LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Hmm ahh, æhh, øhhh, jaja, skal nok Rall :wink: synes dog stadig jeg er en hval :laugh:

HST - 15 reps, dag 3

Sen omgang idaw. Blackice var i huset og dælme om man ikke begynder at ane både vener og definition - han fik da også flexet godt igennem hele træningen :4thumbup: Myhlers brændte også sig selv ned og dermed gik dagens omgang med fee tråd, god kæwe og hvad dertil hører af flex :cool:

Squat

20 x 20

15 x 50

10 x 100

15 x 125

15 x 125

Phheewww!! Blackice bakkede op og selvom det svee godt så kom jeg igennem dem. 2. sæt var faktisk bedst, men harrghh hvor de brænder i lænden på de sidste par reps :blink:

Træk til bryst - spadegreb

20 x 50

15 x 95

15 x 95

Ok. sad rigtigt godt idag

Incline db bænk

20 x 17,5

15 x 32,5

15 x 32,5

Første sæt var nemt og fik vidst endda 16, men 2. sæt brændte helt vildt :laugh:

Yates rows

15 x 75

15 x 75

Hoppede med på Blackices vægt og de var egentlig ok. men fik en tarwelig fornemmelse i ryggen lidt efter og eftersom at jeg fik det samme sidst jeg kørte bb rows, så tror jeg det er tilbage til db rows :unhappy: æv!

Flad Db bænk

15 x 35

15 x 35

Samme historie som incline. Første sæt var ok. og andet brææændte :nonono:

EZ cable curls

15 x 55

15 x 80

15 x 80

Sad fee nok igen idaw

Siddende læg

15 x 55

15 x 55

15 x 55

Siddende bb skulderpres

20 x 20

15 x 40

15 x 52,5

15 x 52,5

Meget bedre end sidst. Blackice spottede men der var ikke brug for det og andet sæt var endda bedst - fee :bigsmile: lidt ændringer i rækkefølgen af øvelserne gør åbenbart meget :innocent:

Db preachers - top fokus

15 x 15

15 x 15

Ramte lee. Kører ikke helt ned, men ca. ala Coleman i The Unbelievable. De sad rigtigt godt :smile:

Siddende laterals

15 x 10

15 x 15

15 x 15

Ramte super efter presseriet

Pushdowns - skrå greb

20 x 50

15 x 80

15 x 80

Ok.

Enarms db triceps extensions

15 x 12,5

15 X 12,5

B.o. laterals

15 x 12,5

15 x 12,5

15 x 12,5

Sad super idag :4thumbup:

Dips

15 @ bw

15 @ bw

Fee dips uden skulderpain - dejligt! Godt burn i triceps og patter at slutte aw med også :bigsmile: nice!

Så var jeg også godt brændt aw :crazy: næsten 2 timer straight tog det idag. Ud i badet shake den aw - og så godt med drøn under det røde lyn og hjem til sofaen :4eat::wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Db preachers - top fokus

15 x 15

15 x 15

Ramte lee. Kører ikke helt ned, men ca. ala Coleman i The Unbelievable. De sad rigtigt godt :smile:

Det sagde jeg lige præcis til Q i dag, at du havde fortalt mig, dengang i LVK. :biggrin: Den rammer rigtig nice! :4flex: Og synes faktisk, det kan føles lidt ubehageligt i albuerne, hvis man strækker helt ud i denne her øvelse. :unsure:

P.S. Enig med Rall - billeder!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det sagde jeg lige præcis til Q i dag, at du havde fortalt mig, dengang i LVK. :biggrin: Den rammer rigtig nice! :4flex: Og synes faktisk, det kan føles lidt ubehageligt i albuerne, hvis man strækker helt ud i denne her øvelse. :unsure:

P.S. Enig med Rall - billeder!! :superman:

Yeah, den er nemlig ritti fee :4flex: Og som Q også kan stå inde for så er cheatcurls vejen frem :bigsmile:

Ved ikke lige hvornår billederne kommer, men som du nok kan se på Saabyes post, så er det inden længe. Er dog kun ved at nærme mig en almindelig "nu starter diæten" form :laugh: Men det var nu også det der var målet med at starte cutningen tidligt :blush:

Hey der mate... Hvordan lyder træningen her de næste par dage?... skal vi evt hoocke op til noget fælles imorgen eller fredag/lørdag?? til flex n vains! :devil:

Big m

Regner med at træne idag og lørdag, da jeg var helt færdig med ondt i skallen og hele kroppen igår. Men næste uge passer det mig helt sikkert bedre at få pictured den aw - For lørdag træner jeg omkring 11 tiden (skal jo til Depeche Mode om aftenen med damen og Dr. Steen :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

HST - 15 reps, dag 4

Idag gjorde Dr. Steen comeback - fee! Så ned for at hente ham, smide en shake i gabet og så afsted ved middagstid - ferie roxx!!

Da vi ankom var der 15 triste minutter med dårlig disko, men ham fyren der satte det på havde åbenbart en dårlig dag, for han kom efter os og skred igen efter 15 minutter :blink: Nå, men så røg gode gamle "Dirt" med Alice In Chains på anlægget :4thumbup:

Squat

20 x 20

12 x 50

10 x 90

15 x 127,5

15 x 127,5

Aghh den var leeeed idag. 2. sæt gjorde dælme nas efter 10 reps :crazy::laugh: - 2 pas tilbage med 15 reps, pheew!

Træk til bryst - spadegreb

20 x 50

15 x 95

15 x 95

Samme som sidst var bare mere brændt aw af supersættet med squatten idag, så de var lidt hårdere. Sad dog fino nok.

Incline db bænk

20 x 15

15 x 27,5

15 x 35

15 x 35

Rigtigt gode idag. Sad super!!

Db rows

15 x 50

15 x 50

Så røg db rows på igen, og den er meget bedre for ryggen. Men for hulan man sveder under det gejl :laugh:

Flad Db bænk

15 x 37,5

15 x 37,5

Ok, men de brænder dælme leee lige omkring når jeg når de 13-15 reps

EZ cable curls

15 x 55

15 x 85

15 x 85

Ramte rigtigt godt idag - stilen var ikke helt fee, men det er en af de få øvelser hvor det ikke gør alverden, den rammer lee alligevel.

Siddende læg

15 x 60

15 x 60

15 x 60

Ok, men de er ved at være hårde med de reps nu - kan dog mærke at jeg har fået lidt mere styrke i læggen og det er jo fedt for det kan man bruge til meget :cry::tongue::laugh:

Siddende bb skulderpres

20 x 20

12 x 40

15 x 55

15 x 55

2. sæt med de 40 kg. brændte da jeg stort set ikke holdt pause fra de 20 kg, så jeg troede ikke der var til progression idag, men efter lidt pause gik det dælme - fee!!

Db preachers - top fokus

15 x 15

15 x 15

Stadig kanon hit på peaket :4flex: men uaah de brænder uden lockout :devil:

Siddende laterals

15 x 15

15 x 15

15 x 15

Lige som de skulle være

Pushdowns - skrå greb

20 x 50

15 x 85

15 x 85

Sad super idag.

Enarms db triceps extensions

15 x 12,5

15 X 12,5

B.o. laterals

15 x 12,5

15 x 12,5

Ok feel - Kan ikke huske om jeg tog 3 sæt, så den lader vi stå...

Rigtigt fed træning :smile: Var helt brændt aw og eftersom vi skulle op og se Luciapokalen på DVD og æde den aw :4thumbup: , så kom Dr. Steen og jeg hurtigt ud af døren efter en bette shake. Topnaiz!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio

24 min. step

Fylde vanddunk

2 x 15 x 50 kg. squat uden lockout

24 min. step

Der var masser af knægte i hulen der brændte arme på alle umulige og endnu mere til grin måder, tror der var 4 mennesker ud af 20+ der fattede hvad de lavede - Så det var helt rart at jeg stod oppe for mig selv og bare kunne betragte dem :tongue:

Squatten var for lige at booste mig igang igen efter vandopfyldningen - det fik dælme sveden frem på panden :laugh: - ellers god omgang og rart at komme igang med cardioen igen :smile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Eftermiddagscardio

24 min. step

Fylde vanddunk

2 x 15 x 50 kg. squat uden lockout

24 min. step

Der var masser af knægte i hulen der brændte arme på alle umulige og endnu mere til grin måder, tror der var 4 mennesker ud af 20+ der fattede hvad de lavede - Så det var helt rart at jeg stod oppe for mig selv og bare kunne betragte dem :tongue:

Squatten var for lige at booste mig igang igen efter vandopfyldningen - det fik dælme sveden frem på panden :laugh: - ellers god omgang og rart at komme igang med cardioen igen :smile:

Noget af en cardioride mester... :smile::devil::devil: Spiller sgu da bare.. :wink:

Hvad siger vægten efterhånden??? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Stepperiet gik faktisk rigtigt godt, der noget nærmest tranceagtigt over det når man er kommet godt igang :blink::laugh: Vægten tror jeg ligger på 97-98 i morgenmås, men har ikke kørt så hårdt på før igår, da jeg var halvsløj i hele sidste uge, så der har den stået på ca. ligevægtsindtag.

Link to comment
Share on other sites

Hey I 2 to beskidte svin :4flex: ... jeg er lige kommet hjem efter sidste 15 reps HST dag og jeg er HELT brændt aw!! :crazy: Logger den af imorgen :smile: da der skal æde i skabet og soves ... fik også trænet en ulogget 5. omgang 15 reps i mandags der gik ok. fee, men den kommer ikke med i loggen.

Højdepunkter fra idag. 2 x 15 x 130 PR i squat :crazy: - min puls blev oppe i resten af træningen :laugh:

2 x 15 x 40 Incline db pres - der er vist også en slags PR :wink:

og 1. stks gratist (knejt - sæføli!) snappet og skældt u' :devil:

Ses dær!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Thx Rommel - gør hvad jeg kan for at holde intensiteten oppe på samme niveau som jeg ville have i et 2 x 2 split :smile:

Onkel Steen - hvad gør man ikke frivilligt :innocent: ej, den trak tænder ud i leeeeee grad :crazy: men mon ikke der ville være en 135 kilo med spotter og råweri :cool:

Nå endelig tid til lidt update herfra. Har haft den travleste leee'e uge, hvor idag er første aften jeg er hjemme :blink: og imorgen er ingen undtagelse. Der står den dog på spisning med LVK bestyrelsen, så det bliver nok knapt så hårdt - det skulle da lige være at den kun står på aspartam :tongue:

Havde 5. HST 15 reps dag i mandags og det var en fin nok omgang. Den forbliver dog ulogget - Var til Depeche Mode med kæresten og Dr. Steen i lørdags (kanon!! koncert, jeg er sq ved at finde min indre disko fyr - er også rendt ind i en lille Spleen United forelskelse :blush: ) men efter koncerten stødte jeg mit knæ i leeed stil på et beskidt rækværk, så squatten lod jeg stå i mandags, ellers var det pænt hårdt og med masser af kæwe.

Igår stod den så på late night træning. Havde håbet på at Blackice var sen også, men han er vist stadig underdrejet af sygdom, så der var kun mig selv og 20 små knejter.

Gik igang med at chekke medlemmer midt imellem alle sættende og sørme om der ikke var en freeloader der fik skæld u' og besked på at "prøvetræning" kl. 21 om aftenen ikke var en fee ide. Samt at melde sig ind før han viste sig igen. :nonono: Udover det var alt bare damn hårdt (men det var jo forventeligt når det var sidste dag med 15 reps) og efter squatten blev min puls oppe i det røde felt resten af træningen :crazy::laugh:

Skulderpres blev udeladt igår pga. at jeg var helt død i pressestrukturen og hellere ville kunne tage lidt dips. Desuden smed jeg EZ cable curls aw også, simpelthed for at kunne holde progressionen til 10'erne - kørte så spider db curls istedet og de var feee'e :4flex: Nå men - i went as thiz:

HST - 15 reps, dag 6 - 1/3

Lagde hårdt ud med at smide "We've come for you all" med Anthrax på anlægget :w00t: - da den var færdig fyrede jeg Furious Traumas "Roll The Dice" på (aah, feee dansk trucker tråååj :4thumbup: ) Så musikken var helt i top - igang med gejlet :superman:

Squat

20 x 20

15 x 50

12 x 90

15 x 130 PR

15 x 130

Huaahhh :blink: endelig færdig med de ondeste squat uger i mit liv! Aldrig skal jeg tænke noget som helst ondt om folk der kører 20 rep breathers - for selv dem her var bare stygge!

Træk til bryst - spadegreb

20 x 50

15 x 100 PR

15 x 100

Sad kanon og så var det vist også PR :smile:

Incline db bænk

20 x 15

15 x 27,5

15 x 40 PR

15 x 40

Sad bare feee - kørte non-lockout på de første 10 ca. og det sveeeeeee'!! En lidt nem PR, men alt har ret når fætteren skal have tæsk :tongue:

Db rows

10 x 40

15 x 60

15 x 60

Fee runde der bare ramte kanon i flyvingerne - havde endda en smule overskud, men vil ikke køre tungere, for ellers er der squtte meget at give af til progression i 10'erne - og 20 reps var også at stramme den :laugh:

Flad Db bænk

15 x 40

14 x 40

Så brændte jeg aw :laugh: Kørte dem på samme måde som Incline - og havde jeg haft en råwende spotter havde den sidste sikkert været der, men eftersom der kun var alle de bænkpressende (5 gutter om samme bænk .og vi snakker sejle rundt med stangen og snakke imens.. :laugh: ) ål, så ville jeg hellere dø for mig selv

Db spider curls

15 x 10

15 x 17,5

15 x 17,5

15 x 17,5

Uaahhh de sad godt - det er altså bare en feeee gun øvelse

Siddende læg

15 x 65

15 x 65

15 x 65

Ramte feee - glæder mig til det bliver tuuungt :smile:

Siddende laterals

15 x 10

15 x 17,5

15 x 17,5

15 x 17,5

Tog et enkelt sæt mere, nu da der ikke var skulderpres på idaw - de sad rigtigt godt :smile:

Dips

15 @ bw

15 @ bw

Sad rigtigt godt og intet at høre til skulderen :4thumbup:

Enarms db triceps extensions

15 x 12,5

15 X 12,5

Ok.

B.o. laterals

15 x 12,5

15 x 12,5

Sad super -

Slut finale, shakehjem og æde, sove og så var det op idag kl. 6 og på work - og hvorfor ikke gå :smile:

Morgen cardio idag

35 min PW

Fee nok tur - kl. 10 skulle vi så på en mega lang gåtur med ungerne og var hjemme igen kl. 14, så jeg var godt brændt aw da jeg skulle hjem ved 14. 30 tiden :laugh:

Eftermiddags cardio idag

35 min PW

Den var sq lidt hård :blink: Pigerne var ikke hjemme endnu, så en god æder, og så drattede jeg omkring på sofaen og blev vækket 2 timer senere da de kom hjem :cool:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Igår stod den så på late night træning. Havde håbet på at Blackice var sen også, men han er vist stadig underdrejet af sygdom, så der var kun mig selv og 20 små knejter.

Gik igang med at chekke medlemmer midt imellem alle sættende og sørme om der ikke var en freeloader der fik skæld u' og besked på at "prøvetræning" kl. 21 om aftenen ikke var en fee ide. Samt at melde sig ind før han viste sig igen. :nonono: Udover det var alt bare damn hårdt (men det var jo forventeligt når det var sidste dag med 15 reps) og efter squatten blev min puls oppe i det røde felt resten af træningen :crazy::laugh:

Skulderpres blev udeladt igår pga. at jeg var helt død i pressestrukturen og hellere ville kunne tage lidt dips. Desuden smed jeg EZ cable curls aw også, simpelthed for at kunne holde progressionen til 10'erne - kørte så spider db curls istedet og de var feee'e :4flex: Nå men - i went as thiz:

Følger med på side linjen mester. Det er desværre ikke blevet til mange trænings "sammen stød" den sidste tid. Jeg er "up and running igen" og har fået trænet i dag igen. Har kun mistet to trænings pas. Surt, men det går.

Respekt for at du når det hele , selv om du har et travlt program. Det giver også feeee resultater.

Bad ass squat du fik fyret af. Helt ærgerlig over jeg ikke var der til noget god råveri.

Link to comment
Share on other sites

(... - er også rendt ind i en lille Spleen United forelskelse :blush: )

Squat

15 x 130 PR

Træk til bryst - spadegreb

15 x 100 PR

Incline db bænk

15 x 40 PR

Giftigt med alle de PR :4thumbup: :devil:

... og du er ikke den eneste metaller der har et blødende hjerte for Spleen United. Fik sidste år "Godspeed Into The Mainstream" af min kæreste i julegave fordi jeg havde fortalt hende hvor feeee' "In Peak Fitness Condition" var at høre på P3. Det var en go' gave - for den roterer ret ofte på anlægget derhjemme. Troede ikke pop kunne være godt, men det ka' det altså... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Maaaaaskiiinen

Jov thx :smile: Det var sq også en hård omgang - 15 reps brænder og sviii'er mere end man aner, og lungerne brænder aw også :laugh: Glæder mig til senere idag hvor jeg har første pas med 10 reps :smile: Håber jeg også kan blive med at give den gas når jeg er længere nede i fedt %

Blackice

Det var også damn hårdt :laugh: meeen mon ikke der havde været til en smule mere med dit beskidte råweri :devil:

Jeg når nu ikke helt det hele altid, har f.eks skudt passet idag fra i fredags, men så længe jeg har det ok. med det og jeg ikke føler at programmet går helt i ged så kører det nu fint nok. Derfor har jeg nu godtnok stadig godt travlt, men det går :smile: Håber vi snart kan få brændt den aw og skudt lidt pics sammen :4flex: :bigsmile:

Kong Kent

Mange tak - Det var også en superfee træning, men daaamn jeg var brændt aw bagefter :blink:

Yeah, Speen United er ritti fee :blush: Det er godt nok sjældent jeg kan lide andet end metal, men de har ramt en ting i mig jeg ikke vidste jeg havde :laugh:

_________________________

Morgencardio

50 min Intervalstep

Vågnede 5.30 og så var det bare ned med en led kop mokka og ud af døren. Gad ikke snuppe en PW, så istedet kørte jeg ned til LVK kastede "Suicidal for life" med Suicidal Tendencies på og så bare derudaf. Det var en fed omgang pga. intervallerne og midtvejs skiftede jeg til et program der var en tand hårdere - det trak tænder u´ - feee!! :4thumbup: Bagefter fik jeg poseret den lidt af og eftersom morgenvægten sagde 98,5, så kan jeg se at da ihvertfald har gainet lidt siden sidste diæt for helt skidt så det nu egentlig ikke ud. Det er stadig ikke super, men det går som det skal :smile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Ankom godt busted til LVK ved 14 tiden. Efter morgencardioen stod den på hygge med Morgenmad, Bamse, Lillenørd, Nørd og Troldspejlet sammen med den bette - totalt lad TV morgen :4thumbup:

Derefter var det en tur i skoven sammen med hele familien og kælke sammen med de små - fee nok. Så stod den på frokost, og da mini mor var puttet til lur susede jeg afsted til LVK. Der var ikke så mange i huset så på med en omgang lee hæwi (American Headcharge og Megadeth :devil: ) og så derudaf. CutIce joinede ind senere for at pleje sine veins og lee'e babbelutter :wink: så fik lidt kæwe med ham også :smile:

Selve træningen var første dag med 10 reps (aaaahhh :bigsmile: ) og det mest bemærkelsesværdige var at jeg droppede squatten fordi min ryg har skabt sig siden jeg fik en lidt for lang morfar på sofaen igår :blush: - Erstattede den med en benpres + legextensions combo, der brændte helt fint i a' quads, så det var ok :smile: Kører lidt flere sæt på hist og pist fra nu af, men først for alvor når 5 reps ugerne kommer. :cool:

HST - 10 reps, dag 1

Opv - div raises og lidt rc lir

Incline db bænk

20 x 17,5

12 x 27,5

10 x 40

10 x 40

Sad fint

Træk til bryst - spadegreb

20 x 50

10 x 100

10 x 100

Ok.

Db bænk

10 x 42,5

10 x 42,5

Andet sæt var bedst, skulle lige igang. Måske lidt opvarmning ville være godt :blush:

Db rows

12 x 40

10 x 60

10 x 60

Fint nok.

Benpres + leg extensions

25 x 100

10 x 200

10 x 300 + 10 x 50

10 x 300 + 10 x 50

10 x 300 + 10 x 50

Uaaaghh hvor de bare stadig kan brænde ens skinker af :blink: :4thumbup:

Siddende bb skulderpres

20 x 20

15 x 40

10 x 57,5

10 x 57,5

Nemme nok og kørte rigtigt godt

EZ - cable curls

15 x 50

10 x 90

10 x 90

Tilbaws på progget med dem - kørte ok nemt

Siddende læg

15 x 50

10 x 70

10 x 70

Ok runde, nice med lidt mere vægt

Dips

3 x 10 @ bw

Nemme nok og en glad skulder - fee :4thumbup: adder vægt fra næste gang hvis delten er med på det

Siddende laterals

15 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

Fino

Db spidercurls

10 x 17,5

10 x 17,5

Nice med lidt færre reps her :wink:

Enarms db triceps extensions

10 x 15

10 x 15

Endelig lidt mere vægt på her - lækkert

B.o. laterals

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Sad fee

Pushdowns

10 x 85

10 x 85

Stille og roligt, mest for at supersætte b.o laterals med

Det var det - ok. træning trods det at jeg var rimeligt awbrændt, men nu var det jo sæføli også første 10 reps dag, mon ikke det bliver lee'ere i næste uge :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Havde glemt en øvelse i min distræthed, så har added skulderpres i ovenstående - udover det glemte jeg at skrive at jeg fik en lille forstrækning i lysken da jeg kørte benpres´og den har ladet sig høre fra mere en en gang i dag :mad: håber dælme ikke det er noget slemt - damn - udover det har jeg også været småvarm i kroppen og sådan småslatten tilpas. Så nu får den lige fuld knald på kalorierne til imorgen og så håber jeg at lyske og helbred er i bedre stand :smile:

Link to comment
Share on other sites

Næste gang jeg hører én eller anden disse HST for at være en let gang tøsetræning, vil jeg henvise til din log. Satan galeme nogle vilde vægte du river rundt :devil: :4thumbup: Gad godt se en tyk styrkeløfter med mælkeskæg reppe med de vægte :cool:

Jeg kan sgu godt misunde dig at du var inde og høre Depeche Mode. Jeg tror faktisk det er det band jeg har lyttet til længst, siden jeg var 8-9 år eller sådan noget. Jeg er iøvrigt også faldet pladask for Spleen United - det rykker totalt godt!

Mvh

Clayman

Ps. nu husker du vel at se Rundgång på svensk tv om onsdagen? Det vil varme et gammelt metalhjerte som dit :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tossen

Mange tak :cool: Jo prøver da at reppe den aw det jeg kan uden at kadaveret falder helt fra hinanden :tongue: Nu har jeg bare døjet med den flade lyske i 2 dage, så jeg håber at dagens squat kan køres igennem med en god opvarmning - af samme grund er morgenens pw til work droppet - helt sært at have god tid :laugh: men damn hvor jeg glæder mig til jeg når 5 reps ugerne mht. benserne :crazy::wink:

Clay

Depeche var feeee - og jeg må jo faktisk sige at jeg er helt grøn mht. dem, så det er en næsten ny forelskelse - i 80'erne hørte jeg kun Twisted Sister og Accept :superman::laugh: og mange tak!! :blush: Gør hvad jeg kan for at slå mig selv ihjel i hvert HST pas og foreløbig har jeg da været tæt på et par gange :blink::tongue: Synes nu også stadig jeg ligner en tyg mælkeskægsstyrkeløfter :laugh:

Rundgang er jeg faktisk faldet over - Dr. Steen er vist også hoppet på vognen - det kommer bare lige en tand for sent når jeg skal ti'li op, men kanon program og elsker værterne deri :4thumbup: samt den fee'e blanding af gammelt og nyt (lige mig :bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Efter en lang da der lagde ud med at min cykel ikke kunne åbnes kl 6 pga. den Sibiriske vinter :sneaky2: og jeg derfor måtte ud i en stor plan med at køre på arbejde for derefter hente pigerne (godt at man har en flink chef) så den store kunne få bilen. Skulle jeg afsted til træning. I min awbrændthed havde jeg bare glemt hvad jeg egentlig skulle og eftersom jeg havde kørt zero - meget lidt carbs hele dagen gik jeg helt død :blink: midt i skoven på vej til træning. Knaldede en Muslibar i skabet, samt hele min shake da jeg ankom til klubben og så var jeg i lidt bedre gear :laugh: Bette Steen var i huset og ævlede derudaf og da han gik kom Sune kæwe og derfor tror jeg ikke at der var et eneste sæt i dagens træning hvor jeg ikke snakkede imellem - men jeg kom da helskindet igennem - ikke mindst takket være "Swansong" med Carcass - der på smukkeste vis bragede ud over LVK - for derefter at blive af løst af Megadets "Youthanesia" :4thumbup: Feee'e plader!!

HST - 10 reps, dag 2

Squat

25 x 20

15 x 50

12 x 90

10 x 130

10 x 130

På trods af at min lyske stadig kunne mærkes skulle de lige prøves af. Med en god smal stand sagde den intet, så jeg kørte på som programmet sagde, og det gik fino - nice - heraf kan jeg konkludere at når jeg kører benpres skal jeg liiiige varme lidt mere op :blush: De gik ellers ok. Næste gang hedder den 135 og så begynder det at ligne noget. Min 10 reps PR er 140 :bigsmile: Håber på at få has på den senere. Iøvrigt megaflækkede jeg måsen i mine bukser på 2. sidste rep i sidste sæt et godt stykke ned af baglåret også :laugh: så er det rockbottom :tongue:

Incline db bænk

20 x 17,5

12 x 27,5

10 x 40

10 x 40

Sad fint - og kørte bedre end sidst

Træk til bryst - spadegreb

20 x 50

10 x 105

10 x 105

Ok.

Db bænk

10 x 42,5

10 x 42,5

Ahh, de var halvhårde idag, men det gik da. Kørte dog ligesom incline, bedre end sidst

Db rows

12 x 40

10 x 65

10 x 65

På med en mini sandsæk og en 2,5 kgs skive og derudaf - sad nice :smile: Fedt at der stort set hver gang jeg kører den er en enkelt eller flere diskopumpere der skal høre hvad den rammer og derefter snapper et par sæt selv. Der kunne tyde på at der engang om nogen år bliver flere folk i klubben der ikke har store guns og patter only, samt fremeskudte skuldre :nonono:

Siddende bb skulderpres

20 x 20

15 x 40

10 x 60

10 x 60

Fee nok og tangering af PR :smile:

EZ - cable curls

15 x 50

10 x 95

10 x 95

Halvhård da jeg glemte 2. og 3. sæt for derefter at tage dem efter spidercurls :laugh:

Siddende læg

15 x 50

10 x 72,5

10 x 72,5

Ok - havhårdt idag, jeg er sq slap i læggen :crazy:

Dips

3 x 10 @ bw + 5 kg.

Kørte rigtigt godt og så var det første gang med (lidt har også ret :wink: ) added vægt i laaaaaang tid.

Siddende laterals

15 x 10

10 x 20

10 x 20

10 x 20

Kørte ok. Kørte med de nye 20 kgs dbs der rent faktisk vejer 20 kg. Modsat de gamle der vejer ca. 21,5 :tongue:

Db spidercurls

12 x 10

10 x 20

10 x 20

Sad feee, kørte også med de nye 20 kgs her

Enarms db triceps extensions

10 x 15

10 x 15

Sad fint nok, men snappede lidt i albuen - mere opvarmning!!

B.o. laterals

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Sad som de skulle - fee at stå med flækket mås strittende ud i lokalet :4thumbup: :laugh:

Det var det - så drønede jeg ud i bad, da tøserne kom 2 minutter efter for at hente mig. Senere hyggede vi og spiste vi sammen med Dr. Steen (der efter kraftig hjenevask fra mig fik at vide af den bette at der hand Spaghetti ud af hans ærmer :laugh::laugh: ) og senere synes den bette at det skulle tage 2 timer at putte hende, så vi fik ikke set Jarhead - hmm, det måp blive en anden dag, den så nu ellers fee ud i de 10 minutter jeg fik med :laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

hey.. en led HST'er du får kørt dig! :4thumbup:

Jeg sad lige og smuglæste lidt og faldt over følgende:

Db rows

12 x 40

10 x 65

10 x 65

På med en mini sandsæk og en 2,5 kgs skive og derudaf - sad nice :smile: Fedt at der stort set hver gang jeg kører den er en enkelt eller flere diskopumpere der skal høre hvad den rammer og derefter snapper et par sæt selv. Der kunne tyde på at der engang om nogen år bliver flere folk i klubben der ikke har store guns og patter only, samt fremeskudte skuldre :nonono:

Er det i forbindelse med db rows eller hvordan skal det forståes? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share