LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

det er SÅ fedt et spil... man FATTER ikke hvor meget man bliver fanget af det, og hvor smooth og lækker en shooter det er :devil::devil:

Godt at se at skulderen er god igen

Hvordan kan du snakke om Far Cry, manden har lige fået Oblivion !!?!?!!! ...Kan ikke forstille mig andet end at Far Cry is but a distant memory .... jeg ryster allerede en smule på hænderne ... har jo lovet ikke at installere skidtet inden jeg er færdig med eksamerne .... :tongue::cry:

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore

Jeps, det er nemmerlig pissedrønenefedt det spil!! Det er så gennemsyret FPS-stylish lækkert og fedt lavet og overlegent at jeg faktisk synes at selv Half Life 2 må bøje sig i støvet :devil: AI, grafik, B-films historie, samt ikke mindst åbenheden smelter bare sammen til det perfekte FPS :4thumbup:

Og delten er ok igen - nice, men jeps, pushups guy er nok ikke det jeg skriver på CV'et lige med det samme :tongue: ,..... men måske ville gunguy ville lyde fee :4flex: :laugh:

Tind

Som sagt Far Cry er feee, men jeps, regner med at jeg er slugt op af Oblivion om lidt .... det ligger nemlig på HD'en nu og skal til at game det for første gang :cool:

Det sjove er at jeg ikke har gidet RPG før, men nu skal det bare være - jeg var lige ved at være der med Morrowind, men ikke helt - nu er jeg blevet lidt ældre og jeg kan mærke at min lyst til at spille stille og rolige spil er en del større end før i tiden (var engang i 3 :blink: Unreal Tournament klaner samtidigt .... :laugh: ) Så .... let the games begin - vi ses på den anden side :superman:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

En fee daw igår....

Hyggede hele dagen med fri imens den store var på arbejde, og den bette var i børneren. De holdt fri dagen inden sammen så jeg mente at det var min tur til at forkæles lidt :innocent::wink:

Nå, men den stod på masser af kaffe prots og Battlefield 2, Special forces, indtil Oblivion pludselig dumpede ind og var klar til at ryge på HD'en :4thumbup: Ahhh, det var fedt!!! Kanon spil og jeg er endda ikke engang nået udenfor endnu, men roder stadig rund i the dungeons. Mit første rollespil, og jeg solgt!! Nå, så kom tøserne hjem og lige efter de var kommet og vi havde sniksnakket lidt fandt jeg ud af at jeg havde fået 6 kasser tilbage i skat :superman: Nice - så var det lige en tur til Merlin og købe en w800i, som erstatning for min Ipod og fordi jeg har været mobilløs i 100 år - dejligt!!

Til aften stod på første omgang HST med 5 reps - med masser af Maiden til - Brave new world for fuld knald udover LVK og kun mig :laugh: Det meste var ok. nemt pånær db patten, hvor min nye stil er en smule hård, men det river godt i patten :cool: Holdt øvelserne lidt nede da klokken var mange, men eftersom detvar første træning i 4 dage, var jeg nu ok. flad bagefter :blush:

HST - 5 reps, dag 1

Opv. elastiklir og raises

Squat

25 x 20

15 x 50

8 x 100

5 x 150

5 x 150

Chins

(opv. 15 x 50 træk til bryst)

4 x 5 @ bw

Skifter til chins her i de lave reps :wink: og så med added vægt senere

Low incline db bænk

25 x 17,5

12 x 27,5

8 x 37,5

5 x 45

5 x 45

5 x 45

Halvhårdt, men de sad fee :smile:

Narrowgrip pullups

3 x 5 @ bw

Db skulderpres

10 x 20

5 x 32,5

5 x 32,5

Db spidercurls

5 x 22,5

5 x 22,5

5 x 22,5

Enarms cable laterals

12 x 15

10 x 20

10 x 20

Ny øvelse her, vil ikke køre femmere i laterals, så jeg prøver mig lige lidt frem med kablerne - sad fee ellers :bigsmile:

Dips

3 x 5 @ bw + 10 kg.

Sad mystisk pånær sidste sæt, skulle nok bare lige igang.

B.o laterals

6 x 17,5

6 x 17,5

6 x 17,5

Ok nice bagdelt pump :cool:

Enarms uh. pushdowns

12 x 20

10 x 30

10 x 30

Det var det, og så var det hjem og lege med den nye tlf. :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

40 min pw - med 4-5 x 2-3 minutters løb

15 min på cykel

Skulle ned til klubben for at hente min cykel, så hvorfor ikke lade morgencardioen skaffe mig derned. Havde lyst til at give den godt med gas, så lagde løberiet ind som små intervaller - og selve pw'en blev også holdt i et godt højt tempo. Hjemad på cyklen var der heldigvis medvind, nice, men damn jeg var brændt aw da jeg var færdig. :crazy:

Til gengæld havde jeg endelig tråd at akkompagnere turen med, så fik hørt hele In Flames "Come Clarity" igennem (har kun småhørt den lidt her ved pc'en når jeg har mollet den aw osv.) og den er altså bare for feeeee den plade!! Ufatteligt at de kan sprøjte endnu en superskive ud så hurtigt :4thumbup: - Nu står den på hygge med tøserne :smile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Heey Strong 1 :showoff:

..Total go lir med Oblivion!!! Har bestilt skidtet - efter, at have læst om dét her.. hihi.. :blush:

..Beklager, jeg ikke har været så aktiv i din log, fornylig.. ny bopæl - minus computer osv.. Beklagwer.. But, Now i´m back to Learn again.. Dét er jo stadigvæk nogle vildt sindsyge kg´s du smider rundt med!!!

Mucho Respecto - Lars :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hej Henrik.

Ville høre om du kan få tid til at kigge forbi Albertslund nu på lørdag. Der er DM i styrkeløft. Stævnestart kl. 12.00.

Det er de tunge klasser om lørdagen. 100, 110 og 125kgs klassen.

Myhlers overvejer at tage derned, koordiner evt. med ham vedr. transport.

Håber vi ses,

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Larzz :devil:

Thx, det er skam helt forståeligt at du har dit at se til med flytning und allez. Kigger skam også forbi din når jeg spotter den :cool: Prøver stadig at flytte det jeg kan af vægte :wink: Og Oblivion roxxxxx for vildt, det er så funny, for jeg har aldrig gidet RPG men jeg er bare ramt!! I hård grad af det :laugh: Er nok bare blevet gammel :tongue:

Vetö

Lyder dælme fee, har også forhørt mig med Steen og han er måske frisk :smile: Er ikke 100 på om jeg kan - skal lige have go fra tøserne, det har jo lidt at sige. Ellers så er jeg supergame :superman: og thx for tippet :4thumbup:

Apropos træning fik jeg hevet 2. pas med 5 reps af stablen igår og det gik fino nok - gider ikke logge den aw da det hele var ok nemt og standart agtigt og jeg vætede rundt fra øvelse til øvelse for at nå det hele :laugh: . Imorgen, eller torsdag står den på 3. pas, så det skal nok blive ok. tungt fra nu af :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Henrik.

Ville høre om du kan få tid til at kigge forbi Albertslund nu på lørdag. Der er DM i styrkeløft. Stævnestart kl. 12.00.

Det er de tunge klasser om lørdagen. 100, 110 og 125kgs klassen.

Myhlers overvejer at tage derned, koordiner evt. med ham vedr. transport.

Håber vi ses,

Vetö

Jeg kommer og kigger, så du kan lige sige til hvis du skal have et lift fra det allerødske!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hey...

Mht. DM i morgen, så er det nok desværre tvivlsomt om jeg er i stand til at tage med. Tager nemlig i byen i aften for at fejre at vi endelig er færdige med 4 ugers projektarbejde, så der er vist stor risiko for at jeg er alvorligt bombet i morgen :blush: Plejer gerne at sove til en 12-13 stykker efter druk, næsten uanset hvor meget jeg har drukket :blink:

Hvis jeg alligevel er frisk nok, så tror jeg bare at jeg hugger de gamles bil og så må jeg prøve at finde derned på egen hånd. Så I behøver ikke at tænke på mig mht. transport! Men ka være vi ses anyway.

Lars

Link to comment
Share on other sites

Lidt at gå i seng på - Oblivion til putte tid :4thumbup: Jeg er så forelsket i det skidt, nu er jeg bare nødt til at få et nyt gfx kort, vil have alt hvad jeg kan ud af det skidt :cool:

5 timer straight, det er dælme længe siden jeg har gamet så intensivt :blush:

post-1757-1143941691_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lige en bette træningsupdate :wink:

Kørte 3. pas med 5 reps i HST'en i torsdags, meget sent - en rædderlig omgang, jeg kun lige kom igennem og efter det besluttede jeg at stoppe med HST'en. Er super travl for tiden, og jeg har også fået meget lidt søvn - ikke godt, og de laaange pas brænder mig simplethen for meget af i kombo med diæten. Vores underboers datter valgte så oveni hatten, at delagtiggøre os i alt hvad hun så natten til fredag. Det resulterede i at jeg var nede for at klage kl. 1.45 :blink: Hvor lidt fatter man så.

Nå men igår stod den på DM i styrkeløft sammen med Dr. Steen - vi havde en fee tur og fik noget hyggelig kæwen den aw med flere forskellige mol folk - nice - og en masse flotte løft. Blev helt varm på SL :blush: en gang når min skulder altså vil være med :laugh:

Nå, men idag valgte jeg så at køre en nogenlunde stille og rolig ben og delts træning se, og jeg regner med at vende tilbaws til et eller andet 2 split agtigt snarest :smile:

Leg extensions

15 x 40

15 x 50

15 x 50

15 x 50

Benpres

20 x 100

12 x 200

10 x 300

10 x 360

10 x 360

10 x 360

Ramte fino, men skal lige vænne mig til dem igen - bliver fee med noget af det efter squat :devil:

Siddende db pres

20 x 15

15 x 20

10 x 27,5

6 x 37,5 PR

6 x 37,5

6 x 37,5

Fulgte HST'en på den her og den sagde 5 reps, men fætter PR skulle lige have en på hatten :tongue:

Siddende laterals

12 x 15

10 x 20

10 x 22,5

10 x 22,5

10 x 20

Ramte nice

Enarms b.o cable raises

4 x 12 x 15

De sad rigtigt godt - mest for lige at teste den, da det var længe siden :smile:

Det var det, stilleog rolig omgang, men dejligt at køre lidt mere "normalt" igen. Bagefter stod den på tur til slottet i Hillerød hvor jeg fik taget nogle super pics i regnvejr :smile: med w800i'eren - det er sq en dejlig bette tingest :cool:

Link to comment
Share on other sites

Efter dagens arbejde var det tid til at bodybuilde den aw :superman: for en gangs skyld rimeligt tidligt, så jeg var rimeligt frisk - ville prøve noget nyt i dagens pat omgang og det fik jeg også gjort :smile: Myhlers var også i huset så vi fik lidt sniksnak - nice

Pat, biceps og triceps

Opv. div raises og lidt rc elastik lir

Bænkpres

30 x 20

15 x 40

10 x 70

8 x 100 PR

5 x 110 PR

5 x 110

8 x 100

Tadaaa :superman: - første helt rigtige workset i bænk i over 2 år - og så kom der lige et par billige PRs med i hatten :laugh: De sad rigtigt godt og skulderen småbrokkede sig stort set ikke før til allersidst, men det var ikke meget - fee!! Trænger til at prøve noget andet end pure dumbells

Siddende hammercurls

15 x 10

10 x 20

8 x 25

8 x 27,5

8 x 27,5

8 x 27,5

Længe siden, men de sad fee :4thumbup:

Incline db bænk

15 x 17,5

10 x 27,5

10 x 37,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Ok. runde - holdt mig godt fra failure for at skåne skulderen efter bænken og de sad nu ok alligevel

Db preachers

15 x 10

10 x 17,5

8 x 20

8 x 20

8 x 20

Ahh, de ramte fee :superman: men damn jeg er blevet slap i dem :laugh:

Dips

15 @ bw

18 @ bw

18 @ bw

Nice nok, har droppet at køre med added vægt og kører lidt efter reps i et stykke tid - lee pump i overkroppen iøvrigt :superman:

Incline db flyes

15 x 20

10 x 25

10 x 25

10 x 25

Sad fee i patskuffen - keine deltsmertz :4thumbup:

Db overhead extensions

15 x 20

10 x 35

10 x 40

10 x 40

10 x 40

Endnu en gammel klassiker jeg ikke har kørt i 100 år - de ramte super i trissen - håndvægtende er dog ikke ligefrem rare at få op med de lousy ender de har - glæder mig til vi engang får nye :smile:

Så var tiden gået og afsted til møde i 5 timer ... wheeee :dry: Nu står den på sofa og søvn - stay mædl!!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hey Henrik,

God bænk i dag! :wink: Der var godt med fart på, og det så da ud til at køre ret smertefrit. Fedt nok at der er fremgang med delten, så du kan variere øvelserne lidt mere. Bænken er jo ærgelig at undvære :smile:

Vi trænes ved,

Lars

Link to comment
Share on other sites

Jov tak Myhlers - og lige over :smile: Er også ritti glad for det

Lige en morgechekker på formen - det er nu at the real cut starter, så tænkte at jeg lige ville smide et enkelt status pic - fronten er tarwelig så den får I ikke endnu :tongue:

post-1757-1144352169.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Big Mike

Hehe, ja det er jo lige det - har ligget lidt lavt i vandet pga. travlhed de sidste par uger, eller mere, så har ikke rigtigt fået cardiodelen med, men som sagt får den lige et hak mere nu, mest på kosten, så der skulle gerne ske lidt nu :smile: og V-form - jeppzzz, det er det der holder :4thumbup:

Onkel T

Lige over - det var ganske hyggeligt, og fedt at få set noget "ægte" styrkeløft...hehe, trist med din egen deltagelse, men sådan er det vel at være for stærk :wink:

Onkel Steen

Fronten bliver først lee når jeg har patimplantater, vejer 54 kg. og iøvrigt kun lever af Stimorol og fun light - er jeg sikker på - aggghhh!! Så yeps - profil!! :laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share