramt for vildt.

Jeg kan tilgengæld ikke rigtig mærke noget i dag. Men det hænger måske sammen med at jeg er influenza ramt big time i dag. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share